quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Mijn tekening:
[ afbeelding ]
precies dat had ik met mijn broer , beide sliepen op de beneden verdieping en ook afgesproken te kloppen en beide hadden heel vaak dat er terug werd geklopt maar dat de ander boven was ,quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef _Bella_ het volgende:
Ik had last van een geest toen ik nog bij me ouders woonde en me zus, heb zoveel dingen meegemaakt daar maar haal er wel de engste uit.
Mijn zus en ik hadden onze slaapkamers naast elkaar en als ik haar nodig had klopte ik op de muur.
Tot op een dag ik weer is klopte en er terug werd geklopt, ik klopte vervolgens weer en er werd weer geklopt, toen vervolgens klopte ik in allerlei ritmes want ik dacht misschien verveelt ze zichen was dit ff een levenloos momentje, maar er werd precies op de exacte manier terug gekopt en ik liep verbaasd naar haar kamer omdat ze wel heel lang door ging met dat geklop en ik het zat was..Bleek dat ze helemaal niet thuis was..er lag een briefje op haar bureau dat ze niet thuis komt vandaag :S
Nou..that scared the shit out of me
Ik hoorde vroeger ook de gekste klopgeluiden en voetstappen als ik alleen thuis was. Afgelopen week op de kamer van mijn dochtertje geslapen, omdat ze absoluut niet in haar eigen kamer wilde slapen. Ik was doodsbang, het was ijskoud en ik voelde echt een aanwezigheid. Echt niet fijn, ik heb amper geslapen. En ohja, ik ben zeker geïnteresseerd in je andere verhalen!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:04 schreef _Bella_ het volgende:
Ja dat geklop is gelukkig maar 1x voorgekomen, dat is echt zooo freaky
maar dat voetstappen herken ik ook zeker, alsof iemand rondloopt precies in je kamer of de kamer naast je op de raarste tijden en je weet dat er niemand is.
Ik sliep ook heel vaak bij me zus omdat ik echt zo bang was, elke nacht was het wel raak in dat enge rothuis, ben blij dat ik ervanaf ben
Als je onder de deken kan kruipen en praten , ben je ook niet verlamd .quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:48 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb best vaak gehad dat er een zwarte schim (persoon) naast me bed staat of kruipt naast me bed. Zelfs na een aantal keer knipperen met me ogen zorgde niet dat het weg ging. Ik riep zelfs een paar keer ga weg of iets in die trand. Toen kroop ik maar onder me dekens en even later waren ze weg. Al weet ik dan niet zeker of ik dan weer in slaap ben gevallen.
Dit wordt dan eigenlijk beschouwd als slaapverlamming, maar ik weet niet.. Heb al een aantal doden meegemaakt, me moeder, peet tante een goed kennis..dus weet het echt niet
quote:Het verschijnsel is relatief onbekend en er wordt nog maar recent wetenschappelijk onderzoek naar gedaan. Om deze reden is er nog geen zekerheid over de oorzaak van het verschijnsel.
Verlamming van de spieren treedt normaliter op tijdens de REM-slaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op ter voorkoming dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor hij zich niet kan bewegen. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie.
hmmquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je onder de deken kan kruipen en praten , ben je ook niet verlamd .
[..]
m.a.w Mensen die zwarte schimmen zien hebben dus geen sleep paralysis. Wat vaak als excuus wordt gebruikt om het te verklaren..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Als je onder de deken kan kruipen en praten , ben je ook niet verlamd .
[..]
terwijl slaapverlamming geen verklaring op zich is , maar een benaming voor een aantal symptomen die mensen over de hele wereld als hetzelfde ervaren .quote:Op zondag 21 februari 2010 13:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
m.a.w Mensen die zwarte schimmen zien hebben dus geen sleep paralysis. Wat vaak als excuus wordt gebruikt om het te verklaren..
Ik had het ook niet
als je zo simpel je conclusies trekt, ben je niet erg slim mijns inziens.. maar goedquote:Op zondag 21 februari 2010 13:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
m.a.w Mensen die zwarte schimmen zien hebben dus geen sleep paralysis. Wat vaak als excuus wordt gebruikt om het te verklaren..
Ik had het ook niet
Hoeveel geesten heb je in elkaar geslagen?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
als je zo simpel je conclusies trekt, ben je niet erg slim mijns inziens.. maar goed
Ik ben heus wel slim.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
als je zo simpel je conclusies trekt, ben je niet erg slim mijns inziens.. maar goed
Jij snapt het.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben heus wel slim.Maar waar het mij om gaat is dat als je meldt zwarte schimmen te zien er meteen van wordt uitgegaan dat je sliep en slaapverlamming hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |