Dat zie ik toch anders. Jouw premie zal door dit uitzonderingsgeval (lees dat woord nog maar eens) echt niet stijgen. Voor zover ik weet zijn de meeste verzekeringen geen non-profit organisaties, dus kan dit er best vanaf zonder dat de maatschappij gelijk in de problemen komt en de premies moet gaan verhogen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:59 schreef ratava het volgende:
De premiebetaler draait er voor op.
ja want iedereen die zijn reisverzekering moet gebruiken verliest natuurlijk beide oudersquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:52 schreef weerdo het volgende:
[..]
Dan kunnen reisverzekeringen net zo goed afgeschaft worden.
Is het je eigen kloon toevallig?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa. Dat is ook weer een opmerking die slaat als een kut op een varken in een bakje fritesaus.
IDD Hulde aan Ohraquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
ts loopt de boel een beetje op te naaien, waar maakt iedereen zich druk om...
Pasic had ook weinig invloed op de acties van haar ouders, maar die moest toch ook weer naar land van afkomst terug. Begrijp me niet verkeerd, de zaak Pasic is goed afgehandeld en ik vind ook wat Ohra heeft gedaan netjes. Maar deze redenering is zó ontzettend krom dat je hem niet serieus kan nemen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef dVTB het volgende:
Nadenken is er bij de TS niet bij. Je hebt te maken met drie kleine kinderen, die je onmogelijk verantwoordelijk kunt houden voor A) het feit dat hun ouders geen reisverzekering afsloten en B) het ongeluk dat er is gebeurd. Op de één of andere manier zullen die kinderen toch weer naar huis moeten? Het is goed dat verzekeraars niet alleen winstpremies denken, maar in extreme situaties soms ook nog eens wat solidariteit tonen.
Er was NIEMAND verzekerd....einde verhaal....familie draait er dus voor op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want iedereen die zijn reisverzekering moet gebruiken verliest natuurlijk beide ouders
dit is een speciaal geval en verdiend speciale maatregelen
Neuh, maar om nou elke keer als een autist te struikelen over spelfouten heeft ook geen nut. Nofi natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Is het je eigen kloon toevallig?
Ik wordt is toch echt een teken van dwaasheid. Dit is basisschooltheorie. Als mensen dat soort spelling al niet kunnen begrijpen, neem ik ze niet serieus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Neuh, maar om nou elke keer als een autist te struikelen over spelfouten heeft ook geen nut. Nofi natuurlijk.
Wat niet deugt, is jouw manier van compleet verschillende zaken aan elkaar linken. Ik spreek over extreme situaties en zo'n situatie lijkt me aan de orde wanneer drie kinderen (de oudste nog niet eens een tiener) ineens zonder ouders zitten. Belachelijk om dat te gaan vergelijken met Taida Pasic, wat een compleet andere situatie is (en dan laat ik nog even buiten beschouwing dat ze zelf actief heeft gelogen en dubbel zo oud is als het oudste van de drie kinderen uit dit topic).quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:10 schreef kanaiken het volgende:
Pasic had ook weinig invloed op de acties van haar ouders, maar die moest toch ook weer naar land van afkomst terug. Begrijp me niet verkeerd, de zaak Pasic is goed afgehandeld en ik vind ook wat Ohra heeft gedaan netjes. Maar deze redenering is zó ontzettend krom dat je hem niet serieus kan nemen.
Zoals ik het lees hadden ze dus WEL een basisverzekering bij Ohra. Nu weet ik niet of het standaardpakket ook dekking bied bij ongevallen in het buitenland, en zo ja, hoeveel, maar het lijkt erop alsof ze de extra kosten op zich nemen. Hetgeen ik erg netjes en menselijk enzo vind, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:13 schreef ratava het volgende:
Ouders komen om bij fataal auto-ongeval
Verzekeraar Ohra besloot de kosten op zich te nemen. Het gezin had geen reisverzekering of aanvullend pakket afgesloten. Het ministerie wilde pas iets doen na een bankgarantie van nabestaanden.
Waar haal jij vandaan dat ze ueberhaupt verzekerd waren bij Ohra?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals ik het lees hadden ze dus WEL een basisverzekering bij Ohra. Nu weet ik niet of het standaardpakket ook dekking bied bij ongevallen in het buitenland, en zo ja, hoeveel, maar het lijkt erop alsof ze de extra kosten op zich nemen. Hetgeen ik erg netjes en menselijk enzo vind, natuurlijk.
IDD net zoals ieder anderquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef MrTorture het volgende:
Wat moeten ze dan tegen die kinderen zeggen? "Sorry je pa was niet verzekerd, ga maar werken voor je geld"
Pluspunten voor Ohra hier.
drie kinderen van 3, 6 en 8 jaar oudquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef ratava het volgende:
[..]
IDD net zoals ieder ander
ze zeggen ook
Sorry we laten je pa doodgaan want we bekostigen die operatie in het buitenland niet
ja dat staat ook in de OPquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:12 schreef ratava het volgende:
[..]
Er was NIEMAND verzekerd....einde verhaal....familie draait er dus voor op.
jij betaald dan ook nietsquote:En als was het 2 cent per maand meer geweest, ik betaal niet voor mensen die VRIJWILLIG het RISISCO NEMEN zich NIET TE VERZEKEREN.
Als ik mij genoodzaakt voel de nabestaandenfinancieel te helpen dan beslis ik of ik geld stuur.
Een smaatschappij die ik betaal om mij te verzekeren, let wel geen stichting waar ik maandelijks geld aan doneer, hoeft niet te beslissen wat er met mijn PREMIEgeld gebeurt
als ze kunnen schoonmaken en afwassen heb ik werk voor zequote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
drie kinderen van 3, 6 en 8 jaar oud
Heb jij nog een leuk baantje voor ze?
Wat een onbaatzuchtigheidquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
als ze kunnen schoonmaken en afwassen heb ik werk voor ze
alsik me express net verzeker en me huis vliegt in de fik, geeft Ohra me dan een nieuw onderkomenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef MrTorture het volgende:
Wat moeten ze dan tegen die kinderen zeggen? "Sorry je pa was niet verzekerd, ga maar werken voor je geld"
Wat zeggen we dan tegen illegalen? Een heel topic over zorg voor illegalen en dan is het niet zo gek dat onverzekerden geen zorg krijgen. Geen verzekering/ niet betalen = geen zorg. Zegt de TS dat het heel erg is voor die familie maar dat geen verzekering = geen hulp dan moet de TS maar doodvallen , etc?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:14 schreef MrTorture het volgende:
Ja, mits onaantoonbaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsik me express net verzeker en me huis vliegt in de fik, geeft Ohra me dan een nieuw onderkomen
Wel als dat publicitair gezien gunstig is, anders maak je weinig kans (en gelukkig maar, de premies zijn al hoog genoeg).quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alsik me express net verzeker en me huis vliegt in de fik, geeft Ohra me dan een nieuw onderkomen
over 7 tot 12 jaar, tot die tijd hebben ze familie, of er zijn weeshuizen, adoptief ouders,quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
drie kinderen van 3, 6 en 8 jaar oud
Heb jij nog een leuk baantje voor ze?
Daar zit je gedeeltelijk fout.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
Wat zal ze dit gekost hebben, een paar duizend euro? Voor dat bedrag komen ze dus in 2 landen met goede publiciteit over de buhne, da's reclame die je normaal niet eens kan kopen voor een miljoen.
Anyway, TS bepaalt niet wat de verzekeraar met 'zijn' premie doet zolang de verzekeraar zijn verplichtingen jegens TS maar nakomt, verder heeft TS niet, maar dan ook helemaal niets, te vertellen over hoe een commercieele instelling zijn geld wenst te besteden.
Maar ik neem aan dat TS ook luidkeels protesteert bij zijn verzekeraar als ze adverteren, tenslotte betaald hij daar ook geen premie voor.
Dank je ik zat al te hopen op een OHRA voorbeeld.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef Kanjer het volgende:
Ach, wat mij betreft netjes van OHRA.
Echter toen ik ze zelf nodig had waren ze er niet, en ik had wel alles netjes betaald.
Had er mijn ziekenkosten premie lopen en een uitgebreide reisverzekering.
En toen werd mijn vrouw ernstig ziek in Turkije, en toen we eindelijk groen licht kregen om weer te mogen vliegen, wilden we maar 1 ding: zo snel mogelijk naar huis, maar nee hoor volgens OHRA geen medische noodzaak al zeiden de artsen van wel.
Resultaat: ik heb zelf een vlucht terug geregeld en zelf betaald, en nu geen OHRA verzekering meer.
Heb jij wel eens een akkefietje met een verzekeraar gehadquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef SimtekF1 het volgende:
TS is een zieke hond, gore egoist.
Mijn ervaring ook, zo veel mogenlijk premie's incaseren en zo min mogenlijk uitkeren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een akkefietje met een verzekeraar gehad? Ik kan je verzekeren (
) dat ze vaak hun uiterste best doen je onredelijk en onbillijk te behandelen.
hij of zij heeft groot gelijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:16 schreef NanKing het volgende:
Kun je nog triester reageren TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |