KLamboequote:Op donderdag 20 juli 2006 00:18 schreef ook_gek het volgende:
dan word je dood geprikt door de muggen
doet voortaan eens een SC maken , lui verwend kindquote:Op donderdag 20 juli 2006 06:31 schreef ijsmeis het volgende:
*plemp*
Ik heb het te druk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:03 schreef lipje het volgende:
[..]
doet voortaan eens een SC maken , lui verwend kind![]()
Ja toen zat ik met haar te chatten maar ik had er ook geen inquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:16 schreef lipje het volgende:
gisteravond toen jij ook op één oor lag, kon ze makkelijk een nieuwe sc maken. Als ze de vorige ook vol kan lullen.
Dat internet vernachelt je vakantiequote:Op donderdag 20 juli 2006 08:17 schreef Hugster het volgende:
Ik ga ook maar eens slapenHet is nu kwart over twee in des nacht en moet morgen 07:15 al weer op om naar New York te gaan
quote:Oh en ik ga ook echt ff een shooting range zoeken hier, ik moet gewoon een mitrailleur leeggeschoten hebben voor ik weer vertrek want een gemakkelijkere kans dan hier zal ik niet snel meer krijgen gok ik zo![]()
![]()
Chatslet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja toen zat ik met haar te chatten maar ik had er ook geen in![]()
Nee, ik lag lekker met mijn schatje te SkYpEz0rrenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat internet vernachelt je vakantie
WTF gekquote:Dat MOET je idd doen ja
![]()
Ik heb het ook al eens gedaanToen ik 8 was
![]()
quote:
Cybersexenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, ik lag lekker met mijn schatje te SkYpEz0rren
Oom bij het legerquote:[..]
WTF gek8 jaar
![]()
Hoe doe je dat dan?!?!
quote:
quote:[..]
Oom bij het legerUiteraard met losse flodders enzo, maar toch
![]()
Ai noew it!quote:
Nee echt joh?quote:[..]Volgens mij heb je op die leeftijd redelijk je handen vol aan zo'n unit
![]()
Dampend gekquote:
Dat lijkt mij ook verstandig jaquote:[..]
Nee echt joh?Werd ook geholpen natuurlijk, want is geen doen voor zo'n gup
.
Heb je al een zipje?quote:
Hij is op roflsvakantie jeweetsquote:[..]
Dat lijkt mij ook verstandig ja
Hey is maikuul van het forum af of is de hype gewoon helemaal voorbij?Hoor gelukkig al een poosje niets meer van dat mongooltje
Ik hagel, uit een iets grotere buksquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:32 schreef lipje het volgende:
ik schoot toen loden kogeltjes uit een luchtbuks
quote:
Oh vandaarquote:[..]
Hij is op roflsvakantie jeweets
Ja vermaak me prima, en het is fucking warm hier iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:41 schreef vlad het volgende:
op m'n 8ste schoten we erwten met een wc-rolletje+ballon tegen bussen, ramen en fietsers![]()
heftiger spul hadden we nietalleen strijkers na de zomervakantie
![]()
mogguh btw![]()
je vermaakt je prima daar hugster?Zal wel erg warm zijn nu in New york en omstreken. ga je ook nog naar de watervallen?
en vind je het wat?quote:
moet je voor de gein eens een bankrekening openen als buitenlander zijndequote:Op donderdag 20 juli 2006 08:40 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh vandaar
Echt ziek hoeveel bejaarden hier nog aan de slag zijn gekIn de Wall Mart staat het gewoon vol met kadavers
Staand achter de kassa, begroeten bij binnenkomst en weer bij vertrek, of helpen om je spullen in te pakken wat je nog sneller zelf doet
Met pensioen gaan kennen ze hier niet natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:45 schreef vlad het volgende:
[..]
moet je voor de gein eens een bankrekening openen als buitenlander zijnde![]()
en zijn ze daar ook zo overdreven vriendelijk? in Canada kwam me dat echt de strot uityes mister smolders, no mister smolders, sure mister smolders
![]()
die vissen kijken is leuker dan die berg waterquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja vermaak me prima, en het is fucking warm hier idd![]()
Een tripje naar de watervallen staat niet op de planning, wel whale watching hier met een boot in Boston volgende week
Ja best ok, lekker V6'je maar wel een plasticfestijn binneninquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en vind je het wat?
Camry is daar de best verkochte auto hè ..
wel geinig, kon mijn lol destijds niet op in de VS
Ze zijn hier absurd vriendelijk jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:45 schreef vlad het volgende:
[..]
moet je voor de gein eens een bankrekening openen als buitenlander zijnde![]()
en zijn ze daar ook zo overdreven vriendelijk? in Canada kwam me dat echt de strot uityes mister smolders, no mister smolders, sure mister smolders
![]()
Mja, 't is een mooi land, maar alleen als je een fatsoenlijke baan hebt, en wat dik geld maakt, want als jan-boerelul-met-z'n-standaard-grafbaan moet je echt tot je dood werkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:40 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh vandaar
Echt ziek hoeveel bejaarden hier nog aan de slag zijn gekIn de Wall Mart staat het gewoon vol met kadavers
Staand achter de kassa, begroeten bij binnenkomst en weer bij vertrek, of helpen om je spullen in te pakken wat je nog sneller zelf doet
Met pensioen gaan kennen ze hier niet natuurlijk![]()
Doet me denken aan m'n zonnebrillen-sms-verhaalquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze zijn hier absurd vriendelijk ja![]()
Het ligt er net ff te dik bovenop
Ik was vanmorgen mijn zonnebril vergeten bij de kapper, ga ff terug om hem te halen, Hiiiiiiiii Hugoooo
![]()
![]()
![]()
En volgende week kennen ze je niet meer
Mja ik normaal gesproken ook hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:41 schreef vlad het volgende:
op m'n 8ste schoten we erwten met een wc-rolletje+ballon tegen bussen, ramen en fietsers![]()
heftiger spul hadden we nietalleen strijkers na de zomervakantie
![]()
mogguh btw![]()
je vermaakt je prima daar hugster?Zal wel erg warm zijn nu in New york en omstreken. ga je ook nog naar de watervallen?
Vulveuxquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja best ok, lekker V6'je maar wel een plasticfestijn binnenin
Sowieso is het aantal Toyota's hier op de weg best ziek
Naast de Dodge Ram 1500 en de Fords F150, 250 en 350 is het echt mega veel Toyota
En dan als europees merk ook heel veel VolvoGewoon oude 240's en 740's maar ook alle nieuwe:') Vergeleken met Volvo rijd er weinig Mercedes en BMW op zich
![]()
idd. in Canada zag je ontzettend veel zwervers. En omdat de gezondheidszorg daar anders is dan hier, leven veel mensen met een handicap op straatquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, 't is een mooi land, maar alleen als je een fatsoenlijke baan hebt, en wat dik geld maakt, want als jan-boerelul-met-z'n-standaard-grafbaan moet je echt tot je dood werken
Wat een slim ventjequote:Op woensdag 19 juli 2006 19:02 schreef PietjePuk2 het volgende:
Aha, ok. Erg kortzichtig volk dus, die Nazi's. Hoezo iedereen over 1 kam scheren
Zo tering absoluutquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, 't is een mooi land, maar alleen als je een fatsoenlijke baan hebt, en wat dik geld maakt, want als jan-boerelul-met-z'n-standaard-grafbaan moet je echt tot je dood werken
Ja wat was je lekker vaag bezigquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n zonnebrillen-sms-verhaal
De gezondheidszorg is daar niet geregeld. Alleen als je geld hebt kun je je verzekeren. En een fatsoenlijke verzekering voor alles zoals we hier hebben kost je een vermogen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:55 schreef vlad het volgende:
[..]
idd. in Canada zag je ontzettend veel zwervers. En omdat de gezondheidszorg daar anders is dan hier, leven veel mensen met een handicap op straatook geestelijke gehandicapten. erg vreemd om te zien. Lui van 16 die op de hoek van de straat om een penny zeuren
![]()
dat maken ze dan weer goed in Canada volgens mij, want in de steden als Vancouver en Toronto zag ik niets anders dan BMW en mercedesquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja best ok, lekker V6'je maar wel een plasticfestijn binnenin
Sowieso is het aantal Toyota's hier op de weg best ziek
Naast de Dodge Ram 1500 en de Fords F150, 250 en 350 is het echt mega veel Toyota
En dan als europees merk ook heel veel VolvoGewoon oude 240's en 740's maar ook alle nieuwe:') Vergeleken met Volvo rijd er weinig Mercedes en BMW op zich
![]()
Dacht echt dat 'ie van jou wasquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo tering absoluut
[..]
Ja wat was je lekker vaag bezig
de buurtjes hebben een pikzwarte glibber glanzende brand spanking new C70 cabrio met 18" eronderquote:
Ja dat is dan weer een heel ander verhaal jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:58 schreef vlad het volgende:
[..]
dat maken ze dan weer goed in Canada volgens mij, want in de steden als Vancouver en Toronto zag ik niets anders dan BMW en mercedesop 1 dag reden er gewoon drie Z8's door de stad en 1 SLR
![]()
Gedvergerre wat geilquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
de buurtjes hebben een pikzwarte glibber glanzende brand spanking new C70 cabrio met 18" eronder
Ik vind hem echt mooi
dat is echt raar daar ja. je krijgt daar het gevoel dat die lamborghinni's gratis zijnquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer een heel ander verhaal ja
Ik heb vandaag een Viper GTS, paar Ram SRT-10's, F430, Gallardo, paar Corvette's en een SSR gezien. Weinig bijzonder europees spul dus
Ja manquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gedvergerre wat geil
Ik vind btw de C70 dicht nog mooier dan open![]()
![]()
Amerika is het enige land waar een 156/159/147 mooi is van vorenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja man
Oh en omdat het hier niet verplicht is om met kenteken voorop te rijden rijden heel veel ricer Honda's met een japanse nummerplaat voorop![]()
![]()
Nouja ik heb er vandaag maar 1 gezien hoor, dus die mening deel ik (nog) niet met jequote:Op donderdag 20 juli 2006 09:03 schreef vlad het volgende:
[..]
dat is echt raar daar ja. je krijgt daar het gevoel dat die lamborghinni's gratis zijnje ziet ze zo veel dat het helemaal niet leuk meer is om zo'n ding te hebben volgens mij
![]()
Ja precies, met zoeen gare lollerplaat aan de lollerzijkant van je lollerbumperquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Amerika is het enige land waar een 156/159/147 mooi is van voren
denk dat je moet wachten tot je in new york bentquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nouja ik heb er vandaag maar 1 gezien hoor, dus die mening deel ik (nog) niet met je![]()
![]()
en noord-amerika is ook net een van de continenten waar die auto's niet verkocht wordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Amerika is het enige land waar een 156/159/147 mooi is van voren
In principe heb je roflsgelijk jeweet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja precies, met zoeen gare lollerplaat aan de lollerzijkant van je lollerbumper
De locatie zal er ongetwijfeld mee te maken hebben jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:08 schreef vlad het volgende:
[..]
denk dat je moet wachten tot je in new york bent![]()
maar vancouver wordt gezien als california van Canada. En ik denk dat als je naar California zou gaan, je ook diezelfde mening krijgt![]()
No shit sherlockquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:09 schreef vlad het volgende:
[..]
en noord-amerika is ook net een van de continenten waar die auto's niet verkocht worden![]()
Chinatownquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
De locatie zal er ongetwijfeld mee te maken hebben jaIk ben benieuwt wat ik morgen zie
We gaan met een bus van Boston naar New York, en dan kom je ook door alle gekke ghetto's en chinatown enz, maar daar zal ik ze wel niet spotten![]()
Veel plezier gozertquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:30 schreef Hugster het volgende:
Mensen ik ben slapen nu, half 4, het is mooi geweest
Tot over een 4 daagjes
nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Groetjes,
Veldmuis.
Nee, ik kotste op Tommy.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nietop Toyota.
stomkopf
Groetjes,
Stommy Kutlikski
opgetiefd dan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ik kotste op Tommy.
Groetjes,
Veldmuis.
P.S. Kutjes
ik normaal om half 9quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi poepie, ik iedere dag.
Groetjes,
Veldmuis.
tegenwoordig kan ik het weer zelf bepalenquote:
ja?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi, ik mag jou wel.
Groetjes,
Herman.
Ben ik de eerste?quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja?
dat is nou leuk om te horen
Ahquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik had het over externe personen (derde)
Dude, hap niet zoquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja, maar jij bent de derde
derde externe persoon.
ß®æZ¤®quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
happuh? gewoon fouten wegmoffelen
Ik kan er geen goed garen van spinnen, mijn nederige excusesquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
|_|1+3|2@@|2[), 1|< |}3|\| \/@|\| @||3 |\/|@|2|<+3|\| +|-||_|1$.
iets minder 1337;quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan er geen goed garen van spinnen, mijn nederige excuses
Ben, van en thuis had ik ontcijferd. Maar uiteraard had ik echt NOOIT op gekomenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
iets minder 1337;
U173r44rd, 1k b3n v4n 4||3 m4rk73n 7hu15.
http://home.no.net/hellshl/main/translate.htmlquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben, van en thuis had ik ontcijferd. Maar uiteraard had ik echt NOOIT op gekomen
Ja zover was ik ook alquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
http://home.no.net/hellshl/main/translate.html
wat een zinvolle bijdrage levert die site aan de maatschappijquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
http://home.no.net/hellshl/main/translate.html
mooi hèquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:27 schreef vlad het volgende:
[..]
wat een zinvolle bijdrage levert die site aan de maatschappijdenk dat ik het testrapport ook maar zo schrijf
![]()
jij bent toch ook een harde werkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
Echt, ik lach me iedere dag weer kapot als gefrustreerde "harde werkers" weer eens aan het mierenneuken zijn over studenten. Vooral op FOK! lopen er veel rond
.
ff jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent toch ook een harde werker
ik zou het zo weer "inruilen" om student te zijn
die luie kutstudenten moeten ook niet zeurenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
Echt, ik lach me iedere dag weer kapot als gefrustreerde "harde werkers" weer eens aan het mierenneuken zijn over studenten. Vooral op FOK! lopen er veel rond
.
A:rbeide:rquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:50 schreef vlad het volgende:
[..]
die luie kutstudenten moeten ook niet zeurenhele dagen op hun luie reet bier zuipen en als ze toevallig iets moeten leren, staan ze op hun achterste poten
en maar schelden op de maatschappij
![]()
ik wou dat ik weer student was![]()
neem jij maar eens een huisje dat je volledig moet inrichten. dan komen de schulden vanzelf welquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ff ja
En volgens mij de rest ook, maar omdat ze zich tot aan de nek aan in de schulden hebben gestoken kunnen ze dat niet meer dus gaan ze lekker zitten janken op een internetforum.
jij hebt recht van spreken he, vakantiemanquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef vlad het volgende:
[..]
neem jij maar eens een huisje dat je volledig moet inrichten. dan komen de schulden vanzelf welals je geen spaargeld meer hebt omdat je eerst een jaar gaat pierenwaaien in het buitenland omdat dat mode is
![]()
![]()
dat is inderdaad mode jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef vlad het volgende:
[..]
neem jij maar eens een huisje dat je volledig moet inrichten. dan komen de schulden vanzelf welals je geen spaargeld meer hebt omdat je eerst een jaar gaat pierenwaaien in het buitenland omdat dat mode is
![]()
![]()
Ik ben momenteel aan de noeste arbeid, knul.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hebt recht van spreken he, vakantieman![]()
![]()
wat voor werk doe je eigenlijk? Vakantiewerk? Vaste baan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan de noeste arbeid, knul.
moet je doen manquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n pa vroeg ook al of ik dat niet wilde ja
Vakantiewerk. Ik ga nog niet werken, kom zeg.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk? Vakantiewerk? Vaste baan?
i knowquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aan de noeste arbeid, knul.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vakantiewerk. Ik ga nog niet werken, kom zeg.
stel je voor zegquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vakantiewerk. Ik ga nog niet werken, kom zeg.
Mja hoe ze het idd in die botte hersens halen weet ik ook niet. Het is en blijft iig belachelijk. Studeren doe je om jezelf te profileren en te ontplooiien, niet om daarna te gaan werken, komquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:05 schreef vlad het volgende:
[..]
stel je voor zeghoe halen we het in die botte hersens van ons om dat te denken zeg
![]()
studenten aan het werkhet idee alleen al *ril*
Nou nou, zwaar hequote:Op donderdag 20 juli 2006 11:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hufters allemaal
beetje vakantie, buitenland, af en toe werken.
en ik zit me kapot te remote'n hierzo
Echt hèquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef vlad het volgende:
HERMAN!!!ga jij eens tosti's maken voor me
en wel NU!
![]()
heerlijk rustig zo zonder geklaag van mevr. ijsmeis![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echt hèIk hoop dat Huug d'r in het vervolg iedere nacht wakker houdt
jahquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echt hèIk hoop dat Huug d'r in het vervolg iedere nacht wakker houdt
Je mankeert toch niets aan je poten lapzwans?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:14 schreef vlad het volgende:
[..]
jah![]()
MAAR WAAR BLIJVEN VERDOMME MIJN TOSTIS!!!!![]()
stel je niet zo aanquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:14 schreef vlad het volgende:
[..]
jah![]()
MAAR WAAR BLIJVEN VERDOMME MIJN TOSTIS!!!!![]()
net gisterquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je mankeert toch niets aan je poten lapzwans?
Ohw, je wilde gewoon even weten of ze geneukt hebben? Dat kun je ook gewoon vragen hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niets.
ik begreep het net op een "andere" manier
ijsmeis had toch al iemand eigenlijk?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw, je wilde gewoon even weten of ze geneukt hebben? Dat kun je ook gewoon vragen hoor.
Weet jij het, weet ik het, weet Huug het, weet zij het....?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:23 schreef vlad het volgende:
[..]
ijsmeis had toch al iemand eigenlijk?![]()
of is hugo een tussendoortje?![]()
Koekje er bij?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
Een kop koffie kunnen jullie krijgen
En die ga ik nu even maken/halen
dat wil ik niet weten hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw, je wilde gewoon even weten of ze geneukt hebben? Dat kun je ook gewoon vragen hoor.
waarom niet dan?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef vlad het volgende:
hebben we veel moeite gedaan om pattenten aan te vragen voor ons project, blijkt dat het niet nodig isgaat weer een maand werk
![]()
Het werkt niet?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef vlad het volgende:
hebben we veel moeite gedaan om pattenten aan te vragen voor ons project, blijkt dat het niet nodig isgaat weer een maand werk
![]()
omdat het werkingsprincipe al beveiligd is tot 2019 (geloof ik zo uit bolle hoofd) en een ander inovatief aspect kan onder een ander patent vallen en een derde inovatief dingetje is niet te patenterenquote:
Oke. Het is wel zo.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat wil ik niet weten hoor.
dankjewelquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vroeger werkten mensen nog wel eensGEFELICITEERD BOOOOSJOOOO
0% vetquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee dankje ben aan de lijn.
Daardoor moest ik vorige week dagelijks aan je denken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:47 schreef BazzoS het volgende:
www.zwartecross.nl wat een onbenullige siteDie geluiden als je in het navigatie menu klikt
vertel.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daardoor moest ik vorige week dagelijks aan je denken.
Op die manier.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is in Lichtenvoorde toch? En ze gaven iedere 2 uur ofzo kaarten weg bij 3FM
ZHOW MAZZELAAR!quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Op die manier.'t is idd in Lichtenvoorde. De bewoners van de gemeente Oost-Gelre (Lichtenvoorde en Groenlo) krijgen op zaterdag gratis toegang
En die ga je op de beamert aansluiten?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:36 schreef ook_gek het volgende:
BoJo gefeliciteerd knul.
Omdat jij jarig ben heb ik een Xbox360 voor me zelf gekocht![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:36 schreef ook_gek het volgende:
BoJo gefeliciteerd knul.
Omdat jij jarig ben heb ik een Xbox360 voor me zelf gekocht![]()
jij ook bedankt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:46 schreef peacetaker het volgende:
Gefeliciteerd Bojo
herman
bas
ook_gek
vlad
euh....wat het ook was.....ik was t nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:49 schreef vlad het volgende:
bij erik moet ik de laatste tijd aan rubber denkenerg als werk zo'n invloed op je heeft
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:51 schreef hermandeperman het volgende:Doe mij een toppertje, en een breezer ananas
mooi systeemquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:44 schreef vlad het volgende:
@ tommy: jij vroeg laatst hoe de injector werkt. Hier staat wel een documentje waarin de werking van onze huidige injector wordt uitgelegd. De nieuwe injector is gebasseerd op hetzelfde principe, maar met wat andere vernuftighedenkan mag ik alleen nu nog geen plaatjes van laten zien of meer over vertellen
quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:51 schreef vlad het volgende:
[..]
en doe er ook maar een dubbele whisky bij
![]()
mengstukquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi systeem
ff wat anders als in de 404
Kut studentquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat vanaaaaavond gaan alle remmen los
hij loopt wel mooi op gasquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:53 schreef vlad het volgende:
[..]
mengstukniks geen gedonder met computers, DFCO problemen, open/closed loop problemen of raar schakelgedrag.
Gewoon gas wanneer jij dat wilen niet een pc die het voor je bepaalt
![]()
je staat op de oprit te gassen uit angst dat je de rest van de auto verslijt?quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hij loopt wel mooi op gas
start ook gewoon op gas.
geweldig vind ik het
maar rijden doe ik niet
nee, de aandrijfas, wormwiel (van het diff) zijn kaputt en er zit nog her en der roest wat even bijgewerkt moet wordenquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:55 schreef vlad het volgende:
[..]
je staat op de oprit te gassen uit angst dat je de rest van de auto verslijt?![]()
werk genoeg dus nogquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, de aandrijfas, wormwiel (van het diff) zijn kaputt en er zit nog her en der roest wat even bijgewerkt moet worden
ja, volgende zomer beterquote:
mooi hèquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:59 schreef BazzoS het volgende:
@Tommy: De vader van een vriendin van mijn vriendin heeft ook een 404, een bordeaux rode
hmhmquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja, volgende zomer beter
[..]
mooi hè
Ja zo werkt dat inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hmhmHij heeft de 404 als enige auto, het ding is in erg goede staat
Hij heeft nog een 404 staan, voor onderdelen
Da's dan wel klote ja..quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat inderdaad.
opzich zijn ze best betrouwbaar, de roest is alleen echt een probleem. Dat komt gewoon van binnenuit
In de winter rijden is helemaal klote voor zo'n dingquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Da's dan wel klote ja..
-edit-
Heb je foto's van die van jou? En je verwacht er pas volgend jaar mee te kunnen rijden..? Duurt lang
vakantie, komt morgen weer terugquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dampend gek
[..]
Dat lijkt mij ook verstandig ja
Hey is maikuul van het forum af of is de hype gewoon helemaal voorbij?Hoor gelukkig al een poosje niets meer van dat mongooltje
Dus je gaat foto's voor me maken daar?quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Op die manier.'t is idd in Lichtenvoorde. De bewoners van de gemeente Oost-Gelre (Lichtenvoorde en Groenlo) krijgen op zaterdag gratis toegang
't is nog niet zeker of ik er heen gaquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus je gaat foto's voor me maken daar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow jammer... Ik kan er niet bij zijn, zit zaterdag in Hambach (Duitsland)quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't is nog niet zeker of ik er heen ga
nevermind, is al opgelostquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Bas, waarvoor moest je me gisternacht spreken? Ik lag net op bed
Naaaaisquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
jazeker, heerlijk Hugo Boss luchtje gehad![]()
De vlaaien vielen ook goed hier.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De OP aap
(en ja ik kan me heel goed voorstellen dat je dacht dat ik het over jou 404 had)
quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
ben steeds zieker weer aan het worden![]()
't is btw ook meer motorcross dan autocrossquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ow jammer... Ik kan er niet bij zijn, zit zaterdag in Hambach (Duitsland)
weet ik, maar vorig jaar waren er toch een aantal Dakar voertuigen, en er zijn ook altijd vreemd verbouwde voertuigenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't is btw ook meer motorcross dan autocross
Dat zekerquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ik, maar vorig jaar waren er toch een aantal Dakar voertuigen, en er zijn ook altijd vreemd verbouwde voertuigen
quote:13.30 - 13.45 Bromfietsklasse
13.50 - 14.05 Cross Kart Demo
14.10 - 14.25 Oldtimerklasse
14.30 - 14.45 Zwaargewichtklasse
14.50 - 15.05 Specialklasse
15.10 - 15.25 Wegraceklasse
15.30 - 15.45 Zijspanklasse
15.50 - 16.10 Superklasse
16.15 - 16.30 Parijs - Dakar klasse
quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:53 schreef BoJo het volgende:
BOJO gemeet paar uur geleden![]()
![]()
wie wil me aanraken?![]()
daar heb ik 4 films op gekeken. En van af dat moment staat hij stof te vangen in een hoekje van mijn kamerquote:Op donderdag 20 juli 2006 12:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die ga je op de beamert aansluiten?
Ik wist hetquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar heb ik 4 films op gekeken. En van af dat moment staat hij stof te vangen in een hoekje van mijn kamer![]()
hij ligt naast mijn psp om stof op te vangenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wist het
Doe mij hem dan
whisky mengenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef ook_gek het volgende:
is weer een mooie dag. Van af 14uur aan de cola whisky![]()
OMGquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hij ligt naast mijn psp om stof op te vangen![]()
Zoals altijd bij mij. Ik koop wat doe er effe wat mee en dan leg ik het neer en raak het nooit meer aan. En dan vind ik het zonde om het weer weg te doen![]()
heb toen mijn volledige omgebouwde xbox weggegeven en nu heb ik er weer spijt van. Daarom maar een Xbox360 gekocht die omgebouwd is.
die zal wel eindigen naast de beamer en psp![]()
Ik moet nog rijden....quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:31 schreef ook_gek het volgende:
is weer een mooie dag. Van af 14uur aan de cola whisky![]()
schraperquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik koop hem van je voor de helft![]()
Lever jij je Canon Digicam maar inquote:
Ik heb ritselen tot een kunst verheven jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan alleen z'n leuter mag houden en de rest moet inleveren.
Ieder zo z'n dingquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ritselen tot een kunst verheven ja
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik koop hem van je voor de helft![]()
het is goedkope red label shit man. Maak je niet druk.quote:
La Cie?quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb echt een nieuw kloontje nodig, iedereen kent Dangel nu.
ik heb zelf niet eens genomenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:30 schreef lipje het volgende:
teveel vlaai gehad?
nu wel wegquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
01-PN-VD is een opel astra
02-PN-VD is een opel corsa
03-PN-VD is een opel Signum
04-PN-VD is een opel Zafira
05-PN-VD zafira,
06-PN-VD astra
07-PN-VD astra
08-PN-VD corsa
09-PN-VD zafira
10-PN-VD zafira.
hmm, het zijn wel allemaal opels...
misschien least PNVD bij opel
Daar is mijn pc/werk-kamer het niet mee eensquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:01 schreef M5 het volgende:
[..]
gisteren was het warm, nu valt het reuze mee vind ik
en waarom bedank je mij niet danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |