quote:
Kan ik het helpen dat ik alles niet zo snel doe met dit warme weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:54 schreef golfer het volgende:
[..]Je sloot de vorige en wachtte vervolgens 7 minuten voordat je een nieuwe opende.
![]()
Nee, ik sla een dagje over.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:03 schreef -Wolf- het volgende:
Gaan er nog mensen fitnessen vanavond? Ik ga namelijk zo!![]()
de 18equote:
Nee, ik heb vooralsnog geen vakantie. Waarschijnlijk dat ik ergens in september ofzo een week of 2 vrij neem. Deze week hoef ik weliswaar ook niet te werken, maar dat heeft een andere reden.quote:
hehe zet een paar mooie vrouwen op de boot en klaar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:04 schreef pascalheister het volgende:
ok
trouwens deze clip zou leuker zijn geweest bij Boten Anna van Basshunter
http://rapidshare.de/file(...)_Ko_-_Boten_Anna.avi
ik les nu in een Mazda 6, fijne bak instructeur heeft hiervoor altijd een bmw gehad, als je hoort wat dat allemaal heeft gekost en dat ie nu bijna niks geen kosten heeft aan deze Mazda. Van dat verschil kun je bijna een nieuwe auto van kopenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:20 schreef DIGGER het volgende:
Tip voor Golfer: Koop een Japanse auto.
Ik kan wat dat betreft echt iedereen uitlachen mbt de kosten voor onderhoud die ik maak: Helemaal nul. Ja alleen ff het gebruikelijke bij de jaarlijkse beurt, that's all. En zelfs dan kost die me al minder dan van welke auto uit dezelfde klasse dan ook.
Dus weg met die kut Franse bak Golfer
Klarissa Patijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe zet een paar mooie vrouwen op de boot en klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |