Amen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Sethje het volgende:
landis breek je been
Dat gebeurt pas op de Joux Plane.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Sethje het volgende:
Come on Kloden,Sastre,Dessel,Pereiro,Menchov......
Ze moeten echt wat gaan ondernemen in de groep Geel
maar dat is een raar rekensommetje als het vlak is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:02 schreef Ericr het volgende:
1 minuut per 10 kilometerDan nog houdt Landis genoeg over als hij bij de Joux Plane aan komt.
hij gaat een Herasje doenquote:
Naar de Joux Plane is het redelijk vlak.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar dat is een raar rekensommetje als het vlak is.
En het is niet vlak
Ik hoop dat Boogerd hem lachend aan kan kijken net zoals bij Voeckler!quote:
Hij gaat zijn naamgenoot ontmoeten?quote:
Ja een paar secondes worden terug gepakt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:04 schreef Gripper het volgende:
Het peloton lijkt nu toch weer wat tijd terug te pakken, lees ik op NOS-live?
Zelfde etappe 6 jaar geleden, heras leek te winnen, maar viel tegen een hek, heel toepasselijk met zijn achternaamquote:
Denk je dat ze daar zoveel goed kunnen maken ?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas op de Joux Plane.
Die val gun ik die Landis wel!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:05 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Zelfde etappe 6 jaar geleden, heras leek te winnen, maar viel tegen een hek, heel toepasselijk met zijn achternaam
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Tuutje het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar die Landis gaat me zometeen toch instorten!!!
Dat dacht ik eerst ook maar weet het niet zo zeker meer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:07 schreef Tuutje het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar die Landis gaat me zometeen toch instorten!!!
is bijweking van.... hèquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef savelkoul het volgende:
Rogers heeft tieten
ik was al op kilometer 1 meegesprongenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Eppie_NL het volgende:
iedereen die zeikt op Landis..hou gewoon je bek en geniet. Hi jheeft het geprobeerd...ik vraag me af of jullie ook zoiets geprobeerd zouden hebben.
praatjes allemaal
Rare tour, Vansevenant krijgt morgen 5 uur en wint (hij had zich namelijk de hele tour gespaard)quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar weet het niet zo zeker meer.
Nee hoor 8:02quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:08 schreef Perico het volgende:
Voorspelling van Herberts commentaar komende minuut: 25 tijdmeldingen, beginnend bij 7:58, tot 7:40...
Als hij op deze manier de tour zou winnen zou ik het hem absoluut gunnen, hij zou het verdienen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Eppie_NL het volgende:
iedereen die zeikt op Landis..hou gewoon je bek en geniet. Hi jheeft het geprobeerd...ik vraag me af of jullie ook zoiets geprobeerd zouden hebben.
praatjes allemaal
Die Landis verkacht de hele tour door zo achterbaks te rijden de eerste twee weken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Eppie_NL het volgende:
praatjes allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |