quote:
Op woensdag 19 juli 2006 13:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:[..]
Als je de topic een beetje hebt doorgelezen zie je dat we een normaal gezellig gesprek hebben gevoerd. Dus ik weet niet wat jij ineens er mee komt bemoeien kut kneus, ik hoop dat je aids krijgt als je dat niet al hebt.
aha, dus als meerdere lezers van dit topic bepaalde mensen irritante opmerkingen vind maken dan vinden jullie dat een normaal gezellig gesprek?
Briljante opmerkingen trouwens, iemand aids toewensen, daar zullen alle mensen die het hebben of iemand kennen die het heeft gehad je heel dankbaar voor zijn! Toppertje!
quote:
Kijk, met dit soort ignorante en voor TS beledigende opmerkingen laat je je weer kennen.
Gezellig hoor....
Het is jammer dat op dit forum een TS irritantje zoals jullie niet kan bannen van het topic.
Wat jullie doen is niet discussieren maar hautaine opmerkingen maken. Wonderboys....
Het hele topic is verziekt. Twee mensen die open en eerlijk een gesprek op NIVEAU wilden hebben met mede-volwassenen worden weggejaagd door infantiele eikels die niet van ophouden weten en niet op willen rotten als ze niet gewenst zijn. Stoer he, anoniem op een forum posten...
Maar goed, die haruhari of whatever is 17, pukkelig pummeltje dus. Oh nee, hij was een popi God....
En ja Kyra is 19, maar die kan al merkbaar een normaal gesprek voeren. En ik zal je een geheimpje vertellen. Als je iets ouder en volwassen bent kun je onderscheid maken tussen een normaal gesprek en dat domme, puberale, arrogante gezeik van jou. Ooit kijk je hierop terug als je je zelf ergert aan opmerkingen van mannetjes van jouw leeftijd en zul je je rotschamen
![]()
En nou op verzoek van de rest van de lezers van dit topic: go away!