abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:00:32 #41
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_40010341
ts loopt de boel een beetje op te naaien, waar maakt iedereen zich druk om...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_40010349
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Ze zegt het toch niet?
nee zeggen niet, maar wel schrijven
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:04:01 #43
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40010471
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:59 schreef ratava het volgende:
De premiebetaler draait er voor op.
Dat zie ik toch anders. Jouw premie zal door dit uitzonderingsgeval (lees dat woord nog maar eens) echt niet stijgen. Voor zover ik weet zijn de meeste verzekeringen geen non-profit organisaties, dus kan dit er best vanaf zonder dat de maatschappij gelijk in de problemen komt en de premies moet gaan verhogen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 14:05:06 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40010512
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:52 schreef weerdo het volgende:

[..]

Dan kunnen reisverzekeringen net zo goed afgeschaft worden.
ja want iedereen die zijn reisverzekering moet gebruiken verliest natuurlijk beide ouders

dit is een speciaal geval en verdiend speciale maatregelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40010571
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Mwoa. Dat is ook weer een opmerking die slaat als een kut op een varken in een bakje fritesaus.
Is het je eigen kloon toevallig?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40010590
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
ts loopt de boel een beetje op te naaien, waar maakt iedereen zich druk om...
IDD Hulde aan Ohra

Dankzij deze actie bespaar ik nu jaarlijks ¤150.

Mischien dat ik daar maar iets van naar een Hulporganisatie voor verweesde kindjes van mensen die niet kunnen en gevaarlijk rijden en of fatsoenlijk verzekerd zijn[/b]

Nee toch maar niet want ik ben een lul, eikel, en persoon die zelfs van de admins een dodelijk ongeluk mag krijgen

Ik doneer het geld wel aan de opticiens....voorkomen is beter dan genezen
pi_40010636
Nadenken is er bij de TS niet bij. Je hebt te maken met drie kleine kinderen, die je onmogelijk verantwoordelijk kunt houden voor A) het feit dat hun ouders geen reisverzekering afsloten en B) het ongeluk dat er is gebeurd. Op de één of andere manier zullen die kinderen toch weer naar huis moeten? Het is goed dat verzekeraars niet alleen winstpremies denken, maar in extreme situaties soms ook nog eens wat solidariteit tonen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:08:58 #48
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_40010637
Puur nuchter gezien heeft de TS natuurlijk volledig gelijk en valt er zelfs geen speld tussen te krijgen.

Echter, zolang ze dit in de boekhouding zetten onder kopje 'marketing' heb ik er vrede mee. Dan valt dit namelijk onder een vooraf bepaald budget waarbij dit een schijntje is met wat ze aan TV-reclames uitgeven. En dit werkt op vele mensen waarschijnlijk beter dan een kopje in de krant. En op die manier is er geen premie-stijging noodzakelijk.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:10:53 #49
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_40010709
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef dVTB het volgende:
Nadenken is er bij de TS niet bij. Je hebt te maken met drie kleine kinderen, die je onmogelijk verantwoordelijk kunt houden voor A) het feit dat hun ouders geen reisverzekering afsloten en B) het ongeluk dat er is gebeurd. Op de één of andere manier zullen die kinderen toch weer naar huis moeten? Het is goed dat verzekeraars niet alleen winstpremies denken, maar in extreme situaties soms ook nog eens wat solidariteit tonen.
Pasic had ook weinig invloed op de acties van haar ouders, maar die moest toch ook weer naar land van afkomst terug. Begrijp me niet verkeerd, de zaak Pasic is goed afgehandeld en ik vind ook wat Ohra heeft gedaan netjes. Maar deze redenering is zó ontzettend krom dat je hem niet serieus kan nemen.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_40010785
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja want iedereen die zijn reisverzekering moet gebruiken verliest natuurlijk beide ouders

dit is een speciaal geval en verdiend speciale maatregelen
Er was NIEMAND verzekerd....einde verhaal....familie draait er dus voor op.
En als was het 2 cent per maand meer geweest, ik betaal niet voor mensen die VRIJWILLIG het RISISCO NEMEN zich NIET TE VERZEKEREN.

Als ik mij genoodzaakt voel de nabestaandenfinancieel te helpen dan beslis ik of ik geld stuur.
Een smaatschappij die ik betaal om mij te verzekeren, let wel geen stichting waar ik maandelijks geld aan doneer, hoeft niet te beslissen wat er met mijn PREMIEgeld gebeurt
pi_40010843
Ik snap gewoon niet dat TS zich zo druk maakt over het feit dat 1/300.000ste van zijn premie nu naar die kinderen gaat. Die kinderen hebben het op dit moment vreselijk. Hun leven is kapot; voor altijd!

Ohra probeert die mensen zo goed als kan bij te staan door ervoor te zorgen dat zij niet ook nog de problemen krijgen met betalen voor de terugreis etc.

Ik zou hartstikke trots zijn als ik verzekerd zou zijn bij hen. Maar nee TS maakt zich vooral drug om het leed wat hem allemaal aangedaan wordt. Ik zou me kapotschamen als ik mensen als jij in mijn kennissenkring zou hebben...
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:14:13 #52
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_40010854
Wat moeten ze dan tegen die kinderen zeggen? "Sorry je pa was niet verzekerd, ga maar werken voor je geld"
Pluspunten voor Ohra hier.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:18:01 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_40011014
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:06 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Is het je eigen kloon toevallig?
Neuh, maar om nou elke keer als een autist te struikelen over spelfouten heeft ook geen nut. Nofi natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_40011078
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Neuh, maar om nou elke keer als een autist te struikelen over spelfouten heeft ook geen nut. Nofi natuurlijk.
Ik wordt is toch echt een teken van dwaasheid. Dit is basisschooltheorie. Als mensen dat soort spelling al niet kunnen begrijpen, neem ik ze niet serieus.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40011136
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:10 schreef kanaiken het volgende:
Pasic had ook weinig invloed op de acties van haar ouders, maar die moest toch ook weer naar land van afkomst terug. Begrijp me niet verkeerd, de zaak Pasic is goed afgehandeld en ik vind ook wat Ohra heeft gedaan netjes. Maar deze redenering is zó ontzettend krom dat je hem niet serieus kan nemen.
Wat niet deugt, is jouw manier van compleet verschillende zaken aan elkaar linken. Ik spreek over extreme situaties en zo'n situatie lijkt me aan de orde wanneer drie kinderen (de oudste nog niet eens een tiener) ineens zonder ouders zitten. Belachelijk om dat te gaan vergelijken met Taida Pasic, wat een compleet andere situatie is (en dan laat ik nog even buiten beschouwing dat ze zelf actief heeft gelogen en dubbel zo oud is als het oudste van de drie kinderen uit dit topic).
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:23:22 #56
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_40011236
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef ratava het volgende:
Ouders komen om bij fataal auto-ongeval

Verzekeraar Ohra besloot de kosten op zich te nemen. Het gezin had geen reisverzekering of aanvullend pakket afgesloten. Het ministerie wilde pas iets doen na een bankgarantie van nabestaanden.
Zoals ik het lees hadden ze dus WEL een basisverzekering bij Ohra. Nu weet ik niet of het standaardpakket ook dekking bied bij ongevallen in het buitenland, en zo ja, hoeveel, maar het lijkt erop alsof ze de extra kosten op zich nemen. Hetgeen ik erg netjes en menselijk enzo vind, natuurlijk.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_40011798
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Zoals ik het lees hadden ze dus WEL een basisverzekering bij Ohra. Nu weet ik niet of het standaardpakket ook dekking bied bij ongevallen in het buitenland, en zo ja, hoeveel, maar het lijkt erop alsof ze de extra kosten op zich nemen. Hetgeen ik erg netjes en menselijk enzo vind, natuurlijk.
Waar haal jij vandaan dat ze ueberhaupt verzekerd waren bij Ohra?
Ze hadden geen reisverzekering, en als je geen basisverzekering hebt kun je je ook niet aanvuullend verzekeren.
Als je aanvullend kunt verzekeren hoeft reisverzekering niet eens genoemd te worden.

En dan nog, honderden mensen hebben problemen door onder verzekerd te zijn. Erg lullig als de boel weer een onderloopt en je huis en haard kwijtraakt.
Pech gehad
pi_40011863
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef MrTorture het volgende:
Wat moeten ze dan tegen die kinderen zeggen? "Sorry je pa was niet verzekerd, ga maar werken voor je geld"
IDD net zoals ieder ander
ze zeggen ook
Sorry we laten je pa doodgaan want we bekostigen die operatie in het buitenland niet
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:39:25 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40011897
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef ratava het volgende:

[..]

IDD net zoals ieder ander
ze zeggen ook
Sorry we laten je pa doodgaan want we bekostigen die operatie in het buitenland niet
drie kinderen van 3, 6 en 8 jaar oud

Heb jij nog een leuk baantje voor ze?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 20 juli 2006 @ 14:40:43 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40011958
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:12 schreef ratava het volgende:

[..]

Er was NIEMAND verzekerd....einde verhaal....familie draait er dus voor op.
ja dat staat ook in de OP

interesseert me niet
quote:
En als was het 2 cent per maand meer geweest, ik betaal niet voor mensen die VRIJWILLIG het RISISCO NEMEN zich NIET TE VERZEKEREN.

Als ik mij genoodzaakt voel de nabestaandenfinancieel te helpen dan beslis ik of ik geld stuur.
Een smaatschappij die ik betaal om mij te verzekeren, let wel geen stichting waar ik maandelijks geld aan doneer, hoeft niet te beslissen wat er met mijn PREMIEgeld gebeurt
jij betaald dan ook niets
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40012019
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

als ze kunnen schoonmaken en afwassen heb ik werk voor ze
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:42:49 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40012045
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

als ze kunnen schoonmaken en afwassen heb ik werk voor ze
Wat een onbaatzuchtigheid .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_40012301
Het is allemaal heel sneu enzo, maar ik ken genoeg jurisprudentie waarbij het grote bedrijf volkomen lak had aan de ellende van het kleine "slachtoffer", zelfs als overduidelijk was dat het bedrijf op zijn minst iets verwijtbaar was. Derhalve vermoed ik dat dit een gevalletje goedkope marketing betreft.
  Eindredactie Games donderdag 20 juli 2006 @ 14:49:54 #64
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_40012342
quote:
alsik me express net verzeker en me huis vliegt in de fik, geeft Ohra me dan een nieuw onderkomen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:50:46 #65
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40012378
quote:
Wat zeggen we dan tegen illegalen? Een heel topic over zorg voor illegalen en dan is het niet zo gek dat onverzekerden geen zorg krijgen. Geen verzekering/ niet betalen = geen zorg. Zegt de TS dat het heel erg is voor die familie maar dat geen verzekering = geen hulp dan moet de TS maar doodvallen , etc?

Beetje dubbele moraal hier.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 20 juli 2006 @ 14:50:58 #66
153505 Haruhi
Zo snel! Ook als 40plusser
pi_40012383
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef donald_dick het volgende:

[..]

alsik me express net verzeker en me huis vliegt in de fik, geeft Ohra me dan een nieuw onderkomen
Ja, mits onaantoonbaar.
pi_40012394
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Wel als dat publicitair gezien gunstig is, anders maak je weinig kans (en gelukkig maar, de premies zijn al hoog genoeg).
pi_40012536
Wat zal ze dit gekost hebben, een paar duizend euro? Voor dat bedrag komen ze dus in 2 landen met goede publiciteit over de buhne, da's reclame die je normaal niet eens kan kopen voor een miljoen.

Anyway, TS bepaalt niet wat de verzekeraar met 'zijn' premie doet zolang de verzekeraar zijn verplichtingen jegens TS maar nakomt, verder heeft TS niet, maar dan ook helemaal niets, te vertellen over hoe een commercieele instelling zijn geld wenst te besteden.

Maar ik neem aan dat TS ook luidkeels protesteert bij zijn verzekeraar als ze adverteren, tenslotte betaald hij daar ook geen premie voor.
pi_40012553
Hoe erg het ook is voor dat gezin, ze waren niet verzekerd en als ze dan toch geholpen worden dat is dat een groot signnaal naar anderen om zich dan ook maar niet te verzekeren.
Ohra mag dan sinterklaas spelen, maar doe het dan voor iedereen.
Ik mag wel aannemen dat ze via de ziektekostenverzekering gedekt zijn.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_40012660
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

over 7 tot 12 jaar, tot die tijd hebben ze familie, of er zijn weeshuizen, adoptief ouders,
Wou jij gaan beweren dat die koters zelf geld gingen beheren.

Zet je emoties nu gewoon even aan de kant.
Dit is niet gericht tegen die kinderen, dit is gereicht tegen de verz.mij.

Normaal gesproken moet je hemel en aarde bewegen om ze te doen uitkeren.

Een reisverzekering verdomde het voor mij om gestolen/verloren spullen te vergoeden daar ik schriftelijke bevestiging van de aangifte te laat kreeg en dus aan hen verstuurde,

Wil Ohra mij dat mischien ook even vergoeden.
Ik had mijn reisverzekering weliswaar bij een andere maatschappij maar toch
pi_40012713
Ach, wat mij betreft netjes van OHRA.

Echter toen ik ze zelf nodig had waren ze er niet, en ik had wel alles netjes betaald.

Had er mijn ziekenkosten premie lopen en een uitgebreide reisverzekering.
En toen werd mijn vrouw ernstig ziek in Turkije, en toen we eindelijk groen licht kregen om weer te mogen vliegen, wilden we maar 1 ding: zo snel mogelijk naar huis, maar nee hoor volgens OHRA geen medische noodzaak al zeiden de artsen van wel.

Resultaat: ik heb zelf een vlucht terug geregeld en zelf betaald, en nu geen OHRA verzekering meer.
pi_40012887
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
Wat zal ze dit gekost hebben, een paar duizend euro? Voor dat bedrag komen ze dus in 2 landen met goede publiciteit over de buhne, da's reclame die je normaal niet eens kan kopen voor een miljoen.

Anyway, TS bepaalt niet wat de verzekeraar met 'zijn' premie doet zolang de verzekeraar zijn verplichtingen jegens TS maar nakomt, verder heeft TS niet, maar dan ook helemaal niets, te vertellen over hoe een commercieele instelling zijn geld wenst te besteden.

Maar ik neem aan dat TS ook luidkeels protesteert bij zijn verzekeraar als ze adverteren, tenslotte betaald hij daar ook geen premie voor.
Daar zit je gedeeltelijk fout.
Ik kies, heb ervoor gekozen, mijn verzekeringen niet langer bij de Ohra "Instelling" te laten doorlopen, en zoals gezegd bespaar me nog ¤150 per jaar ook.
Ik neem aan dat van die 150 die jaarlijks teveel betaalde Ohra best sinterklaas kan/mag spelen, ik heb het immers afgedragen. Maar gesteld dat ik aandeelhouder zou zijn van OHRA zou ik niet blij zijn met het feit dat Ohra beslist wat te doen met mijn divident.
OHRA kan het ook nog lekker aftrekken van de winst als schenking, probeer dat maar eens met reclamekosten.

Als klant heb ik echter wel de keuze mijn geld nog langer aan deze zorginstelling af te dragen.
En dat doen we dus vanaf volgende maand niet meer
pi_40012996
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef Kanjer het volgende:
Ach, wat mij betreft netjes van OHRA.

Echter toen ik ze zelf nodig had waren ze er niet, en ik had wel alles netjes betaald.

Had er mijn ziekenkosten premie lopen en een uitgebreide reisverzekering.
En toen werd mijn vrouw ernstig ziek in Turkije, en toen we eindelijk groen licht kregen om weer te mogen vliegen, wilden we maar 1 ding: zo snel mogelijk naar huis, maar nee hoor volgens OHRA geen medische noodzaak al zeiden de artsen van wel.

Resultaat: ik heb zelf een vlucht terug geregeld en zelf betaald, en nu geen OHRA verzekering meer.
Dank je ik zat al te hopen op een OHRA voorbeeld.
Dat gebeurt namelijk bij iedere MIJ. Maar al die Artsen en verpleegkundigen die bij OHRA werken weten het ook beter.

Dit is gewoon een smerige reclamestunt over de ruggen van verweesde kindjes en premiebetalers
(Had de hulp anders gewoon anoniem geboden....)
pi_40013006
- knip -

[ Bericht 86% gewijzigd door sp3c op 20-07-2006 18:28:46 (ok zo kan die wel weer) ]
pi_40013078
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef SimtekF1 het volgende:
TS is een zieke hond, gore egoist.
Heb jij wel eens een akkefietje met een verzekeraar gehad ? Ik kan je verzekeren ( ) dat ze vaak hun uiterste best doen je onredelijk en onbillijk te behandelen.
pi_40013218
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Heb jij wel eens een akkefietje met een verzekeraar gehad ? Ik kan je verzekeren ( ) dat ze vaak hun uiterste best doen je onredelijk en onbillijk te behandelen.
Mijn ervaring ook, zo veel mogenlijk premie's incaseren en zo min mogenlijk uitkeren.
Dat doen ze allemaal wel maar sommige zijn wel bikkelhard.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:12:04 #77
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_40013250
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:16 schreef NanKing het volgende:
Kun je nog triester reageren TS?
hij of zij heeft groot gelijk.
From feudal serf to spender.
pi_40013287
Wat een vreemde redenaties in dit topic.
Omdat men zelf problemen heeft gehad met verzekeringsmaatschappijen, gunnen we het niet om een ander uit de brand te laten helpen.
ijs_beer fan!
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:13:50 #79
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_40013331
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Ze zegt het toch niet?
nee, maar ze haalt het wel weg
From feudal serf to spender.
pi_40013372
TS is een malloot die alleen maar Zwart-Wit kan zien.

Stel je voor dat TS geboren wordt en zijn moeder overlijdt tijdens de bevalling en dat ze dan
zeggen: Pik als je 18 bent betaal je wel alles terug he!

Beter voorbeeld vind ik: (waargebeurd)

Dronken Zwerver type (met huis) die alleen maar bier zuipt en winkelwagentjes ophaalt
zijn keuken brandde uit, die kreeg mooi een hele nieuwe keuken.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')