abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40016970
owja, en ik heb niet alleen mn xbox gekocht maar ook een bed om in te slapen, en een koelkast en kleren en schoenen en schone tandenborstels, ik ging naar de wasserette... ik heb veel meer met mijn geld gedaan en iets leuks mag ook wel. anders kan ik net zo goed de moed opgeven! vorig jaar lekker op vakantie geweest in spanje... dit jaar misschien weer. dit leven gaat vanaf nu alleen maar beter worden! slechter zal ik het niet meer laten worden. dat heb ik gehad! nu op naar een serieus leven. en als iemand mij dat kwalijk neemt zegt dat meer over jullie dan over mij

edit: vergeet trouwens de verzekering niet, ik ben nog nooit onverzekerd geweest)

[ Bericht 7% gewijzigd door kyraaa op 20-07-2006 16:53:04 ]
pi_40017053
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Welk spel heb je gespeeld?
sims bustin out...
je weet wel, je bouwt een huis, zet dr spulletjes in, laat je sim werken, krijgt vriendje kids en de hele zooi... net als het echte leven.. nog een verantwoordelijk spelletje... beter dan san andreas of schiet spelletjes of je met je breezah moet pimpen!
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:47:35 #153
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40017165
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:37 schreef kyraaa het volgende:
ik heb wel zeker een middelbaar school diploma...
Dan neem ik mijn woorden daarover terug, goed voor jou.
pi_40017254
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Wacht ff, ze heeft een diploma dus ze is nu opeens ok?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_40017289
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
hoogste cijfers
meerendeel 8ten en negens opt examen.
lab opleiding begonnen maar niet afgemaakt.
ik heb dus wel degelijk hersens...
pi_40017381
Zijn er volgens jou verschillen tussen jou sexuele beleving en die van leeftijdsgenoten die niet in de prostitutie hebben gewerkt? Zo ja, hoe schat je deze zelf in?

Het lijkt mij moeilijk nog echt van ongeremde lust, danwel tedere liefde te genieten als je zulke ervaringen en daarmee onvrijwillige associaties hebt met fysieke intimiteit. Zeggen dat er gewoon een knop om ging en dat wat er gebeurde als de knop om was puur professioneel was en dat jij dat op een bepaalde manier dus helemaal niet was is makkelijk, maar was dat ook wel echt zo? Of is het een zelfbeschermingsmechanisme om jezelf dat voor te houden?
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:54:57 #157
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40017433
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:50 schreef zwaaibaai het volgende:
Wacht ff, ze heeft een diploma dus ze is nu opeens ok?
Volgens mij heb jij de discussie niet helemaal goed gevolgd met al die moraalridders die doen alsof het een goede keuze is om op je 15e de prositutie in te gaan terwijl er ook andere mogelijkheden zijn. Begrijp me niet verkeerd, ben ook blij voor haar daar ze er zo sterk uit terug is gekomen, maar neemt niet weg dat het gewoon onverstandig is. Capiche, halve topic lezer.
pi_40017627
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:53 schreef Musketeer het volgende:
Zijn er volgens jou verschillen tussen jou sexuele beleving en die van leeftijdsgenoten die niet in de prostitutie hebben gewerkt? Zo ja, hoe schat je deze zelf in?

Het lijkt mij moeilijk nog echt van ongeremde lust, danwel tedere liefde te genieten als je zulke ervaringen en daarmee onvrijwillige associaties hebt met fysieke intimiteit. Zeggen dat er gewoon een knop om ging en dat wat er gebeurde als de knop om was puur professioneel was en dat jij dat op een bepaalde manier dus helemaal niet was is makkelijk, maar was dat ook wel echt zo? Of is het een zelfbeschermingsmechanisme om jezelf dat voor te houden?
er is zeker verschil tussen mij en mijn leeftijdsgenootjes.
denk alleen maar aan de stress waarin zij verkeren als hun ov afloopt.
maar ook op gebied van sex ja. voor hun is het allemaal nog spannend...die vriendjes enz.

die knop ging idd uit om zelfbescherming. maar ook was het een soort van waas. ik kan me een hoop niet herinneren vanaf het moment dat ik naar binnen ging. maar goed, vandaar ik altijd mobieltje standby had. incl. grote stevige vent...die stond meestal om de hoek of in de snackbar te wachten hahaha ik zit in de : crazy, not stupid - sectie...
pi_40017646
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens mij heb jij de discussie niet helemaal goed gevolgd met al die moraalridders die doen alsof het een goede keuze is om op je 15e de prositutie in te gaan terwijl er ook andere mogelijkheden zijn. Begrijp me niet verkeerd, ben ook blij voor haar daar ze er zo sterk uit terug is gekomen, maar neemt niet weg dat het gewoon onverstandig is. Capiche, halve topic lezer.
en daar heb ik verder niets aan toe te voegen
onverstandig was het wel, maar zou het zo weer doen.
pi_40017825
Iets heel anders, ben je wel eens verkracht tijdens het werk. Dat je niet meer weg mocht/ kon/ er niet betaald werd?
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:06:09 #161
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40017844
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:00 schreef kyraaa het volgende:
en daar heb ik verder niets aan toe te voegen
onverstandig was het wel, maar zou het zo weer doen.
Jij kan het aan, hebt blijkbaar een sterke wil tot overleven. Een ander was er waarschijnlijk veel slechter aan toe geweest.
pi_40017955
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:05 schreef 911GT2 het volgende:
Iets heel anders, ben je wel eens verkracht tijdens het werk. Dat je niet meer weg mocht/ kon/ er niet betaald werd?
ik ben 3 keer verkracht
MAAAR
van die drie jaar dat ik dat werk deed ben ik nog nooit maar dan ook echt nooit verkracht TIJDENS het werk.

toen ik 13 was werd ik voor het eerst verkracht door 6 mannen leeftijd 24 t/m 45
de tweede keer was ik 16 en werd ik verkracht door een zogenaamd vriendje die ik ontmoet had in een gewone winkelstraat. hij flikkerde 1 of ander spul in mn drankje... de derde keer was het door een exvriendje die niet wist dat nee nee betekende... maarjah, kweet niet of dat wel meetelt aangezien we al 2 jaar samen waren toendertijd.

echt nog nooit op het werk gebeurd... wonderbaarlijk genoeg.
pi_40018100
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef kyraaa het volgende:
de derde keer was het door een exvriendje die niet wist dat nee nee betekende... maarjah, kweet niet of dat wel meetelt aangezien we al 2 jaar samen waren toendertijd.
Verkrachting binnen een relatie is net zo strafbaar als daarbuiten hoor
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_40018341
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:13 schreef zwaaibaai het volgende:
Verkrachting binnen een relatie is net zo strafbaar als daarbuiten hoor
ach, weet je? ik heb zoiets van, laat maar zitten.
dat was de laatste keer dat je zoiets gedaan hebt. ik hoop dattie ervan genoten heeft.
had toen een beetje genoeg van alles.... geen zin in al die problemen die je bij het politie bureau krijgt.... uitkleden, details, dnamateriaal afnemen enzo... neej... niets voor mij...

by the way had ik de huissleutels nog en ben ik later nog ff terugggegaan
heb het 1 en ander aan zn interieur veranderd.
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:24:24 #165
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_40018408
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:09 schreef kyraaa het volgende:

[..]

ik ben 3 keer verkracht
MAAAR
van die drie jaar dat ik dat werk deed ben ik nog nooit maar dan ook echt nooit verkracht TIJDENS het werk.

toen ik 13 was werd ik voor het eerst verkracht door 6 mannen leeftijd 24 t/m 45
de tweede keer was ik 16 en werd ik verkracht door een zogenaamd vriendje die ik ontmoet had in een gewone winkelstraat. hij flikkerde 1 of ander spul in mn drankje... de derde keer was het door een exvriendje die niet wist dat nee nee betekende... maarjah, kweet niet of dat wel meetelt aangezien we al 2 jaar samen waren toendertijd.

echt nog nooit op het werk gebeurd... wonderbaarlijk genoeg.
wow... behoorlijke historie. Iedereen praat wel zo makkelijk maar ik ben benieuwd of diegene hier dan ook overheen zouden kunnen komen. Klasse
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_40018464
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:24 schreef DenniZZ het volgende:
wow... behoorlijke historie. Iedereen praat wel zo makkelijk maar ik ben benieuwd of diegene hier dan ook overheen zouden kunnen komen. Klasse
hahaha mn hele historie ga ik hier niet opzetten. zou offtopic zijn.
pi_40018614
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:22 schreef kyraaa het volgende:

[..]

ach, weet je? ik heb zoiets van, laat maar zitten.
dat was de laatste keer dat je zoiets gedaan hebt. ik hoop dattie ervan genoten heeft.
had toen een beetje genoeg van alles.... geen zin in al die problemen die je bij het politie bureau krijgt.... uitkleden, details, dnamateriaal afnemen enzo... neej... niets voor mij...

by the way had ik de huissleutels nog en ben ik later nog ff terugggegaan
heb het 1 en ander aan zn interieur veranderd.
Dat kan ik goed begrijpen. Gedane zaken nemen geen keer. En je wraak moet zoet zijn geweest, dat kan niet anders.
burgerweeshuis
pi_40018747
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:31 schreef zwaaibaai het volgende:
Dat kan ik goed begrijpen. Gedane zaken nemen geen keer. En je wraak moet zoet zijn geweest, dat kan niet anders.
absoluut dat was het waard.
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:38:37 #169
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_40020325
Wat heb je hier nou aan weinig fok meisjes die het zeggen dat een hoer zijn En anders ga naar de hoeren straat in jou stad en vraag het ze
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:40:09 #170
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_40020370
Owh kyraaaa is een hoer helemaal niet gezien
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:43:16 #171
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40020462
Een halve topic lezer die 2 berichten achter elkaar plaatst, kanslozer krijg je ze bijna niet.
pi_40020697
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:38 schreef skippy22 het volgende:
Wat heb je hier nou aan weinig fok meisjes die het zeggen dat een hoer zijn En anders ga naar de hoeren straat in jou stad en vraag het ze
ff een vertaalfunctie opzoeken
pi_40020924
Triest, het is gelegalizeerd verkrachten. Dat gun je een meisje niet. Ze liggen op hun rug met hun hand in hun handtasje met een mes en van 'sex' kun je bij een hoer niet spreken. Als een hoer je geld kan aftroggelen zal ze het niet laten, desnoods door de boss te roepen.
En het zijn zulke gore verlepte wijven er zijn vrouwen van 45 die er 3 x mooier uitzien dan een beginnende hoer. En je moet het geld altijd weer investeren in eigen cokegebruik.

Mocht je nog nooit gesnoven hebben dan realiseer je je niet wat coke is, de meeste hoertjes moeten pakweg 10.000 Euro cokeschuld afbetalen als ze beginnen, en dan snuiven ze nog door. Dat is dieptriest. En jij kunt echt niet achter een raam of op de Europalaan rondlopen als je niets neemt want dan ga je in stukkies in de plomp.

Ga maar liggen met je hand op je mes in je handtassie en die vuile lul die naar de hoeren gaat kun je net zo goed 25 Euro extra afhandig maken want het is toch een vuile lul die mij hier verkracht wat jij helemaal niet wilt, maar jij moet door, jij moet want jij wilt coooooke. Jij moet die 25 Euro hebben anders steek jij hem jij trek jouw mes......

Neem maar van mij aan dat er geen lekkere hoeren bestaan.
Naieviteit is onschuld.
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:05:36 #174
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_40021050
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef Naief_And_Nasty het volgende:

Laat ik dat nou eens niet van je aannemen.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  donderdag 20 juli 2006 @ 19:12:11 #175
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_40021210
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 19:01 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Triest, het is gelegalizeerd verkrachten. Dat gun je een meisje niet. Ze liggen op hun rug met hun hand in hun handtasje met een mes en van 'sex' kun je bij een hoer niet spreken. Als een hoer je geld kan aftroggelen zal ze het niet laten, desnoods door de boss te roepen.
En het zijn zulke gore verlepte wijven er zijn vrouwen van 45 die er 3 x mooier uitzien dan een beginnende hoer. En je moet het geld altijd weer investeren in eigen cokegebruik.

Mocht je nog nooit gesnoven hebben dan realiseer je je niet wat coke is, de meeste hoertjes moeten pakweg 10.000 Euro cokeschuld afbetalen als ze beginnen, en dan snuiven ze nog door. Dat is dieptriest. En jij kunt echt niet achter een raam of op de Europalaan rondlopen als je niets neemt want dan ga je in stukkies in de plomp.

Ga maar liggen met je hand op je mes in je handtassie en die vuile lul die naar de hoeren gaat kun je net zo goed 25 Euro extra afhandig maken want het is toch een vuile lul die mij hier verkracht wat jij helemaal niet wilt, maar jij moet door, jij moet want jij wilt coooooke. Jij moet die 25 Euro hebben anders steek jij hem jij trek jouw mes......

Volgens mij heb jij momenteel ook een lijntje op.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')