abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 04:03:49 #101
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_40000391
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 03:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sisters of Suicide, das weer eens wat anders als de Sisters of Mercy
Ik vind die aanhoudende destructieve redenatie echt zonde.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_40000415
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 03:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Kan iemand mij overigens vertellen welke staatsvorm de Palestijnen hadden, voordat de Joden hun land 'inpikte'?
Was het een Kalifaat? Een koning of keizerrijk? Of een republiek? En welke muntsoort hadden ze? En welke taal spraken en spreken ze? Palestijns?
Waarom hadden de Palestijnen voor 1967 geen soevereine staat die zij nu wel wensen (en via terroristische organisaties eisen)?
Nogal wat retorische vragen als je uiteindelijk zelf het antwoord geeft...

Waarom hadden de joden voor 1948 geen eigen staat (die ze toen ook via terreuracties eisten)?
  donderdag 20 juli 2006 @ 04:10:13 #103
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40000424
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 03:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sisters of Suicide, das weer eens wat anders als de Sisters of Mercy
Oeh, dat is lang geleden. Floodland maar weer eens opzetten.
pi_40000429
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 04:08 schreef Doderok het volgende:

[..]

Waarom hadden de joden voor 1948 geen eigen staat (die ze toen ook via terreuracties eisten)?
Via de VN konden ze iig beiden toen een staat oprichten, en de Palestijnen gingen niet op die deal in.

Iig, het blijft leuk, maar de Amerikanen gaan ook niet meer weg uit hun land omdat er daarvoor Indianen woonden. Ook aan beide kanten quasi-terreuracties btw.
pi_40000435
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 04:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Er was dacht ik ook een Katholieke organisatie met die naam, maar weet het niet helemaal zeker.
  donderdag 20 juli 2006 @ 04:15:07 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_40000449
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 04:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Euh
Die band bedoelde ik eigenlijk niet
Ik had het over de kloosterorde van dames waar de band haar naam aan ontleed
http://www.sistersofmercy.org/connections/meet_sisters.aspx
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 04:16:46 #107
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40000460
Ey Nighth4wk, mag ik jouw usericon gebruiken?
pi_40000463
Zusters.

Iig, protesteren blijft ook wel populair. Michigan op deze picca.

pi_40000465
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 04:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey Nighth4wk, mag ik jouw usericon gebruiken? [afbeelding]
De huidige? Is best.
  donderdag 20 juli 2006 @ 04:18:08 #110
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  donderdag 20 juli 2006 @ 04:20:15 #111
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_40000478
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 04:08 schreef Doderok het volgende:

[..]

Klopt. Die laatste vraag slaat nergens op. Ik had mezelf even niet in de hand . Mijn excuses.
Jij hebt wel een bijzondere visie op dit geheel. Wil je op mijn overige vragen ingaan?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_40000793
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 00:00 schreef remlof het volgende:
Ik snap echt niet waar Israel mee bezig in Libanon... Dat land was eindelijk weer een beetje opgebouwd, mede dankzij buitenlandse investeringen, na de verwoestingingen die na 1982 hebben plaatsgevonden. En net nu het Libanon weer een beetje voor de wind gaat gooit Israel alles weer in puin.
Weg investeerders, weg hoop, terug haat jegens Israel.

Wat Israel deze dagen doet met haar bombardementen is een nieuwe generatie Libanezen in de armen van de Hezbollah jagen...
Wacht ff hoor ? Ik ga je proberen te begrijpen
Ik schets ff een voorbeeld .

Duitsland schiet 2 dagen lang raketten op Nederland en het gaat net een beetje beter met Nederland omdat Balkenende is gevallen .

De reactie van Nederland moet dan zijn ?

1: Laten we er over gaan praten
2: We doen net of er niks gebeurd is
3: We bieden Duitsland aan om eventueel maastricht over te nemen voor 1 euro
4: we slaan terug en herstellen een buffer zone
5: We vluchten allemaal naar frankrijk en laten de Duitsers Nederland beheeren
6: Nederland bied zijn verontschuldegingen aan omdat onze burgers in de weg liepen van de toevallig voorbij komende raketten En dan maar hopen dat ze ons niet nog meer gaan haten

Mjaa ik doe mijn best

[ Bericht 1% gewijzigd door MMXMMX op 20-07-2006 07:19:53 ]
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  donderdag 20 juli 2006 @ 07:41:55 #113
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40000909
tvp
Trotse papa van Eden
pi_40001031
  • 08:52 40 U.S. Marines land on Beirut beach to help with evacuation of Americans (Reuters)
  • 08:38 Two IDF soldiers hurt, one moderately, as rocket hits tank in south Lebanon (Haaretz)
  • 08:18 Security forces arrest 11 wanted Palestinians in West Bank (Itim)
  • 08:12 U.S. demands that Israel not bomb civilian infrastructure in Lebanon (Israel Radio)
  • 07:46 IDF troops, Hezbollah clash at two places along Lebanese border (Reuters)
  • 07:25 U.S. Navy ship anchors off Lebanon ready to take 1,200 Americans to Cyprus (AP)
  • 07:18 Vice Premier Shimon Peres questions reported casualty count in Lebanon (Reuters)
  • 07:07 Closure imposed on Gaza Strip and West Bank (Israel Radio)
  • 06:52 Israel resumes strikes on Beirut`s southern suburbs (AP)
  • 06:43 No rocket hits traced in Haifa following alert (Israel Radio)
  • 06:41 IDF arrests 12 Palestinian militants in West Bank (Israel Radio)
  • 06:39 IDF strikes three tunnels in Gaza Strip (Israel Radio)
  • 06:36 Qassam rocket hits Sderot; no casualties (Israel Radio)
  • 06:34 Qassam rocket hits Ashkelon area ; no casualties (Israel radio)
  • 05:31 Alert siren heard in Haifa (Israel Radio)
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 20 juli 2006 @ 09:42:26 #115
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_40002522
    Het Israëlische leger beweert dat Hezbollah de burgerbevolking in zuid Libanon verhinderen om te vluchten.
    quote:
    The IDF has found that Hizbullah is preventing civilians from leaving villages in southern Lebanon. Roadblocks have been set up outside some of the villages to prevent residents from leaving, while in other villages Hizbullah is preventing UN representatives from entering, who are trying to help residents leave. In two villages, exchanges of fire between residents and Hizbullah have broken out. (Hanan Greenberg)
    bron

Het zou me niets verbazen als er iets van waar is.
      donderdag 20 juli 2006 @ 09:44:51 #116
    111909 B4CO
    PanneNkoek
    pi_40002579
    quote:
    Peres:cijfers Libanon onbetrouwbaar
    ` De Israëlische vice-premier Shimon
    Peres trekt de cijfers van de Libanese
    regering over het aantal slachtoffers
    in twijfel.De Libanese premier Siniora
    stelt dat door de Israëlische aanvallen
    zeker 300 Libanezen zijn gedood.500.000
    mensen zijn op de vlucht geslagen.

Tegenover CNN noemde Peres de aantallen
    onbetrouwbaar.Ook zei hij dat het leger
    maatregelen neemt om te vermijden dat
    burgers het slachtoffer worden en dat
    de infrastructuur wordt beschadigd.

Siniora vroeg de wereldgemeenschap
    gisteren Libanon te hulp te komen.Hij
    wil een staakt-het-vuren om humanitaire
    hulpverlening mogelijk te maken.
    bron
    Trotse papa van Eden
    pi_40002625
    quote:

[..]

Kan iemand mij overigens vertellen welke staatsvorm de Palestijnen hadden, voordat de Joden hun land 'inpikte'?
    Was het een Kalifaat? Een koning of keizerrijk? Of een republiek? En welke muntsoort hadden ze? En welke taal spraken en spreken ze? Palestijns?
    Waarom hadden de Palestijnen voor 1967 geen soevereine staat die zij nu wel wensen (en via terroristische organisaties eisen)?
    Irrelevant. Feit is dat er nu een bevolkingsgroep is (ontstaan) die zich cultureel met elkaar identificeert en dus zelfbeschikkingsrecht hebben.
    En als we het trouwens zo gaan spelen: d'r zijn zat andere volkeren die nog nooit een eigen staat hebben gehad maar onmiskenbaar bepaalde culturele kenmerken met elkaar (zijn gaan) delen. Koerden, Tuareg, Fulbe, Inuit, Chukcha. Sommigen daarvan hebben ook eeuwenlang te maken gehad met achterstelling ten opzichte van een dominantere bevolkingsgroep in hun verspreidingsgebied en hebben daardoor een sterke drang tot het stichten van een eigen staat ontwikkeld.
    Voor dit soort gevallen is het zelfbeschikkingsrecht juist geformuleerd.

Ik word echt een beetje moe van het smijten met lijstjes over en weer over welk volk eigenlijk niet zou bestaan (Koerden? Wij hebben hier alleen Bergturken!) of wie er met ingang van welke tijdsdiepte recht zou hebben op dat en dat stuk land.
    Landje-pik over en weer houdt nooit op. Het enige wat haalbaar is, is om uit te gaan van de huidige situatie. Hoe krom de stichting van de staat Israël ook is geweest, ze is er nu. En hoe weinig de Palestijnen/lokale volk(eren) ook ooit te zeggen hebben gehad, ze willen het nu wél.
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
      donderdag 20 juli 2006 @ 09:58:24 #118
    152415 Glasnosteraar
    Openheid van zaken!
    pi_40002904
    quote:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Palestine

edit: wel de moeite waard om even door te nemen, weet je meteen waarom sommige users hier liever niet over praten
    This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
    -- Bertrand Russell
    Glasnosteraar=Godslasteraar
    pi_40003085
    quote:
    Op donderdag 20 juli 2006 09:44 schreef B4CO het volgende:

[..]

bron
    en maar ontkennen
    ze maken het zelf en later gaan ze het ontkenne
    Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
    pi_40003157
    Duizenden Libanese burgers in de val
    'Humanitaire ramp dreigt'

Duizenden burgers in verscheidene dorpen in Zuid-Libanon zitten ingesloten zonder voedsel en medicijnen en kunnen geen kant op. Een vrijwilliger van het Rode Kruis waarschuwde donderdag voor een 'humanitaire ramp' als Israël de hulpverleners niet toestaat de mensen te bereiken.
      donderdag 20 juli 2006 @ 10:15:20 #121
    152415 Glasnosteraar
    Openheid van zaken!
    pi_40003246
    Overigens, Palestijnen zijn netzomin als bv Egyptenaren Arabieren. Er wonen bijvoorbeeld in Egypte meer mensen met Grieks/Helleense voorouders dan met Arabische voorouders. En ruim 90% van de bevolking van Egypte zijn nazaten van de oorspronkelijke inwoners van Egypte (die geeneens semitisch waren)

Voor Marokko zal dat niet anders zijn. Overigens zijn de Tuareg Berbers die tijdens de invasie van islamitische legers de woestijn zijn ingevlucht. Vervolgens hebben de Tuareg zich gedeeltelijk vermengt met zwarte slaven.

Al met al zijn al die zogenaamde Arabieren overwonnen volkeren die hun eigen geschiedenis, taal, religie, cultuur uitgewist hebben. En dan zie je dat bv in Egypte al deze would-be Arabieren de laatste restanten van hun eigen wortels, de Kopten, het leven zuur maken. De Kopten die in hun liturgie nog steeds de originele Egyptische taal gebruiken.
    This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
    -- Bertrand Russell
    Glasnosteraar=Godslasteraar
    pi_40003352
    quote:
    Op donderdag 20 juli 2006 10:11 schreef Meki het volgende:
    Duizenden Libanese burgers in de val
    'Humanitaire ramp dreigt'

Duizenden burgers in verscheidene dorpen in Zuid-Libanon zitten ingesloten zonder voedsel en medicijnen en kunnen geen kant op. Een vrijwilliger van het Rode Kruis waarschuwde donderdag voor een 'humanitaire ramp' als Israël de hulpverleners niet toestaat de mensen te bereiken.
    The IDF has found that Hizbullah is preventing civilians from leaving villages in southern Lebanon. Roadblocks have been set up outside some of the villages to prevent residents from leaving, while in other villages Hizbullah is preventing UN representatives from entering, who are trying to help residents leave. In two villages, exchanges of fire between residents and Hizbullah have broken out. (Hanan Greenberg)
      donderdag 20 juli 2006 @ 10:21:12 #123
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_40003405
    Ik neem alle berichtgeving mte 20 korrels zout.

Het compleet mollen van de infrastructuur (inclusief bruggen) noem ik net zo goed het tegenwerken van burgers die willen vluchten.
    pi_40003523
    quote:
    Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

ff in Nederlands aub
      donderdag 20 juli 2006 @ 10:25:01 #125
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_40003540
    Hoe is je Engels
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')