Amen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Sethje het volgende:
landis breek je been
Dat gebeurt pas op de Joux Plane.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Sethje het volgende:
Come on Kloden,Sastre,Dessel,Pereiro,Menchov......
Ze moeten echt wat gaan ondernemen in de groep Geel
maar dat is een raar rekensommetje als het vlak is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:02 schreef Ericr het volgende:
1 minuut per 10 kilometerDan nog houdt Landis genoeg over als hij bij de Joux Plane aan komt.
hij gaat een Herasje doenquote:
Naar de Joux Plane is het redelijk vlak.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar dat is een raar rekensommetje als het vlak is.
En het is niet vlak
Ik hoop dat Boogerd hem lachend aan kan kijken net zoals bij Voeckler!quote:
Hij gaat zijn naamgenoot ontmoeten?quote:
Ja een paar secondes worden terug gepakt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Gripper het volgende:
Het peloton lijkt nu toch weer wat tijd terug te pakken, lees ik op NOS-live?
Zelfde etappe 6 jaar geleden, heras leek te winnen, maar viel tegen een hek, heel toepasselijk met zijn achternaamquote:
Denk je dat ze daar zoveel goed kunnen maken ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas op de Joux Plane.
Die val gun ik die Landis wel!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:05 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Zelfde etappe 6 jaar geleden, heras leek te winnen, maar viel tegen een hek, heel toepasselijk met zijn achternaam
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Tuutje het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar die Landis gaat me zometeen toch instorten!!!
Dat dacht ik eerst ook maar weet het niet zo zeker meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Tuutje het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar die Landis gaat me zometeen toch instorten!!!
is bijweking van.... hèquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef savelkoul het volgende:
Rogers heeft tieten
ik was al op kilometer 1 meegesprongenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Eppie_NL het volgende:
iedereen die zeikt op Landis..hou gewoon je bek en geniet. Hi jheeft het geprobeerd...ik vraag me af of jullie ook zoiets geprobeerd zouden hebben.
praatjes allemaal
Rare tour, Vansevenant krijgt morgen 5 uur en wint (hij had zich namelijk de hele tour gespaard)quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar weet het niet zo zeker meer.
Nee hoor 8:02quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Perico het volgende:
Voorspelling van Herberts commentaar komende minuut: 25 tijdmeldingen, beginnend bij 7:58, tot 7:40...
Als hij op deze manier de tour zou winnen zou ik het hem absoluut gunnen, hij zou het verdienen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Eppie_NL het volgende:
iedereen die zeikt op Landis..hou gewoon je bek en geniet. Hi jheeft het geprobeerd...ik vraag me af of jullie ook zoiets geprobeerd zouden hebben.
praatjes allemaal
Die Landis verkacht de hele tour door zo achterbaks te rijden de eerste twee weken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Eppie_NL het volgende:
praatjes allemaal
Genieten en Landis in 1 zin, wat een paradox.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Eppie_NL het volgende:
praatjes allemaal
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Die Landis verkacht de hele tour door zo achterbaks te rijden de eerste twee weken.
Landis verdient niet een hongerklop maar een stoeptegel vanaf een viaduct!
Hoe gaat het met je rondemaster?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben ik weer
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Die Landis verkacht de hele tour door zo achterbaks te rijden de eerste twee weken.
Da's een Rondeslave geworden denk ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je rondemaster?![]()
De gele trui ziet er ook maar matig uit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij gaan er vandaag weer wat mannen weg vallen uit de top 10. Menchov, Leipheimer, Rogers, ze zagen er allemaal slecht uit.
Hahaha zou hem sierenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef matthijst het volgende:
Waar komt dit vandaan: "15:58 - Yellow Jersey For A Six-Pack Of Beer...
After Floyd Landis regained the lead of the Tour de France at the top of L’Alpe d’Huez he decided that he wanted a beer to celebrate the moment. On the road down to his hotel, his team car pulled over and the American traded a yellow jersey for a six-pack of beer with a spectator."
??? of is het bullshitverhaal?
Van interview met mensen van Phonak.......kan uiteraard ook lulkoek zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef matthijst het volgende:
Waar komt dit vandaan: "15:58 - Yellow Jersey For A Six-Pack Of Beer...
After Floyd Landis regained the lead of the Tour de France at the top of L’Alpe d’Huez he decided that he wanted a beer to celebrate the moment. On the road down to his hotel, his team car pulled over and the American traded a yellow jersey for a six-pack of beer with a spectator."
??? of is het bullshitverhaal?
Nee met zo een nick kom je serieus over.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
er zijn zoveel bullshit verhalen, beetje teveel
Ca. een uur.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef MiLalaa het volgende:
hoe lang zou het nog duren? Zit eraan te denken om eerder naar huis te gaan maar dan moet het nog wel de moeite zijn..
Over 3 km begint Landis aan de Joux-Plane.. daar gaat het los.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef MiLalaa het volgende:
hoe lang zou het nog duren? Zit eraan te denken om eerder naar huis te gaan maar dan moet het nog wel de moeite zijn..
Hey Bendeleider, ik kan die foto van je niet via de mail sturen dus doe ik het even zoquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Landis gaat over een paar minuten aan de laatste klim beginnenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Hey Bendeleider, ik kan die foto van je niet via de mail sturen dus doe ik het even zo
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Hey Bendeleider, ik kan die foto van je niet via de mail sturen dus doe ik het even zo
[afbeelding]
Die beste knaap op de foto zou de tour met zijn hart rijden en niet met zijn hitlerjugend training.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef savelkoul het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een zwakke reply op zo een keiharde diss.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:16 schreef Bendeleider het volgende:
Die beste knaap op de foto zou de tour met zijn hart rijden en niet met zijn hitlerjugend training.
in 2000 reed de bolle armstrong er daar afquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef Coelho het volgende:
Is de Joux Plane zoveel zwaarder dan andere bergen?
Jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef Coelho het volgende:
Is de Joux Plane zoveel zwaarder dan andere bergen?
Oeps, even vergeten dat de finish niet boven is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarna ook nog een afdaling en ze zijn nog niet begonnen.
Hij is rustig een parkeerplekje aan het zoeken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef Sheepcidus het volgende:
Hmm hij heeft al weer bijna 2 minuten verloren nu.
kwam omdat Armstrong vergeten was Doping te gebruikenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef frankium het volgende:
[..]
in 2000 reed de bolle armstrong er daar af
Had je dit ook in rondemaster voorspeld?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Landis staat stil in de klim denk ik zometeen
Moet wel, met Gonchar en Voigt lukt het niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef Ericr het volgende:
De klim wordt man tegen man (hoop ik).
And you're to judge?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wat een zwakke reply op zo een keiharde diss.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Had je dit ook in rondemaster voorspeld?
quote:Profiel van de Joux Plane, lijkt me een leuke berg waar toch weer grote verschillen gemaakt kunnen worden.
Height 1700 m
Height difference 1005 m
Distance 11.7 k
Distance >= 5% 11.3 k
Distance >= 10% 1.7 k
Average percentage 8.6 %
Minimum percentage 4.9 %
Maximum percentage 13.5 %
Maximum percentage 1k 10.6 %
Maximum percentage 5k 9.5 %
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:20 schreef Bruce117 het volgende:
Ze zijn begonnen aan de laatste echte berg van deze Tour
ik zit hier niet om serieus genomen te worden, dan ga ik wel naar mijn chicaquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nee met zo een nick kom je serieus over.![]()
of kloden en mencjhov en consortenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Landis staat stil in de klim denk ik zometeen
Zou me niets verbazen neequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Sinkewitz gaat zo bij hem wegrijden.
Dan wordt 'ie ontslagen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
En t is niet eens water, maar limonade. Dat gaat plakken, die zooi, en dan moet je er wel nieuw overheen gooien om dat plakken weer voor een paar minuten tegen te gaan. Al vanaf het moment dat je ermee begint zit je dus in een vicieuze neerwaarts cirkelende spiraalquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:20 schreef TripleBee het volgende:
Hoeveel liter water zou Landis al in zijn nek hebben gegooid....
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
"whoever mentioned the Nazis has automatically "lost" whatever debate was in progress."quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Die beste knaap op de foto zou de tour met zijn hart rijden en niet met zijn hitlerjugend training.
Oepsquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Sinkewitz Landis gaat zo bij hem wegrijden.
Landis versneltquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Zwansen het volgende:
En ik had gelijk. Alleen fietst ie de verkeerde kant op
Kunnen we weer gewoon over de koersch babbelen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Art_Core het volgende:
[..]
"whoever mentioned the Nazis has automatically "lost" whatever debate was in progress."
"ik moet zometeen echt afhaken...Landis is te goed"quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat zou er om gaan in het hoofd van Sinkewitz?
Nou ik denk toch echt dat het wel water is. Gisteren had Landis het gewoon te warm, hij probeert nu zijn lichaams temperatuur zo lang mogelijk laag te houden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
En t is niet eens water, maar limonade. Dat gaat plakken, die zooi, en dan moet je er wel nieuw overheen gooien om dat plakken weer voor een paar minuten tegen te gaan. Al vanaf het moment dat je ermee begint zit je dus in een vicieuze neerwaarts cirkelende spiraal![]()
Graagquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kunnen we weer gewoon over de koersch babbelen?
Over Landis:quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:26 schreef Zwansen het volgende:
kom op, rij Perreiro eraf.
Landis kan al niet meer hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
Pereiro kun je afschrijven, Kloden, Sastre of Landis.
klopt, ik ga naar de belgquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef Perico het volgende:
Ach dramatische commentaar op tv.. is er een gaatje van 50 meter, is meteen al de tour verloren etc. Ze hebben totaal geen benul ook, die 2..
Hij wachtquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Je zou Boogerd een schop onder zn hol willen geven nu. Gáán! Menchov kan niet, ga jij dan...
Schijnbaar niet.quote:
ja sorry. Wist iet dat ie maar dik 6 minuten achter stond.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? HIj staat nog altijd virtueel tweede.
Kappen nu, het wordt vervelend.quote:
Dacht je dat nu echt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:31 schreef frankium het volgende:
Booger dvoor de etappe!
Nee zit bij Boogerd in het wielquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:33 schreef opgebaarde het volgende:
menchov weer gelost??!
Spijtigquote:
understatementquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:34 schreef Eppie_NL het volgende:
gekke tour
Inderdaad, nog laffer dan Landis voor deze etappe reedquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:34 schreef Venga het volgende:
Evans --> laffe herder!
laat dat maar aan Boogerd over, die komt klaar als menchov het goed doetquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Boogerd moet nu wel alles gaan geven voor Menchov.
Dat is al wel even zeker hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef knep het volgende:
Landis parkeert niet en gaat de etappe 'gewoon' winnen.
Iedereen hier wilde toch een nieuwe kopman?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:36 schreef Phil_Ivey het volgende:
Waarom rijdt Boogerd niet op kop voor Menchov?!
Inderdaad, rare spriet.quote:
dat is bekend van kloden, heeft soms mindere dagen, altijd 1 of meerdere mindere dagen in een grote ronde. Net zoals Boogyquote:
Gisteren Pereiro, vandaag Sastre of Landis, wie volgt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat tussen Sastre en Landis om Tourwinst lijkt me.
alleen checcini weet datquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gisteren Pereiro, vandaag Sastre of Landis, wie volgt?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Jezus vuile T-Mobile ploeg zeg
Vergeet Perreiro niet he!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat tussen Sastre en Landis om Tourwinst lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |