Sterker nog, als bepaalde landen erom vragen, stuurt de nederlandse regering eigen staatsburgers daar gewoon naartoe, ongeacht wat hen daar wacht.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:28 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nederland staat er sowieso om bekend dat ze staatsburgers op vreemde grond vaak zo'n beetje laat kreperen.
Ik denk idd dat TS een stuk minder protest zou hebben als zijn eigen moeder (van wie hij reeds 4 jaar onterfd probeert te rakenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, en daar had ik dus antwoord op gegeven in die vorige post: omdat het artikel zegt dat ze geen AANVULLENDE VERZEKERING hadden, vermoed ik dat ze wel een BASISVERZEKERING hadden. Anders had het artikel wel gezegd dat ze NIET VERZEKERD waren, lijkt mij zo.
Dat ze dan onderverzekerd waren zul je waarschijnlijk gelijk in hebben, alhoewel ik niet weet wat de basisverzekering van Ohra zegt over hulp in het buitenland. Maar hoe dan ook zijn het dan dus geen NIET-PREMIEBETALERS zoals jij zo hard roept hier iedere keer.
Volgens mij is de situatie als volgt: een gezin met een basisverzekering bij Ohra krijgt een ongeluk. De ouders verongelukken, de kinderen blijven over. Ohra betaalt hun onkosten geheel, alhoewel dat volgens hun verzekering blijkbaar niet hun plicht was. En vervolgens klaagt iemand hier dat van zijn premie een medemens in nood geholpen wordt op een manier die niet geheel conform de regeltjes is...
Als ze een basisverzekering hadden had het artikel reisverzekering buiten beschouwing kunnen laten daar aanvullend genoeg was geweestquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, en daar had ik dus antwoord op gegeven in die vorige post: omdat het artikel zegt dat ze geen AANVULLENDE VERZEKERING hadden, vermoed ik dat ze wel een BASISVERZEKERING hadden. Anders had het artikel wel gezegd dat ze NIET VERZEKERD waren, lijkt mij zo.
Ik klaag niet omdat ze hier hun boekje te buiten gaan voor een beetje publiciteit, terwijl normaalgesproken, terwijl je er recht op hebt, ze weigeren uit te betalen.quote:Dat ze dan onderverzekerd waren zul je waarschijnlijk gelijk in hebben, alhoewel ik niet weet wat de basisverzekering van Ohra zegt over hulp in het buitenland. Maar hoe dan ook zijn het dan dus geen NIET-PREMIEBETALERS zoals jij zo hard roept hier iedere keer.
[quote]
Aangenomen dus dat ze een basisverzekering hadden, maar dan alsnog ze waren HIER niet voor verzekerd.
Als ik mijn huis wel tegen brand maar niet tegen waterschade verzeker en het loopt onder krijg ik dat niet vergoed.
Sterker nog: Blusschade wordt niet vergoed. de verbrande gordijnen wel, het doorweekte vloerkleed niet.
[quote]
Volgens mij is de situatie als volgt: een gezin met een basisverzekering bij Ohra krijgt een ongeluk. De ouders verongelukken, de kinderen blijven over. Ohra betaalt hun onkosten geheel, alhoewel dat volgens hun verzekering blijkbaar niet hun plicht was. En vervolgens klaagt iemand hier dat van zijn premie een medemens in nood geholpen wordt op een manier die niet geheel conform de regeltjes is...
En jij loopt moeilijk te doen over één 300.000ste deel van jouw premie voor arme kindertjes die helemaal niets hebben???? Je zwemt godverdomme in het geld! Kom eens uit die ivoren toren, en kijk eens hoe het er in het echt leven aan toe gaat. Wat een vervelend persoon moet jij zijn zeg Gadverdamme.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef ratava het volgende:
[..]
Ik zeg dus dat alhoewel mijn ouders nog leven, al 2 jaar bezig ben om afstand te doen van mijn erfdeel, en het lukt maar niet.
Afgezien van het huis is er niet zoveel van waarde, behalve memorabilia, en ik zit financieel heel erg lekkeren hoef geen 4e huis.
Het zou inderdaad leuk zijn als de verzekering de behandeling van mijn vader in het buitenland zou betalen ja. Alhoewel die al meer dan 60 jaar premie betaald heeft is dat tegen de regelsquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk idd dat TS een stuk minder protest zou hebben als zijn eigen moeder (van wie hij reeds 4 jaar onterfd probeert te raken) een experimentele nieuwe behandeling als laatste kans toch nog krijgt aangeboden en vergoed.
Iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef moussie het volgende:
we hebben het over kids die net hun ouders zijn verloren ..
Gaat jou dat wat aan wat ik met mijn geld doe?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:39 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En jij loopt moeilijk te doen over één 300.000ste deel van jouw premie voor arme kindertjes die helemaal niets hebben???? Je zwemt godverdomme in het geld! Kom eens uit die ivoren toren, en kijk eens hoe het er in het echt leven aan toe gaat. Wat een vervelend persoon moet jij zijn zeg Gadverdamme.
Als is het een cent per jaar, dan nog is dat mijn centquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Idd
Ik snap de TS echt niet en het is niet zo alsof zijn premie met tientallen euro's nu omhoog gaat
Gaat het jou wat aan wat Ohra met haar geld doet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:04 schreef ratava het volgende:
[..]
Gaat jou dat wat aan wat ik met mijn geld doe?Ik sta met beide voeten in het leven, en ik ben waar ik nu ben door hard werken, gepaste risico's nemen, en eigen verantwoordelijkheid.
Mischien zwem ik in het geld in vergelijk met jouw uitkerinkje, maar ik begin toch echt ziek te worden van de mentaliteit hier.
Mijn geld gaat op aan mijn dingen, en als ik zou zwemmen in het geld, dan zijn dat nog mijn zaken en ga jij niet over waar ik dat al dan niet aan moet besteden, HUFTER
Als ik kon bekostigde ik de operaties voor mijn pa zelf wel, helaas red ik dat ook niet, en hoelwel goed verzekerd helpt de Mij. dus niet
[..]
Als is het een cent per jaar, dan nog is dat mijn cent
Ins allah.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Och... daar staat een Darwinistische doodstraf op.
V.
Jij denkt dat een ziektekostenverzekering plus aanvullend pakket voldoende is om geen reisverzekering meer te hoeven hebben?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:39 schreef ratava het volgende:
[..]
Als ze een basisverzekering hadden had het artikel reisverzekering buiten beschouwing kunnen laten daar aanvullend genoeg was geweest
Spaarzaamheid op zijn tijd is goed, maar een beetje menselijkheid op zijn tijd lijk je te missen (no flame intended). Als je wilt zorgen dat je premiegelden cent voor cent goed besteed worden kun je je aandacht misschien beter op andere dingen richten. Heb je, toen je Ohra koos als jouw verzekeringsmaatschappij, gekeken wat de manager van Ohra verdiende en wat anderen verdienen? Unive, bijvoorbeeld, zegt zijn winst te delen met zijn leden, is dat dan niet meer iets voor jou?quote:Ik klaag niet omdat ze hier hun boekje te buiten gaan voor een beetje publiciteit, terwijl normaalgesproken, terwijl je er recht op hebt, ze weigeren uit te betalen.
Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat ik nog nooit en te nimmer aansprakelijkheid gehad heb, mede door verantwoordelijk gedrag.
OHRA Mag van mij doen wat het wil alleen niet langer van door mij betaalde premiegelden.
Je kan zeuren dat het slechts om een klein bedrag per persoon gaat maar die keuze is aan mij.
OT dat oplichten door grote maatschappijen gebeurt veels te vaak en niemand rept over een paar cent, want het is maar een paar cent. Ik ga nu natuurlijk Ebenezer opmerkingen krijgen maar spaar je 1 en 2 cent stukken aan het eind van de dag eens op, voor een jaar, Kun je heerlijk riant van uit eten met zijn 2en of 3en.
Zolang verzekeringsmaatschapijen hun BETALENDE klanten niet tegemoetkomen is het hoogst irritant.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:07 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gaat het jou wat aan wat Ohra met haar geld doet?
("Whehehe, ik heb hem toch gekocht")
Waar slaat dit op?????quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:12 schreef Igen het volgende:
Stel nu eens, ratava, dat de papa 18 en dus volwassen was geweest. Was je dan net zo verontwaardigd over de OHRA geweest?
Een onderneming hoeft geen verantwoording af te leggen aan jou over hoe ze hun geld besteden. In dit geval ben je geen aandeelhouder van OHRA, dus heb je er ook niets over te zeggen. En hee, anders ga je toch op zoek naar een andere verzekeringsmaatschappijquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:04 schreef ratava het volgende:
[..]
Gaat jou dat wat aan wat ik met mijn geld doe?
Ik sta met beide voeten in het leven, en ik ben waar ik nu ben door hard werken, gepaste risico's nemen, en eigen verantwoordelijkheid.
Mischien zwem ik in het geld in vergelijk met jouw uitkerinkje, maar ik begin toch echt ziek te worden van de mentaliteit hier.
Mijn geld gaat op aan mijn dingen, en als ik zou zwemmen in het geld, dan zijn dat nog mijn zaken en ga jij niet over waar ik dat al dan niet aan moet besteden, HUFTER
Als ik kon bekostigde ik de operaties voor mijn pa zelf wel, helaas red ik dat ook niet, en hoelwel goed verzekerd helpt de Mij. dus niet
[..]
Dat slaat op:quote:
Dus, stel dat de papa of de mama 18 was geweest, was je dan net zo verontwaardigd over de OHRA geweest?quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:02 schreef ik het volgende:
(...) Als de ouders nog minderjarig waren, verandert dat de zaak. Dan zijn toch de grootouders verantwoordelijk? In dat geval had OHRA de rekening gewoon naar hen moeten sturen(...)
Je hebt al een andere verzekering uitgezocht neem ik aan (als je al bij Ohra verzekerd was) waarom dan nog dit gezeur?quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:04 schreef ratava het volgende:
[..]
Toch knap op je negende al iemand zwanger maken. Wat is eigenlijk je bron? Dat zou je er wel even bij moeten vermelden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef ratava het volgende:
[..]
Oh de Pappa van die kindertjes was zelf maar 17 en niet volwassen
Hij reed dus zonder rijbewijs ook,
Nou dat verklaart waarom je je auto in een bus probeert te parkeren
Eigen verantwoordelijkheid, en als volwassene ben je ook verantwoordelijk voor je kinderen, dat hoort bij volwassen zijn.
Joh, verbeter de wereld, begin bij jezelf.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:04 schreef ratava het volgende:
, maar ik begin toch echt ziek te worden van de mentaliteit hier.
Het gaat er ook niet omdat die kinderen geholpen worden, al is dat zeker niet de taak van die verzekeraar. Ik denk dat als men een oproep in de buurt of landelijk gedaan had er genoeg gedoneerd was voor die koters.quote:
Lezen?!quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:22 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Toch knap op je negende al iemand zwanger maken. Wat is eigenlijk je bron? Dat zou je er wel even bij moeten vermelden.
Laat het topic maar dicht sp3c, ff zitten scannen daar is geen redden meer aan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:30 schreef sp3c het volgende:
dicht
ik ga ff eten en dan haal ik al het geflame richting TS eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |