ehm.. dan heb je mijn broer nog niet gezienquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het zijn vrouwtjesmuggen die steken, die zoeken dus een echte man en geen mietje.
lekker complimenteusquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. dan heb je mijn broer nog niet gezien![]()
ja maar ik slaap in m'n eentje op mijn kamerquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef I_will_be_heard het volgende:
Lichaamstemperatuur. Als het verschil nog geen 0,1 C, zal toch de warmere gestoken worden.
Daarom heb ik er dus altijd zoveelquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het zijn vrouwtjesmuggen die steken, die zoeken dus een echte man en geen mietje.
Dat betwijfel ik ten zeerste, ik heb nl. een lagere lichaamstemperatuur dan de gemiddelde mens, en IK ben juist degene die thuis gestoken wordt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef I_will_be_heard het volgende:
Lichaamstemperatuur. Al is het verschil nog geen 0,1 graden C, zal toch de warmere gestoken worden.
Jij rookt toch?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:35 schreef DarkElf het volgende:
het is idd apart, ik word zelden gestoken, (volgens mij maken ze dan een foutje) maar mijn man is altijd de pineut en flink ook
Lief aangeboden maar toch maar nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wil je er een paar van mij?
Ik word er echt gek van.. vooral op mijn benen!
Smeer er nu nestosyl (hoop dat ik het goed schrijf! op en dat helpt vrij goed, dat neem ik dan ook overal mee naar toe.
ik ben nu gestopt, mijn man rookt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Jij rookt toch?Muggen houden niet van nicotine denk ik
mijn man zweet dus wel veel. en ik niet dus dat gaat niet altijd opquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik heb er van de week nog wat over gelezen... ligt gewoon aan je lichaamsgeur... ook mensen die veel zweten hebben niet zo veel last van muggen
Mijn vriend en ik zijn allebei "mietje" in de zin van homo.. hij is het mannetje in de relatiequote:Op donderdag 20 juli 2006 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |