Zou me niets verbazen neequote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Sinkewitz gaat zo bij hem wegrijden.
Dan wordt 'ie ontslagen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
En t is niet eens water, maar limonade. Dat gaat plakken, die zooi, en dan moet je er wel nieuw overheen gooien om dat plakken weer voor een paar minuten tegen te gaan. Al vanaf het moment dat je ermee begint zit je dus in een vicieuze neerwaarts cirkelende spiraalquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:20 schreef TripleBee het volgende:
Hoeveel liter water zou Landis al in zijn nek hebben gegooid....
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
"whoever mentioned the Nazis has automatically "lost" whatever debate was in progress."quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:16 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Die beste knaap op de foto zou de tour met zijn hart rijden en niet met zijn hitlerjugend training.
Oepsquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Sinkewitz Landis gaat zo bij hem wegrijden.
Landis versneltquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Zwansen het volgende:
En ik had gelijk. Alleen fietst ie de verkeerde kant op
Kunnen we weer gewoon over de koersch babbelen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Art_Core het volgende:
[..]
"whoever mentioned the Nazis has automatically "lost" whatever debate was in progress."
"ik moet zometeen echt afhaken...Landis is te goed"quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat zou er om gaan in het hoofd van Sinkewitz?
Nou ik denk toch echt dat het wel water is. Gisteren had Landis het gewoon te warm, hij probeert nu zijn lichaams temperatuur zo lang mogelijk laag te houden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
En t is niet eens water, maar limonade. Dat gaat plakken, die zooi, en dan moet je er wel nieuw overheen gooien om dat plakken weer voor een paar minuten tegen te gaan. Al vanaf het moment dat je ermee begint zit je dus in een vicieuze neerwaarts cirkelende spiraal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |