abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76209316
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb al 2x gehad dat ik naar mijn kamer/pc liep en bijna bovenaan de trap was hoorde ik mijn monitoren aanspringen ( die gaan op standby na 20 min)

dus ik heb een lief spook
Ik heb het andersom.

Ik krijg het bijna altijd voor elkaar om exact 10 minuten weg te blijven, en net moment dat ik de kamer binnenkom de screensaver op de PC aan zien te springen. Geesten nee, toeval ja
url
  woensdag 30 december 2009 @ 12:28:50 #27
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76216196
quote:
Op woensdag 30 december 2009 01:28 schreef FireFox1 het volgende:
Heb de beste man ook nooit gezien, enkel zijn aanwezigheid gevoeld. En dat was geen enkele keer in negatieve opzicht.
Hoe weet je zo zeker dat dat 'iets' die overleden man is?
quote:
En dat was geen enkele keer in negatieve opzicht.
Nou, ik vind het toch vrij negatief als elke keer de lampen kapot gaan.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_76218390
Ik krijg af en toe het idee dat mensen die ''iets'' voelen, het zelfde voelen als kinderen die denken dat er een monster onder het bed zit.
  woensdag 30 december 2009 @ 13:41:13 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76218876
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:28 schreef JoepiePoepie het volgende:

Nou, ik vind het toch vrij negatief als elke keer de lampen kapot gaan.
Ik vermoed dat hij/zij bedoeld een 'beklemmend gevoel' of gevoelens van angst als je de kamer in stapt, maar meer een positief gevoel.
The truth was in here.
pi_76246226
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:41 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij/zij bedoeld een 'beklemmend gevoel' of gevoelens van angst als je de kamer in stapt, maar meer een positief gevoel.
Inderdaad. Ik heb nog nooit een moment van angst gekend. De overleden man in kwestie was ook absoluut slechte man (mijn grootouders hebben hem gekend)

En wat de kapotte lampjes betreft: Liever dat dat de "geest" mij ging lastig vallen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 31 december 2009 @ 00:34:54 #31
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76247822
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
Inderdaad. Ik heb nog nooit een moment van angst gekend. De overleden man in kwestie was ook absoluut slechte man (mijn grootouders hebben hem gekend)

En wat de kapotte lampjes betreft: Liever dat dat de "geest" mij ging lastig vallen.
Nog maar een keertje dan:
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat dat 'iets' die overleden man is?
En als toevoeging: Hoe weet je dat het die overleden man is die die lampen kapot maakt? Waarom zou hij dat doen?
  donderdag 31 december 2009 @ 08:16:53 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76252683
Vlgs mij zijn die lampen die stuk gaan een soort van visitekaartje geworden ofzo
In de woning die ik eerder gehad heb (gebouwd op een oude begraafplaats naast een instelling waar heel veel mensen dood gaan) gingen ook met grote regelmaat de lampen kapot.
Kan allemaal slechte bedrading zijn dat is zo, maar er was veel meer activiteit. Dingen die aan de muren gingen bewegen, glazen die stuk vielen uit de kast, een koelkast die een slag gedraaid werd, schimmen zien, ineens daling van temperatuur... en dan de lampen steeds vervangen.
The truth was in here.
  donderdag 31 december 2009 @ 11:44:34 #33
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_76257243
M'n telefoon viel van de tafel, deed toen m'n oren dicht, hoorde toen "deed jij dat? "ja"

dacht weer eens op eigen houtje te kunnen stoppen met medicatie, was ook nog eens op, ging 4 dagen goed
pi_76264712
Vroeger in mijn oude huis als ik in bed lag zag ik altijd schaduwen in de vorm van mensen die me kamer binnenkwamen waardoor ik tot me 13e met het licht heb aangeslapen omdat ik zo bang bleef

Nu woon ik in een ander huis en een tijdje terug heb ik in de hal een figuur zien lopen in de vorm van de linker op de afbeelding

En toevallig gisteren bleef de waterkoker tot 9 keer uitzichelf koken
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_76264741
quote:
Op donderdag 31 december 2009 08:16 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij zijn die lampen die stuk gaan een soort van visitekaartje geworden ofzo
In de woning die ik eerder gehad heb (gebouwd op een oude begraafplaats naast een instelling waar heel veel mensen dood gaan) gingen ook met grote regelmaat de lampen kapot.
Kan allemaal slechte bedrading zijn dat is zo, maar er was veel meer activiteit. Dingen die aan de muren gingen bewegen, glazen die stuk vielen uit de kast, een koelkast die een slag gedraaid werd, schimmen zien, ineens daling van temperatuur... en dan de lampen steeds vervangen.
Ik zou doodsbang worden ervan
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_76267787
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:34 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nog maar een keertje dan:
[..]

En als toevoeging: Hoe weet je dat het die overleden man is die die lampen kapot maakt? Waarom zou hij dat doen?
Joh, hoe moet ik dat nou weer weten? Ook nogmaals: Liever kapotte lampen dan een haunting ghost.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_76267919
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Ik had er ook last van, maar waarom zou je er bang voor moeten worden? Leuk stukje van Eddie Murphy in Delirious hier over:

donderdag 31 december 2009 @ 16:43:39 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76269627
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef Pixie. het volgende:

[..]

In het begin wel, maar je went er aan. En omdat het nooit echt vervelend van begon ik er maar om te lachen.. "hebben we het spookje weer"
Was een soort studentenflat, diverse kamers gehad daar, had het overal.
The truth was in here.
pi_76269918
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:56 schreef Vedradorr het volgende:

snachts hoorde hij voetstappen in de tuin en ook zag hij regelmatig een blauwe gloed uit de kamer van zijn ouders.

Opgelost, slotje,
pi_76290860
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

In het begin wel, maar je went er aan. En omdat het nooit echt vervelend van begon ik er maar om te lachen.. "hebben we het spookje weer"
Was een soort studentenflat, diverse kamers gehad daar, had het overal.
Ja als je er aan gewend raakt lijkt het me ook minder eng worden
maar ik zou in het begin en op de kast hebben gezeten van angst
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:54:53 #41
256240 Papa-roach
Skate or die...!
pi_76295459
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:38 schreef baNEEL het volgende:
mn moeder ziet mensen snachts langs het keukenraam lopen.

t spookt hier dus..
Of oude, vieze mannetjes die op je moeder geilen
ik vind papa-roach niet goed meer heur.......
Skating is a way of life, not just how you dress yourself...
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:58:59 #42
256240 Papa-roach
Skate or die...!
pi_76295564
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:02 schreef mindflick het volgende:
Nu mijn ervaring.
Ander halve week terug werd ik snachts wakker en zag ik een schim in mijn kamer staan. Ik heb dit toen ik klein was ook een keer meegemaakt. Ik schrok me echt de tering, trok een deken over mijn kop en ben met mijn gezicht richting de muur gaan liggen. Na een kwartier heb ik het licht aangedaan en zat nog steeds te shaken. Ben een boek gaan lezen, moe geworden en weer gaan slapen. Ik heb het gewoon echt meegemaakt en was niet aan het dromen.
Nu komt het mooiste. Deze avond zat ik met mijn ouders zusje en broer achterthuis beetje te kletsen. Ik vertelde het tegen mijn ouders en zusje, mn broer was er nog niet, en mijn ouders deden er heel lacherig over, maar mijn zusje zei gelijk dat zij het ook een keer heeft meegemaakt, dat er een schim in haar kamer stond, het was duidelijk een man zei ze. Later kwam mijn broer en mijn moeder zei lacherig dat ik spoken zag, ik vertelde het verhaal en hij zei ook dat hij een paar keer heeft meegemaakt dat er een schim in zijn kamer stond.
Eerst dacht ik dat het aan mezelf lag ofzo, maar nu is het gewoon een feit. Ik heb ook vaak het gevoel dat er iemand bij mij in de buurt is, terwijl er niemand is. Ook hoor ik vaak, en dat is extreem wazig, het vuursteentje van het gasfornuis tikken. Deze krijg je alleen werkend als je een knopje indrukt. Lampen flikkeren soms, en mn bureaulamp tikt heel vaak, heb dat alleen nog maar in dit huis meegemaakt. Weet ook niet goed wat ik er mee moet, bang zijn denk ik niet want er gebeurt niks kwaadaardigs, maar leuk is het ook niet omdat ik er echt als de schijt voor ben.
Je hebt nog geluk, van die schimmen of de zogenaamde ''shadows'' kun je je levenlang nachtmerries hebben. Kunnen geesten zijn, maar het kan ook aan slaapverlamming liggen. Had ik ook een keer en toen dacht ik dat ik aliens zag
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:05:09 #43
256240 Papa-roach
Skate or die...!
pi_76295760
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:30 schreef RadioSlut het volgende:
- Ik heb mijn overleden kat Homo gehoord.
Wrrm noem je je kat Homo
pi_76295800
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  † In Memoriam † zondag 3 januari 2010 @ 16:16:29 #45
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_76362127
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef Pixie. het volgende:
Vroeger in mijn oude huis als ik in bed lag zag ik altijd schaduwen in de vorm van mensen die me kamer binnenkwamen waardoor ik tot me 13e met het licht heb aangeslapen omdat ik zo bang bleef

Nu woon ik in een ander huis en een tijdje terug heb ik in de hal een figuur zien lopen in de vorm van de linker op de afbeelding
[ afbeelding ]

En nog 1 die het ziet
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 3 januari 2010 @ 16:53:14 #46
259246 Cristal
Magical touch...
pi_76363544
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:40 schreef Pixie. het volgende:

[ afbeelding ]

Ja vast, ik heb ook een keer Henk Jan Smit gemailt (toen hij nog 'de nieuwe Uri Geller' presenteerde) En zei dat toen Uri zijn actje deed dat de tuinsproeier opeens aan ging terwijl die niet op de kraan aangesloten stond Ik lag helemaal dubbel toen die mijn maitlje voorlas
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2010 @ 08:08:38 #47
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_76388541
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef Cristal het volgende:

[..]

Ja vast, ik heb ook een keer Henk Jan Smit gemailt (toen hij nog 'de nieuwe Uri Geller' presenteerde) En zei dat toen Uri zijn actje deed dat de tuinsproeier opeens aan ging terwijl die niet op de kraan aangesloten stond Ik lag helemaal dubbel toen die mijn maitlje voorlas
En wie ben jij om te oordelen of iets waar of niet waar is?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  maandag 4 januari 2010 @ 11:10:48 #48
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_76391807
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:16 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

En nog 1 die het ziet
ik ook, schaduwman met hoed maar zonder uitsteeksels op het lichaam .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 4 januari 2010 @ 11:25:10 #49
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_76392289
Och, de man met de hoed, da's gewoon Sandeman .

Ik zie meestal de jongen met de 501 .
pi_76419410
Jeetje, wat weinig ervaringen hier, gezien het topic al 2,5 jaar oud is.. Maar ik hoor er graag meer over. Ik ken nl niemand die deze dingen ervaart (eig niet waar, mn pa ook, maar die wil er niks van weten), maar dus niemand van mijn vrienden geloven hierin. Niet dat dat van mij hoeft, maar je gaat jezelf zo raar voelen. Daarnaast wekt het bij mij enorme nieuwsgierigheid op, waar het vandaan komt etc etc en daar kan je dus niet over praten. Anyway, wat ervaringen van mij:

Dan bedoel ik de ervaringen vanuit een klaarwakkere staat, aangezien er idd ook zoiets als een slaapverlamming bestaat. (Te maken met het uitschakelen van het zenuwstelsel ter voorkoming dat je alle bewegingen uit je dromen gaat uitvoeren, terwijl je geest nog wakker is, oftewel je ervaart dat je niet kan bewegen, maar je kunt dit niet meer zelf sturen) zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming.
Het klopt ook dat (zie artikel) de slaapverlamming optrad in perioden van grote stress. Toch heb ik zeker bepaalde ervaringen opgedaan die ik/niemand niet kan verklaren.

Reageer ik gelijk op Pixie: de hooded figure (ik zal zo even wat uitleg googelen, weet niet waarvoor hij zou moeten staan/wat voor 'type geest' het is. ga ik straks even googelen). Ik herkende deze afbeelding meteen als een figuur die ik ook ooit zeer realistisch (en zeer wakker en nuchter) heb ervaren.
Ik was alleen in een kamer bij een vriend, hij was die avond gaan stappen. Ik had geen zin om mee te gaan dus bleef daar. Hij had zn muur net ondergespoten met grafitti en ik zat dat te bestuderen. Na een tijd staarde een gezicht naar mij (ik weet ut, het menselijk brein zoekt naar verbanden, gezichten,symmetrie), geen kleur, alleen contouren. Ik liet het voor wat het was en ging op zoek naar vuur, aangezien ik geen vuur had en wel sigaretten.

Iets later besloot ik te gaan slapen. De geest die zich in grijs doorzichtige contouren uitdrukte kwam naar me toe. Hij vloog met een snelheid over me heen door de muur achter mij. Ik was niet eens bang, want ik voelde dat het meer een soort prank was om mij bang te maken, zeg maar als ware een soort geintje voor hem. Lekker mensen bang maken (mijn gevoel vertelt me vaak veel over de ideeen en bedoelingen van zon figuur). Ik besloot hem te negeren en hem me niet bang te laten maken. Hierna voelde ik een aanraking en warmte, zeg maar intense warmte tussen mn benen. Cant help it, t gebeurde en werd erg opgewonden. Voelde lichte druk op verschillende plaatsen en dit wilde ik wel degelijk weerstaan. Hoe meer ik het wilde weerstaan hoe heviger het werd. Voelde haast als een aanranding. Op het moment dat ik besloot om het toe te laten, omdat weerstaan niet hielp, nam het af en 'hield hij ermee op'. Waarschijnlijk was er geen lol meer aan ofzo, ik weet ut niet.
Op dat moment zag ik links in de kamer de 'hooded figure'. Vanuit die geest kwam zoveel negativiteit, haat, woede, gedesillusioneeerdheid en wanhoop (hij draaide en klauwde in het rond alsof hij uit iets probeerde te ontsnappen met zn hoofd naar beneden gericht.) Hij was dus pikzwart en zoals die hooded figure. Vanaf dat moment was ik doodsbang, durfde niet meer naar die plek (in het midden van de kamer) te kijken omdat ik bang was dat ie mij zou opmerken, had t idee dat r dan iets ernstigs zou gebeuren. Vanaf dat moment heb ik bibberend onder de dekens liggen wachten tot die vriend thuiskwam.

Toen ik hem dat vertelde (behalve het seksuele gedeelte) vertelde hij mij, dat de dag ervoor zijn hond als n gek was gaan blaffen. Op dat moment was de deur dichtgeslagen en had zijn hond hem in zijn arm gebeten. Gelukkig heb ik hierna nooit meer geesten gezien, maar voel wel vaak aanwezigheid van geesten. Dit was trouwens wel de heftigste ervaring van mij, en er zijn zeker ook positieve geesten, die je licht kleuren en een vredevol gevoel laten ervaren. Helaas heb ik deze nog nooit gezien, maar allen gevoeld. En dan niet als een lichamelijke gewaarwording, maar als liefdevolle warmte in jezelf.

Nog even op truckergirl , die schreef: dit is nog maar 1 van de honderden ervaringen. Ik zou er wel meer willen horen. Tis een heel verhaal geworden, ik ga eens zoeken op hooded figure. Iemand anders vergelijkbare ervaringen meegemaakt?
Ow ja, voor sommigen die dit ervaren: laat je niet bangmaken als dit soort dingen gebeuren, bij mij werd het dan vaak alleen maar heviger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')