ehm.. dan heb je mijn broer nog niet gezienquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het zijn vrouwtjesmuggen die steken, die zoeken dus een echte man en geen mietje.
lekker complimenteusquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. dan heb je mijn broer nog niet gezien![]()
ja maar ik slaap in m'n eentje op mijn kamerquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef I_will_be_heard het volgende:
Lichaamstemperatuur. Als het verschil nog geen 0,1 C, zal toch de warmere gestoken worden.
Daarom heb ik er dus altijd zoveelquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het zijn vrouwtjesmuggen die steken, die zoeken dus een echte man en geen mietje.
Dat betwijfel ik ten zeerste, ik heb nl. een lagere lichaamstemperatuur dan de gemiddelde mens, en IK ben juist degene die thuis gestoken wordt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef I_will_be_heard het volgende:
Lichaamstemperatuur. Al is het verschil nog geen 0,1 graden C, zal toch de warmere gestoken worden.
Jij rookt toch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:35 schreef DarkElf het volgende:
het is idd apart, ik word zelden gestoken, (volgens mij maken ze dan een foutje) maar mijn man is altijd de pineut en flink ook
Lief aangeboden maar toch maar nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wil je er een paar van mij?
Ik word er echt gek van.. vooral op mijn benen!
Smeer er nu nestosyl (hoop dat ik het goed schrijf! op en dat helpt vrij goed, dat neem ik dan ook overal mee naar toe.
ik ben nu gestopt, mijn man rookt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Jij rookt toch?Muggen houden niet van nicotine denk ik
mijn man zweet dus wel veel. en ik niet dus dat gaat niet altijd opquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik heb er van de week nog wat over gelezen... ligt gewoon aan je lichaamsgeur... ook mensen die veel zweten hebben niet zo veel last van muggen
Mijn vriend en ik zijn allebei "mietje" in de zin van homo.. hij is het mannetje in de relatiequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Das een hele goeie tip die je daar geeft.. Ik ga snel zo'n afgehakt paardenhoofd halen. Heeft de aldi die niet toevallig?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:12 schreef Croupouque het volgende:
Ik leg gewoon iedere nacht als 'afleidingsmanoeuvre' een rottend afgehakt paardenhoofd naast me in bed. Met als gevolg dat ik niet meer gebeten word, én het is aangenaam gezelschap.
Werkt een koeienhoofd even goed? Of heb je dat nog niet uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:12 schreef Croupouque het volgende:
Ik leg gewoon iedere nacht als 'afleidingsmanoeuvre' een rottend afgehakt paardenhoofd naast me in bed. Met als gevolg dat ik niet meer gebeten word, én het is aangenaam gezelschap.
Libelle liegt! Liegt zeg ik je!quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik heb er van de week nog wat over gelezen... ligt gewoon aan je lichaamsgeur... ook mensen die veel zweten hebben niet zo veel last van muggen
Bij mij worden die gewoon thuis afgeleverd door een Italiaanse zakenpartner.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:15 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Das een hele goeie tip die je daar geeft.. Ik ga snel zo'n afgehakt paardenhoofd halen. Heeft de aldi die niet toevallig?
Dat is maf ja...quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij worden die gewoon thuis afgeleverd door een Italiaanse zakenpartner.![]()
ik heet geen libellequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Libelle liegt! Liegt zeg ik je!
Ik zweet veel en ik word lek geprikt
Ikke niet, afgelopen week iets van 30 keer gestoken..quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:27 schreef arnold-d het volgende:
was het al vergeten dat dat bestaat.. muggen![]()
Behalve als ze steken.quote:
Ik ruik lekker! Yes!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:56 schreef Perico het volgende:
Muggen hebben bloed nodig om eieren te kunnen leggen. Het zijn dan ook de vrouwtjes die prikken. Zoet bloed doet er helemaal niet toe en dat van die dunne huid is ook onzin. Maar muggen kunnen wel goed ruiken. Als ze de keuze hebben nemen ze mensen die zij lekker vinden ruiken. En welke geur vinden muggen lekker? De geur van stinkkaas bijvoorbeeld.
Het gaat om een klein beetje geur, zo weinig dat je het zelf nauwelijks ruikt. En waar komt die geur vandaan? Iedereen heeft op zijn huid bacteriën die gas maken. Maar sommige mensen hebben meer van de ene soort dan van de andere. Als je pech hebt om meer bacteriën op je huid te hebben die een kwalijke geur verspreiden, vinden muggen je extra lekker en steken ze jou liever.
Helaas....bij mij toch wélquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Jij rookt toch?Muggen houden niet van nicotine denk ik
Maar daar heb je het wel gelezenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:27 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
ik heet geen libelle
maar ik heb het ook maar op tv gezien![]()
Oh, beste!quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
denk het niet.. zoals hierboven verschilt het zelfs bij tweeling broers of de een wel en de ander niet geprikt wordt...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:40 schreef Lisanne__tje het volgende:
mn moeder en broer worden allebei gestoken en ik en mn vader niet... mn broer en mn moeder zijn allebei donkerblond en mn vader en ik allebei rood... zou dat er ook nog iets mee te maken hebben??? dat je als je een bepaalde kleur haar hebt, je een andere lichaamsgeur hebt en dat je daardoor juist wel of niet wordt gestoken... of is dat een beetje ver gezocht???
ik ben blij, maar was gewoon nieuwschierigquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:11 schreef Quiestisia het volgende:
ben blij joh en zeur niet!! Ik zit elk jaar onder de muggenbulten!!
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:17 schreef Pheno het volgende:
Ik kan trouwens Bayers anti vliegende insecten van harte aanraden, 3~4 drukken op de knop en er leeft geen mug in de wijde omgeving. Ik heb deze zomer dan ook nog geen last gehad. Bayern, mijn held
Nah, je laat ze met bayern goed lijden, dat dan weer wel. En vliegen etc gaan er ook leuk van naar de vlakte.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef KaiN het volgende:
Dat bayers spul klinkt idd goed. Ik ben elk jaar de lul. Elke mug die ik dood kan maken zal ik dan ook met veel plezier verpulveren.
Dat spul zorgt ervoor dat ze stuiptrekkend en bijna hoorbaar gillend ter aarde storten. Verpulveren is dus niet eens meer nodig - tenzij je dat echt heel graag wil.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:19 schreef KaiN het volgende:
Dat bayers spul klinkt idd goed. Ik ben elk jaar de lul. Elke mug die ik dood kan maken zal ik dan ook met veel plezier verpulveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |