o sorry, verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het is telefonisch Lady-wrb dus er kan niemand mee
als het goed is doetie het nu.quote:ps de link doet het niet maar iig thx
het is een lang verhaal en ik wil er nu niet over beginnen maar je kunt van het 1ste uitgaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar Bar is het ook echt een gesprek om te praten over wanneer je weer aan het werk gaat of is het gewoon even bijpraten? Kan me namelijk voorstellen dat ze het weer aan het werk eerder aan de bedrijfsarts overlaten? Sterkte in elk geval
dat vraagt weer om een FOTOOOOOOquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedenktijd vragen is een goede tip, Danosa!
Geen vliegengordijn gescoord vandaag, maar wel een tweede tuinbankje (dezelfde als we al hadden). Hij was namelijk in de aanbieding deze week. Ik vond het wel stoer (en idioot)van mezelf om dat ding om half drie 's middags in elkaar te schroeven, in die vreselijke hitte.
Oh....quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
het is een lang verhaal en ik wil er nu niet over beginnen maar je kunt van het 1ste uitgaan
maar dan kan het toch wel hier in west brabant regenenquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:32 schreef lady-wrb het volgende:
neeee het moet droog blijven.
er staat iets te gebeuren bij de school van luca maar ik weet niet wat.
dr stonden net van die enorme filmlampen op het schoolplein en dr stond een hele vrachtwagen met belichtingsapparatuur.
Ehm... ik heb geen idee eigenlijk, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht. Zal wel eens even zoeken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:05 schreef Jelief het volgende:
Ik ben iig blij met die wolken, scheelt een hoop aan directe warmte. Als Emma wakker is gaan we maar even afkoelen in de vomarzeg wat ik mij ineens bedenk, het geld is toch wel al over gemaakt he?
Ik kan het niet vinden, Jelief. Kijk jij het ook nog even na, misschien kijk ik eroverheenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... ik heb geen idee eigenlijk, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht. Zal wel eens even zoeken.
Marco gaat gewoon werken, ik vind dat ik dit zelf moet doen alleen blijf ik het rottig vindenquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef Sugar het volgende:
Oh, Bar, wel goed dat het toch van een echt gesprek komt nu. Maar kun je iemand meenemen? Of anders goed met jezelf afspreken wat je reactie gaat zijn op bepaalde opmerkingen en vragen? Denk aan jezelf hoor.![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, Jelief. Kijk jij het ook nog even na, misschien kijk ik eroverheen
Dat was ikke.quote:Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef Djeez het volgende:
Bar sterkte morgen!
Het heeft hier vanmorgen veel geregent! Lekker koel nu. De zon verstopt zich achter de wolken!
Jippie!!! Zaterdag kunnen we de gordijnen ophalen!
En dan gaan we een nieuwe wasmachine en gasfornuis uitzoeken! Nog tips voor een merk?
Poepiebruinquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef Luchtbel het volgende:
Zonnebankwat dan? Niet bruin?
Bij Lidl verkopen ze nu pepermuntlimonade en dat is zo lekkeren daar moet het ook echt 30 graden voor zijn vind ik.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:06 schreef Githa het volgende:
[spreekwoordmodus]
Morgen is het sint margriet, 6 weken regen of 6 weken niet![]()
[/speerkwoordmodus]
En die ken ik dan weer als "Miegende Griete" wat vertaald in Nederlands weer PisGriet is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef Anitra het volgende:
Githa ik ken hem met valt er 21 juni regen dan valt de vakantie tegen![]()
Ik ben niet ziek, ik doe verstandigquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Luchtbel, met cola minderen?! Ben je ziek?!Ik heb net weer een half litertje weggetankt. Met deze hitte moét ik cola anders trek ik het echt niet hoor!
Ja maar da's nie zo lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar Luchtbel, er bestaat ook nog cafeïnevrije cola en koffie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |