Ik vind die aanhoudende destructieve redenatie echt zonde.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sisters of Suicide, das weer eens wat anders als de Sisters of Mercy
Nogal wat retorische vragen als je uiteindelijk zelf het antwoord geeft...quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Kan iemand mij overigens vertellen welke staatsvorm de Palestijnen hadden, voordat de Joden hun land 'inpikte'?
Was het een Kalifaat? Een koning of keizerrijk? Of een republiek? En welke muntsoort hadden ze? En welke taal spraken en spreken ze? Palestijns?
Waarom hadden de Palestijnen voor 1967 geen soevereine staat die zij nu wel wensen (en via terroristische organisaties eisen)?
Oeh, dat is lang geleden. Floodland maar weer eens opzetten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sisters of Suicide, das weer eens wat anders als de Sisters of Mercy
Via de VN konden ze iig beiden toen een staat oprichten, en de Palestijnen gingen niet op die deal in.quote:Op donderdag 20 juli 2006 04:08 schreef Doderok het volgende:
[..]
Nogal wat retorische vragen als je uiteindelijk zelf het antwoord geeft...
Waarom hadden de joden voor 1948 geen eigen staat (die ze toen ook via terreuracties eisten)?
Er was dacht ik ook een Katholieke organisatie met die naam, maar weet het niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 20 juli 2006 04:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oeh, dat is lang geleden. Floodland maar weer eens opzetten.
Euhquote:Op donderdag 20 juli 2006 04:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oeh, dat is lang geleden. Floodland maar weer eens opzetten.
De huidige? Is best.quote:Op donderdag 20 juli 2006 04:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey Nighth4wk, mag ik jouw usericon gebruiken? [afbeelding]
Klopt. Die laatste vraag slaat nergens op. Ik had mezelf even niet in de handquote:Op donderdag 20 juli 2006 04:08 schreef Doderok het volgende:
[..]
Nogal wat retorische vragen als je uiteindelijk zelf het antwoord geeft...
Waarom hadden de joden voor 1948 geen eigen staat (die ze toen ook via terreuracties eisten)?
Wacht ff hoor ? Ik ga je proberen te begrijpenquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:00 schreef remlof het volgende:
Ik snap echt niet waar Israel mee bezig in Libanon... Dat land was eindelijk weer een beetje opgebouwd, mede dankzij buitenlandse investeringen, na de verwoestingingen die na 1982 hebben plaatsgevonden. En net nu het Libanon weer een beetje voor de wind gaat gooit Israel alles weer in puin.
Weg investeerders, weg hoop, terug haat jegens Israel.
Wat Israel deze dagen doet met haar bombardementen is een nieuwe generatie Libanezen in de armen van de Hezbollah jagen...
bronquote:The IDF has found that Hizbullah is preventing civilians from leaving villages in southern Lebanon. Roadblocks have been set up outside some of the villages to prevent residents from leaving, while in other villages Hizbullah is preventing UN representatives from entering, who are trying to help residents leave. In two villages, exchanges of fire between residents and Hizbullah have broken out. (Hanan Greenberg)
bronquote:***************************************
Peres:cijfers Libanon onbetrouwbaar
` De Israëlische vice-premier Shimon
Peres trekt de cijfers van de Libanese
regering over het aantal slachtoffers
in twijfel.De Libanese premier Siniora
stelt dat door de Israëlische aanvallen
zeker 300 Libanezen zijn gedood.500.000
mensen zijn op de vlucht geslagen.
Tegenover CNN noemde Peres de aantallen
onbetrouwbaar.Ook zei hij dat het leger
maatregelen neemt om te vermijden dat
burgers het slachtoffer worden en dat
de infrastructuur wordt beschadigd.
Siniora vroeg de wereldgemeenschap
gisteren Libanon te hulp te komen.Hij
wil een staakt-het-vuren om humanitaire
hulpverlening mogelijk te maken.
Irrelevant. Feit is dat er nu een bevolkingsgroep is (ontstaan) die zich cultureel met elkaar identificeert en dus zelfbeschikkingsrecht hebben.quote:Op donderdag 20 juli 2006 03:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Kan iemand mij overigens vertellen welke staatsvorm de Palestijnen hadden, voordat de Joden hun land 'inpikte'?
Was het een Kalifaat? Een koning of keizerrijk? Of een republiek? En welke muntsoort hadden ze? En welke taal spraken en spreken ze? Palestijns?
Waarom hadden de Palestijnen voor 1967 geen soevereine staat die zij nu wel wensen (en via terroristische organisaties eisen)?
http://en.wikipedia.org/wiki/Palestinequote:Op donderdag 20 juli 2006 03:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
en maar ontkennenquote:
The IDF has found that Hizbullah is preventing civilians from leaving villages in southern Lebanon. Roadblocks have been set up outside some of the villages to prevent residents from leaving, while in other villages Hizbullah is preventing UN representatives from entering, who are trying to help residents leave. In two villages, exchanges of fire between residents and Hizbullah have broken out. (Hanan Greenberg)quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:11 schreef Meki het volgende:
Duizenden Libanese burgers in de val
'Humanitaire ramp dreigt'
Duizenden burgers in verscheidene dorpen in Zuid-Libanon zitten ingesloten zonder voedsel en medicijnen en kunnen geen kant op. Een vrijwilliger van het Rode Kruis waarschuwde donderdag voor een 'humanitaire ramp' als Israël de hulpverleners niet toestaat de mensen te bereiken.
ff in Nederlands aubquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
The IDF has found that Hizbullah is preventing civilians from leaving villages in southern Lebanon. Roadblocks have been set up outside some of the villages to prevent residents from leaving, while in other villages Hizbullah is preventing UN representatives from entering, who are trying to help residents leave. In two villages, exchanges of fire between residents and Hizbullah have broken out. (Hanan Greenberg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |