sims bustin out...quote:
Dan neem ik mijn woorden daarover terug, goed voor jou.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef kyraaa het volgende:
ik heb wel zeker een middelbaar school diploma...
Wacht ff, ze heeft een diploma dus ze is nu opeens ok?quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden daarover terug, goed voor jou.![]()
hoogste cijfersquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dan neem ik mijn woorden daarover terug, goed voor jou.![]()
Volgens mij heb jij de discussie niet helemaal goed gevolgd met al die moraalridders die doen alsof het een goede keuze is om op je 15e de prositutie in te gaan terwijl er ook andere mogelijkheden zijn. Begrijp me niet verkeerd, ben ook blij voor haar daar ze er zo sterk uit terug is gekomen, maar neemt niet weg dat het gewoon onverstandig is. Capiche, halve topic lezer.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef zwaaibaai het volgende:
Wacht ff, ze heeft een diploma dus ze is nu opeens ok?
er is zeker verschil tussen mij en mijn leeftijdsgenootjes.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:53 schreef Musketeer het volgende:
Zijn er volgens jou verschillen tussen jou sexuele beleving en die van leeftijdsgenoten die niet in de prostitutie hebben gewerkt? Zo ja, hoe schat je deze zelf in?
Het lijkt mij moeilijk nog echt van ongeremde lust, danwel tedere liefde te genieten als je zulke ervaringen en daarmee onvrijwillige associaties hebt met fysieke intimiteit. Zeggen dat er gewoon een knop om ging en dat wat er gebeurde als de knop om was puur professioneel was en dat jij dat op een bepaalde manier dus helemaal niet was is makkelijk, maar was dat ook wel echt zo? Of is het een zelfbeschermingsmechanisme om jezelf dat voor te houden?
en daar heb ik verder niets aan toe te voegenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens mij heb jij de discussie niet helemaal goed gevolgd met al die moraalridders die doen alsof het een goede keuze is om op je 15e de prositutie in te gaan terwijl er ook andere mogelijkheden zijn. Begrijp me niet verkeerd, ben ook blij voor haar daar ze er zo sterk uit terug is gekomen, maar neemt niet weg dat het gewoon onverstandig is. Capiche, halve topic lezer.
Jij kan het aan, hebt blijkbaar een sterke wil tot overleven. Een ander was er waarschijnlijk veel slechter aan toe geweest.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef kyraaa het volgende:
en daar heb ik verder niets aan toe te voegen![]()
onverstandig was het wel, maar zou het zo weer doen.
ik ben 3 keer verkrachtquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:05 schreef 911GT2 het volgende:
Iets heel anders, ben je wel eens verkracht tijdens het werk. Dat je niet meer weg mocht/ kon/ er niet betaald werd?
Verkrachting binnen een relatie is net zo strafbaar als daarbuiten hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef kyraaa het volgende:
de derde keer was het door een exvriendje die niet wist dat nee nee betekende... maarjah, kweet niet of dat wel meetelt aangezien we al 2 jaar samen waren toendertijd.
ach, weet je? ik heb zoiets van, laat maar zitten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef zwaaibaai het volgende:
Verkrachting binnen een relatie is net zo strafbaar als daarbuiten hoor
wow... behoorlijke historie. Iedereen praat wel zo makkelijk maar ik ben benieuwd of diegene hier dan ook overheen zouden kunnen komen. Klassequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik ben 3 keer verkracht
MAAAR
van die drie jaar dat ik dat werk deed ben ik nog nooit maar dan ook echt nooit verkracht TIJDENS het werk.
toen ik 13 was werd ik voor het eerst verkracht door 6 mannen leeftijd 24 t/m 45
de tweede keer was ik 16 en werd ik verkracht door een zogenaamd vriendje die ik ontmoet had in een gewone winkelstraat. hij flikkerde 1 of ander spul in mn drankje... de derde keer was het door een exvriendje die niet wist dat nee nee betekende... maarjah, kweet niet of dat wel meetelt aangezien we al 2 jaar samen waren toendertijd.
echt nog nooit op het werk gebeurd... wonderbaarlijk genoeg.
hahaha mn hele historie ga ik hier niet opzetten. zou offtopic zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:24 schreef DenniZZ het volgende:
wow... behoorlijke historie. Iedereen praat wel zo makkelijk maar ik ben benieuwd of diegene hier dan ook overheen zouden kunnen komen. Klasse![]()
Dat kan ik goed begrijpen. Gedane zaken nemen geen keer. En je wraak moet zoet zijn geweest, dat kan niet anders.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:22 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ach, weet je? ik heb zoiets van, laat maar zitten.
dat was de laatste keer dat je zoiets gedaan hebt. ik hoop dattie ervan genoten heeft.
had toen een beetje genoeg van alles.... geen zin in al die problemen die je bij het politie bureau krijgt.... uitkleden, details, dnamateriaal afnemen enzo... neej... niets voor mij...
by the way had ik de huissleutels nog en ben ik later nog ff terugggegaan![]()
heb het 1 en ander aan zn interieur veranderd.
absoluutquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:31 schreef zwaaibaai het volgende:
Dat kan ik goed begrijpen. Gedane zaken nemen geen keer. En je wraak moet zoet zijn geweest, dat kan niet anders.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:38 schreef skippy22 het volgende:
Wat heb je hier nou aan weinig fok meisjes die het zeggen dat een hoer zijn En anders ga naar de hoeren straat in jou stad en vraag het ze![]()
Laat ik dat nou eens niet van je aannemen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Neem maar van mij aan dat er geen lekkere hoeren bestaan.
Volgens mij heb jij momenteel ook een lijntje op.quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Triest, het is gelegalizeerd verkrachten. Dat gun je een meisje niet. Ze liggen op hun rug met hun hand in hun handtasje met een mes en van 'sex' kun je bij een hoer niet spreken. Als een hoer je geld kan aftroggelen zal ze het niet laten, desnoods door de boss te roepen.
En het zijn zulke gore verlepte wijven er zijn vrouwen van 45 die er 3 x mooier uitzien dan een beginnende hoer. En je moet het geld altijd weer investeren in eigen cokegebruik.
Mocht je nog nooit gesnoven hebben dan realiseer je je niet wat coke is, de meeste hoertjes moeten pakweg 10.000 Euro cokeschuld afbetalen als ze beginnen, en dan snuiven ze nog door. Dat is dieptriest. En jij kunt echt niet achter een raam of op de Europalaan rondlopen als je niets neemt want dan ga je in stukkies in de plomp.
Ga maar liggen met je hand op je mes in je handtassie en die vuile lul die naar de hoeren gaat kun je net zo goed 25 Euro extra afhandig maken want het is toch een vuile lul die mij hier verkracht wat jij helemaal niet wilt, maar jij moet door, jij moet want jij wilt coooooke. Jij moet die 25 Euro hebben anders steek jij hem jij trek jouw mes......
Neem maar van mij aan dat er geen lekkere hoeren bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |