KLamboequote:Op donderdag 20 juli 2006 00:18 schreef ook_gek het volgende:
dan word je dood geprikt door de muggen
doet voortaan eens een SC maken , lui verwend kindquote:Op donderdag 20 juli 2006 06:31 schreef ijsmeis het volgende:
*plemp*
Ik heb het te druk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:03 schreef lipje het volgende:
[..]
doet voortaan eens een SC maken , lui verwend kind![]()
Ja toen zat ik met haar te chatten maar ik had er ook geen inquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:16 schreef lipje het volgende:
gisteravond toen jij ook op één oor lag, kon ze makkelijk een nieuwe sc maken. Als ze de vorige ook vol kan lullen.
Dat internet vernachelt je vakantiequote:Op donderdag 20 juli 2006 08:17 schreef Hugster het volgende:
Ik ga ook maar eens slapenHet is nu kwart over twee in des nacht en moet morgen 07:15 al weer op om naar New York te gaan
quote:Oh en ik ga ook echt ff een shooting range zoeken hier, ik moet gewoon een mitrailleur leeggeschoten hebben voor ik weer vertrek want een gemakkelijkere kans dan hier zal ik niet snel meer krijgen gok ik zo![]()
![]()
Chatslet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja toen zat ik met haar te chatten maar ik had er ook geen in![]()
Nee, ik lag lekker met mijn schatje te SkYpEz0rrenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat internet vernachelt je vakantie
WTF gekquote:Dat MOET je idd doen ja
![]()
Ik heb het ook al eens gedaanToen ik 8 was
![]()
quote:
Cybersexenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, ik lag lekker met mijn schatje te SkYpEz0rren
Oom bij het legerquote:[..]
WTF gek8 jaar
![]()
Hoe doe je dat dan?!?!
quote:
quote:[..]
Oom bij het legerUiteraard met losse flodders enzo, maar toch
![]()
Ai noew it!quote:
Nee echt joh?quote:[..]Volgens mij heb je op die leeftijd redelijk je handen vol aan zo'n unit
![]()
Dampend gekquote:
Dat lijkt mij ook verstandig jaquote:[..]
Nee echt joh?Werd ook geholpen natuurlijk, want is geen doen voor zo'n gup
.
Heb je al een zipje?quote:
Hij is op roflsvakantie jeweetsquote:[..]
Dat lijkt mij ook verstandig ja
Hey is maikuul van het forum af of is de hype gewoon helemaal voorbij?Hoor gelukkig al een poosje niets meer van dat mongooltje
Ik hagel, uit een iets grotere buksquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:32 schreef lipje het volgende:
ik schoot toen loden kogeltjes uit een luchtbuks
quote:
Oh vandaarquote:[..]
Hij is op roflsvakantie jeweets
Ja vermaak me prima, en het is fucking warm hier iddquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:41 schreef vlad het volgende:
op m'n 8ste schoten we erwten met een wc-rolletje+ballon tegen bussen, ramen en fietsers![]()
heftiger spul hadden we nietalleen strijkers na de zomervakantie
![]()
mogguh btw![]()
je vermaakt je prima daar hugster?Zal wel erg warm zijn nu in New york en omstreken. ga je ook nog naar de watervallen?
en vind je het wat?quote:
moet je voor de gein eens een bankrekening openen als buitenlander zijndequote:Op donderdag 20 juli 2006 08:40 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh vandaar
Echt ziek hoeveel bejaarden hier nog aan de slag zijn gekIn de Wall Mart staat het gewoon vol met kadavers
Staand achter de kassa, begroeten bij binnenkomst en weer bij vertrek, of helpen om je spullen in te pakken wat je nog sneller zelf doet
Met pensioen gaan kennen ze hier niet natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:45 schreef vlad het volgende:
[..]
moet je voor de gein eens een bankrekening openen als buitenlander zijnde![]()
en zijn ze daar ook zo overdreven vriendelijk? in Canada kwam me dat echt de strot uityes mister smolders, no mister smolders, sure mister smolders
![]()
die vissen kijken is leuker dan die berg waterquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja vermaak me prima, en het is fucking warm hier idd![]()
Een tripje naar de watervallen staat niet op de planning, wel whale watching hier met een boot in Boston volgende week
Ja best ok, lekker V6'je maar wel een plasticfestijn binneninquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en vind je het wat?
Camry is daar de best verkochte auto hè ..
wel geinig, kon mijn lol destijds niet op in de VS
Ze zijn hier absurd vriendelijk jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:45 schreef vlad het volgende:
[..]
moet je voor de gein eens een bankrekening openen als buitenlander zijnde![]()
en zijn ze daar ook zo overdreven vriendelijk? in Canada kwam me dat echt de strot uityes mister smolders, no mister smolders, sure mister smolders
![]()
Mja, 't is een mooi land, maar alleen als je een fatsoenlijke baan hebt, en wat dik geld maakt, want als jan-boerelul-met-z'n-standaard-grafbaan moet je echt tot je dood werkenquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:40 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh vandaar
Echt ziek hoeveel bejaarden hier nog aan de slag zijn gekIn de Wall Mart staat het gewoon vol met kadavers
Staand achter de kassa, begroeten bij binnenkomst en weer bij vertrek, of helpen om je spullen in te pakken wat je nog sneller zelf doet
Met pensioen gaan kennen ze hier niet natuurlijk![]()
Doet me denken aan m'n zonnebrillen-sms-verhaalquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze zijn hier absurd vriendelijk ja![]()
Het ligt er net ff te dik bovenop
Ik was vanmorgen mijn zonnebril vergeten bij de kapper, ga ff terug om hem te halen, Hiiiiiiiii Hugoooo
![]()
![]()
![]()
En volgende week kennen ze je niet meer
Mja ik normaal gesproken ook hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 08:41 schreef vlad het volgende:
op m'n 8ste schoten we erwten met een wc-rolletje+ballon tegen bussen, ramen en fietsers![]()
heftiger spul hadden we nietalleen strijkers na de zomervakantie
![]()
mogguh btw![]()
je vermaakt je prima daar hugster?Zal wel erg warm zijn nu in New york en omstreken. ga je ook nog naar de watervallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |