o sorry, verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het is telefonisch Lady-wrb dus er kan niemand mee
als het goed is doetie het nu.quote:ps de link doet het niet maar iig thx
het is een lang verhaal en ik wil er nu niet over beginnen maar je kunt van het 1ste uitgaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar Bar is het ook echt een gesprek om te praten over wanneer je weer aan het werk gaat of is het gewoon even bijpraten? Kan me namelijk voorstellen dat ze het weer aan het werk eerder aan de bedrijfsarts overlaten? Sterkte in elk geval
dat vraagt weer om een FOTOOOOOOquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedenktijd vragen is een goede tip, Danosa!
Geen vliegengordijn gescoord vandaag, maar wel een tweede tuinbankje (dezelfde als we al hadden). Hij was namelijk in de aanbieding deze week. Ik vond het wel stoer (en idioot)van mezelf om dat ding om half drie 's middags in elkaar te schroeven, in die vreselijke hitte.
Oh....quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
het is een lang verhaal en ik wil er nu niet over beginnen maar je kunt van het 1ste uitgaan
maar dan kan het toch wel hier in west brabant regenenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:32 schreef lady-wrb het volgende:
neeee het moet droog blijven.
er staat iets te gebeuren bij de school van luca maar ik weet niet wat.
dr stonden net van die enorme filmlampen op het schoolplein en dr stond een hele vrachtwagen met belichtingsapparatuur.
Ehm... ik heb geen idee eigenlijk, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht. Zal wel eens even zoeken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:05 schreef Jelief het volgende:
Ik ben iig blij met die wolken, scheelt een hoop aan directe warmte. Als Emma wakker is gaan we maar even afkoelen in de vomarzeg wat ik mij ineens bedenk, het geld is toch wel al over gemaakt he?
Ik kan het niet vinden, Jelief. Kijk jij het ook nog even na, misschien kijk ik eroverheenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... ik heb geen idee eigenlijk, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht. Zal wel eens even zoeken.
Marco gaat gewoon werken, ik vind dat ik dit zelf moet doen alleen blijf ik het rottig vindenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef Sugar het volgende:
Oh, Bar, wel goed dat het toch van een echt gesprek komt nu. Maar kun je iemand meenemen? Of anders goed met jezelf afspreken wat je reactie gaat zijn op bepaalde opmerkingen en vragen? Denk aan jezelf hoor.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, Jelief. Kijk jij het ook nog even na, misschien kijk ik eroverheen
Dat was ikke.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef Djeez het volgende:
Bar sterkte morgen!
Het heeft hier vanmorgen veel geregent! Lekker koel nu. De zon verstopt zich achter de wolken!
Jippie!!! Zaterdag kunnen we de gordijnen ophalen!
En dan gaan we een nieuwe wasmachine en gasfornuis uitzoeken! Nog tips voor een merk?
Poepiebruinquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef Luchtbel het volgende:
Zonnebankwat dan? Niet bruin?
Bij Lidl verkopen ze nu pepermuntlimonade en dat is zo lekkeren daar moet het ook echt 30 graden voor zijn vind ik.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:06 schreef Githa het volgende:
[spreekwoordmodus]
Morgen is het sint margriet, 6 weken regen of 6 weken niet![]()
[/speerkwoordmodus]
En die ken ik dan weer als "Miegende Griete" wat vertaald in Nederlands weer PisGriet is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef Anitra het volgende:
Githa ik ken hem met valt er 21 juni regen dan valt de vakantie tegen![]()
Ik ben niet ziek, ik doe verstandigquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Luchtbel, met cola minderen?! Ben je ziek?!Ik heb net weer een half litertje weggetankt. Met deze hitte moét ik cola anders trek ik het echt niet hoor!
Ja maar da's nie zo lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar Luchtbel, er bestaat ook nog cafeïnevrije cola en koffie!
Echt waar? Wat goed! Daar rijden wij tweejaarlijks voor naar Frankrijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef Luchtbel het volgende:
Bij Lidl verkopen ze nu pepermuntlimonade en dat is zo lekkeren daar moet het ook echt 30 graden voor zijn vind ik.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Luchtbel het volgende:
ik vrees dat ik er niet van kan slapen dadelijk.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:19 schreef Leah het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En zo is er altijd wel wat. Neem een glaasje rosé, wie weet slaap je er lekker van
.
Stofzuigen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:01 schreef Luchtbel het volgende:
Slaap lekker
Ik ga stofzuigen en daarna echt ook een poging doen weer.
Beterschap!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:00 schreef lady-wrb het volgende:
luca is er alweer overheen gelukkig.
t is gewoon een hele rare gewaarwording: zo zit je op de fiets en zo lig in in de berm
ik heb net lekker lauw gedouched, maar ik blijf iedere keer omvallen, die duizeligheid wil maar niet weg.
ik heb net een stukje kaas gegeten en de zoveelste fles spa opengetrokken.
ik hoop dat het nu overgaat.
ik denk dat het inderdaad toch uitdroging was, ik heb enorm lopen zweten in de stad.
Wel even zwaaien als je langsrijdt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:46 schreef clauwheee het volgende:
Ieks lady
Ik heb vakantie! Heerlijk twee weken vrij. We hebben vanmiddag lekker nog een midweekje Zandvoort geboekt, maandag gaan we weg
Ik sta verdorie elke avond behang te schrappen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef E.T. het volgende:
Mous, is het weer zo verWij zijn hier ook 'bezig' met Saskia d'r nieuwe kamer, maar met die hitte schiet 't voor geen meter op..
Elke avond een uurtje.. Het moet tenslotte toch af ooitquote:
Je komt praktisch langs mijn huisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:08 schreef clauwheee het volgende:
Haarlem toch dacht ik? Ligt op de route![]()
Vertel eens wat nieuwsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:25 schreef jessie het volgende:
Moussy jij ben echt niet goed wijs hoor:o
Dat noemt met ook wel zonnesteekquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:31 schreef jessie het volgende:.
Ja ik weet niks nieuws te verzinnen Mous. Je spoort gewoon niet met die hitte jij![]()
Ik heb een rok aan, dus dat zou best wel eens kunnen kloppenquote:
Nee hoor, ook niet dat verf stroperig wordt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:51 schreef Saffier het volgende:
Mous heb jij er geen last van dan dat het behang lelijk wordt als je met dit warme weer gaat behangen? Door te snel drogen enzo?
Of zonder rok natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:41 schreef snoopy het volgende:
Het is al donker, je kan met rok op pad hoor!
dan haal ik het nieuws, Greenpeace zoekt naar op het droge spartelende walvisquote:
welnee, ik ga straks toch ook het dorp de stuipen op het lijf jagen?!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef Saffier het volgende:
Is het trouwens erg raar als ik zo ga stofzuigen?![]()
Nee hoor, LB deed dat gisteren ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef Saffier het volgende:
welnee, LB doet dat nog om 1 uur 's nachts, dan mag jij best een uurjte eerderquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef Saffier het volgende:
Wat ben ik met dit weer trouwens toch blij dat ik aan de kust woon. Lekker na je werk ff naar het strand fietsen en een duik nemen en lekker tot een uurtje of 10 blijven hangen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:41 schreef E.T. het volgende:
Mous, You fool!
Lekker clauwhee! Weekje Zandvoort lijkt me heerlijk nu![]()
Ja dat echt hoor, lekker strakjes als het zo door gaat in de kleine plasjes stampenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:07 schreef clauwheee het volgende:
Bar serieus? Miezeren? Van dat natte spul dat naar beneden komt en waar je dan heerlijk in kunt lopen, en waar alles fris van gaat ruiken? Dat?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
er is verteld dat dit weer tot halverwege september aan blijft, offf had ik dat niet mogen zeggen
Dit ga ik straks, ooit, in de natte herfstmaanden tegen je gebruikenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
woei de buien gaan harder nu
Ow wat is toch fijn om een regenbui te zijn
trlalala lalala trlalala lalalalla
Maak ons maar nat spetter de spat
trlalalall lalalalala
Pfff! Echt?!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
er is verteld dat dit weer tot halverwege september aan blijft, offf had ik dat niet mogen zeggen
Weet je dat ik zwemmen in de regen geweldig vind? Zo leuk die miniplonsjes om je heen, en je bent toch al natquote:
Vind ik op zich ook niet ergquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Weet je dat ik zwemmen in de regen geweldig vind? Zo leuk die miniplonsjes om je heen, en je bent toch al nat
De Lidl heeft ze van eigen merk, die zijn zeer goed te pruimenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb net een witte Magnum gehad met aardbeienijs binnenin. Wat is die lekker!!!![]()
Het was heerlijk, ben er midden in gaan staan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
o Ow die regen is toch niet allemaal mijn schuld he![]()
En anders nou ja ik hoop dat het lekker was![]()
Moussy ik wil de natte was wel voor je vergoeden hoor, kom maar brengen ik heb hier nog een droger over doe ik er de strijk gratis bij![]()
Hier is het overgens weer enorm warm weer met een rot zonnetje
Nou nou, doe maar duur!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:13 schreef Ingrid19 het volgende:
Hier regent en onweert het! Lekker!
We hebben een nieuwe Amerikaanse koelkast, wasmachine en een gasfornuis gekocht! Jeej!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Nou nou, doe maar duur!(zou mijn oma zeggen)
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]Komt door een erfenis. Anders hadden we niet alles kunnen kopen.
Oh, maar dan ben ik vast al kilo's afgevallen sinds dit warme weer is begonnen. Het zweet gutst echt van mijn gezicht. Ik vind het echt smerig. Daarom sport ik ook niet. Ik ben gewoon allergisch voor zweetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Weet je m@x, ik las net in de krant dat zweten veel energie kost. Dus hoe meer je zweet, hoe meer energie je verbruikt. Nu vind ik het ineens helemaal niet zo erg meer dat ik er last van heb
Oe, ik zeg altijd als ik naar buiten ga met dit weer dat ik hoop dat ik wat smelt, dus dat kan nog zo zijn ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Weet je m@x, ik las net in de krant dat zweten veel energie kost. Dus hoe meer je zweet, hoe meer energie je verbruikt. Nu vind ik het ineens helemaal niet zo erg meer dat ik er last van heb
door dit bericht herinnerde ik me dat ik die vanmiddag ook meegenomen had bij de appie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb net een witte Magnum gehad met aardbeienijs binnenin. Wat is die lekker!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |