Dat vind ik een verdomd goeie vraag, aan het eind van de rit, kan er toch makkelijk een schaap in lijkt me.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:37 schreef fr0x het volgende:
Dit is een serieuze vraag, gaat je kut niet hangen, na verloop van tijd?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ook nog een paar serieuze vragen:
- Wat vind je van de kwestie Israël/Libanon/Syrië/Iran?
- Hoe kijk jij aan tegen een eventuele nieuw parlement met (alweer) J.P. Balkenende als Premier?
- Vind je de straffen die de frauderende Italiaanse clubs hebben gehad te laag, te hoog of precies goed?
- Denk je dat er een globaal waarschuwingssysteem voor Tsunami's moet komen?
wat?quote:
Mensen houd het wel serieus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:22 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
fishbeer had al een dergelijke grap gemaakt
-israel libanon, syrie en iran is altijd oorlog. ga me daar niet druk om maken... ver van mn bed showquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:49 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ook nog een paar serieuze vragen:
- Wat vind je van de kwestie Israël/Libanon/Syrië/Iran?
- Hoe kijk jij aan tegen een eventuele nieuw parlement met (alweer) J.P. Balkenende als Premier?
- Vind je de straffen die de frauderende Italiaanse clubs hebben gehad te laag, te hoog of precies goed?
- Denk je dat er een globaal waarschuwingssysteem voor Tsunami's moet komen?
welke vakbond?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Heb je ooit wat gehad aan die vakbond?
Hoe weet je dan dat het altijd oorlog is in die regionen, hoe weet je dan dat Balkenden Potter wordt genoemd? Hoe weet je dan dat Marijnissen geschikt is voor die positie??quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:36 schreef kyraaa het volgende:
[..]
-geen flauw idee, niets van meegekregen nog, heb laatste tijd geen nieuws gekeken.
'quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef DarkManta het volgende:
Laat je je klanten aan je tieten zitten of is dat te persoonlijk?
Waar/ hoe / wat wordt voor jou persoonlijk en krijg je er een kut gevoel bij?
Ze zegt toch 'de laatste tijd', die dingen spelen toch al langer..quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het altijd oorlog is in die regionen, hoe weet je dan dat Balkenden Potter wordt genoemd? Hoe weet je dan dat Marijnissen geschikt is voor die positie??![]()
omdat ik zei : de laatste tijd, wil niet zeggen NOOIT druiplulquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het altijd oorlog is in die regionen, hoe weet je dan dat Balkenden Potter wordt genoemd? Hoe weet je dan dat Marijnissen geschikt is voor die positie??![]()
mensen om mij heen?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:29 schreef CrashOne het volgende:
Weten de mensen om je heen wat je doet? Zo nee, raak je daardoor niet in een soort van isolement?
Hoe ga je er mee om als je iemand afstotelijk vind?
Hoeveel klanten heb je gemiddeld op een dag en doe je dit fulltime?
geen want mn msn adres klopt niequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:43 schreef DenniZZ het volgende:
Door hoeveel jongetjes ben je inmiddels al benaderd op MSN sinds deze threads begonnen zijn
De rode draad of zo? Prostituees hebben tegenwoordig een vakbond naar het schijnt.quote:
Ah, ok.quote:ik ben nergens lid van... mn officiele baan in een verpleegtehuis was okeej, had ik geen vakbond voor nodig. ook niet toen ik werkte in een bouwmarkt.
whahahaha strakke actiequote:
Eens een hoer.....quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:44 schreef kyraaa het volgende:
owja... de topictitel: stel je vraag aan een prostitue....
ik ben een EX prostituee en ik doe dat werk al een tijdje niet meer!
of ik met iemand wou trouwenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:43 schreef firestorm_99 het volgende:
wat is de gekste vraag die je ooit gehad hebt?
toch nog gelachen!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:46 schreef kyraaa het volgende:
[..]
of ik met iemand wou trouweneen klant vroeg dat toen hij zooo stronken was.
heb recht in zijn gezicht gezegt: al was je de laatste man op aarde... dan nog NEE
hij was helemaal van de kaart en we kregen de slappe lach...
neej, dat niet nee...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:46 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
ze is in iedergeval niet blond![]()
En toch dat werk kiezenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:48 schreef kyraaa het volgende:
[..]
had goeie opleiding en kwam uit redelijk goed gezin.
lees jij deel 1 nog ff na...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En toch dat werk kiezen![]()
Sorry ik hou op..enzo![]()
jah ach het is redelijk openbaar en er zitten wat .... tussen die flauwe en vervelende opmerkingen maken. maar die moet je maar gewoon negeren.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:48 schreef kyraaa het volgende:
[..]
neej, dat niet nee...
en dan kan ik wel gaan opscheppen over slim zijn en hoge opleiding enzo
maar aangezien half fok dat al zegt zal toch niemand me geloven.
ben een normaal persoon.... had goeie opleiding en kwam uit redelijk goed gezin.
Ik volg het vanaf het begint hoor! ik was de eerste die om een foto smeektequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:51 schreef kyraaa het volgende:
[..]
lees jij deel 1 nog ff na...
soms zit je in bepaalde omstandigheden waarin je een keus moet maken voor jezelf.
om jezelf een beter leven te geven...
of ik geniet? noujah, niet echt. als ik bezig ben denk ik aan het geld wat ik ermee ga verdienen en waar ik dat aan ga uitgeven. dat sex is toch wel weer hetzelfde als de vorige vent, want bijna alle mannen willen hetzelfde...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:27 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Een vraag, geniet je niet een heeeel klein beetje tijdens de betaalde beurten?
En als je gewoon sex hebt met iemand waar je om geeft? (dus gratis)
haha aja, die jehovas aan de deur en in de stad die je aanspreken... de heer kan je redden enzow...quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wel eens religieuze mensen om je heen gehad die zeiden dat je beter het prostitueren kon gaan staken en dat de here ook jou kan redden?
Wel eens hele goede vrienden/familie per ongeluk bijna als klant gehad?
Liet je je vaak testen op ziektes?
Ik visualiseer nu even en het beeld ziet er erg lachwekkend uitquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:53 schreef kyraaa het volgende:
[..]
of ik geniet? noujah, niet echt. als ik bezig ben denk ik aan het geld wat ik ermee ga verdienen en waar ik dat aan ga uitgeven. dat sex is toch wel weer hetzelfde als de vorige vent, want bijna alle mannen willen hetzelfde...
ik doe mn best hahahaquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
jah ach het is redelijk openbaar en er zitten wat .... tussen die flauwe en vervelende opmerkingen maken. maar die moet je maar gewoon negeren.
ik vind het helemaal top dat je hier zo openlijk over durft te vertellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |