abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40029148
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 22:43 schreef Meki het volgende:

[..]

ze moeten beiden stoppen
Hezbollah moet stoppen met raketten afvuren
en Israel moet stoppen met het moorden van kinderen en burgers
whuuhahaha die meki toch
hezbollah moet stoppen met het opblazen van schoolbussen met kinderen
en israel moet stoppen met tanks te knallen

tijd om de hele klere bende daar schoon te vegen
israel doet goed werk
de meerderheid van de bevolking daar stemt op een partij die bestaat uit terroristen (hamas)
libanon is al jaren aan het kloten zogauw de palesteinen weer bezig zijn komt hezbol weer aan kakken met acties

laat de joden het maar eens flink op ruimen
om daarna er een mooie staat van te maken voor de mensen die wel samen de wereld willen bevolken
en wel in vrede willen leven zonder oorlog

israel is een mooie staat waar alle voorzieningen goed tot zeer goed zijn
laten ze dat straks ook doen voor de goede bewoners daar in de omgeving

ik heb vertrouwen dat palestina binnen 10 tot 15 jaar een mooie en goede economie heeft
met een flink groeiende toeristen industrie
pi_40029210
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Nou Jongens ik ga nu

ik zie jullie over 6 weken
en denk ook over slachtoffers met name voor de kinderen.

Veel succes en meet niet met 2 maten
Je ging toch internetten in Marokko? Dat had je belooft

Anyways: fijne vakantie
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_40029215
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:18 schreef Alulu het volgende:

[..]

Weet jij het (exacte) antwoord op deze vraag trigger?

Ik twijfel.
Joden nemen een bijzondere positie in binnen de koran. Vandaar mijn vraag. Ik weet dat zij ook als 'mensen van het boek' worden gezien.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40029231
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
Ja, stelt Syrië eigenlijk iets voor op militair gebied?
ze hadden wel ongeveer 20.000 troepen alleen al in Libanon.
pi_40029255
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
Nou Jongens ik ga nu

ik zie jullie over 6 weken
en denk ook over slachtoffers met name voor de kinderen.

Veel succes en meet niet met 2 maten
pi_40029266
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:03 schreef rutger05 het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor uit nieuwsgierigheid voor iemand met kennis van de koran (Triggershot): Komt het Joodse volk ook in de koran als uitverkoren volk voor?
volgens mij ontelbaar keren voor
pi_40029277
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je ging toch internetten in Marokko? Dat had je belooft

Anyways: fijne vakantie
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_40029292
dank voor alle steun die jullie aan mij geven
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_40029302
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:18 schreef Alulu het volgende:

[..]

Weet jij het (exacte) antwoord op deze vraag trigger?

Ik twijfel.
Jup ze waren uitverkorene volk
pi_40029334
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maakt de koran ook nog melding van mij?
pi_40029364
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:20 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Joden nemen een bijzondere positie in binnen de koran. Vandaar mijn vraag. Ik weet dat zij ook als 'mensen van het boek' worden gezien.
Daarom twijfel ik, in de Koran gaat het heel vaak over grote Joodse profeten als Abraham (v), ook in gebed doen Moslims bijv een smeekbede en vragen vrede en zegeningen over Abraham en zijn familie en Mohammed.

Soera 17 heet 'de Kinderen van Israel'.

Maar of het Joodse volk echt uitverkoren is betwijfel ik eigenlijk, het staat er (mijn weten) niet letterlijk in, maar er word wel heel veel gewaarschuwd aan het Israelische volk dmv het verleden, de gunsten die ze kregen, de profeten die ze kregen (en soms weer verwierpen), de moeilijke tijden die ze hebben meegemaakt etc etc.

Lof maar ook (harde) kritiek, zeker als buitenstaander het leest.
Zowiezo hebben ze een speciale positie, das wel zeker.
X
pi_40029381
quote:

[..]

Dank!
X
pi_40029392
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:23 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Maakt de koran ook nog melding van mij?
sure.
pi_40029398
quote:

[..]

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40029425
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:19 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Niet echt, maar het is aardig kostbaar voor Israel om verschillende fronten op te houden.

-edit-

Naja, wel veel sterker dan Libanon natuurlijk (veel meer tanks en troepen.)
Thanks voor antwoord .
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 23:26:18 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40029433
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Indien er meer nodig was geacht zouden ze het ook vermeerderen.
ja was de wereld maar zo mooi

de vredesmacht in kosovo is gemiddeld wat 10x zo groot?

minstens
quote:
[..]

Daar gaat het niet om, als ik in staat ben om een dorp van jou te veroveren al is het maar voor eventjes, ben ik dichterbij een basis van jou, meaning, meer bereik voor mijn raket?
niet als je er meteen weer uitgetrapt wordt

enige wat ze ermee hebben gewonnen is media aandacht en dode taliban
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40029458
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.
geen dank
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:27:14 #93
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40029463
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:07 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Ik denk dat zodra het een oorlog wordt waar het halve M-O bij betrokken is dat het WOIII gaat worden genoemd en dat de VS niet een beetje gaat toekijken.
Nee, dat zullen ze zeker niet doen. Alleen heet zoiets natuurlijk niet WO3. De grote landen kennen hun verantwoordelijkheid, zelfs in het openbare gekkenhuis wat de naam "midden-oosten" draagt.

Wat niet wegneemt dat de landen in kwestie in staat zijn elkaar tot de laatste man te decimeren, mocht het mis gaan. Ik verzet mij echter tegen de kwalificatie "wereldoorlog" omdat een wereldoorlog enkel globaal kan zijn. Een globale oorlog zal niet ontstaan vanuit dit conflict. Er zijn tal van scenario's te bedenken waar wel de wereld vervalt in geweld. Dit is in dat perspectief een vervelend oorlogje tussen buren, wat de verhoudingen tussen alles en iedereen op scherp zet, maar niet noodzakelijk het einde van de wereld betekend.
quote:
Er zitten ook nog enkele vaatjes olie in de grond daar, remember?
Die landen blijven olie pompen en aan iedere koper verkopen tot de dag des oordeels en daarna. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het geen groot probleem gaat worden.
pi_40029475
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef Alulu het volgende:

[..]

Dank!
baqara:

47. O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, die Ik u bewees, dat Ik u boven de volkeren verhief.
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 23:29:16 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40029537
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef schatje het volgende:
Ja, stelt Syrië eigenlijk iets voor op militair gebied?
meer als Libanon, minder als Jordanie

ze hebben vooral veel van alles maar 1 tegen 1 is het niet zo veel waard behalve hun luchtverdediging die is de laatste jaren stevig opgewaardeerd al verbaasde het me dat Israeli jets zomaar rondjes over Damascus mochten vliegen misschien zijn die nieuwe systemen nog niet operationeel of willen ze een excuus om Israel aan te vallen?
pi_40029568
quote:
4:30 p.m.: Hezbollah leader Sheik Hassan Nasrallah said the group's leadership remains intact, appearing on Al-Jazeera a day after Israel said it bombed a bunker where he may have been hiding. Nasrallah said there was "no way in the world'' he would surrender two Israeli soldiers snatched by his guerrillas on July 12 – setting off the current fighting -- except as part of a prisoner exchange.

4:15 p.m.: Lebanon's army, which so far has sat on the sidelines of the violence raging in the country, will join the fight against Israel if Israeli forces invade the country, Defense Minister Elias Murr said on Al-Jazeera television. "The Lebanese army - and I stress - the Lebanese army will resist and defend and will prove that it is an army that deserves respect," he said. In most of the previous Israeli attacks, including in 1978 and the 1982 invasion in which Beirut was occupied, the Lebanese army largely stayed out of the fighting. Twenty Lebanese soldiers have been killed in strikes on their bases during the nine-day-old Israeli bombardment of Lebanon.

2:10 p.m.: Two heavy explosions shook Beirut after nightfall, apparently from a new Israeli strike on the capital's southern neighborhood, a Hezbollah stronghold. The blast went off around 9 p.m., a time Israel has hit south Beirut like clockwork the past three nights. Lebanese television said the strikes hit south Beirut but had no word on casualties. Many of south Beirut's residents have fled their homes.

12:20 p.m.: A large fight between Israeli forces and Hezbollah guerrillas broke out on the Lebanese side of the border, the Israeli army said. Israel suffered several casualties, the army said. The army didn't provide numbers or conditions of the casualties.
Siniora

11:50 a.m.: Italian daily Corriere della Sera said it stood by an interview with Lebanese Prime Minister Fuad Saniora in which it quoted him as saying Hezbollah had created a "state within a state" and must be disarmed, even though his office said the premier had been misquoted. Read the interview (in Italian).
Nog een paar nieuwsfeiten, tijden zijn ET.
pi_40029578
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja was de wereld maar zo mooi

de vredesmacht in kosovo is gemiddeld wat 10x zo groot?

minstens
serieus?
quote:
niet als je er meteen weer uitgetrapt wordt

enige wat ze ermee hebben gewonnen is media aandacht en dode taliban
en een mogelijke hergroepering?
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:34:13 #98
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40029736
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

meer als Libanon, minder als Jordanie

ze hebben vooral veel van alles maar 1 tegen 1 is het niet zo veel waard behalve hun luchtverdediging die is de laatste jaren stevig opgewaardeerd al verbaasde het me dat Israeli jets zomaar rondjes over Damascus mochten vliegen misschien zijn die nieuwe systemen nog niet operationeel of willen ze een excuus om Israel aan te vallen?
Welnee, ze hebben een enorme hoop rotzooi gekocht.
pi_40029760
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

sure.
Ik heb de passage gevonden :

Bismillah ar-Rahmaan ar-Rahiem

Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 23:35:12 #100
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40029767
maar hoe hadden jullie de derde wereldoorlog nu eigenlijk gezien?
Kuweit, Jordanie, Bahrein, Qatar (toch militair gezien de sterkere landen in de regio) die Israel aanvallen simpelweg omdat het moslims aanvalt?

er is niet 1 Islam en binnen de verschillende stromingen zijn er ook verschillende interpretaties van de waarheid die landen gaan echt niet meedoen simpelweg omdat er 1 of andere baard in een grond jihad zit te roepen.
sterker nog ik zie Saoudi Arabie en Egypte zelfs doen alsof hun neus bloed

dan houd je een vrij kleinschalig conflict waar niemand buiten de regio zijn vingers aan zal willen branden, zelfs de Amerikanen niet

misschien een soort cold war light waarbij iedereen stiekem spulletjes aan de strijdende partijen levert maar meer ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')