Als hij op deze manier de tour zou winnen zou ik het hem absoluut gunnen, hij zou het verdienen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Eppie_NL het volgende:
iedereen die zeikt op Landis..hou gewoon je bek en geniet. Hi jheeft het geprobeerd...ik vraag me af of jullie ook zoiets geprobeerd zouden hebben.
praatjes allemaal
Die Landis verkacht de hele tour door zo achterbaks te rijden de eerste twee weken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Eppie_NL het volgende:
iedereen die zeikt op Landis..hou gewoon je bek en geniet. Hi jheeft het geprobeerd...ik vraag me af of jullie ook zoiets geprobeerd zouden hebben.
praatjes allemaal
Genieten en Landis in 1 zin, wat een paradox.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:09 schreef Eppie_NL het volgende:
praatjes allemaal
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Die Landis verkacht de hele tour door zo achterbaks te rijden de eerste twee weken.
Landis verdient niet een hongerklop maar een stoeptegel vanaf een viaduct!
Hoe gaat het met je rondemaster?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben ik weer
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Die Landis verkacht de hele tour door zo achterbaks te rijden de eerste twee weken.
Da's een Rondeslave geworden denk ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je rondemaster?![]()
De gele trui ziet er ook maar matig uit.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij gaan er vandaag weer wat mannen weg vallen uit de top 10. Menchov, Leipheimer, Rogers, ze zagen er allemaal slecht uit.
Hahaha zou hem sierenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef matthijst het volgende:
Waar komt dit vandaan: "15:58 - Yellow Jersey For A Six-Pack Of Beer...
After Floyd Landis regained the lead of the Tour de France at the top of L’Alpe d’Huez he decided that he wanted a beer to celebrate the moment. On the road down to his hotel, his team car pulled over and the American traded a yellow jersey for a six-pack of beer with a spectator."
??? of is het bullshitverhaal?
Van interview met mensen van Phonak.......kan uiteraard ook lulkoek zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:12 schreef matthijst het volgende:
Waar komt dit vandaan: "15:58 - Yellow Jersey For A Six-Pack Of Beer...
After Floyd Landis regained the lead of the Tour de France at the top of L’Alpe d’Huez he decided that he wanted a beer to celebrate the moment. On the road down to his hotel, his team car pulled over and the American traded a yellow jersey for a six-pack of beer with a spectator."
??? of is het bullshitverhaal?
Nee met zo een nick kom je serieus over.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
er zijn zoveel bullshit verhalen, beetje teveel
Ca. een uur.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef MiLalaa het volgende:
hoe lang zou het nog duren? Zit eraan te denken om eerder naar huis te gaan maar dan moet het nog wel de moeite zijn..
Over 3 km begint Landis aan de Joux-Plane.. daar gaat het los.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef MiLalaa het volgende:
hoe lang zou het nog duren? Zit eraan te denken om eerder naar huis te gaan maar dan moet het nog wel de moeite zijn..
Hey Bendeleider, ik kan die foto van je niet via de mail sturen dus doe ik het even zoquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:11 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Landis gaat over een paar minuten aan de laatste klim beginnenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:13 schreef MiLalaa het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Hey Bendeleider, ik kan die foto van je niet via de mail sturen dus doe ik het even zo
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Hey Bendeleider, ik kan die foto van je niet via de mail sturen dus doe ik het even zo
[afbeelding]
Die beste knaap op de foto zou de tour met zijn hart rijden en niet met zijn hitlerjugend training.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:14 schreef savelkoul het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |