Dat vind ik een verdomd goeie vraag, aan het eind van de rit, kan er toch makkelijk een schaap in lijkt me.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:37 schreef fr0x het volgende:
Dit is een serieuze vraag, gaat je kut niet hangen, na verloop van tijd?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ook nog een paar serieuze vragen:
- Wat vind je van de kwestie Israël/Libanon/Syrië/Iran?
- Hoe kijk jij aan tegen een eventuele nieuw parlement met (alweer) J.P. Balkenende als Premier?
- Vind je de straffen die de frauderende Italiaanse clubs hebben gehad te laag, te hoog of precies goed?
- Denk je dat er een globaal waarschuwingssysteem voor Tsunami's moet komen?
wat?quote:
Mensen houd het wel serieus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:22 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
fishbeer had al een dergelijke grap gemaakt
-israel libanon, syrie en iran is altijd oorlog. ga me daar niet druk om maken... ver van mn bed showquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ook nog een paar serieuze vragen:
- Wat vind je van de kwestie Israël/Libanon/Syrië/Iran?
- Hoe kijk jij aan tegen een eventuele nieuw parlement met (alweer) J.P. Balkenende als Premier?
- Vind je de straffen die de frauderende Italiaanse clubs hebben gehad te laag, te hoog of precies goed?
- Denk je dat er een globaal waarschuwingssysteem voor Tsunami's moet komen?
welke vakbond?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Heb je ooit wat gehad aan die vakbond?
Hoe weet je dan dat het altijd oorlog is in die regionen, hoe weet je dan dat Balkenden Potter wordt genoemd? Hoe weet je dan dat Marijnissen geschikt is voor die positie??quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:36 schreef kyraaa het volgende:
[..]
-geen flauw idee, niets van meegekregen nog, heb laatste tijd geen nieuws gekeken.
'quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef DarkManta het volgende:
Laat je je klanten aan je tieten zitten of is dat te persoonlijk?
Waar/ hoe / wat wordt voor jou persoonlijk en krijg je er een kut gevoel bij?
Ze zegt toch 'de laatste tijd', die dingen spelen toch al langer..quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het altijd oorlog is in die regionen, hoe weet je dan dat Balkenden Potter wordt genoemd? Hoe weet je dan dat Marijnissen geschikt is voor die positie??![]()
omdat ik zei : de laatste tijd, wil niet zeggen NOOIT druiplulquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het altijd oorlog is in die regionen, hoe weet je dan dat Balkenden Potter wordt genoemd? Hoe weet je dan dat Marijnissen geschikt is voor die positie??![]()
mensen om mij heen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:29 schreef CrashOne het volgende:
Weten de mensen om je heen wat je doet? Zo nee, raak je daardoor niet in een soort van isolement?
Hoe ga je er mee om als je iemand afstotelijk vind?
Hoeveel klanten heb je gemiddeld op een dag en doe je dit fulltime?
geen want mn msn adres klopt niequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:43 schreef DenniZZ het volgende:
Door hoeveel jongetjes ben je inmiddels al benaderd op MSN sinds deze threads begonnen zijn
De rode draad of zo? Prostituees hebben tegenwoordig een vakbond naar het schijnt.quote:
Ah, ok.quote:ik ben nergens lid van... mn officiele baan in een verpleegtehuis was okeej, had ik geen vakbond voor nodig. ook niet toen ik werkte in een bouwmarkt.
whahahaha strakke actiequote:
Eens een hoer.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:44 schreef kyraaa het volgende:
owja... de topictitel: stel je vraag aan een prostitue....
ik ben een EX prostituee en ik doe dat werk al een tijdje niet meer!
of ik met iemand wou trouwenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:43 schreef firestorm_99 het volgende:
wat is de gekste vraag die je ooit gehad hebt?
toch nog gelachen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:46 schreef kyraaa het volgende:
[..]
of ik met iemand wou trouweneen klant vroeg dat toen hij zooo stronken was.
heb recht in zijn gezicht gezegt: al was je de laatste man op aarde... dan nog NEE
hij was helemaal van de kaart en we kregen de slappe lach...
neej, dat niet nee...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:46 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
ze is in iedergeval niet blond![]()
En toch dat werk kiezenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:48 schreef kyraaa het volgende:
[..]
had goeie opleiding en kwam uit redelijk goed gezin.
lees jij deel 1 nog ff na...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En toch dat werk kiezen![]()
Sorry ik hou op..enzo![]()
jah ach het is redelijk openbaar en er zitten wat .... tussen die flauwe en vervelende opmerkingen maken. maar die moet je maar gewoon negeren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:48 schreef kyraaa het volgende:
[..]
neej, dat niet nee...
en dan kan ik wel gaan opscheppen over slim zijn en hoge opleiding enzo
maar aangezien half fok dat al zegt zal toch niemand me geloven.
ben een normaal persoon.... had goeie opleiding en kwam uit redelijk goed gezin.
Ik volg het vanaf het begint hoor! ik was de eerste die om een foto smeektequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:51 schreef kyraaa het volgende:
[..]
lees jij deel 1 nog ff na...
soms zit je in bepaalde omstandigheden waarin je een keus moet maken voor jezelf.
om jezelf een beter leven te geven...
of ik geniet? noujah, niet echt. als ik bezig ben denk ik aan het geld wat ik ermee ga verdienen en waar ik dat aan ga uitgeven. dat sex is toch wel weer hetzelfde als de vorige vent, want bijna alle mannen willen hetzelfde...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:27 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Een vraag, geniet je niet een heeeel klein beetje tijdens de betaalde beurten?
En als je gewoon sex hebt met iemand waar je om geeft? (dus gratis)
haha aja, die jehovas aan de deur en in de stad die je aanspreken... de heer kan je redden enzow...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wel eens religieuze mensen om je heen gehad die zeiden dat je beter het prostitueren kon gaan staken en dat de here ook jou kan redden?
Wel eens hele goede vrienden/familie per ongeluk bijna als klant gehad?
Liet je je vaak testen op ziektes?
Ik visualiseer nu even en het beeld ziet er erg lachwekkend uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:53 schreef kyraaa het volgende:
[..]
of ik geniet? noujah, niet echt. als ik bezig ben denk ik aan het geld wat ik ermee ga verdienen en waar ik dat aan ga uitgeven. dat sex is toch wel weer hetzelfde als de vorige vent, want bijna alle mannen willen hetzelfde...
ik doe mn best hahahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
jah ach het is redelijk openbaar en er zitten wat .... tussen die flauwe en vervelende opmerkingen maken. maar die moet je maar gewoon negeren.
ik vind het helemaal top dat je hier zo openlijk over durft te vertellen!
gelukkig heeft ie het stil gehouden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:56 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ehm, raar verhaal eigenlijk... ik stond op internet en ineens kwam mn neef op mn msn dattie mn fotos gezien had hahahahhaa hij wist er ook vanaf van dat moment maar hij heeft zn mond gehouden...
jups.... maar die ga ik niet noemen want waarschijnlijk gaat google naar mn advertenties toequote:Op donderdag 20 juli 2006 12:11 schreef cohen het volgende:
onder welke naam werkte je eigenlijk? had je een 'artiestennaam'?
is een leuke foto!quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:11 schreef kyraaa het volgende:
in deel 1 van het topic heb ik 1 foto geplaatst.
doe het daar maar mee want ik ben gestopt!
Zijn toch niet meer van krachtquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:11 schreef kyraaa het volgende:
[..]
jups.... maar die ga ik niet noemen want waarschijnlijk gaat google naar mn advertenties toe![]()
neej maar staat mn telefoonnummer nog opquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:15 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Zijn toch niet meer van kracht
er zijn sites die geschiedenis van site bijhouden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:18 schreef kyraaa het volgende:
[..]
neej maar staat mn telefoonnummer nog op![]()
ben allang blij dat ze me snachts niet meer bellen om 3 uur.
((en jah, die advertenties zijn al verwijderd dus hoe ze eraan komen mag joost weten))
ja... dat zal het wel zijn....quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:21 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
er zijn sites die geschiedenis van site bijhouden.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:25 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ja... dat zal het wel zijn....
maar ja, het word al minder. af en toe nog een verdwaalde gast aan mn telefoon op zoek naar [insert schuilnaam] maar ik zeg gewoon dat ik niet weet waar hij het over heeft en oftie het wel normaal vind om zo laat nog te bellen en dat hij het verkeerde nummer heeft. ook neemt mn vriend vaak op en doet hij net of hij het woord van god verspreid zodat ze ophangenof ze interesse hebben om naar de kerk te komen enzo....
ff die andere topics doorlezen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:29 schreef Robar het volgende:
Wat vind/vond jouw vriend er eigenlijk van dat je dit deed?
Ik sluit net pas aan en twee topics doorworstelen is zo ongelofelijk veel werkquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:32 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ff die andere topics doorlezen...
die vraag is al tien keer voorbij gekomen....
hij vind het prima![]()
Fout, je laat je er niet meer voor betalen, da's wat anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:44 schreef kyraaa het volgende:
ik ben een EX prostituee en ik doe dat werk al een tijdje niet meer!
dat jij je nou door alles en iedereen gratis laat nemen moet jij wetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Fout, je laat je er niet meer voor betalen, da's wat anders.![]()
Alleen door dames hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:45 schreef kyraaa het volgende:
[..]
dat jij je nou door alles en iedereen gratis laat nemen moet jij weten![]()
Had je liever 10 van dat soort klanten of 10 van die zakenmannen die zoals je eerder aangaf heel discreet en zakelijk te werk gingen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:34 schreef kyraaa het volgende:
serieuze vraag uit deel 2: iets over persoonlijke verhalen van klanten...
ja ik heb ook wel es een klant gehad die alleen wilde praten of met mij op de bank wilde zitten...die man was gewoon eenzaam.
Thanks!quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:27 schreef EdPowers het volgende:
Briljante opmerkingen trouwens, iemand aids toewensen
SOA vrij natuurlijk... Dat zie je zo aan ze...quote:
tien zakenmannen.... anders had ik wel telemarketeer geworden... (ben ik ook geweest)quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Had je liever 10 van dat soort klanten of 10 van die zakenmannen die zoals je eerder aangaf heel discreet en zakelijk te werk gingen?
Nog nooiiiiit van een condoom gehoordquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:47 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ooow... alleen door dames... nou, veel sterkte met de soa testen enzow![]()
tsja, nogal lastig... dat merk je vanzelf wel hahahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:58 schreef Robar het volgende:
Wanneer is voor jou de grens van het toelaatbare bereikt?
Ok, maar ik doelde ook op het gedrag van jouw klant.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:02 schreef kyraaa het volgende:
[..]
tsja, nogal lastig... dat merk je vanzelf wel hahaha
ik kan niet zo een voorbeeld noemen. het ligt er maar net aan.
ik heb een hoge grens... maar zoals vanzelfsprekend niets met kids,dieren en andere gore bezigheden!!! ook wil ik echt dat alles safe en veilig is.... als het niet veilig is kunnen ze de pot op!
dan ben ik weg....
soms denk ik er wel eens aan maar liever niet meer. ik ga liever niet op vakantie dan...quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef zwaaibaai het volgende:
Kyaraaaaa: dezelfde vraag die ik ook aan Francoise stelde: Heb je niet ooit de neiging gehad, wanneer het financieel minder gaat, nog even "bij te beunen"? Het is makkelijk geld verdienen en je vakantie is dan betaald...
Welke cupmaat heb je? De package die je hier laat zien is niet verkeerd.quote:
tsja, we maken aan de telefoon duidelijke afspraken over hoe lang, wie wat waar en hoe...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef Robar het volgende:
Ok, maar ik doelde ook op het gedrag van jouw klant.
Wanneer zeg je tot hier en niet verder en dan heb ik het ook over dingen die hij zegt en wellicht aggressiviteit?
ik heb een DD-cup.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Welke cupmaat heb je? De package die je hier laat zien is niet verkeerd.![]()
nee, en moet je dat soort vragen stellen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Heb je ook weleens het stront van iemand zijn reet af gelikt of vica versa?
Het kan toch zijn dat er hoeren zijn die dat doen, je hebt immers ook over iemand heen gezeken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:11 schreef kyraaa het volgende:
nee, en moet je dat soort vragen stellen?
dat jij dat soort dingen nou lekker vind om te doen, val daar mij niet mee lastig![]()
das een groot verschil...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat er hoeren zijn die dat doen, je hebt immers ook over iemand heen gezeken.![]()
Pffff wat een gezeik, als er iemand is die veel normale vragen heeft gesteld ben ik het wel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:18 schreef kyraaa het volgende:
das een groot verschil...
en ik zou het op prijs stellen als je zelf je gezond verstand eens liet werken en een beetje aan kwam zetten met normale vragen... en anders kun je beter je mond houden.
dan had je die laatste beter achterwege kunnen laten!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pffff wat een gezeik, als er iemand is die veel normale vragen heeft gesteld ben ik het wel.![]()
Je hebt er zelf om gevraagd.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef kyraaa het volgende:
dan had je die laatste beter achterwege kunnen laten!
Weleens sm of bondage moeten doen voor een klant dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:55 schreef kyraaa het volgende:
verbaasd me eigenlijk dat er geen vragen komen over extreme aanboden zoals fisten, plassex en sm, bondage en dat soort dingen....
ja...quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:32 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Weleens sm of bondage moeten doen voor een klant dan?![]()
Waarom huilde je toen? Wat ging er precies door je heen? En hoe zette je je daarnaa er toe om toch een volgende klant te accepteren? Ging je dat makkelijjker af daarna?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:00 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik herinner mij idd mijn 1ste klant nog ja, een man uit almere 2 uurtjes lang voor 150 euro...
achteraf was ik echt aan het huilen maar dat duurde maar een dag ofzo de volgende dag gewoon weer verder gaan. waarom ik dit werk ben gaan doen staat in het vorige topic...
Dus je vindt het goed dat ze zogenaamd op haar 15e hoer is geworden?quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:50 schreef sj0erd666 het volgende:
ik heb alle 3 de topics doorgezeefd, maar ik vindt dat er maar respectloze mensen tussen zitten.
ik vindt dat kyraaa het netjes heeft opgepakt, gezien de situatie vindt ik dat ze goed gehandeld heeft!!
YOU GO GIRL!!
kerel, soms moet je keuzes maken, die kunnen niet altijd 100% zuiver zijn.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:57 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dus je vindt het goed dat ze zogenaamd op haar 15e hoer is geworden?
De moraliteit is ver te zoeken hier.
Ja, misschien toen ik met iedereen in de clinch lag en zware mentale problemen had.. Tja misschien had ik ook wel hoer moeten worden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:00 schreef sj0erd666 het volgende:
[..]
kerel, soms moet je keuzes maken, die kunnen niet altijd 100% zuiver zijn.....
niet iedereen kan een probleemloos leven leiden, soms gaan er dingen gewoon niet goed.
En moet je gehaast handelen.
Het is goed dat ze er hier zo open over verteld, dat moet ze kunnen doen zonder dat er zielige gastjes zijn die moeten hakken omdat ze zelf geen leven hebben ofzo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:57 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dus je vindt het goed dat ze zogenaamd op haar 15e hoer is geworden?
De moraliteit is ver te zoeken hier.
En jij hebt natuurlijk nooit keuze's gemaakt die wat minder waren, niet 100% zuiver?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:02 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, misschien toen ik met iedereen in de clinch lag en zware mentale problemen had.. Tja misschien had ik ook wel hoer moeten worden.
Of misschien is mijn shit regelen en gewoon mijn diploma halen toch een beter idee.
Goh, jij en met iedereen in de clinch liggen? Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:02 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, misschien toen ik met iedereen in de clinch lag en zware mentale problemen had.. Tja misschien had ik ook wel hoer moeten worden.
Of misschien is mijn shit regelen en gewoon mijn diploma halen toch een beter idee.
Hoe naief kan je zijn.. Hoer worden is verder weg zakken in de shit. Meisje is nu helemaal getekend voor der leven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is goed dat ze er hier zo open over verteld, dat moet ze kunnen doen zonder dat er zielige gastjes zijn die moeten hakken omdat ze zelf geen leven hebben ofzo.
Iedereen maakt keuze's zijn leven, die maak je op dat moment naar beste weten, als iedereen het achteraf zou kunnen bezien voordat ze een keuze maakte zou de wereld er heel anders uitzien, maar zo is het gewoon niet, je maakt keuze's en daarmee heb je het maar te doen, heb je maar mee te leven.
Dit meisje heeft de keuze gemaakt om dit te doen ipv verder af te zakken in de shit, ze heeft een keuze gemaakt die voor haar een kans op een toekomst betekende en ik heb respect voor de kracht die zij als jong meisje tentoongesteld heeft, ze heeft een hele zware keuze gemaakt en is blijven staan in het leven, is er niet aan onderdoor gegaan.
Sta er maar eens als 15 jarige alleen voor, ik geef het je te doen...
Nog zo'n naiveling.. Zwerver word je in Nederland alleen als je het opgeeft. En dan nog, ik zal liever zwerver zijn dan mijn principes overboord gooien, want zodra je dat doet heb je namelijk niks meer in je leven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:13 schreef EdPowers het volgende:
Ik wil zien hoe Haruhi (geil je nou echt op meisjes uit Japanse tekenfilms?) zich zou redden als hij door zijn ouders het huis uit wordt gegooid en geen zakgeld meer krijgt. Wie weet eindigt ie achter CS met wat oude vieze mannetjes....
Hoer is ten eerste al een goedkoop woord........quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hoe naief kan je zijn.. Hoer worden is verder weg zakken in de shit. Meisje is nu helemaal getekend voor der leven.
Touché m8!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef sj0erd666 het volgende:
[..]
Hoer is ten eerste al een goedkoop woord........
Ze heeft gewoon een "beroep" gedaan, heeft niks te maken met verder zakken in de shit, ze had een dak boven haar, een xbox![]()
eten en ga maar door, als je dit doorbouwt kan je nog een heel goed leven maken in de toekomst.
Nu heeft ze gelukkig een vriend en is ze gestopt met de prostitutie, dus ze zakt toch niet verder?
Ze heeft misschien een rot tijd gehad, maar je moet er toch bovenkomen??
En het tis haar gelukt!
En ik vindt dat klasse.
en nu je bakkus houden met je scheve houding, niet alles gaat zoals je wilt!
Hoer is helemaal geen goedkoop woord, prostituee is een duur woord om iets verwerpelijks te verbloemen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:23 schreef sj0erd666 het volgende:
[..]
Hoer is ten eerste al een goedkoop woord........
Ze heeft gewoon een "beroep" gedaan, heeft niks te maken met verder zakken in de shit, ze had een dak boven haar, een xbox![]()
eten en ga maar door, als je dit doorbouwt kan je nog een heel goed leven maken in de toekomst.
Nu heeft ze gelukkig een vriend en is ze gestopt met de prostitutie, dus ze zakt toch niet verder?
Ze heeft misschien een rot tijd gehad, maar je moet er toch bovenkomen??
En het tis haar gelukt!
En ik vindt dat klasse.
en nu je bakkus houden met je scheve houding, niet alles gaat zoals je wilt!
ik vind jou erg uit de hoogte doen voor een miezerig mannetje van 17 jaar. alsof je al iets anders van de wereld hebt gezien buiten de boterhammetjes met hagelslag van je moederquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nog zo'n naiveling.. Zwerver word je in Nederland alleen als je het opgeeft. En dan nog, ik zal liever zwerver zijn dan mijn principes overboord gooien, want zodra je dat doet heb je namelijk niks meer in je leven.
En jij mag niet beginnen over geilen op meisjes uit Japanse tekenfilms ( Wat ik niet doe overigens ) want jij bent een hoerenloper.
Je moet niet alles geloven wat op internet staat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:32 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
ik vind jou erg uit de hoogte doen voor een miezerig mannetje van 17 jaar. alsof je al iets anders van de wereld hebt gezien buiten de boterhammetjes met hagelslag van je moeder
sta ff niet zo snel klaar met je mening, komt het topic ten goede. je bent niet zo wijs als je denkt
Er zijn ergere keuze's, echt en die zag ze voor zich, soms kan je niet kiezen tussen goed en kwaad, maar moet je de minst kwade kiezen van het stel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hoe naief kan je zijn.. Hoer worden is verder weg zakken in de shit. Meisje is nu helemaal getekend voor der leven.
het is hier idd geen amerika.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hoer is helemaal geen goedkoop woord, prostituee is een duur woord om iets verwerpelijks te verbloemen.
Waar staat dat ze er bovenop is gekomen, ze heeft geen opleiding niks. Volgens mij nog niet eens een middelbare school-diploma. Sex kan ze naar eigen zeggen vaak niet eens meer van genieten, en haar beeld van mannen is voor altijd veranderd. Sorry hoor, maar hoer worden is misschien wel het domste wat ze had kunnen doen. Dit is geen Amerika waar je soms écht geen keuze hebt, die keuze heb je ( zeker als 15-jarige ) hier altijd.
Hoe kom je erbij dat ik niet weet hoe die procedures werken?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
het is hier idd geen amerika.
maar het is hier ook lang niet goed geregeld en dat zou je wel weten als je er zelf geweest was!
en zolang je dat allemaal niet hebt meegemaakt moet je er ook je mond over houden!
Soms val je tussen schip en wal hier en dan zit je goed in de shit hoor, het is minder goed geregeld dan je denkt, het is een langzaam proces allemaal en zeker als 15 jarige kan dat te zwaar zijn om vol te houden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hoer is helemaal geen goedkoop woord, prostituee is een duur woord om iets verwerpelijks te verbloemen.
Waar staat dat ze er bovenop is gekomen, ze heeft geen opleiding niks. Volgens mij nog niet eens een middelbare school-diploma. Sex kan ze naar eigen zeggen vaak niet eens meer van genieten, en haar beeld van mannen is voor altijd veranderd. Sorry hoor, maar hoer worden is misschien wel het domste wat ze had kunnen doen. Dit is geen Amerika waar je soms écht geen keuze hebt, die keuze heb je ( zeker als 15-jarige ) hier altijd.
Dat is ook niet normaal, maar het is gebeurt, klaar.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:35 schreef Haruhi het volgende:
Maargoed laat maar, ik ga niet verder in discussie met mensen die het normaal vinden dat een meisje van 15 hoer wordt. Ga je schamen ofzo
Leg maar eens uit wat ze had moeten doen dan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Zucht, lezen is moeilijk he, ze is niet om die x-box de hoer gaan spelen, toen ze dat al deed uit verdere noodzaak heeft ze ook een keer daar wat extra's mee gedaan ipv alleen de noodzakelijke dingen betalen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:37 schreef Robar het volgende:
Als je Hoer bent om een x-box te kunnen kopen, dan heb je waarschijnlijk niet die keuze gemaakt, omdat je aan lager wal bent geraakt.
Ik ken zoveel mensen(kinderen) die in een eenzelfde situatie zijn geraakt. Die nemen contact op met óf verre familieleden ( En ja die heeft iedereen ) óf de instanties, en die zijn dan 'gewoon' in een pleeggezin en/of tehuis geplaatst. Nee dat is ook geen pretje, maar it beats je laten neuken door hoerenlopers op je 15e denk je niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:37 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Leg maar eens uit wat ze had moeten doen dan.
Uitkering krijg je niet op 15 jarige leeftijd.
als jij zo goed weet hoe de procedures kunnen werken voor een 15-jarige weet je ook dat het geen verdomd makkelijke weg is om die te kiezen en dat op straat je centjes verdienen een veel snellere, makkelijkere oplossing is. Een oplossing die ze toen gemakkelijk onder hand bereik had (vanwege een ex) een oplossing die voor haar kennelijk op dat moment hielp en haar keuze was. Zover ik begrijp staat ze nog steeds achter die keuze van toen, of ze er trots op is weet ik niet en doet er ook niet zoveel toe. Ze heb het gedaan, ze heb het zelfs drie jaar gedaan en is er (met hulp) weer uit gekomen en daar is ze wel trots op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik niet weet hoe die procedures werken?
Ik dacht dat jij zou opkrassenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen(kinderen) die in een eenzelfde situatie zijn geraakt. Die nemen contact op met óf verre familieleden ( En ja die heeft iedereen ) óf de instanties, en die zijn dan 'gewoon' in een pleeggezin en/of tehuis geplaatst. Nee dat is ook geen pretje, maar it beats je laten neuken door hoerenlopers op je 15e denk je niet?
Daar zeg je t al, het is makkelijk. Easy way out.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:41 schreef knorretje het volgende:
[..]
als jij zo goed weet hoe de procedures kunnen werken voor een 15-jarige weet je ook dat het geen verdomd makkelijke weg is om die te kiezen en dat op straat je centjes verdienen een veel snellere, makkelijkere oplossing is. Een oplossing die ze toen gemakkelijk onder hand bereik had (vanwege een ex) een oplossing die voor haar kennelijk op dat moment hielp en haar keuze was. Zover ik begrijp staat ze nog steeds achter die keuze van toen, of ze er trots op is weet ik niet en doet er ook niet zoveel toe. Ze heb het gedaan, ze heb het zelfs drie jaar gedaan en is er (met hulp) weer uit gekomen en daar is ze wel trots op.
Dat jij niets van haar moet hebben prima, maar om nu haar respectloos te behandelen omdat ze in jouw ogen op een verwerpelijke manier haar centen heb verdiend is niet nodig. niet hier op FOK! in elk geval.
Hoe kortzichtig kun je zijn... Afgeven op iedereen die een ander leven heeft is een te kort koming van jezelf. Ze heeft een noodgreep gedaan, op de overlevingsmodus overgegaan en geprobeert in leven te blijven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:18 schreef Haruhi het volgende:
[..]
tuurlijk gewoon in een pleeggezin laten zetten, gewoon ff contact opnemen met verre (niet bekende) familieleden. Is misschien heel gewoon als alles in een gewoon gezin of in een gewone situatie plaatsvind. Maar ze heb al aangegeven dat het niet allemaal heel gewoon liep in haar jeugd. En sorry hoor, maar ik denk dat als je 15 bent je ook nog een beetje trots kent, en je dan liever het zelf uitzoekt (hoe dan ook) dan dat je aanklopt bij wild vreemden (familie of instanties) die je door de mangel halen en uiteindelijk een tijdelijk oplossing zoeken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen(kinderen) die in een eenzelfde situatie zijn geraakt. Die nemen contact op met óf verre familieleden ( En ja die heeft iedereen ) óf de instanties, en die zijn dan 'gewoon' in een pleeggezin en/of tehuis geplaatst. Nee dat is ook geen pretje, maar it beats je laten neuken door hoerenlopers op je 15e denk je niet?
Nouja, als je liever hoer wordt dan dat je je trots inslikt.. Dan moet je het zelf maar weten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef knorretje het volgende:
[..]
tuurlijk gewoon in een pleeggezin laten zetten, gewoon ff contact opnemen met verre (niet bekende) familieleden. Is misschien heel gewoon als alles in een gewoon gezin of in een gewone situatie plaatsvind. Maar ze heb al aangegeven dat het niet allemaal heel gewoon liep in haar jeugd. En sorry hoor, maar ik denk dat als je 15 bent je ook nog een beetje trots kent, en je dan liever het zelf uitzoekt (hoe dan ook) dan dat je aanklopt bij wild vreemden (familie of instanties) die je door de mangel halen en uiteindelijk een tijdelijk oplossing zoeken.
ik bedoelde makkelij in de zin van dat ze zelf haar eigen boontjes kon gaan doppen, zelf zich zelf kon onderhouden, zelf ervoor kon zorgen dat ze in haar ogen niet verder afzakte naar de goot. Makkelijker dan de weg van psychologen, jeugdzorg, en de hele mikmak er om heen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:44 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Daar zeg je t al, het is makkelijk. Easy way out.
En als ik soms respectloos uit de hoek kom komt dat ik dit soort dingen moeilijk kan verkroppen, waarvoor mijn excuses.
Ik lees geen antwoord. Geef antwoord als je het zo goed weet. Zeg eens wat ze had moeten doen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:39 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dat praat het toch niet goed?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Zucht, lezen is moeilijk he, ze is niet om die x-box de hoer gaan spelen, toen ze dat al deed uit verdere noodzaak heeft ze ook een keer daar wat extra's mee gedaan ipv alleen de noodzakelijke dingen betalen.
godver, jij koopt toch ook wel eens iets leuk voor jezelf, ze wilt toch ook wat??quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat praat het toch niet goed?
Ze moet het zelf weten, ik zal haar er niet respectloos om behandelen, maar als je in de put zit en je gaat de prostitutie in om dan een keer een x-box aan te schaffen, dan ben je niet meer bezig om er bovenop te komen, maar om jezelf daarmee luxe artikelen te verschaffen. Dat maakt haar keuze dus niet opeens "begrijpelijker".
Sorry, maar ik zie prostitutie toch echt als de aller-aller-allerlaatste uitweg en in Nederland is dat nooit de laatste uitweg. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet respectloos naar prostituees toe, maar ik vind het niet de oplossing om uit een dip te komen. Ze moet het helemaal zelf weten verder. Maar ik vind het eerder een "makkelijke" keuze (makkelijk geld verdienen door je lichaam te verkopen) dan een slimme wel doordachte keuze om uit een dip te komen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:55 schreef sj0erd666 het volgende:
[..]
godver, jij koopt toch ook wel eens iets leuk voor jezelf, ze wilt toch ook wat??
ALs je verder wilt komen moet je ook leuke dingen kopen, je wilt namelijk je leven ook zo leuk mogelijk houden, ook al zit je in een "dip".
En dat zijn feiten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Haruhi het volgende:
we keuren het niet goed dat het gebeurt maar het gebeurt helaas...quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ineens weet je het, FOK! approves ik word hoer op mijn 15e. Vooral doorgaan mensen.![]()
Over feiten gesproken. Voor straf moet je eerst het hele topic opnieuw lezen. Dan lees je dat het niet goed gekeurd wordt, maar er wel begrip voor is. En dat er in mijn ogen een gezonde interesse is.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En dat zijn feiten.
Ze is weer op de goede weg maar al die moraalridders hier zijn niet echt bevoordelijk om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Ineens weet je het, FOK! approves ik word hoer op mijn 15e. Vooral doorgaan mensen.![]()
Ach kom zeg, 1 keer een extraatje dat iemand zichzelf gunt, wat een ramp zeg, waar val je nou over zeg, die ene xbox????????????quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat praat het toch niet goed?
Ze moet het zelf weten, ik zal haar er niet respectloos om behandelen, maar als je in de put zit en je gaat de prostitutie in om dan een keer een x-box aan te schaffen, dan ben je niet meer bezig om er bovenop te komen, maar om jezelf daarmee luxe artikelen te verschaffen. Dat maakt haar keuze dus niet opeens "begrijpelijker".
Hallo ze was 15 eigenlijk ben je dan nog een kkind en hoor je met een x-box te spelen... da's 1.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach kom zeg, 1 keer een extraatje dat iemand zichzelf gunt, wat een ramp zeg, waar val je nou over zeg, die ene xbox????????????
We hebben het niet over iemand die een paar ton verdient heeft en ze over de balk smijt ofzo, we hebben het over welgeteld 1 extraatje in een zware situatie.
soms, maar zo is het leven.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:11 schreef zwaaibaai het volgende:
Worden jullie ( F en K dus) niet moe van het verdedigen?
Welk spel heb je gespeeld?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:39 schreef kyraaa het volgende:
owjah, en ik heb vanochtend weer op mn xbox gespeeld...
sims bustin out...quote:
Dan neem ik mijn woorden daarover terug, goed voor jou.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef kyraaa het volgende:
ik heb wel zeker een middelbaar school diploma...
Wacht ff, ze heeft een diploma dus ze is nu opeens ok?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden daarover terug, goed voor jou.![]()
hoogste cijfersquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dan neem ik mijn woorden daarover terug, goed voor jou.![]()
Volgens mij heb jij de discussie niet helemaal goed gevolgd met al die moraalridders die doen alsof het een goede keuze is om op je 15e de prositutie in te gaan terwijl er ook andere mogelijkheden zijn. Begrijp me niet verkeerd, ben ook blij voor haar daar ze er zo sterk uit terug is gekomen, maar neemt niet weg dat het gewoon onverstandig is. Capiche, halve topic lezer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef zwaaibaai het volgende:
Wacht ff, ze heeft een diploma dus ze is nu opeens ok?
er is zeker verschil tussen mij en mijn leeftijdsgenootjes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:53 schreef Musketeer het volgende:
Zijn er volgens jou verschillen tussen jou sexuele beleving en die van leeftijdsgenoten die niet in de prostitutie hebben gewerkt? Zo ja, hoe schat je deze zelf in?
Het lijkt mij moeilijk nog echt van ongeremde lust, danwel tedere liefde te genieten als je zulke ervaringen en daarmee onvrijwillige associaties hebt met fysieke intimiteit. Zeggen dat er gewoon een knop om ging en dat wat er gebeurde als de knop om was puur professioneel was en dat jij dat op een bepaalde manier dus helemaal niet was is makkelijk, maar was dat ook wel echt zo? Of is het een zelfbeschermingsmechanisme om jezelf dat voor te houden?
en daar heb ik verder niets aan toe te voegenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens mij heb jij de discussie niet helemaal goed gevolgd met al die moraalridders die doen alsof het een goede keuze is om op je 15e de prositutie in te gaan terwijl er ook andere mogelijkheden zijn. Begrijp me niet verkeerd, ben ook blij voor haar daar ze er zo sterk uit terug is gekomen, maar neemt niet weg dat het gewoon onverstandig is. Capiche, halve topic lezer.
Jij kan het aan, hebt blijkbaar een sterke wil tot overleven. Een ander was er waarschijnlijk veel slechter aan toe geweest.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef kyraaa het volgende:
en daar heb ik verder niets aan toe te voegen![]()
onverstandig was het wel, maar zou het zo weer doen.
ik ben 3 keer verkrachtquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:05 schreef 911GT2 het volgende:
Iets heel anders, ben je wel eens verkracht tijdens het werk. Dat je niet meer weg mocht/ kon/ er niet betaald werd?
Verkrachting binnen een relatie is net zo strafbaar als daarbuiten hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef kyraaa het volgende:
de derde keer was het door een exvriendje die niet wist dat nee nee betekende... maarjah, kweet niet of dat wel meetelt aangezien we al 2 jaar samen waren toendertijd.
ach, weet je? ik heb zoiets van, laat maar zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef zwaaibaai het volgende:
Verkrachting binnen een relatie is net zo strafbaar als daarbuiten hoor
wow... behoorlijke historie. Iedereen praat wel zo makkelijk maar ik ben benieuwd of diegene hier dan ook overheen zouden kunnen komen. Klassequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik ben 3 keer verkracht
MAAAR
van die drie jaar dat ik dat werk deed ben ik nog nooit maar dan ook echt nooit verkracht TIJDENS het werk.
toen ik 13 was werd ik voor het eerst verkracht door 6 mannen leeftijd 24 t/m 45
de tweede keer was ik 16 en werd ik verkracht door een zogenaamd vriendje die ik ontmoet had in een gewone winkelstraat. hij flikkerde 1 of ander spul in mn drankje... de derde keer was het door een exvriendje die niet wist dat nee nee betekende... maarjah, kweet niet of dat wel meetelt aangezien we al 2 jaar samen waren toendertijd.
echt nog nooit op het werk gebeurd... wonderbaarlijk genoeg.
hahaha mn hele historie ga ik hier niet opzetten. zou offtopic zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:24 schreef DenniZZ het volgende:
wow... behoorlijke historie. Iedereen praat wel zo makkelijk maar ik ben benieuwd of diegene hier dan ook overheen zouden kunnen komen. Klasse![]()
Dat kan ik goed begrijpen. Gedane zaken nemen geen keer. En je wraak moet zoet zijn geweest, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:22 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ach, weet je? ik heb zoiets van, laat maar zitten.
dat was de laatste keer dat je zoiets gedaan hebt. ik hoop dattie ervan genoten heeft.
had toen een beetje genoeg van alles.... geen zin in al die problemen die je bij het politie bureau krijgt.... uitkleden, details, dnamateriaal afnemen enzo... neej... niets voor mij...
by the way had ik de huissleutels nog en ben ik later nog ff terugggegaan![]()
heb het 1 en ander aan zn interieur veranderd.
absoluutquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:31 schreef zwaaibaai het volgende:
Dat kan ik goed begrijpen. Gedane zaken nemen geen keer. En je wraak moet zoet zijn geweest, dat kan niet anders.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:38 schreef skippy22 het volgende:
Wat heb je hier nou aan weinig fok meisjes die het zeggen dat een hoer zijn En anders ga naar de hoeren straat in jou stad en vraag het ze![]()
Laat ik dat nou eens niet van je aannemen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Neem maar van mij aan dat er geen lekkere hoeren bestaan.
Volgens mij heb jij momenteel ook een lijntje op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Triest, het is gelegalizeerd verkrachten. Dat gun je een meisje niet. Ze liggen op hun rug met hun hand in hun handtasje met een mes en van 'sex' kun je bij een hoer niet spreken. Als een hoer je geld kan aftroggelen zal ze het niet laten, desnoods door de boss te roepen.
En het zijn zulke gore verlepte wijven er zijn vrouwen van 45 die er 3 x mooier uitzien dan een beginnende hoer. En je moet het geld altijd weer investeren in eigen cokegebruik.
Mocht je nog nooit gesnoven hebben dan realiseer je je niet wat coke is, de meeste hoertjes moeten pakweg 10.000 Euro cokeschuld afbetalen als ze beginnen, en dan snuiven ze nog door. Dat is dieptriest. En jij kunt echt niet achter een raam of op de Europalaan rondlopen als je niets neemt want dan ga je in stukkies in de plomp.
Ga maar liggen met je hand op je mes in je handtassie en die vuile lul die naar de hoeren gaat kun je net zo goed 25 Euro extra afhandig maken want het is toch een vuile lul die mij hier verkracht wat jij helemaal niet wilt, maar jij moet door, jij moet want jij wilt coooooke. Jij moet die 25 Euro hebben anders steek jij hem jij trek jouw mes......
Neem maar van mij aan dat er geen lekkere hoeren bestaan.
jij zegt het , ik denk het....quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:12 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Volgens mij heb jij momenteel ook een lijntje op.
Je valt in herhaling.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
*a message from Fear and Loathing in Las Vegas world*
Toch vind ik dat je voor die PS2 moet gaan.quote:
neehee... heb er nu het geld niet meer voorquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Toch vind ik dat je voor die PS2 moet gaan.![]()
ik zei natuurlijk altijd dat ik ouder was he?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:28 schreef Maddy_K het volgende:
Ik weet niet of deze vraag al gesteld is (kom het topic nu pas tegen), maar vertelde je je klanten je echte leeftijd of zei je dat je ouder was?
vlieg op spook!quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:27 schreef skippy22 het volgende:
Maar kyraaaa wat is je tarief Waar werk je leeftijd en hoe zie je der uit ??En vind je 20x5 cm teveel ??
lees topic 2 maar eens door...quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:40 schreef DenniZZ het volgende:
Ben je tijdens je werk weleens een bekende tegen gekomen? Een familielid of een vader van een vriendin of een buurman ofzo?
in de verleiding?quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:41 schreef Maddy_K het volgende:
Na het doorlezen van dit topic kan ik alleen maar bewondering voor je hebben kyraaa. Knap van je dat je ermee gestopt bent en niet meer in de verleiding komt. En dat je alsnog een goed leven hebt.
Ik heb net ff de topics doorgelezen En zag dat je voor een uur 50 euro vroeg als escortquote:
zeg, zou jij ff je kleine teen tegen de rand van de tafelpoot willen stoten, kei en kei hard dat het flink pijn mag gaan doenquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:43 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb net ff de topics doorgelezen En zag dat je voor een uur 50 euro vroeg als escortDus a je bent zelf een spook Of b je was een heroine hoer Welke is het ??
Waarom ga je niet even naar de TMF chat ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:43 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb net ff de topics doorgelezen En zag dat je voor een uur 50 euro vroeg als escortDus a je bent zelf een spook Of b je was een heroine hoer Welke is het ??
Daar heb ik een banquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:45 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet even naar de TMF chat ofzo![]()
Hmm nee niet zo zin in Kom je zo nog ff langs kyraaa voor 50 euro ff hupsiequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:44 schreef kyraaa het volgende:
[..]
zeg, zou jij ff je kleine teen tegen de rand van de tafelpoot willen stoten, kei en kei hard dat het flink pijn mag gaan doen![]()
In de verleiding om terug te vallen in je oude leventje om ff snel wat extra cash te verdienen.quote:
Ik weet niet als het je is opgevallen maar kyraaa is een vrouw, wanneer je even je adres post zorgen we wel dat er iemand langskomt die je even keihard in je kleine billekes neemt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:47 schreef skippy22 het volgende:
Hmm nee niet zo zin in Kom je zo nog ff langs kyraaa voor 50 euro ff hupsie![]()
pfff... neej, dan zou ik liever bij een 0906 lijn werken, krijg je wel 30 euro per uur minder maar okeejquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:47 schreef Maddy_K het volgende:
In de verleiding om terug te vallen in je oude leventje om ff snel wat extra cash te verdienen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik weet niet als het je is opgevallen maar kyraaa is een vrouw, wanneer je even je adres post zorgen we wel dat er iemand langskomt die je even keihard in je kleine billekes neemt.![]()
Ik zal me gedragen mevrouw knorretjequote:Op donderdag 20 juli 2006 19:53 schreef knorretje het volgende:
[..]
en als je hier zo door gaat ken je FOK! aan je lijssie toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |