Ambities zijn er zat. Feijenoord heeft alleen weinig mogelijkheden op de transfermarkt. Jaren wanbeleid hebben daartoe geleid. Dat poets je niet even weg in het jaar / anderhalf jaar dat Jansen er nu is.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:30 schreef twi het volgende:
[..]
Er spreekt gewoon verdomd weinig ambitie uit wat Feyenoord allemaal laat zien op de transfermarkt.
Dan nog kan je creatief zijn. Je haalt als topclub geen Kolkka, zelfs niet voor de breedte.. En ook de noodzaak van Lucius zie ik niet zo in..quote:Op zondag 23 juli 2006 19:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
Misschien moeten wij gewoon de realiteit onder ogen zien en zeggen dat het al ambitieus is wat Feyenoord heeft gehaald. Er is gewoon financiele nood. Daarom zal Feyenoord het ook helemaal niet erg vinden als Kuyt vertrekt, dat geeft lucht.
Geld Twi, geld.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:30 schreef twi het volgende:
[..]
Er spreekt gewoon verdomd weinig ambitie uit wat Feyenoord allemaal laat zien op de transfermarkt. Had dan bijvoorbeeld inderdaad gewoon Defour aangetrokken. Pisventje als wat het lijkt te zijn na z'n uitspraken over de supporters van Genk van vandaag, er spreekt wel meer ambitie uit dan wat er nu te zien is.
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:35 schreef daaaaan het volgende:
Als je Paauwe in je team hebt, is vrijwel alles een voorruitgang TimmyAsd
Ach wat. Niks mis met Kolkka en Lucius.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan nog kan je creatief zijn. Je haalt als topclub geen Kolkka, zelfs niet voor de breedte.. En ook de noodzaak van Lucius zie ik niet zo in..
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lazovic en Zuiverloondan nog liever Lucius en Huysegems.
Nou zo'n beetje alle Nederlandse spelers die AZ heeft binnengehaald de laatste paar jaar. Feyenoord, Ajax en PSV hebben gewoon zitten slapen.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef Cart_man het volgende:
En aansprekende spelers zijn ook niet haalbaar. Zou er geen enkele weten binnen Nederland.
Ik zie het probleem ook niet zo, Lucius is gewoon een goede speler en kunnen we gebruiken op het middenveld. Op links hebben we sowieso een probleem en dan is een goedkope speler als Kolkka wel handig voor de breedte. Beter zoiets in de breedte dan bij weinig geld een duurdere speler op de bank te zetten of je moeten laten verzuipen en hopen op iemand uit de jeugd.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:36 schreef Cart_man het volgende:
Ach wat. Niks mis met Kolkka en Lucius.
Welke dan? Landzaat misschien, verder houd het op.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou zo'n beetje alle Nederlandse spelers die AZ heeft binnengehaald de laatste paar jaar. Feyenoord, Ajax en PSV hebben gewoon zitten slapen.
Landzaat, Schaars, Jaliens, Mathijssen, Cziommer ga zo maar door.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Welke dan? Landzaat misschien, verder houd het op.
Landzaat, Schaars en de Zeeuw. Die laatste drie, nee dank je. Luirink heeft zich bij Groningen bewezen, nu zien hoe hij het een stapje hogerquote:Op zondag 23 juli 2006 19:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Landzaat, Schaars, Jaliens, Mathijssen, Cziommer ga zo maar door.
De spelers die ik noemde (inclusief het niet verkopen van Zuiverloon (jeugdinternational) en Lazovic (daar moet toch iets van een voetballer in verscholen zitten)) zijn nou niet echt de ontzettend dure spelers. Die hadden bekostigd kunnen worden van het transfergeld van Kalou. Ik noem ook een Danny Buijs bijvoorbeeld, met z'n gelimiteerde transfersom, of een transfervrije Cziommer inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geld Twi, geld.
Feyenoord heeft echt amper geld over hoor.
Jaliens had een goede geweest als rechtsback voor Feyenoord aangezien Collen daar nu staat.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Landzaat, Schaars en de Zeeuw. Die laatste drie, nee dank je. Luirink heeft zich bij Groningen bewezen, nu zien hoe hij het een stapje hoger
Buijs, nee. Cziommer, nee. Wat iedereen toch in die Duitser ziet.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
De spelers die ik noemde (inclusief het niet verkopen van Zuiverloon (jeugdinternational) en Lazovic (daar moet toch iets van een voetballer in verscholen zitten)) zijn nou niet echt de ontzettend dure spelers. Die hadden bekostigd kunnen worden van het transfergeld van Kalou. Ik noem ook een Danny Buijs bijvoorbeeld, met z'n gelimiteerde transfersom, of een transfervrije Cziommer inderdaad.
Komt Greene te staan. Mag ik hopen tenminste.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jaliens had een goede geweest als rechtsback voor Feyenoord aangezien Collen daar nu staat.
Buijs is niet goed genoeg voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
De spelers die ik noemde (inclusief het niet verkopen van Zuiverloon (jeugdinternational) en Lazovic (daar moet toch iets van een voetballer in verscholen zitten)) zijn nou niet echt de ontzettend dure spelers. Die hadden bekostigd kunnen worden van het transfergeld van Kalou. Ik noem ook een Danny Buijs bijvoorbeeld, met z'n gelimiteerde transfersom, of een transfervrije Cziommer inderdaad.
Transfergeld van Kalou kon maar deels naar nieuwe investeringen; Feyenoord heeft hetzelfde probleem wat wij enkele jaren terug hadden: teveel spelers met een te goed contract.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Speelt niemand van Feyenoord voor Excelsior.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Transfergeld van Kalou kon maar deels naar nieuwe investeringen; Feyenoord heeft hetzelfde probleem wat wij enkele jaren terug hadden: teveel spelers met een te goed contract.
Al die spelers die naar Excelsior verkassen verdienen wel een paar ton hoor, waar Feyenoord dan nog voor een deel kan opdraaien.
Wie zijn jullie opies aanvallend op het middenveld, of aan de rechterflank? Die (zo goed als) gratis spelers, jong (kunnen nog groeien) versterken de breedte enorm. Dan mag je wel zo trots en kieskeurig zijn dat je een mof niet wilt hebben, maar wanneer het je elftal versterkt lijkt me dat alleen maar goed. Ook al beland 'ie op de bank en kan je 'm na een jaar voor een miljoen of twee weer verkopen.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:44 schreef Cart_man het volgende:
Buijs, nee. Cziommer, nee. Wat iedereen toch in die Duitser ziet.
Ja, daaan. Ik las het. Zeg toch niet dat hij welkom is...
Maar wel iemand die je in een wedstrijd erin kan gooien om iets te forceren. Je ziet dat 'ie met z'n inzet (en acteren) alleen al de tegenstander dusdanig kan frustreren. Bovendien heeft 'ie nog een aardig scorend vermogen en een Feyenoord-hart.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Buijs is niet goed genoeg voor Feyenoord.
Denk je dat hij naar een club wil die door Sporting twee keer is weggetikt? Hij gaat echt nog eerder naar een Engelse of Spaanse middenmoter dan naar Feyenoord (of Ajax of PSV, dat maakt weinig verschil). In Portugal staat onze competitie echt niet zo hoog aangeschreven.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als Monaco hem echt wil, dan winnen we die strijd nooit natuurlijk. Maar wel een speler om in de gaten te houden als ie niet naar Frankrijk gaat.
Nou voor op de bank is het wel een prima speler ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:49 schreef twi het volgende:
[..]
Maar wel iemand die je in een wedstrijd erin kan gooien om iets te forceren. Je ziet dat 'ie met z'n inzet (en acteren) alleen al de tegenstander dusdanig kan frustreren. Bovendien heeft 'ie nog een aardig scorend vermogen en een Feyenoord-hart.
Hofs, De Guzman en Greene.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Wie zijn jullie opies aanvallend op het middenveld, of aan de rechterflank?
Aanvallend, Hofs, Guzman eventueel Pardo. Cziommer vind ik gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Wie zijn jullie opies aanvallend op het middenveld, of aan de rechterflank? Die (zo goed als) gratis spelers, jong (kunnen nog groeien) versterken de breedte enorm. Dan mag je wel zo trots en kieskeurig zijn dat je een mof niet wilt hebben, maar wanneer het je elftal versterkt lijkt me dat alleen maar goed. Ook al beland 'ie op de bank en kan je 'm na een jaar voor een miljoen of twee weer verkopen.
Waarom Buijs niet eigenlijk?
Dat hoop ik dus ook.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Komt Greene te staan. Mag ik hopen tenminste.
Echte Feyenoorder dusquote:Op zondag 23 juli 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Hoe lang staat Pardo nou nog onder contract?
Die begint elk seizoen veelbelovend en dan hoor je er niks meer van.
Prutsen op het middenveld? Als VM vond ik hem super. Als rechtsback tegenvallend.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:58 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook.
Maar als ik die oefenwedstrijden zie dan mag je aan gaan nemen dat Greene geen optie meer is als rechtsback. Hij gaat gewoon weer een seizoen lang prutsen op het middenveld. Daarom mag Koeman van mij ook snel zijn ontslag krijgen.
Kijk ik dan scheel of staat Pardo er echt niet bij?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:57 schreef Cart_man het volgende:
Selectie ziet er als volgt uit:
Keeper:
Sherif Ekramy Contract tot: juli 2008 (met optie tot 2010)
Henk Timmer Contract tot juli 2008
Verdediging:
Pieter Collen Contract tot: juli 2008
Royston Drenthe Contract tot: juli 2009
Serginho Greene Contract tot: juli 2009
Timothy Derijck Contract tot: juli 2009
Ron Vlaar Contract tot: juli 2009
Karim Saïdi Contract tot: juli 2009
Middenveld:
Jonathan de Guzman Contract tot: juli 2010
Nick Hofs Contract tot: juli 2008
Theo Lucius Contract tot: juli 2009
Lorenzo Davids Contract tot: juli 2009
Aanval:
Ali Boussaboun Contract tot: juli 2009
Romeo Castelen Contract tot: juli 2008
Dirk Kuijt Contract tot: juli 2009
Benjamin De Ceulaer Contract tot: juli 2008
Stein Huysegems Contract tot: juli 2010
Contract verlenging mogelijk voor:
André Bahia Contract tot: juli 2007 (met optie tot 2009)
Joonas Kolkka Contract tot: juli 2007 (met optie tot 2008)
Tim Vincken Contract tot: juli 2007 (met optie tot 2009)
Diego Biseswar Contract tot: juli 2007 (met optie tot 2009)
Overige:
Maikel Aerts Contract tot: juli 2009
Sammuel Contract tot: juli 2010
Jeffrey Altheer Contract tot: juli 2009
Mark Otten Contract tot: juli 2008
25 spelers
Feyenoord Netwerk meldt 33 contract spelers, zonder wat er nog in het tweede en de A met contract loopt.quote:
#14, contract tot 2007.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kijk ik dan scheel of staat Pardo er echt niet bij?
Guzman en de Ceulaer zijn beter. De Guzman is het grootste talent wat we in jaren hebben gehad, die moet je niet nog een seizoen misbruiken op linkshalf.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ekramy kun je denk ik vergeten uit de basis dit zou toch lodewijks worden , en waarom heb je hofs uit de basis ?
Zo moet het staan dit seizoen.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
------------------------------Ekramy---------------------------------
Greene---------Vlaar--------------------Bahia------------Drenthe
-----------Hofs-----------Lucius------------------Guzman---------
Castelen----------------Kuijt--------------------------Huysegems
Het zal uiteindelijk terug geleid worden tot 25 contractspelers.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Feyenoord Netwerk meldt 33 contract spelers, zonder wat er nog in het tweede en de A met contract loopt.
Castelenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zo moet het staan dit seizoen.
Pardo is een bankzitter. Heeft nog een contract voor een jaar geloof ik. Lopen veel contracten af aan het eind van dit seizoen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zo moet het staan dit seizoen.
Pardo is een bankzitter. Heeft nog een contract voor een jaar geloof ik. Lopen veel contracten af aan het eind van dit seizoen.
Vanaf volgend seizoen is er dus sowieso al veel meer ruimte.quote:Drieentwintig aflopende contracten in 2007
Bron: Feyenoordselectie.tk
Feyenoord schrapte gisteren de namen van eenentwintig spelers. De kans is groot dat er ook volgend seizoen weer een vrachtlading aan spelers De Kuip verlaat. In juli 2007 lopen namelijk van drieentwintig spelers hun contracten af. Veel van deze spelers zullen dit seizoen dus moeten knokken voor een contractverlenging.
De volgende spelers hebben een aflopend contract op 1 juli 2007: Mohammed Abubakari, Wouter Artz, Andre Bahia, Diego Biseswar, Pascal Bosschaart, Lorenzo Davids, Stef Doedee, Jean Carlos Donde, Christian Gyan, Brett Holman, Pierre van Hooijdonk, Joonas Kolkka, Timon van Leeuwen, Patrick Lodewijks, Gerson Magrao, Patrick Mtiliga, Mark Otten, Patrick Paauwe, Sebastian Pardo, Resham Sardar, Alfred Schreuder, Ferne Snoyl en Tim Vincken.
In de contracten van Kolkka en Donde staat een optie voor nog een extra seizoen. Bij Bahia, Biseswar, Bosschaart, Davids, Doedee, Van Leeuwen, Magrao, Otten en Vincken is een optie in het contract opgenomen voor twee extra seizoenen
daar zit wel wat in ja , mischien kan ie dan op de plek van de aankoop staanquote:Op zondag 23 juli 2006 20:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Guzman en de Ceulaer zijn beter. De Guzman is het grootste talent wat we in jaren hebben gehad, die moet je niet nog een seizoen misbruiken op linkshalf.
Liefst gewoon verkopen. Het is best wel een aardige speler, maar op rechts hebben we ook genoeg andere keuzes. Het geld van Castelen kan goed gebruikt worden en dan is een verkoop van Kuyt nog niet direct nodig denk ik. Ook hebben we dan mssn kans op een nieuwe linksback.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:10 schreef Cart_man het volgende:
Castelen kan je in ieder geval niet op de bank plaatsen...
Niks is ook weer overdreven.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Castelen is niks, als die zijn wedstrijd niet heeft dan kun je mij nog beter in het veld zetten.
Ik irriteer me ook mateloos aan hem in sommige wedstrijden. Dat betekent echter niet dat hij nooit van waarde is geweest.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik erger mezelf wel altijd aan hem.
Als er een speler zou staan die het middenveld ondersteunt dan winnen we misschien vaker de slag op het middenveld die we te vaak verliezen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook mateloos aan hem in sommige wedstrijden. Dat betekent echter niet dat hij nooit van waarde is geweest.
Mee eens. Ik vind de Ceulaer een leuke voetballer (maar ik blijf van mening dat het geen speler is voor de top).quote:Op zondag 23 juli 2006 20:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
als voetballiefhebber zie ik bij feyenoord komend seizoen veel liever de Ceulaer dan Castelen maar ja de keus is aan E. Koeman.
dinsdag ga je toch naar feyenoord he ? fotosquote:Op zondag 23 juli 2006 20:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
als voetballiefhebber zie ik bij feyenoord komend seizoen veel liever de Ceulaer dan Castelen maar ja de keus is aan E. Koeman.
idd ik ga naar baberich kijkenquote:Op zondag 23 juli 2006 20:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dinsdag ga je toch naar feyenoord he ? fotos![]()
Ik denk en hoop dat Koeman het met je eens is.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik moet de kaarten nog halen , en je woonde in de buurt van doorneburgquote:Op zondag 23 juli 2006 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb kaarten voor Baberich, maar ik ben op vakantie.... iemand interesse?
ok danquote:Op zondag 23 juli 2006 20:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
idd ik ga naar baberich kijken, en dan stuur ik de foto's naar je
.
quote:
europeese wedstrijden zijn altijd bijzonder , dat filmpje heb ik ook bekeken , ja dat klonk goedquote:Op zondag 23 juli 2006 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
ja was echt bijzonder om daar heen te gaan, leuke stad
dat filmpje moet je ff bekijken, hard gezang
Hij stapte op de bal, waardoor Rosales de bal kon afpakken en alleen op de keeper kon afgaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef Erasmusch het volgende:
Wat deed ie ook weer?
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef daaaaan het volgende:
1 zo'n fout kan ik nu achteraf door de vingers zien maar ooit nog zo'n cruciale blunder en hij mag van mij op de bank.
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:52 schreef daaaaan het volgende:
1 zo'n fout kan ik nu achteraf door de vingers zien maar ooit nog zo'n cruciale blunder en hij mag van mij op de bank.
En zo is het.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, zo lang Maniche en Portillo de goaltjes er in prikken, hoeft zo'n fout niet cruciaal te zijn
Jij vind Bahia slecht?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ow ja, hij werkt hard en dan is het goed he
Zo'n blunder MAG je gewoon niet maken, en daarbij vind ik Saidi kwalitatief niet minder dan Bahia.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:57 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard kan je beter iemand met minder kwaliteiten in zijn plaats zetten. Moet je maar niet een keer een fout maken, dan liever die gewoon niet beter kan en elke wedstrijd blunders maakt.
quote:In andere woorden, zinloze opmerking.
Ja voor de rest een goed seizoen, ben wel erg benieuwd wat nu de verdediging gaat worden tegen groningen, verwachtquote:Op zondag 23 juli 2006 21:48 schreef Erasmusch het volgende:
Wat deed ie ook weer?
oh je bedoelt Bahia. Tja, klote, maar voor de rest een goed seizoen gedraaid.
Nee hoor, heeft een leuk seizoen gedraaid maar zulke fouten als die tegen Ajax mag je niet maken, zeker niet als je beter kan.quote:
Boe fucking hoe.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:13 schreef daaaaan het volgende:
Door dat geblunder in die schijt plee-offs lopen wij komend seizoen miljoenen mis en moeten we tegen die schijt-clubjes in dat 2e rangs tournooitje dat alleen leuk is als je hem wint.
Dan vind je het vast niet erg om even financieel bij te springen om de afgeserveerde mensen te vervangen met nieuwe mensen die het altijd goed zullen doen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef daaaaan het volgende:Zo'n fout mag 1 keer, maar dit kan gewoon niet voorkomen in het topvoetbal. Presteren of afhaken, naar die cultuur moet Feyenoord iets meer.
Jouw mening of ergens gelezen/gehoord?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:11 schreef Cart_man het volgende:
Saidi mag vertrekken bij Feijenoord.
Ik vind daar niks jammerlijks aan om te spelen tegen 'kutploegen'quote:
Gelezen.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Jouw mening of ergens gelezen/gehoord?
ik nietquote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
CL is voor homo's
Ik ga liever naar wedstrijden als Feyenoord - West Ham![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
CL is voor homo's
Qua sfeer mooier ja, voor de financieen, het voetbal en de club minder mooi.quote:Ik ga liever naar wedstrijden als Feyenoord - West Ham![]()
En jij moet een diehard fan voorstellen? Dit meen je nietquote:Op zondag 23 juli 2006 22:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
CL is voor homo's
Ik ga liever naar wedstrijden als Feyenoord - West Ham![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |