abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39984741
en hier weer verder
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_39984746
hier gaat het steeds een beetje minder eigenlijk,
morgen gesprek met leidinggevende telefonisch, als ik eraan denk krijg ik het al benouwd
maar voorlopig mag iknog niet eens werken dus ik sta wel sterk.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 19:37:36 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39984988
maar het is gewoon ook vreselijk bar.

misschien kan er morgen iemand met je mee?
veel sterkte in elk geval.

je zocht toch knutseltips?
heb je hier misschien iets aan ?

http://www.akkefietje.nl/

[ Bericht 5% gewijzigd door lady-wrb op 19-07-2006 19:56:08 ]
pi_39985114
het is telefonisch Lady-wrb dus er kan niemand mee

ps de link doet het niet maar iig thx
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 19:45:22 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39985156
Bar, dat lijkt me logisch, volgens mij ben je in het begin vooral verdoofd en dringt het maar heel langzaam tot je door dat je Thijs echt voor altijd kwijt bent Ik vind het nog altijd heel onwerkelijk dat mijn vader er niet meer is, ik weet met mijn hoofd wel dat hij daar op het kerkhof ligt maar mijn hart wil er nog niet aan...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 19:57:18 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39985504
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het is telefonisch Lady-wrb dus er kan niemand mee
o sorry, verkeerd begrepen.
ik kan me best voorstellen dat je er tegenop ziet.
quote:
ps de link doet het niet maar iig thx
als het goed is doetie het nu.
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 19:59:59 #7
43556 miss_dynastie
pi_39985581
Maar Bar is het ook echt een gesprek om te praten over wanneer je weer aan het werk gaat of is het gewoon even bijpraten? Kan me namelijk voorstellen dat ze het weer aan het werk eerder aan de bedrijfsarts overlaten? Sterkte in elk geval
pi_39985807
Moeilijk Bar, zo'n gesprek, maar ze zal toch wel snappen dat je nog niet aan het werk kunt? Dat lijkt me inderdaad meer wat voor een bedrijfsarts. Misschien wil ze gewoon weten hoe het met je gaat en is het puur belangstellend.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39987006
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar Bar is het ook echt een gesprek om te praten over wanneer je weer aan het werk gaat of is het gewoon even bijpraten? Kan me namelijk voorstellen dat ze het weer aan het werk eerder aan de bedrijfsarts overlaten? Sterkte in elk geval
het is een lang verhaal en ik wil er nu niet over beginnen maar je kunt van het 1ste uitgaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 20:56:05 #10
13151 crew  Rewimo
pi_39987386
O lekker begripvol dan als ze je nu alweer aan het werk willen hebben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator woensdag 19 juli 2006 @ 20:57:14 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39987421
Bar ik wilde dat we meer voor je kunnen doen.

Jessie, ik heb aan je gedacht hoor, in je tentje met die hitte! Jammer dat je daardoor je vakantie zo vroeg moest afbreken maar wel heerlijk dat jullie zo genoten hebben.
Door je verhaaltje over wat je allemaal zag als je wakker werd wil ik zelf bijna gaan kamperen. Het klinkt zo geweldig
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:04:55 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39987679
jee Bar.. Welke gek haalt 't n z'n hoofd om over werk te beginnen als je in jouw situatie zit? Ik geloof dat ik een half jaar in m'n bed zou liggen met de dekens over m'n hoofd heen, daarna zou ik pas eens gaan kijken hoe 't buiten is..
M'n werk zou echt niet op m'n prioriteitenlijstje voorkomen.

Je hebt wel wat anders aan je hoofd. Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39988254
oe dat half jaar in mijn bed lijkt me heerlijk vooral als ik dan ook nog mag slapen tussendoor, slaap nog steeds ontzettend slecht
pi_39988441
Jee Luchtbel, dat je lief zelfs maar aan eten kan denken. Smakelijk... en die oma's zijn zo gek nog nie.
Mijn zus is bij mijn bevalling geweest. Ze was toevallig een paar dagen logeren, maar toen wilde ons monster ineens eerder naar buiten. Hoedanook; Zus begon op de onderste tree van de trap vanwege eng enzo. Uiteindelijk heeft ze de verlosser geholpen met spullen aandragen en stond ze foto's te maken. Voor ons was het erg bijzonder.... En het was vooral geen verplichting, misschien dat dat een beter gevoel geeft?

Bar, succes morgen hoor... blijf jij eerst nog maar eens een goeie poos thuis...!

Dit is Lishe natuurlijk... vanuit de laptop!
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_39988487
Ik denk dat werk in sommige gevallen ook best leuk kan zijn, met name voor een paar uurtjes per dag of per week. Dan ben je even in een andere omgeving, onder andere mensen. Het is erg persoonlijk wat voor jou het beste werk én voelt Bar. Laat je iig niets opleggen wat niet goed voelt. En vraag anders gewoon bedenktijd, soms als je iets even op je in laat werken kijk je er heel anders tegen aan. Succes morgen!
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:41:23 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39988748
Bedenktijd vragen is een goede tip, Danosa!

Geen vliegengordijn gescoord vandaag, maar wel een tweede tuinbankje (dezelfde als we al hadden). Hij was namelijk in de aanbieding deze week. Ik vond het wel stoer (en idioot )van mezelf om dat ding om half drie 's middags in elkaar te schroeven, in die vreselijke hitte.
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 21:43:44 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39988833
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedenktijd vragen is een goede tip, Danosa!

Geen vliegengordijn gescoord vandaag, maar wel een tweede tuinbankje (dezelfde als we al hadden). Hij was namelijk in de aanbieding deze week. Ik vond het wel stoer (en idioot )van mezelf om dat ding om half drie 's middags in elkaar te schroeven, in die vreselijke hitte.
dat vraagt weer om een FOTOOOOOO
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 21:46:12 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39988922
eerlijk gezegd vind ik een dergelijk gesprek per telefoon nogal lomp
vandaar dat ik uitging dat het een normaal gesprek zou worden.
juist om te voorkomen dat je door je werkgever een hoek wordt ingeduwd waar je niet in wil en nog niet aan toe bent. daarom zei ik dat je iemand mee zou moeten nemen.
maar misschien kan er iemand bij je zijn als je het telefoongesprek voert en dan eventueel meeluisteren?
zodat die persoon kan ingrijpen als het je te moeilijk wordt.
je bent zo kwetsbaar op het ogenblik.
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 22:00:13 #19
43556 miss_dynastie
pi_39989482
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

het is een lang verhaal en ik wil er nu niet over beginnen maar je kunt van het 1ste uitgaan
Oh....
pi_39992500
Moeilijk Bar...dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_39992801
Sjeen jammer dat het niet door mocht gaan, maar met die hitte is het ook niet te doen ook he
Isa helemaal blij mama weer te zien
pi_39993179
Bar wat gedoe. Maar je staat idd sterk, het kan gewoon nog niet. en sms gewoon snachts, ik verveel me de takken tot een uur of 4/5
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:08:19 #23
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_39994894
Misschien zeg ik nu wel iets verkeerds maar LB het zou ook een manier van verwerken voor jou kunnen zijn ten opzichte van een bevalling.
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:11:37 #24
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39996660
Is er nog iemand?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:29:33 #25
13151 crew  Rewimo
pi_40000859
Ja hoi ('t is inmiddels wel ietsje later dan toen je riep )
pi_40001141
Goeiemorgen altesaam
Is het bij jullie al wat afgekoeld? Hier is het nog steeds vies benauwd
Saartje
pi_40001508
Succes met dat gesprek Bar... ik hoop dat die leidinggevende meer oog/oor heeft voor jou als persoon dan voor hoe ze je zo snel mogelijk weer aan het werk kunnen krijgen... Neem je tijd hoor

Hier is het benauwd, bewolkt een beetje.
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 09:14:13 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40001948
zon hier, maar t heeft wel geregend vannacht
pi_40002025
Het regende hier net Niet veel, maar toch.
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:23:47 #30
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_40002141
ik wil ook regen
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 09:32:04 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40002303
neeee het moet droog blijven.
er staat iets te gebeuren bij de school van luca maar ik weet niet wat.
dr stonden net van die enorme filmlampen op het schoolplein en dr stond een hele vrachtwagen met belichtingsapparatuur.
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 09:36:05 #32
81992 Githa
pi_40002394
Vannacht wat regen en onweer gehad, maar nu schijnt het zonnetje weer.

Bar, sterkte met het gesprek. Laat je niet in een hoek drijven meid
pi_40002490
succes bar.
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:46:55 #34
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_40002623
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:32 schreef lady-wrb het volgende:
neeee het moet droog blijven.
er staat iets te gebeuren bij de school van luca maar ik weet niet wat.
dr stonden net van die enorme filmlampen op het schoolplein en dr stond een hele vrachtwagen met belichtingsapparatuur.
maar dan kan het toch wel hier in west brabant regenen
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:51:52 #35
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40002749
Als het hier gaat regenen ga ik met Emma naar buiten, kan ze dat ook eens ervaren

Bar sterkte hoor, die bedenktijd van Danosa vind ik een goeie, dan kun je ook nog even met Mar overleggen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 10:00:51 #36
13151 crew  Rewimo
pi_40002947
Het ziet er hier nog niet echt uit naar regen, Jelief

Bar, hou je taai tijdens het gesprek, ze kunnen je niet dwingen hoor
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:05:10 #37
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40003014
Ik ben iig blij met die wolken, scheelt een hoop aan directe warmte. Als Emma wakker is gaan we maar even afkoelen in de vomar zeg wat ik mij ineens bedenk, het geld is toch wel al over gemaakt he?
pi_40003820
Het regent hier en het is meteen een paar graden koeler Kan ik met frisse moed verder gaan met verhuizen
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 10:55:45 #39
13151 crew  Rewimo
pi_40004380
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:05 schreef Jelief het volgende:
Ik ben iig blij met die wolken, scheelt een hoop aan directe warmte. Als Emma wakker is gaan we maar even afkoelen in de vomar zeg wat ik mij ineens bedenk, het geld is toch wel al over gemaakt he?
Ehm... ik heb geen idee eigenlijk, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht. Zal wel eens even zoeken.
pi_40004419
morgenochtend om 10.00 uur op gesprek bij leidingevende in het ziekenhuis...
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:59:10 #41
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40004464
Oh, Bar, wel goed dat het toch van een echt gesprek komt nu. Maar kun je iemand meenemen? Of anders goed met jezelf afspreken wat je reactie gaat zijn op bepaalde opmerkingen en vragen? Denk aan jezelf hoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40004493
Bar
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 11:00:45 #43
13151 crew  Rewimo
pi_40004507
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... ik heb geen idee eigenlijk, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht. Zal wel eens even zoeken.
Ik kan het niet vinden, Jelief. Kijk jij het ook nog even na, misschien kijk ik eroverheen
pi_40004611
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef Sugar het volgende:
Oh, Bar, wel goed dat het toch van een echt gesprek komt nu. Maar kun je iemand meenemen? Of anders goed met jezelf afspreken wat je reactie gaat zijn op bepaalde opmerkingen en vragen? Denk aan jezelf hoor.
Marco gaat gewoon werken, ik vind dat ik dit zelf moet doen alleen blijf ik het rottig vinden
Het contrast is nu zo groot in vergelijkenis met Marco zijn werk,
Maar goed ik ga vandaag lekker rustig nadenken over hoe en wat enzo
pi_40004750
Je kunt het ook zelf doen als je iemand mee neemt, maar dan ben je niet zo alleen. Leidinggevenden kunnen je zo makkelijk woorden in de mond leggen en voor je het weet spreek je dingen af die je niet wilt. Als er iemand bij is, kan die je tegenhouden. En niks beloven hoor! Je mag best nog nadenken over wat ze zeggen. Laat je niet overhaasten, wat ze ook zeggen. Sterkte alvast!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_40004860
Of iemand mee die dan niet mee gaat naar binnen, maar er wel voor je is als je eruit komt misschien?

Ik weet helemaal niet of je op advies zit te wachten Maar wel een tip: zeg niets meer dan noodzakelijk. Zeg ja en nee en laat je niets in de mond leggen.

Heel veel sterkte hoor
Variety is the spice of life
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:10:58 #47
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40006667
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik kan het niet vinden, Jelief. Kijk jij het ook nog even na, misschien kijk ik eroverheen
afschriften zijn nog niet binnen en online houdt Mike dat bij dus daar heb ik geen inlogcode enzo van. Ik laat hem vanavond even nakijken. ik had hem al eerder gevraagd om dat te doen
Het regende hier trouwens we zijn lekker natgeregend op weg terug naar huis.
  Redactie Frontpage donderdag 20 juli 2006 @ 12:13:08 #48
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_40006742
Bar sterkte morgen!

Het heeft hier vanmorgen veel geregent! Lekker koel nu. De zon verstopt zich achter de wolken!

Jippie!!! Zaterdag kunnen we de gordijnen ophalen!
En dan gaan we een nieuwe wasmachine en gasfornuis uitzoeken! Nog tips voor een merk?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:18:16 #49
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40006920
Sterkte Bar. Ik hoop dat ze jouw gezondheid toch boven het belang van het bedrijf kunnen stellen, want alleen als jij je lekker voelt kun je optimaal voor de zaak presteren.....

En laat je inderdaad niet gek maken. Jij bent belangrijk!!!
pi_40007143
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef Djeez het volgende:
Bar sterkte morgen!

Het heeft hier vanmorgen veel geregent! Lekker koel nu. De zon verstopt zich achter de wolken!

Jippie!!! Zaterdag kunnen we de gordijnen ophalen!
En dan gaan we een nieuwe wasmachine en gasfornuis uitzoeken! Nog tips voor een merk?
Dat was ikke.
pi_40007174
Nou, weet wat je vraagt als je om regen vraagt, het weer daarna wordt er echt niet beter van
Ik heb liever die 33 graden van gisteren dan deze benauwdheid.

Hoe is het gesprek verlopen dan Bar, heb je daar wel een goed gevoel bij/
Succes morgen! En laat je niet verlokken tot afspraken maken die je niet waar kunt maken hoor, gewoon bedenktijd vragen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:36:29 #52
3011 E.T.
pi_40007517
Idd, niets beloven, Bar! Hou alle opties open en denk thuis het gesprek nog eens rustig over.

Getver, het heeft hier vannacht geregend en vanmorgen hadden we ook nog een redelijke bui.. Nu is het helemaal vies buiten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:42:16 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40007683
En weet je Bar, als je het er zo ontzettend niet naar je zin had waarom zou je nu nog iets gaan doen wat je rot vond? Heb je nog met je psych hierover gehad? Omdat het ook op die plek is? Waar we het toen over hadden, lijkt me echt niet verkeerd namelijk.... Misschien is het een goed moment om verder te kijken, als dat mogelijk is.

Lekker klef he Danosa heerlijk als je zo met je polsen aan je bureau geplakt zit. Je voeten in een teiltje onder de tafel, doe mij ook maar 33 graden hoor en een beetje wind
pi_40008169
Vies klef jah, #@*&%
hopen dat dit gauw weer weg is en we weer kunnen genieten van de oude bekende 33 graden ik ben gisteren zelfs nog onder de zonnebank geweest en zelfs daar genoot ik van

Bar, nu ik het stukje van LB hierboven lees denk ik: meid je hebt gelijk! Ik wist niet dat je het al niet naar je zin had daar en wist al helemaal niet dat je in het ziekenhuis zelf werkt, maar deze info rijker denk ik dat je je energie wel beter kan gebruiken. Jóu gezondheid gaat voor en verlies dat niet uit ogen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:05:02 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40008473
Zonnebank wat dan? Niet bruin?

Bij Lidl verkopen ze nu pepermuntlimonade en dat is zo lekker en daar moet het ook echt 30 graden voor zijn vind ik.
pi_40008832
Nee dat telefonisch gesprek vond ik weinig aan

'Overleden' vrouw zegt 'au' tegen uitvaartverzorgers
Het zal je maar gebeuren
pi_40008955
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef Luchtbel het volgende:
Zonnebank wat dan? Niet bruin?

Bij Lidl verkopen ze nu pepermuntlimonade en dat is zo lekker en daar moet het ook echt 30 graden voor zijn vind ik.
Poepiebruin

Ze verkopen de wereld aan sapjes en limonades zag in hun folder
Ik zag allerlei shooters door mijn gedachten vliegen
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:27:29 #58
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40009201
Ja heel veel en heel lekker. Sapjes hebben we nooit. Duur vind ik, krent
Maar mag niet meer zo veel cola van mezelf (ontwennen *ril* ) dus we hebben nu zes soorten limonade. Nog een reden voor lekker zomers weer; zomerfruit. Kersen, aardbeien, frambozen en radijsjes.
pi_40009956
Bar ook hier het advies wat Luchtbel geeft. Denk aan jezelf, wat jij wilt, wat jij voelt :
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:56:57 #60
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_40010233
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:06 schreef Githa het volgende:
[spreekwoordmodus]
Morgen is het sint margriet, 6 weken regen of 6 weken niet
[/speerkwoordmodus]
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef Anitra het volgende:
Githa ik ken hem met valt er 21 juni regen dan valt de vakantie tegen
En die ken ik dan weer als "Miegende Griete" wat vertaald in Nederlands weer PisGriet is.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_40013096
ben het ook eens met Luchtbel, sterkte Bar

Hier is het bewolkt en beter te doen dan gisteren, maar wel warm nog. Ik doe nu dus ook lekker niks heb alleen vanmorgen de tuin wat toonbaarder gemaakt.
pi_40022293
Ik ben een emotiemuts hoor

Er komt een kleine egel de tuin ingelopen ik roep marco wat die beestjes mogen eten en drinken
En vraag of marco mee naar buiten komt,
Marco pakt de egel en wind zijn vertrouwen de egel zit in zijn hand brokjes te eten en vind het maar best
En bij mij branden de tranen
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:02:30 #63
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40022509
Och wat schattig Bar, dat dat egeltje zo uit zijn hand durft te eten!

Luchtbel, met cola minderen?! Ben je ziek?! Ik heb net weer een half litertje weggetankt. Met deze hitte moét ik cola anders trek ik het echt niet hoor!
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:10:22 #64
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40024375
Bar wat lief! Dan zou ik ook mijn tranen in moeten slikken hoor! Btw een egeltje mag je rijp fruit geven ze kwamen vroeger bij mijn ouders de afgevallen pruimen opeten, kattenvoer (niet de droge brokken maar dat natte voer) en in géén geval melk neerzetten, dat laxeert en daar kunnen ze niet tegen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:14:56 #65
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40024526
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:02 schreef Spuuglokje het volgende:

Luchtbel, met cola minderen?! Ben je ziek?! Ik heb net weer een half litertje weggetankt. Met deze hitte moét ik cola anders trek ik het echt niet hoor!
Ik ben niet ziek, ik doe verstandig Ik mag één klein flesje per dag. In plaats van vier
pi_40024567
LB goed bezig

Mijn enkels zijn weg
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:16:14 #67
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40024568
Heel verstandig LB! Ik ben blij dat je konijn weer terug is, lekker vertrouwd!
Ylana
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:18:29 #68
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40024658
Echt maar Spuuglokje, ik drink op m'n werk ook nog eens veel te veel koffie. Minstens acht bekertjes. Dat moet ook echt stoppen. Heb ik al eens verteld dat ik weinig slaap wel typisch gevalletje van kip of het ei hoor.

Ja kanijn is er weer
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:20:03 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_40024703
dubbel
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:20:29 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_40024713
hallooooo

ik wil ff vertellen dat ik zo blij ben, want ik ben al 14 kilo kwijt
verder is het een uitgezakt lijf hoor
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:25:32 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40024833
Belaan, stoere moeke! Lekker dat je zoveel kwijt bent (dat uitgezakte negeer ik beleefd). Had ik al verteld dat ik Ezra een leuke naam vind? Bij deze dan
Ylana
pi_40024836
Belaantje Wat goed joh! Ach en dat uitgezakt trekt ook wel weer bij
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:26:53 #73
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40024876
Maar Luchtbel, er bestaat ook nog cafeïnevrije cola en koffie!
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:27:18 #74
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40024886
14 kilo, wat goed Belana!
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:28:52 #75
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40024929
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar Luchtbel, er bestaat ook nog cafeïnevrije cola en koffie!
Ja maar da's nie zo lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 21:37:52 #76
13151 crew  Rewimo
pi_40025182
Kwestie van wennen joh, LB. Jij bent zo stoer, lukt je best

Belana, wat goed zeg 14 kilo! En Ezra is echt prachtig, heb je mooi afgebakken
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:40:52 #77
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40025282
Ik wil er niet aan wennen. Ik wil lekkere cola of geen cola
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:42:20 #78
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40025341
Aha, okee, dan ben je hierbij officieel niet verslaafd aan cola. Want ik heb light leren waarderen omdat ik cola MOEST.
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:47:58 #79
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40025558
In echte cola zat caffeine en suiker. Veel, da's lekker.
pi_40026158
Groene thee heeft ook veel cafeine

Fijn Belana
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:07:01 #81
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40026178
Ja echte cola met alles erop en erin is goddelijk. Light inmiddels ook gelukkig. Vooral als de cola maximaal 4 graden is. Dat het lekker brandt in je keel.
pi_40026329
Dank u, nu wil ik cola
pi_40027151
Water, da`s pas lekker en zeker met dit weer. Of lessini cactus/citroen die is enorm dorstlessend
Saartje
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:36:22 #84
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40027387
Rosé , met ijs
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_40027474
ik doe met je mee Leah
  donderdag 20 juli 2006 @ 22:40:33 #86
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40027551
Hahaha daar heb je weer
pi_40027842
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef Luchtbel het volgende:

Echt waar? Wat goed! Daar rijden wij tweejaarlijks voor naar Frankrijk
pi_40028332
pepermuntlimonade... nog nooit van gehoord, klinkt als iets heeeeerlijks fris
pi_40028449
Een van de dingen waaraan ik merkte dat ik zwanger was was dat ik ineens niet goed meer tegen alcohol kon. Geen rosé voor mij dus nu helaas.

Iemand nog cassis met hartjes-ijsklontjes?
pi_40028505
vind ik ook lekker Poemojn
pi_40028745
Munt thee ook zo lekker
Die siroop ga ik zeker proberen Luchtbel!
Ga je het fietsje nog bestellen?

Ik ga hoogst waarschijnlijk van zaterdag tot maandag weer kamperen. Heb een minitentje van mijn ouders geleend waar ik waarschijnlijk met de meiden in kan (morgen gaan we hem even opzetten en kijken of het past )
De bagage kan dan bij de buuf in de tent. Die staat weer in rockanje (op de camping naast degene waar ik al was) met buurmeisje (Bo dr beste vriendinnetje) We gaan dan bij hun op het plekje staan. Hun hebben ook een kleine tent maar sinds vandaag wel een partytent erbij (zie je nu heel veel, heel simpel op te zetten en veel schaduwruimte voor de kinderen)
We kunnen de andere camping nog op om te zwemmen (ik heb me kaartje van het elektrische hek nog is tot volgende week vrijdag geldig ) En we zullen vast wel weer naar het strand gaan. Geer mort overwerken en de buurman ook. Ik heb er weer helemaal zin in.
Nu gaan sparen voor een echt tentje van onszelf voor volgend jaar.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:10:32 #92
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40028758
*Geeft Bar een flinke slemp rosé, met hartjes ijsklontjes van Poemojn*

Als alles maar zo makkelijk op te lossen was hè Bar?

Die pepermuntlimo had ik ook al gezien, kun je lekker mee mixen ook trouwens .
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:17:03 #93
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40029022
Jessie, het fietsje is er al. Ze heeft er ook al stiekem een keertje op gezeten, ging prima. Nu ingepakt, zondag geven ze hem aan haar. Ik ben benieuwd!

Wij gaan naar Cirque du Soleil ik heb er zo'n zin in, ik vrees dat ik er niet van kan slapen dadelijk.
pi_40029062
O leuk dat je hem al hebt en dat het goed ging!
O leuk, gaat het slapen sowieso al wat beter?
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:19:13 #95
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40029127
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Luchtbel het volgende:
ik vrees dat ik er niet van kan slapen dadelijk.

En zo is er altijd wel wat . Neem een glaasje rosé, wie weet slaap je er lekker van .
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 23:19:15 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40029130
sta je op rondeweibos jessie? of camping de quak?
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:20:08 #97
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40029174
Niet echt maar ik heb me er voorlopig even bij neergelegd. Hoe meer ik er over nadenk hoe erger het wordt en hoe meer ruzie we krijgen. Dus ik blijf gewoon kalm en sta op als ik gek dreig te worden, de volgende keer dat ik me TE moe voel maken we wel weer ruzie
pi_40029257
Lady-wrb daar heb ik gestaan ja! Op rondeweidebos dus.

O luchtbel wat moeilijk toch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:21:55 #99
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40029260
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 23:19 schreef Leah het volgende:

[..]

En zo is er altijd wel wat . Neem een glaasje rosé, wie weet slaap je er lekker van .
ik heb een tijdje gehad dat van die likeur voor in thee werkte. Maar dan moest ik wel een heel kan vol leegdrinken en s morgens was ik ziek

Stiekem ben ik gewoon heel erg gehecht aan de tijd dat ik s nachts alleen door het huis dwaal denk ik
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:22:51 #100
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40029303
Dat niet kunnen slapen is afschuwelijk... Ik had he t er toevallig gisteren met mijn moeder over (die ook zo slecht slaapt, al 40 jaar ofzo) dat het me nog zo meevalt dat ik er niet als een zombie uitzie. Blijkbaar "went" het, slecht slapen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:22:59 #101
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40029309
Jessie wat leuk zo samen met je dochters, super!
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:24:57 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40029378
Maar je krijgt wel soms zo'n grauw kleurtje, heb je dat ook niet Leah?
De ochtenden dat ik er slechter dan normaal uit zie zijn echt na de nachten dat we ruzie hebben gemaakt dat doen we gewoon echt niet meer. En de laatste tijd slaap ik wel soms gewoon even op de bank, of in de tuin. Da's wel echt oke!
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:34:03 #103
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40029728
Nivea sunshine .

Ik slaap ook vaak her en der, je knapt er idd van op , dus ik doe dat dan ook maar gewoon.

Freek slaapt ook nog steeds 's middags , dus als ze dan allebei op bed liggen ga ik acuut gestrekt.
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:36:04 #104
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40029797
En ruzie maken 's nachts, daar had ik ook zo'n handje van.... Wordt het niet beter van (het slaapgebrek niet, en de relatie niet ) dus ik doe dat ook niet meer. Bijkomend voordeel, tegen de ochtend is de lust tot ruzie maken me dan ook meestal wel vergaan .
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:38:13 #105
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40029866
oke dan

Jolie slaapt ook nog tussen de middag maar ja dan ben ik behalve in het weekend altijd aan het werk. Ik stort soms wel eens in hoor, op m'n werk ofzo en laatst oooh laatst toen we s avonds met z'n tweetjes in het park zaten en midden in de nacht in het donker wakker schrokken dertig gemiste oproepen van de oppas zo ongeveer dat was echt vreselijk
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:40:02 #106
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40029920
Ik wil ook geen ruzie maken hoor maar soms is het echt moeilijk om in te houden s nachts als je zo moe bent. Ben ik sowieso al niet zo goed maar hij over het algemeen wel maar s nachts
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:48:56 #107
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40030177
Ik heb met Hub afgesproken dat hij mij daar dan op wijst dat we 's nachts geen ruzie maken. Hij weigert dan ook echt om op mijn gesar in te gaan. Helpt echt .

Oh joh, 's nachts in het park wakker worden . Was de oppas erg gestressed?
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:54:06 #108
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40030329
Ja maar ja hij kan er juist heel slecht tegen als hij wakker wordt, dus dan heeft hij ook weinig geduld. En ik moet er dan gewoon op ingaan

Nou we zouden rond 23:00 uur terug zijn en het was rond 02:00 dat we wakker werden het was echt vreselijk. En ik belde maar kreeg voicemail en ik had echt verwacht een soort van hysterie aan te treffen thuis. Maar ze lag te slapen met Jolietje. Had gewoon gedacht 'zullen wel komen zo' en was in slaap gevallen. Ik voelde me echt vreselijk lullig hoor en onverantwoord, dat was echt erg. Je begrijpt wel, ik heb er nachten van wakker gelegen maar nee echt serieus ik heb me in geen tijden zo opgelaten gevoeld als toen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 23:58:12 #109
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40030438
Gewoon afspreken, helpt echt!

Oh joh, wat erg, en wat een leuke oppas heb je dan!
En nou ga ik naar bed, wie weet slaap ik zomaar lekker
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:01:38 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40030575
Slaap lekker

Ik ga stofzuigen en daarna echt ook een poging doen weer.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 00:05:13 #111
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_40030716
LB het lijkt me lastig om zo`n moeilijke slaper te zijn. Ik kan er tijdenlang goed tegen om met weinig slaap te doen (eigen schuld, ik ga gewoon te laat naar bed) en dan slaap ik 1x per paar weken goed bij en dan red ik het wel weer. Als ik echter de hele nacht m`n bed uit moet omdat de kinderen iets hebben, ben ik de volgende dag niet te genieten Gelukkig zijn de mannen braaf en kan ik tussendoor een uurtje m`n ogen dichtdoen terwijl ze zich vermaken met een spelletje oid
Saartje
pi_40038115
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 00:01 schreef Luchtbel het volgende:
Slaap lekker

Ik ga stofzuigen en daarna echt ook een poging doen weer.
Stofzuigen? Midden in de nacht?
Hopelijk is je poging dit keer gelukt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40038484
Heb je nog een beetje geslapen LB?

Ik ga mn pc-tje uitzetten en nu het nog niet zo enorm heet is even een fietstochtje maken naar de stad. Nog even kijken of ik wat shirtjes en misschien een korte broek ofzo, kan scoren voor de vakantie.
pi_40038756
dat parkverhaal nou ja, wel weer een paar uurtjes slaap 'gewonnen' LB. echt ellendig als 't zo'n moeizaam gedoe wordt. ik hoop ook dat 't vannacht goed gelukt is!

ik ga nog een ochtendje werken en dan: vakantiiiieeee!!
pi_40038916
Ik vandaag nog de hele dag bix en dan ook vakantieeeeee!! 2 heule weken vrij
pi_40038920
Je komt ook in een cirkeltje terecht waarschijnlijk omdat je al verwacht dat je toch niet goed gaat slapen?
Sommige mensen gebruiken wel melatoninepilletjes, heb je dat eens geprobeerd al?

Lekker Bix
Hier ook een ochtendje schoonmaken (= werken ) en dan vanmiddag naast t zwembadje zitten en vanavond barbecuen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:18:08 #117
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40039098
Hier heb ik net 3 kinderen bij school afgeleverd. De oudsten druk protesterend omdat ze vossenjacht hebben (een soort wandeltocht met opdrachten onderweg), vooral Wouter lag erg dwars. En Tristan had wel zin in school, die gaat vanmorgen picknicken op een veldje naast school, als jaarafsluiting. En nu moet ik nog even ontbijten en dan boodschappen doen. Op de fiets maar, want ik heb gisteravond 4 zelfgemaakte muffins achter elkaar opgegeten Ja, Ad-Jans schuld hoor, want die nam ze steeds weer mee uit de keuken.
pi_40039099
LB dat niet kunnen slapen is zo vreselijk, en het breekt je zo op een bepaald moment

Hier zit ik met een knoop in mijn maag niet normaal meer
Gewoon het idee dat ik straks terug naar het ziekenhuis moet, bezorgt me een koude rilling
Wie weet krijgen we achter het gesprek met de leidinggevende wel iets te horen van de kinderarts of de afdeling waar Thijs lag.
Allemaal dingen die ervoor zorgen dat ik nu hier zit ongemakkelijk, onrustig en vol emoties.
Marco gaat met me mee vandaag, want alleen ik kan het niet
pi_40039135
Lieve Bar...heel erg veel sterkte én succes vandaag. Ik denk aan je hoor. En wat de andere meiden ook al zeiden, niets doen of zeggen waar je je niet goed bij voelt. Er is maar 1 ding belangrijk en dat ben jij (twee, Marco ook natuurlijk). Dikke
pi_40039158
Fijn dat je niet alleen hoeft te gaan Bar. Sterkte en succes zo.
Als je het niet trekt kun je ook evt nog proberen de afspraak op een andere locatie te maken, bijv bij jou thuis, is misschien prettiger?

Goed doortrappen dan maar zometeen Spuuglokje
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:22:53 #121
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40039168
Ach Bar, wat moeilijk!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 09:24:38 #122
13151 crew  Rewimo
pi_40039194
Bar, wat fijn dat Marco meegaat. Heel veel sterkte voor jullie!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:25:04 #123
103793 kozakken
Living the life
pi_40039203
Fijn dat Marco meegaat Bar. Heel veel sterkte! Ik denk aan jullie.
pi_40039237
Bar en Mar, heel veel sterkte straks!
pi_40039248
Bar fijn dat Marco mee gaat! Het is verdomd moeilijk om dit te doen. Heel veel sterkte en idd als het echt niet gaat zeg het dan! We denken aan jullie
pi_40039307
Sterkte allebei
  vrijdag 21 juli 2006 @ 10:12:56 #127
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40040100
sterkte Bar fijn dat Mar meegaat
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 10:12:57 #128
81992 Githa
pi_40040101
Ach Bar....eigenlijk zou je je helemaal niet druk hoeven te maken om zulke dingen, heel veel sterkte gewenst Fijn dat marco met je meegaat.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:42:05 #129
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40042557
Sterkte Bar En wat super dat Mar toch mee gaat.
*OUD heilige*
  vrijdag 21 juli 2006 @ 11:46:43 #130
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_40042723
Bar en Mar.. Vast te laat maar veel succes en sterkte bij/met het gesprek

Ik heb net een klein politiemannetje weer van school gehaald.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 11:57:26 #131
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40043134
heel veel sterkte bar en mar.
gelukkig hoef je niet alleen.
pi_40043253
ik ben weer thuis

Achteraf viel het mij mee, moest wel huilen en slikken
4 augustus heb ik opnieuw een afspraak staan om bij te praten
En ik word in kontackt gebracht met het maatschappelijkwerk.

En er werd nog even duidelijk gezegd dat ik mij niet opgdrongen moet voelen om snel terug aan het werk te komen.
Maar dat ze mij wel al meer in het ziekenhuis willen zien komen .
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 12:04:28 #133
81992 Githa
pi_40043374
Dat ze je meer willen zien is misschien zodat de drempel om er heen te gaan niet te groot wordt, wel super fijn dat je een goed gevoel hebt over het gesprek en huilen mag toch best, je hébt ook gewoon verdriet, dat mogen ze best zien
pi_40043889
Wat Githa zegt, Bar..fijn dat je er wel een beetje een goed gevoel over hebt. En niks opkroppen, gooi het er maar uit. Waar ook.
pi_40043928
Fijn dat het is meegevallen Bar!
Zie je het zelf ook al zitten om meer naar het ziekenhuis te gaan? Het zal best een drempel zijn denk ik, pas goed op jezelf hoor!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:24:21 #136
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40044066
Bar wat fijn dat ze dit begrip tonen.

Toen mijn moeder overleed (overigens niet te verglijken met jouw/jullie verlies) en ik uiteindelijk overspannen thuis kwam te zitten (was te eigenwijs om het verdriet te verwerken), heeft de bedrijfsarts ook elke keer gezegd ga op je afdeling langs om koffie te drinken. Het probleem ligt immers niet in het werk. En je collega's hebben begrip voor je situatie. Ik neem aan dat dit bij jou ook zo is. Verder kan ik het me wel een heel klein beetje voorstellen dat het een drempel is om het ziekenhuis weer in te lopen, maar het is wat Githa zegt...de drempel moet niet te hoog worden.
Heel veel sterkte
pi_40044356
Chacama helaas weet ik ook wat het is om een moeder te moeten missen, mijn moeder is 26 augustus 6 jr geleden overleden.
en ik merk dat nu de data weer langszaam in zicht komt ik er daar ook weer wat meer mee bezig ben.
Toendertijd heb ik dat verwerken ook totaal verkeerd aangepakt met alle gevolgen van dien
Ik liep dus al bij een pschy en dat waren we echt aan het afbouwen en toen kwam Thijs te overlijden.
Doe het nu al heel anders en dat geeft mij duidelijk meer rust
pi_40044687
Bar fijn dat ze begrip tonen en ook met je mee denken.
Ik vind ook dat je alles zo goed aanpakt! Je weet het beter aan te pakken en ik zie/lees meer rust in je. Je bent een kanjer!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:02:05 #139
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40045152
Gelukkig dat ze je niet willen dwingen om al aan het werk te gaan. Ik denk net als chacama dat ze bedoelen dat je gewoon een keertje langsgaat, niet om te werken. Om te voorkomen dat het straks nog moeilijker wordt om terug te komen denk ik.
*OUD heilige*
  vrijdag 21 juli 2006 @ 14:23:59 #140
103793 kozakken
Living the life
pi_40047443
Vivi, hoe is het gegaan met de woningbouw?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 15:02:19 #141
13151 crew  Rewimo
pi_40048708
Bar, wat fijn dat het toch meeviel Af en toe even langsgaan is op zich geen gek idee, het is alleen denk ik wel moeilijk omdat het in het ziekenhuis is...
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 15:43:08 #142
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40049929
wat mij net toch overkwam...
ik was met luca aan het fietsen en ineens weet ik niks meer en ik lig in de berm.
gewoon flauwgevallen. ik was er wel snel weer bij hoor.
er stopte iemand waar ik bij in de auto mocht zitten (vanwege de airco)
luca had niks, maar was erg geschrokken.
ik was op mijn knie terechtgekomen en heb wat schaafwonden en was dizzy.
en dat rare gevoel is eigenlijk nog steeds niet over.
en dan ben ik nog zo voorzichtig en heb ik altijd drinken bij me als ik er op uit moet in deze hitte.
pi_40050784
Lady-wrb met dit weer wil je ook wel flauw vallen hoor
pi_40052120
Lady-wrb dit is zulk slecht weer daar valt niet tegen te drinken, wat wel kan helpen is zout eten/drinken. Mocht je het niet vertouwen kan je ook ORS drinken, het weer is nl zo warm dat uitdroging sneller gebeurt dan je denkt.
Gelukkig dat er mensen stopten!! Luca nog steeds geschrokken?
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 17:00:36 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40052285
luca is er alweer overheen gelukkig.

t is gewoon een hele rare gewaarwording: zo zit je op de fiets en zo lig in in de berm
ik heb net lekker lauw gedouched, maar ik blijf iedere keer omvallen, die duizeligheid wil maar niet weg.

ik heb net een stukje kaas gegeten en de zoveelste fles spa opengetrokken.
ik hoop dat het nu overgaat.

ik denk dat het inderdaad toch uitdroging was, ik heb enorm lopen zweten in de stad.
pi_40052421
Hopenlijk voel je je snel beter!
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 17:09:49 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40052637
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:00 schreef lady-wrb het volgende:
luca is er alweer overheen gelukkig.

t is gewoon een hele rare gewaarwording: zo zit je op de fiets en zo lig in in de berm
ik heb net lekker lauw gedouched, maar ik blijf iedere keer omvallen, die duizeligheid wil maar niet weg.

ik heb net een stukje kaas gegeten en de zoveelste fles spa opengetrokken.
ik hoop dat het nu overgaat.

ik denk dat het inderdaad toch uitdroging was, ik heb enorm lopen zweten in de stad.
Beterschap!
Ik heb het ook vaak (gehad). naar gevoel. Meestal helpt iets zouts eten en idd genoeg drinken ook goed bij mij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 18:10:58 #149
13151 crew  Rewimo
pi_40054208
Schrikken zeg, lady-wrb, hopelijk voel je je snel weer beter
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 18:13:32 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_40054268
je hebt niet alleen zouten, maar ook suikers nodig met dit weer om niet om te vallen. Ik heb net lekker 2 uur in het zonnetje liggen lezen en wat liggen doezelen Morgen ga ik eens met de jaarlijksehittegolfklus beginnen, behangen en/of verven

[ Bericht 2% gewijzigd door moussy op 21-07-2006 20:16:53 ]
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_40056369
Ieks lady

Ik heb vakantie! Heerlijk twee weken vrij. We hebben vanmiddag lekker nog een midweekje Zandvoort geboekt, maandag gaan we weg
  vrijdag 21 juli 2006 @ 19:51:12 #152
3011 E.T.
pi_40056489
oe, lady-wrb.. wat schrikken! Zout eten idd.. en daarbij zoete frisdrank is goed om je mineralen enzo aan te vullen

Mous, is het weer zo ver Wij zijn hier ook 'bezig' met Saskia d'r nieuwe kamer, maar met die hitte schiet 't voor geen meter op.. We zijn al niet van die 'opschieters' zeg maar.. Maar 't is nu helemaal erg Gelukkig hebben we nog ff
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 20:00:58 #153
13151 crew  Rewimo
pi_40056720
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:46 schreef clauwheee het volgende:
Ieks lady

Ik heb vakantie! Heerlijk twee weken vrij. We hebben vanmiddag lekker nog een midweekje Zandvoort geboekt, maandag gaan we weg
Wel even zwaaien als je langsrijdt!
pi_40056887
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wel even zwaaien als je langsrijdt!
Haarlem toch dacht ik? Ligt op de route
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 20:16:29 #155
7074 moussy
kuttekop
pi_40057007
Ik ben al te laat ET!! Ik heb de eerste hittegolf voorbij laten gaan, dus neem ik het er nu even van Mijn moeder vroeg gister al wat ik aan het behangen was Volgens mn moeder heb ik het van mijn Zaadschieter, die had dat ook
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:41:07 #156
3011 E.T.
pi_40057552
Mous, You fool!

Lekker clauwhee! Weekje Zandvoort lijkt me heerlijk nu
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 juli 2006 @ 20:59:27 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40057899
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef E.T. het volgende:

Mous, is het weer zo ver Wij zijn hier ook 'bezig' met Saskia d'r nieuwe kamer, maar met die hitte schiet 't voor geen meter op..
Ik sta verdorie elke avond behang te schrappen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:02:38 #158
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40057982
Niet snel genoeg dan blijkbaar .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:03:43 #159
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_40058006
Lady-wrb !

Klussen met ut mooie weer pffft, hier vorige week ook gedaan..
Nu issut gelukkig allemaal klaar !

En ik heb zojuist kaartjes voor Cirque Du Soleil besteld!
En morgen naar The Lion King!

Veel plezier Clauwheee en Noca !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:05:15 #160
3011 E.T.
pi_40058053
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:02 schreef Leah het volgende:
Niet snel genoeg dan blijkbaar .
Elke avond een uurtje.. Het moet tenslotte toch af ooit
Maar hele dagen en hard doorgaan zit er met dit weer gewoon niet in
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 21:27:56 #161
13151 crew  Rewimo
pi_40058565
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:08 schreef clauwheee het volgende:
Haarlem toch dacht ik? Ligt op de route
Je komt praktisch langs mijn huis
pi_40058866
Mar begrijp ik dat je werkt in het ziekenhuis waar Thijs is overleden? Poeh dat lijkt me echt heel erg moeilijk zeg!

Lady-wrb van die energiedrankjes drinken inderdaad!

Wij hebben vandaag het tentje opgezet en ik pas er makkelijk in met de meiden. In het kleine voortentje kan dan de bagage staan. Hij had wel 1 keer gelekt dus we hebben hem schoongemaakt en geimpregneerd. Maar ik ben niet echt bang dat we regen krijgen van het weekend
De tassen zijn weer gepakt, morgen de laatste boodschapjes alleen nog inpakken.
en dan lekker tot maandagavond weg Heb er zo'n zin in
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 21:55:07 #163
13151 crew  Rewimo
pi_40059136
Klinkt goed, Jessie, veel plezier! Wij gaan morgen zwemmen in Bosbad Hoeven
pi_40059235
Hier word morgen ochtend een badje opgezet. De zandbak die met water is gevuld ipv zand vind Djulian niet echt iets en haalt het water eruit met emmertjes en gaat de bloemen water geven Rick is er morgen niet dus dan mag ik water gevechten gaan houden
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:08:53 #165
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40059431
bosbad hoeven
bestaat dat nog? dat is iets uit mijn jeugd toen ik met het kngv-kamp meeging.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 22:10:10 #166
13151 crew  Rewimo
pi_40059462
Ik schijn er met 1,5 jaar gezwommen te hebben

www.bosbadhoeven.nl
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:15:09 #167
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40059565
het bestaat al 50 jaar

ik herinner me nog dat het zo verrot koud water was. en destijds was het gewoon een bak met baggerwater volgens mij, maar ja we praten wel over 25 jaar geleden.

maar het ziet er patent uit zeg, ga je ook foto's maken?
pi_40059703
Het is nu eindelijk een beetje lekker buiten aan het worden.
Hier morgenavond een bbq van Marco zijn werk midden in de polder
ik hoop echt van harte dat het er een beetje uit te houden is.

Moussy ET Swetsenegger wow behangen verven enzo in deze tropische temperaturen !!!
pi_40059769
Lady-wrb waarom vroeg je pas naar rondeweidebos en de kwaak? Wat is de kwaak trouwens?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_40059784
Moussy jij ben echt niet goed wijs hoor, klussen met dit weer
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:26:24 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40059820
dat is ook een camping.

ik heb een paar keer op de rondeweidebos gestaan
en een ex van mij zijn familie had er een stacaravan. vandaar dat ik er wel eens geweest ben.
t is wel lekker makkelijk en dicht bij het strand
pi_40059859
Ja dat wel ik vond het te massaal.
En vanaf t rondeweibos is het best een aardige heuvel op naar het strand, voor Jans niet te doen met die hitte en voor mij ook niet eigenlijk.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:29:02 #173
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40059891
ja die heuvel herinner ik me wel, je moet geloof ik ook nog een stuk door het bos he?
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:29:20 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_40059900
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:25 schreef jessie het volgende:
Moussy jij ben echt niet goed wijs hoor:o
Vertel eens wat nieuws
pi_40059963
Ja ook nog door het bos. Maar goed van het weekend dus weer, want bij die camping neem je dezelfde slag naar het strand. Het is er wel lekker rustig geen strandtent enzo, alles lekker schoon.

Ja ik weet niks nieuws te verzinnen Mous. Je spoort gewoon niet met die hitte jij
Het voelt heerlijk!!!!
pi_40060046
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:31 schreef jessie het volgende:.

Ja ik weet niks nieuws te verzinnen Mous. Je spoort gewoon niet met die hitte jij
Dat noemt met ook wel zonnesteek
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:36:35 #177
7074 moussy
kuttekop
pi_40060069
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

Dat noemt met ook wel zonnesteek
Ik heb een rok aan, dus dat zou best wel eens kunnen kloppen zo ziek ben ik al 600 jaar niet meer geweest
pi_40060081
Klussen met een rok aan in dit weer? Nee, daar klopt iets niet
pi_40060115
Mous
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:39:43 #180
7074 moussy
kuttekop
pi_40060128
morgen pas, dan ga ik in mn spijkerbroek. Nu twijfel ik nog even of ik in rok de honden uit ga laten of dat ik veilig een lange broek aan ga doen
pi_40060170
Het is al donker, je kan met rok op pad hoor!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:51:48 #182
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40060396
Mous heb jij er geen last van dan dat het behang lelijk wordt als je met dit warme weer gaat behangen? Door te snel drogen enzo?
Ylana
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:52:52 #183
7074 moussy
kuttekop
pi_40060427
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:51 schreef Saffier het volgende:
Mous heb jij er geen last van dan dat het behang lelijk wordt als je met dit warme weer gaat behangen? Door te snel drogen enzo?
Nee hoor, ook niet dat verf stroperig wordt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 juli 2006 @ 22:57:42 #184
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40060566
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:41 schreef snoopy het volgende:
Het is al donker, je kan met rok op pad hoor!
Of zonder rok natuurlijk.
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 22:59:06 #185
7074 moussy
kuttekop
pi_40060595
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Of zonder rok natuurlijk.
dan haal ik het nieuws, Greenpeace zoekt naar op het droge spartelende walvis
pi_40060622
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:02:24 #187
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40060681
Jij bent écht gek, mous
Ylana
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:03:34 #188
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40060712
Is het trouwens erg raar als ik zo ga stofzuigen?
Ylana
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:07:06 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_40060792
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:03 schreef Saffier het volgende:
welnee, ik ga straks toch ook het dorp de stuipen op het lijf jagen?!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:11:35 #190
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40060919
quote:
Nee hoor, LB deed dat gisteren ook .
pi_40060932
quote:
welnee, LB doet dat nog om 1 uur 's nachts, dan mag jij best een uurjte eerder

Hier staat de hele week al een bedje klaar wat geschuurd en geschilderd moet worden. Het schuren is inmiddels klaar, maar jemig wat had het allemaal sneller gekund zeg.

Bar, wat fijn dat het gesprek je zo meeviel
Die binding met je werk begrijp ik wel, maar wat zal het moeilijk zijn om iedere keer het ZH weer in te stappen.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 23:18:13 #192
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40061093
quote/Nee hoor, LB deed dat gisteren ook .

welnee, LB doet dat nog om 1 uur 's nachts, dan mag jij best een uurjte eerder /quote

Jamaar, jamaar, dat is Elbeeeee
Maar ik ga zo toch maar even stofzuigen, de bovenverdieping doe ik dan toch maar morgen, ik hoor iemand murmelen af en toe.
Ylana
  † In Memoriam † vrijdag 21 juli 2006 @ 23:29:59 #193
7074 moussy
kuttekop
pi_40061392
Foto Danosa? Van je dochter mag ook
  FOK!fossiel vrijdag 21 juli 2006 @ 23:35:37 #194
2628 Karin
pi_40061526
Jessie heel veel plezier met kamperen. Zou er bijna zelf zin in krijgen door je enthousiasme.

Vreselijk lijkt het me om met dit weer te moeten klussen. Brrrrrr. Sterkte moussy en Swets!
pi_40061601
Ik stel al mijn plannen steeds uit tot het koeler wordt. Maar volgens mij wordt het nooit meer koel
  FOK!fossiel vrijdag 21 juli 2006 @ 23:42:18 #196
2628 Karin
pi_40061715
Ik vind het een heerlijk excuus snoopy, die stofzuiger vind het vast ook te heet om aan het werk te gaan. Alleen is het wel klote dat ik wel moet blijven wassen want ik heb maar 1 stelletje voor dit weer waarmee ik de deur uitdurf.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:01:26 #197
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_40062230
Ik ben aan het verhuizen, dat is ook niet echt een pretje met dit weer Schilderen, behangen, zeil leggen, het gaat allemaal wel maar erg moeizaam
Ik ben ook een mooiweerklusser dus want we hadden ook in het najaar kunnen gaan
Saartje
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:08:06 #198
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40062477
Maneki Neko, ik heb je hier nog niet eerder gezien, ben je nieuw hier??
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:13:47 #199
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40062661
Dat excuus gebruikte ik ook steeds, maar met die beestenbende hier moest er echt even een stofzuiger doorheen, en omdat ik toch bezig was ook maar een dweil Morgenochtend de bovenboel.
Ooit Snoopy, ooit wordt het weer wat koeler, heus! Durf je alleen geen datum te beloven.

Maneki met dit weer verhuizen is ook niet alles denk ik, succes!
Ylana
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:17:55 #200
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_40062815
Leah ik ben hier al bekend onder een andere naam maar heb besloten de anonimiteit op te zoeken
Saartje
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:21:29 #201
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40062960
Ja nu ben ik nieuwsgierig
Ylana
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:22:27 #202
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40062990
Dat dacht ik al . Kan je alleen nog even niet plaatsen, maar ik ben zo ongeveer de laatste die dat soort dingen doorheeft .
pi_40063197
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef Saffier het volgende:
Ja nu ben ik nieuwsgierig
Ik niet hoor
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:31:45 #204
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40063310
En ik kom er dus ook bijnanooit achter he... frustratie alom.
Ylana
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:35:40 #205
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40063452
Ik denk dat ik het wel weet inmiddels
pi_40063585
Das snel Leah
  zaterdag 22 juli 2006 @ 00:40:54 #207
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_40063631
Denk ik hoor.... zou er ook zomaar naast kunnen zitten
pi_40063805
Rijst, gaaf Cirque du Soleil, wij zijn vorige week zondag geweest .

Mous klussen met dit weer, wat een lef, ik moet er niet aan denken...

Lady-wrb, lijkt me schrikken zeg, als je ineens naast je fiets ligt...

Wat is het warm he, normaal gesproken lig ik rond dit soort tijdstippen te snurken, maar ik heb al een uur liggen draaien, 3 keer eruit geweest en nu was ik het zat...
Zijn de rollen eens omgekeerd, manlief die ligt te ronken en ik achter de pc...
pi_40065029
Ik ga het nog maar eens proberen, welterusten...

En ook weer wakker (8.04u) goeiemorgen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Nijna op 22-07-2006 08:04:27 ]
  zaterdag 22 juli 2006 @ 08:19:00 #210
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
  zaterdag 22 juli 2006 @ 08:19:45 #211
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40067662
De accu van mijn laptop is bijna leeg
  zaterdag 22 juli 2006 @ 08:20:11 #212
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40067668
En ik lig nog in bed, dus dan moet ik eruit
  zaterdag 22 juli 2006 @ 08:26:28 #213
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40067709
Heb je geen prik bij je bed Spuug?
Is de FP bij jullie ook stuk, of ligt dat aan mij?
Ylana
pi_40067737
Hier ook een compleet witte FP... geen nieuws vandaag .

Spuug wat een luxe, in bed met flapflop.

Net mn ontbijtje achter de kiezen, was in de machine, ramen open (maar volgens mij wordt het alweer warmer...) en lief ligt nog te slapen.
Straks nog boodschappen doen en dan spullen klaarleggen en inpakken voor vakantie.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 09:00:48 #215
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40067887
Het oplaadsnoer lag nog beneden, Saffier
pi_40068112
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:41 schreef E.T. het volgende:
Mous, You fool!

Lekker clauwhee! Weekje Zandvoort lijkt me heerlijk nu
Wat ben ik met dit weer trouwens toch blij dat ik aan de kust woon. Lekker na je werk ff naar het strand fietsen en een duik nemen en lekker tot een uurtje of 10 blijven hangen.
Het is daar iig een stuk beter uit te houden dan hier in de achtertuin.
pi_40068131
Wij gaan varen vandaag. Parasol mee op de boot en nu maar hopen dat we enigzins verkoeling kunnen vinden op het water.
pi_40068138
Ik wens jullie een lekker koele dag toe snoopy .
  zaterdag 22 juli 2006 @ 09:35:02 #219
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40068158
Ow wat héérlijk Snoopy! Veel plezier!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 10:37:22 #220
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_40068935
Snoop, ik ben jaloers!!!!!!!!! Het is zo vies benauwd vandaag. Op het water zal het vast een stuk lekkerder zijn.

Wij gaan vanmiddag naar een winkelcentrum in de buurt. Daar hebben ze kabouterdag en kinderkermis. Kai is gek op draaimolens dus dat wordt weer lollig. gaat niet mee want die zit nog onder de waterpokken en durft nog niet zo goed over straat.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_40069374
er is verteld dat dit weer tot halverwege september aan blijft, offf had ik dat niet mogen zeggen
pi_40069404
Nee Bar, dat hoor ik liever niet
pi_40069426
Zal ik dan ook maar niet zeggen dat het hier in het zeeuwsche heerlijk Miezerd
pi_40069452
serieus?
pi_40069456
pi_40069502
Jij neemt me toch niet in het ootje he

Maar toch zekers wel warm verder, daar helemaaaaaaal in Zeeland?
pi_40069552
Bar serieus? Miezeren? Van dat natte spul dat naar beneden komt en waar je dan heerlijk in kunt lopen, en waar alles fris van gaat ruiken? Dat?
pi_40069555
Neehoor het miezerd hier echt

Maar de temp is hier nog wel lekker moet ik zeggen

Hoezo moet jij ook naar Zeeuwsch-vlaanderen toe ?
pi_40069565
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 11:07 schreef clauwheee het volgende:
Bar serieus? Miezeren? Van dat natte spul dat naar beneden komt en waar je dan heerlijk in kunt lopen, en waar alles fris van gaat ruiken? Dat?
Ja dat echt hoor, lekker strakjes als het zo door gaat in de kleine plasjes stampen
pi_40069737
* clauwheee haar rubberlaarzen opzoekt
pi_40069762
woei de buien gaan harder nu
Ow wat is toch fijn om een regenbui te zijn
trlalala lalala trlalala lalalalla
Maak ons maar nat spetter de spat
trlalalall lalalalala
  zaterdag 22 juli 2006 @ 11:19:53 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_40069784
oei regen in het zuiden? mag het hierheen?
bar, ff een voor jou, heb ik je al een tijd niet meer gegeven
stormy waters...
sailin'
pi_40069807
Oosten??? dit is volgens mij het zuidwesten Belana
Dank je wel Belana voor jou 2 kanjers van Zoontjes
  zaterdag 22 juli 2006 @ 11:25:06 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_40069899
ik verbeterde me al geen flauw idee waarom ik dat tikte ben nog niet helemaal helder geloof ik...
komt ook door die hitte hoor, pffff...vandaar dat een buitje wel welkom is. hier in het noordwesten staat er voor vanavond wat voorspeld gelukkig.
stormy waters...
sailin'
pi_40069927
ik zal tegen de regen zeggen dat ze naar het noordwesten moeten vetrekken nadat het hier afgekoeld is
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2006 @ 11:33:06 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_40070051
hou ff lekker die miezerprutjes bij je, mn was hangt buiten
pi_40070069
Roep even als je was droog is Moussy dan zal ik hem daarna sturen
  zaterdag 22 juli 2006 @ 11:37:46 #238
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40070152
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 10:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
er is verteld dat dit weer tot halverwege september aan blijft, offf had ik dat niet mogen zeggen
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_40070446
Oh Bar lekker! Stuur je hem ook ff hierheen?
Tot half september?
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:03:05 #240
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40070744
Voor als je je verveelt met dit weer, hier iets leuks om thuis te proberen Kan jij je zo snel uitkleden?
pi_40070804
Ireth.
Dat gaat nooit lukken met kleding dat plakt met dit weer
pi_40071022
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 11:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
woei de buien gaan harder nu
Ow wat is toch fijn om een regenbui te zijn
trlalala lalala trlalala lalalalla
Maak ons maar nat spetter de spat
trlalalall lalalalala
Dit ga ik straks, ooit, in de natte herfstmaanden tegen je gebruiken

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 22 juli 2006 @ 12:42:36 #243
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40071732
ik wil oohoook regen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_40072133
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 10:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Pfff! Echt?!
Dat mag niet hoor! We moeten in de bouwvak nog zoveel in en om huis doen!
pi_40072803
Ik zie regendruppels tenminste, ik denk dat dat regendruppels zijn
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:58:54 #246
3011 E.T.
pi_40073782
Hier regent 't En 't ruikt zooooo lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 juli 2006 @ 14:22:41 #247
13151 crew  Rewimo
pi_40074496
Wij zijn het zwembad uitgeregend
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juli 2006 @ 14:26:01 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_40074613
tis hier alweer een kwartier droog
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:30:30 #249
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40074762
En het heeft hier nog niet eens geregend!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:31:27 #250
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40074794
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef Rewimo het volgende:
Wij zijn het zwembad uitgeregend
Weet je dat ik zwemmen in de regen geweldig vind? Zo leuk die miniplonsjes om je heen, en je bent toch al nat
pi_40074943
Volgens de neerslagradar komt er ook regen hierheen . Het waait in elk geval wat en dat scheelt al een beetje. We zouden bbq-en vanavond, maar ik zou er niet zo rouwig om zijn als dat niet door kan gaan door regen .

Bar nog tot half september oh noooo!!! Gelukkig gaan wij op vakantie naar Denemarken, daar is het een beetje koeler dan hier .
pi_40075560
Ja wij hebben plensbui gehad net
pi_40075584
Hier regent het ook...heerlijk
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2006 @ 14:57:50 #254
7074 moussy
kuttekop
pi_40075617
door jullie regendansjes heb ik mn was maar vast afgehaald Van mij mag het wel zo warm zijn tot september
pi_40075801
Drie druppels .

Ik ben de warmte heel erg zat...
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:15:25 #256
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40076145
Ik heb net een witte Magnum gehad met aardbeienijs binnenin. Wat is die lekker!!!
pi_40076499
Er is een boom omgewaaid in onze achtertuin hoef ik m'n zwager niet te vragen hem om te zagen voor meer licht in de tuin
En zometeen zouden we met de hele familie gaan barbecuen bij mijn ouders, dat wordt als het tegenzit in de schuur barbecuen
pi_40076520
Ow ijs... ik wil ooooooooook!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:28:59 #259
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40076560
ik dacht even dat die twee zaken met elkaar in verband stonden, poemojn, maar je doelt vast op de regen waarom jullie in de schuur moeten barbecuen?
pi_40076741
Ja, en de kans op wegwaaien
  zaterdag 22 juli 2006 @ 15:41:33 #261
24188 Belana
kloon van belana
pi_40076870
wij hebben net ook 10 druppels gehad... ik hoop op meer vanavond...
stormy waters...
sailin'
pi_40076883
Waait het zo hard dan bij jullie poemojnuhum... boom waait vast niet zomaar om Nijna... bijdehandte opmerking... ?

Wij zouden ook bbq-en, maar het is erg somber buiten, ben benieuwd. Anders gooi ik het vlees wel even op de grillplaat, zelfde effect ongeveer
pi_40077083
Net wel, het is nu weer rustig gelukkig. Mijn ouders wonen omg Zwolle, dus wel een eindje rijden nog. Daar stormde het net niet, werd alleen donkerder dus misschien hebben we nog geluk. En jullie ook.. en anders lekker grillen inderdaad.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 juli 2006 @ 16:27:38 #264
13151 crew  Rewimo
pi_40078317
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Weet je dat ik zwemmen in de regen geweldig vind? Zo leuk die miniplonsjes om je heen, en je bent toch al nat
Vind ik op zich ook niet erg Maar al onze spullen werden nat, dat was minder.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 juli 2006 @ 16:28:42 #265
13151 crew  Rewimo
pi_40078353
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb net een witte Magnum gehad met aardbeienijs binnenin. Wat is die lekker!!!
De Lidl heeft ze van eigen merk, die zijn zeer goed te pruimen

[ Bericht 2% gewijzigd door Rewimo op 22-07-2006 17:13:42 ]
  zaterdag 22 juli 2006 @ 17:46:07 #266
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_40080801
Dit is mijn 999 ste bericht
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2006 @ 17:51:31 #267
43556 miss_dynastie
pi_40080954
Hier heeft het net een beetje geregend, het hele benauwde is eraf nu
pi_40081654
o Ow die regen is toch niet allemaal mijn schuld he

En anders nou ja ik hoop dat het lekker was

Moussy ik wil de natte was wel voor je vergoeden hoor, kom maar brengen ik heb hier nog een droger over doe ik er de strijk gratis bij

Hier is het overgens weer enorm warm weer met een rot zonnetje
  zaterdag 22 juli 2006 @ 18:24:03 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_40081725
zow, uiteindelijk heeft het hier om half 5 ook gehoost het is nog steeds warm, maar het heeft wel wat geholpen
stormy waters...
sailin'
pi_40081768
* Bar_en_Mar moet zich nu ech klaar gaan maken voor een bbknoei op een boerderij midden in de polder

mensjes fijne avond nog

pi_40082527
Nog 1 dan heb je er 1000 oxy

Uhm Bar... als moussy geen gebruik maakt van je aanbod (met name dat strijk gedeelte)... dan heb ik nog wel wat te strijken liggen . BBknoei ze vanavond, hoop dat het weer zich een beetje fatsoenlijk gedraagd . Fijne avond .

Hier is het weer droog, nog wel benauwd, maar met een windje wat af en toe wat aantrekt is het redelijk te doen...
pi_40082636
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
o Ow die regen is toch niet allemaal mijn schuld he

En anders nou ja ik hoop dat het lekker was

Moussy ik wil de natte was wel voor je vergoeden hoor, kom maar brengen ik heb hier nog een droger over doe ik er de strijk gratis bij

Hier is het overgens weer enorm warm weer met een rot zonnetje
Het was heerlijk, ben er midden in gaan staan.
Helaas is het hier nu ook weer warm en zon. Maar die bui was wel ff erg lekker, had het voor het eerst in weken een keertje koud
BBQze!
pi_40082827
Moussy, zodra het klaar is, belooft!
pi_40083077
Hier regent en onweert het! Lekker!

We hebben een nieuwe Amerikaanse koelkast, wasmachine en een gasfornuis gekocht! Jeej!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 20:27:46 #275
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40085190
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:13 schreef Ingrid19 het volgende:
Hier regent en onweert het! Lekker!

We hebben een nieuwe Amerikaanse koelkast, wasmachine en een gasfornuis gekocht! Jeej!
Nou nou, doe maar duur! (zou mijn oma zeggen)
  zaterdag 22 juli 2006 @ 20:29:51 #276
3142 m@x
pi_40085251
Hier heeft het ook geregend. Precies op het moment dat we richting kabouterfeest zouden gaan En het is ook helemaal niet afgekoeld. Ik moet er niet aan denken dat dit hele warme weer tot september aanhoudt. Ik loop nu de hele dag het zweet van mijn gezicht af te vegen dus een beetje minder mag ook wel.
pi_40085401
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Nou nou, doe maar duur! (zou mijn oma zeggen)
Komt door een erfenis. Anders hadden we niet alles kunnen kopen.

Het stortregent hier! Nog wel warm in huis.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 20:36:55 #278
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40085421
Weet je m@x, ik las net in de krant dat zweten veel energie kost. Dus hoe meer je zweet, hoe meer energie je verbruikt. Nu vind ik het ineens helemaal niet zo erg meer dat ik er last van heb
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2006 @ 20:37:21 #279
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_40085431
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Komt door een erfenis. Anders hadden we niet alles kunnen kopen.
gefeliciteerd!! Zijn alle geldzorgen nu over ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 22 juli 2006 @ 20:43:20 #280
3142 m@x
pi_40085593
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Weet je m@x, ik las net in de krant dat zweten veel energie kost. Dus hoe meer je zweet, hoe meer energie je verbruikt. Nu vind ik het ineens helemaal niet zo erg meer dat ik er last van heb
Oh, maar dan ben ik vast al kilo's afgevallen sinds dit warme weer is begonnen. Het zweet gutst echt van mijn gezicht. Ik vind het echt smerig. Daarom sport ik ook niet. Ik ben gewoon allergisch voor zweet

Krijgen we nog foto's te zien van jullie nieuwe huisje Ingrid? Ik ben wel benieuwd naar die superdeluxe keuken van jullie
pi_40085874
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Oe, ik zeg altijd als ik naar buiten ga met dit weer dat ik hoop dat ik wat smelt, dus dat kan nog zo zijn ook
  Jubileum moderator zaterdag 22 juli 2006 @ 21:07:27 #282
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40086227
Het heeft hier lang en hard geregend en het is hier echt lekker opgefrist. Jeroen nam gelijk de gelegenheid om even nieuwe wieltjes onder de airco te maken, nu we hem toch even niet nodig hadden. De wieltjes waren niet sterk genoeg om de zware machine te dragen en die begaven het dus al erg snel.
Alle 4 de nieuwe wieltjes erop en 1 van de laatste originele schroefjes gaat in de voorkant en ineens hoort ie 'psssssssssssssssss"

Airco kapot
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 22 juli 2006 @ 21:23:25 #283
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_40086598
Maar hij staat wel stevig!
  Jubileum moderator zaterdag 22 juli 2006 @ 21:28:59 #284
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40086736
gelukkig hebben we de wieltjes nog
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 22 juli 2006 @ 21:39:16 #285
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40086980
wij gaan morgenvroeg op vakantie tot over 1 1/2 week ongeveer

dag allemaal
pi_40087294
Nou, we zijn wel afgekoeld op de boot. Tussen Muiden en Amsterdam kwamen we in een soort noodweer terecht. Maar wel heerlijk die regenbui zeg. En nu vind ik het buiten heerlijk koel hoor!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 juli 2006 @ 21:56:16 #287
13151 crew  Rewimo
pi_40087367
Hier in het zuiden is het dus gewoon droog. Ik heb wel lekker buiten gezeten tot daarnet, het wordt te donker om te lezen nu.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 22:33:39 #288
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40088202
ik wil oohook regen iets meer als die drie drupjes
* _evenstar_ regen dans doet
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 22 juli 2006 @ 22:36:45 #289
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40088277
Veel plezier Martineke!

Was het een geslaagde boottocht, snoopy?
  zaterdag 22 juli 2006 @ 22:42:03 #290
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40088420
Denk dat Poemojn ook een binnen BBQ heeft gehad

Wat een beste buien hebben we hier gehad

Martineke prettige vakantie
pi_40088940
Klopt Rottdog, maar het was wel gezellig en we hadden een mooi uitzicht op de caravan die in de regen stond zodat wij allemaal ruim binnen konden zitten

Fijne vakantie Martineke

Snoopy, soort afscheidstochtje? Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis nog!
  zaterdag 22 juli 2006 @ 23:04:08 #292
3142 m@x
pi_40089023
Volgens mij kan snoop nog 2 jaar lang afscheidstochtjes maken

Fijne vakantie Martineke!
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2006 @ 23:22:43 #293
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40089503
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 15:15 schreef Spuuglokje het volgende:
door dit bericht herinnerde ik me dat ik die vanmiddag ook meegenomen had bij de appie.

we hebben er net een op en jeeeeeeeeemig zeg, die zijn echt lekker
  † In Memoriam † zaterdag 22 juli 2006 @ 23:25:33 #294
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40089573
we zijn kinderloos.
d. is al 2 weken naar dr moeder en luca is vanavond opghaald door zijn pa.
hij is vanochtend naar de kapper geweest en heeft nu gemillimeterd haar en stekeltjes bovenop.
\.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 23:26:53 #295
3011 E.T.
pi_40089596
Ik wil ook een heftige bui hier alleen maar een zeikregentje gehad vanmiddag en daarna was 't meteen weer heet

Spetters is op tv.. Jeugdsentiment
  zondag 23 juli 2006 @ 07:48:28 #296
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40096451
Goedemorgen allen,hier is het lekker koel!
wat doe ik hier eigenlijk ? Emma slaapt nogals een roosje en het bed is koel
  zondag 23 juli 2006 @ 07:51:28 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_40096468
Gisteren heeft het hier behoorlijk geregend 's middags waardoor het direct wat afkoelde, nu is het buiten langzaam weer aan het opwarmen, maa rhet is nu zo'n 22 graden. Heerlijk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 23 juli 2006 @ 07:54:48 #298
3142 m@x
pi_40096483
Het is nu inderdaad heerlijk buiten (en ook nog eens lekker rustig omdat iedereen slaapt). Mooi weer voor een ontbijtje in de tuin
pi_40096489
Het is uiteindelijk redelijk afgekoeld hier. Ik ga nog een laatste was in de machine stoppen voor we op vakantie gaan, morgeochtend... nog niet zoveel zin, ik vind het altijd lastig om van huis weg te gaan

Eerst maar ff een ontbijtje denk ik
  zondag 23 juli 2006 @ 08:05:07 #300
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40096509
Het is hier zelfs tekoel voor ontbijt in de tuin! Ik ga toch maar weer even naar bed, kijken ofiknogeenbeetje kan slapen. Fijne dag
  † In Memoriam † zondag 23 juli 2006 @ 08:07:48 #301
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40096517
we zouden gisteren gaan barbequen in amsterdam. maar we waren nog niet aangekomen of het begon te spetteren. maar vriendlief wist niet van wijken, dus barbeque aan en stug doorbakken in de regen.
dat ziet er dan zo uit:

dat witte net boven de bbq is dus geen rook, dat is stoom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')