abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39984741
en hier weer verder
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_39984746
hier gaat het steeds een beetje minder eigenlijk,
morgen gesprek met leidinggevende telefonisch, als ik eraan denk krijg ik het al benouwd
maar voorlopig mag iknog niet eens werken dus ik sta wel sterk.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 19:37:36 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39984988
maar het is gewoon ook vreselijk bar.

misschien kan er morgen iemand met je mee?
veel sterkte in elk geval.

je zocht toch knutseltips?
heb je hier misschien iets aan ?

http://www.akkefietje.nl/

[ Bericht 5% gewijzigd door lady-wrb op 19-07-2006 19:56:08 ]
pi_39985114
het is telefonisch Lady-wrb dus er kan niemand mee

ps de link doet het niet maar iig thx
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 19:45:22 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_39985156
Bar, dat lijkt me logisch, volgens mij ben je in het begin vooral verdoofd en dringt het maar heel langzaam tot je door dat je Thijs echt voor altijd kwijt bent Ik vind het nog altijd heel onwerkelijk dat mijn vader er niet meer is, ik weet met mijn hoofd wel dat hij daar op het kerkhof ligt maar mijn hart wil er nog niet aan...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 19:57:18 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39985504
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het is telefonisch Lady-wrb dus er kan niemand mee
o sorry, verkeerd begrepen.
ik kan me best voorstellen dat je er tegenop ziet.
quote:
ps de link doet het niet maar iig thx
als het goed is doetie het nu.
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 19:59:59 #7
43556 miss_dynastie
pi_39985581
Maar Bar is het ook echt een gesprek om te praten over wanneer je weer aan het werk gaat of is het gewoon even bijpraten? Kan me namelijk voorstellen dat ze het weer aan het werk eerder aan de bedrijfsarts overlaten? Sterkte in elk geval
pi_39985807
Moeilijk Bar, zo'n gesprek, maar ze zal toch wel snappen dat je nog niet aan het werk kunt? Dat lijkt me inderdaad meer wat voor een bedrijfsarts. Misschien wil ze gewoon weten hoe het met je gaat en is het puur belangstellend.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39987006
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar Bar is het ook echt een gesprek om te praten over wanneer je weer aan het werk gaat of is het gewoon even bijpraten? Kan me namelijk voorstellen dat ze het weer aan het werk eerder aan de bedrijfsarts overlaten? Sterkte in elk geval
het is een lang verhaal en ik wil er nu niet over beginnen maar je kunt van het 1ste uitgaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 juli 2006 @ 20:56:05 #10
13151 crew  Rewimo
pi_39987386
O lekker begripvol dan als ze je nu alweer aan het werk willen hebben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator woensdag 19 juli 2006 @ 20:57:14 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_39987421
Bar ik wilde dat we meer voor je kunnen doen.

Jessie, ik heb aan je gedacht hoor, in je tentje met die hitte! Jammer dat je daardoor je vakantie zo vroeg moest afbreken maar wel heerlijk dat jullie zo genoten hebben.
Door je verhaaltje over wat je allemaal zag als je wakker werd wil ik zelf bijna gaan kamperen. Het klinkt zo geweldig
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:04:55 #12
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39987679
jee Bar.. Welke gek haalt 't n z'n hoofd om over werk te beginnen als je in jouw situatie zit? Ik geloof dat ik een half jaar in m'n bed zou liggen met de dekens over m'n hoofd heen, daarna zou ik pas eens gaan kijken hoe 't buiten is..
M'n werk zou echt niet op m'n prioriteitenlijstje voorkomen.

Je hebt wel wat anders aan je hoofd. Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39988254
oe dat half jaar in mijn bed lijkt me heerlijk vooral als ik dan ook nog mag slapen tussendoor, slaap nog steeds ontzettend slecht
pi_39988441
Jee Luchtbel, dat je lief zelfs maar aan eten kan denken. Smakelijk... en die oma's zijn zo gek nog nie.
Mijn zus is bij mijn bevalling geweest. Ze was toevallig een paar dagen logeren, maar toen wilde ons monster ineens eerder naar buiten. Hoedanook; Zus begon op de onderste tree van de trap vanwege eng enzo. Uiteindelijk heeft ze de verlosser geholpen met spullen aandragen en stond ze foto's te maken. Voor ons was het erg bijzonder.... En het was vooral geen verplichting, misschien dat dat een beter gevoel geeft?

Bar, succes morgen hoor... blijf jij eerst nog maar eens een goeie poos thuis...!

Dit is Lishe natuurlijk... vanuit de laptop!
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
pi_39988487
Ik denk dat werk in sommige gevallen ook best leuk kan zijn, met name voor een paar uurtjes per dag of per week. Dan ben je even in een andere omgeving, onder andere mensen. Het is erg persoonlijk wat voor jou het beste werk én voelt Bar. Laat je iig niets opleggen wat niet goed voelt. En vraag anders gewoon bedenktijd, soms als je iets even op je in laat werken kijk je er heel anders tegen aan. Succes morgen!
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:41:23 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_39988748
Bedenktijd vragen is een goede tip, Danosa!

Geen vliegengordijn gescoord vandaag, maar wel een tweede tuinbankje (dezelfde als we al hadden). Hij was namelijk in de aanbieding deze week. Ik vond het wel stoer (en idioot )van mezelf om dat ding om half drie 's middags in elkaar te schroeven, in die vreselijke hitte.
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 21:43:44 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39988833
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedenktijd vragen is een goede tip, Danosa!

Geen vliegengordijn gescoord vandaag, maar wel een tweede tuinbankje (dezelfde als we al hadden). Hij was namelijk in de aanbieding deze week. Ik vond het wel stoer (en idioot )van mezelf om dat ding om half drie 's middags in elkaar te schroeven, in die vreselijke hitte.
dat vraagt weer om een FOTOOOOOO
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 21:46:12 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39988922
eerlijk gezegd vind ik een dergelijk gesprek per telefoon nogal lomp
vandaar dat ik uitging dat het een normaal gesprek zou worden.
juist om te voorkomen dat je door je werkgever een hoek wordt ingeduwd waar je niet in wil en nog niet aan toe bent. daarom zei ik dat je iemand mee zou moeten nemen.
maar misschien kan er iemand bij je zijn als je het telefoongesprek voert en dan eventueel meeluisteren?
zodat die persoon kan ingrijpen als het je te moeilijk wordt.
je bent zo kwetsbaar op het ogenblik.
  † In Memoriam † woensdag 19 juli 2006 @ 22:00:13 #19
43556 miss_dynastie
pi_39989482
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

het is een lang verhaal en ik wil er nu niet over beginnen maar je kunt van het 1ste uitgaan
Oh....
pi_39992500
Moeilijk Bar...dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_39992801
Sjeen jammer dat het niet door mocht gaan, maar met die hitte is het ook niet te doen ook he
Isa helemaal blij mama weer te zien
pi_39993179
Bar wat gedoe. Maar je staat idd sterk, het kan gewoon nog niet. en sms gewoon snachts, ik verveel me de takken tot een uur of 4/5
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:08:19 #23
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_39994894
Misschien zeg ik nu wel iets verkeerds maar LB het zou ook een manier van verwerken voor jou kunnen zijn ten opzichte van een bevalling.
  donderdag 20 juli 2006 @ 01:11:37 #24
62233 Jelief
ikke lief!
pi_39996660
Is er nog iemand?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 07:29:33 #25
13151 crew  Rewimo
pi_40000859
Ja hoi ('t is inmiddels wel ietsje later dan toen je riep )
pi_40001141
Goeiemorgen altesaam
Is het bij jullie al wat afgekoeld? Hier is het nog steeds vies benauwd
Saartje
pi_40001508
Succes met dat gesprek Bar... ik hoop dat die leidinggevende meer oog/oor heeft voor jou als persoon dan voor hoe ze je zo snel mogelijk weer aan het werk kunnen krijgen... Neem je tijd hoor

Hier is het benauwd, bewolkt een beetje.
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 09:14:13 #28
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40001948
zon hier, maar t heeft wel geregend vannacht
pi_40002025
Het regende hier net Niet veel, maar toch.
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:23:47 #30
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_40002141
ik wil ook regen
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 09:32:04 #31
37843 lady-wrb
kortaf
pi_40002303
neeee het moet droog blijven.
er staat iets te gebeuren bij de school van luca maar ik weet niet wat.
dr stonden net van die enorme filmlampen op het schoolplein en dr stond een hele vrachtwagen met belichtingsapparatuur.
  † In Memoriam † donderdag 20 juli 2006 @ 09:36:05 #32
81992 Githa
pi_40002394
Vannacht wat regen en onweer gehad, maar nu schijnt het zonnetje weer.

Bar, sterkte met het gesprek. Laat je niet in een hoek drijven meid
pi_40002490
succes bar.
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:46:55 #34
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_40002623
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:32 schreef lady-wrb het volgende:
neeee het moet droog blijven.
er staat iets te gebeuren bij de school van luca maar ik weet niet wat.
dr stonden net van die enorme filmlampen op het schoolplein en dr stond een hele vrachtwagen met belichtingsapparatuur.
maar dan kan het toch wel hier in west brabant regenen
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:51:52 #35
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40002749
Als het hier gaat regenen ga ik met Emma naar buiten, kan ze dat ook eens ervaren

Bar sterkte hoor, die bedenktijd van Danosa vind ik een goeie, dan kun je ook nog even met Mar overleggen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 10:00:51 #36
13151 crew  Rewimo
pi_40002947
Het ziet er hier nog niet echt uit naar regen, Jelief

Bar, hou je taai tijdens het gesprek, ze kunnen je niet dwingen hoor
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:05:10 #37
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40003014
Ik ben iig blij met die wolken, scheelt een hoop aan directe warmte. Als Emma wakker is gaan we maar even afkoelen in de vomar zeg wat ik mij ineens bedenk, het geld is toch wel al over gemaakt he?
pi_40003820
Het regent hier en het is meteen een paar graden koeler Kan ik met frisse moed verder gaan met verhuizen
Saartje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 10:55:45 #39
13151 crew  Rewimo
pi_40004380
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:05 schreef Jelief het volgende:
Ik ben iig blij met die wolken, scheelt een hoop aan directe warmte. Als Emma wakker is gaan we maar even afkoelen in de vomar zeg wat ik mij ineens bedenk, het geld is toch wel al over gemaakt he?
Ehm... ik heb geen idee eigenlijk, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht. Zal wel eens even zoeken.
pi_40004419
morgenochtend om 10.00 uur op gesprek bij leidingevende in het ziekenhuis...
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:59:10 #41
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40004464
Oh, Bar, wel goed dat het toch van een echt gesprek komt nu. Maar kun je iemand meenemen? Of anders goed met jezelf afspreken wat je reactie gaat zijn op bepaalde opmerkingen en vragen? Denk aan jezelf hoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40004493
Bar
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 11:00:45 #43
13151 crew  Rewimo
pi_40004507
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... ik heb geen idee eigenlijk, ik heb er helemaal niet meer aan gedacht. Zal wel eens even zoeken.
Ik kan het niet vinden, Jelief. Kijk jij het ook nog even na, misschien kijk ik eroverheen
pi_40004611
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef Sugar het volgende:
Oh, Bar, wel goed dat het toch van een echt gesprek komt nu. Maar kun je iemand meenemen? Of anders goed met jezelf afspreken wat je reactie gaat zijn op bepaalde opmerkingen en vragen? Denk aan jezelf hoor.
Marco gaat gewoon werken, ik vind dat ik dit zelf moet doen alleen blijf ik het rottig vinden
Het contrast is nu zo groot in vergelijkenis met Marco zijn werk,
Maar goed ik ga vandaag lekker rustig nadenken over hoe en wat enzo
pi_40004750
Je kunt het ook zelf doen als je iemand mee neemt, maar dan ben je niet zo alleen. Leidinggevenden kunnen je zo makkelijk woorden in de mond leggen en voor je het weet spreek je dingen af die je niet wilt. Als er iemand bij is, kan die je tegenhouden. En niks beloven hoor! Je mag best nog nadenken over wat ze zeggen. Laat je niet overhaasten, wat ze ook zeggen. Sterkte alvast!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40004860
Of iemand mee die dan niet mee gaat naar binnen, maar er wel voor je is als je eruit komt misschien?

Ik weet helemaal niet of je op advies zit te wachten Maar wel een tip: zeg niets meer dan noodzakelijk. Zeg ja en nee en laat je niets in de mond leggen.

Heel veel sterkte hoor
Variety is the spice of life
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:10:58 #47
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40006667
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik kan het niet vinden, Jelief. Kijk jij het ook nog even na, misschien kijk ik eroverheen
afschriften zijn nog niet binnen en online houdt Mike dat bij dus daar heb ik geen inlogcode enzo van. Ik laat hem vanavond even nakijken. ik had hem al eerder gevraagd om dat te doen
Het regende hier trouwens we zijn lekker natgeregend op weg terug naar huis.
  Redactie Frontpage donderdag 20 juli 2006 @ 12:13:08 #48
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_40006742
Bar sterkte morgen!

Het heeft hier vanmorgen veel geregent! Lekker koel nu. De zon verstopt zich achter de wolken!

Jippie!!! Zaterdag kunnen we de gordijnen ophalen!
En dan gaan we een nieuwe wasmachine en gasfornuis uitzoeken! Nog tips voor een merk?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:18:16 #49
144006 chacama
Ondernemend!
pi_40006920
Sterkte Bar. Ik hoop dat ze jouw gezondheid toch boven het belang van het bedrijf kunnen stellen, want alleen als jij je lekker voelt kun je optimaal voor de zaak presteren.....

En laat je inderdaad niet gek maken. Jij bent belangrijk!!!
pi_40007143
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 12:13 schreef Djeez het volgende:
Bar sterkte morgen!

Het heeft hier vanmorgen veel geregent! Lekker koel nu. De zon verstopt zich achter de wolken!

Jippie!!! Zaterdag kunnen we de gordijnen ophalen!
En dan gaan we een nieuwe wasmachine en gasfornuis uitzoeken! Nog tips voor een merk?
Dat was ikke.
pi_40007174
Nou, weet wat je vraagt als je om regen vraagt, het weer daarna wordt er echt niet beter van
Ik heb liever die 33 graden van gisteren dan deze benauwdheid.

Hoe is het gesprek verlopen dan Bar, heb je daar wel een goed gevoel bij/
Succes morgen! En laat je niet verlokken tot afspraken maken die je niet waar kunt maken hoor, gewoon bedenktijd vragen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:36:29 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40007517
Idd, niets beloven, Bar! Hou alle opties open en denk thuis het gesprek nog eens rustig over.

Getver, het heeft hier vannacht geregend en vanmorgen hadden we ook nog een redelijke bui.. Nu is het helemaal vies buiten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:42:16 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40007683
En weet je Bar, als je het er zo ontzettend niet naar je zin had waarom zou je nu nog iets gaan doen wat je rot vond? Heb je nog met je psych hierover gehad? Omdat het ook op die plek is? Waar we het toen over hadden, lijkt me echt niet verkeerd namelijk.... Misschien is het een goed moment om verder te kijken, als dat mogelijk is.

Lekker klef he Danosa heerlijk als je zo met je polsen aan je bureau geplakt zit. Je voeten in een teiltje onder de tafel, doe mij ook maar 33 graden hoor en een beetje wind
pi_40008169
Vies klef jah, #@*&%
hopen dat dit gauw weer weg is en we weer kunnen genieten van de oude bekende 33 graden ik ben gisteren zelfs nog onder de zonnebank geweest en zelfs daar genoot ik van

Bar, nu ik het stukje van LB hierboven lees denk ik: meid je hebt gelijk! Ik wist niet dat je het al niet naar je zin had daar en wist al helemaal niet dat je in het ziekenhuis zelf werkt, maar deze info rijker denk ik dat je je energie wel beter kan gebruiken. Jóu gezondheid gaat voor en verlies dat niet uit ogen.
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:05:02 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40008473
Zonnebank wat dan? Niet bruin?

Bij Lidl verkopen ze nu pepermuntlimonade en dat is zo lekker en daar moet het ook echt 30 graden voor zijn vind ik.
pi_40008832
Nee dat telefonisch gesprek vond ik weinig aan

'Overleden' vrouw zegt 'au' tegen uitvaartverzorgers
Het zal je maar gebeuren
pi_40008955
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 13:05 schreef Luchtbel het volgende:
Zonnebank wat dan? Niet bruin?

Bij Lidl verkopen ze nu pepermuntlimonade en dat is zo lekker en daar moet het ook echt 30 graden voor zijn vind ik.
Poepiebruin

Ze verkopen de wereld aan sapjes en limonades zag in hun folder
Ik zag allerlei shooters door mijn gedachten vliegen
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:27:29 #58
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40009201
Ja heel veel en heel lekker. Sapjes hebben we nooit. Duur vind ik, krent
Maar mag niet meer zo veel cola van mezelf (ontwennen *ril* ) dus we hebben nu zes soorten limonade. Nog een reden voor lekker zomers weer; zomerfruit. Kersen, aardbeien, frambozen en radijsjes.
pi_40009956
Bar ook hier het advies wat Luchtbel geeft. Denk aan jezelf, wat jij wilt, wat jij voelt :
  donderdag 20 juli 2006 @ 13:56:57 #60
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_40010233
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:06 schreef Githa het volgende:
[spreekwoordmodus]
Morgen is het sint margriet, 6 weken regen of 6 weken niet
[/speerkwoordmodus]
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef Anitra het volgende:
Githa ik ken hem met valt er 21 juni regen dan valt de vakantie tegen
En die ken ik dan weer als "Miegende Griete" wat vertaald in Nederlands weer PisGriet is.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_40013096
ben het ook eens met Luchtbel, sterkte Bar

Hier is het bewolkt en beter te doen dan gisteren, maar wel warm nog. Ik doe nu dus ook lekker niks heb alleen vanmorgen de tuin wat toonbaarder gemaakt.
pi_40022293
Ik ben een emotiemuts hoor

Er komt een kleine egel de tuin ingelopen ik roep marco wat die beestjes mogen eten en drinken
En vraag of marco mee naar buiten komt,
Marco pakt de egel en wind zijn vertrouwen de egel zit in zijn hand brokjes te eten en vind het maar best
En bij mij branden de tranen
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:02:30 #63
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40022509
Och wat schattig Bar, dat dat egeltje zo uit zijn hand durft te eten!

Luchtbel, met cola minderen?! Ben je ziek?! Ik heb net weer een half litertje weggetankt. Met deze hitte moét ik cola anders trek ik het echt niet hoor!
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:10:22 #64
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40024375
Bar wat lief! Dan zou ik ook mijn tranen in moeten slikken hoor! Btw een egeltje mag je rijp fruit geven ze kwamen vroeger bij mijn ouders de afgevallen pruimen opeten, kattenvoer (niet de droge brokken maar dat natte voer) en in géén geval melk neerzetten, dat laxeert en daar kunnen ze niet tegen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:14:56 #65
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40024526
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:02 schreef Spuuglokje het volgende:

Luchtbel, met cola minderen?! Ben je ziek?! Ik heb net weer een half litertje weggetankt. Met deze hitte moét ik cola anders trek ik het echt niet hoor!
Ik ben niet ziek, ik doe verstandig Ik mag één klein flesje per dag. In plaats van vier
pi_40024567
LB goed bezig

Mijn enkels zijn weg
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:16:14 #67
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40024568
Heel verstandig LB! Ik ben blij dat je konijn weer terug is, lekker vertrouwd!
Ylana
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:18:29 #68
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40024658
Echt maar Spuuglokje, ik drink op m'n werk ook nog eens veel te veel koffie. Minstens acht bekertjes. Dat moet ook echt stoppen. Heb ik al eens verteld dat ik weinig slaap wel typisch gevalletje van kip of het ei hoor.

Ja kanijn is er weer
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:20:03 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_40024703
dubbel
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:20:29 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_40024713
hallooooo

ik wil ff vertellen dat ik zo blij ben, want ik ben al 14 kilo kwijt
verder is het een uitgezakt lijf hoor
stormy waters...
sailin'
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:25:32 #71
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_40024833
Belaan, stoere moeke! Lekker dat je zoveel kwijt bent (dat uitgezakte negeer ik beleefd). Had ik al verteld dat ik Ezra een leuke naam vind? Bij deze dan
Ylana
pi_40024836
Belaantje Wat goed joh! Ach en dat uitgezakt trekt ook wel weer bij
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:26:53 #73
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40024876
Maar Luchtbel, er bestaat ook nog cafeïnevrije cola en koffie!
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:27:18 #74
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40024886
14 kilo, wat goed Belana!
  donderdag 20 juli 2006 @ 21:28:52 #75
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40024929
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Maar Luchtbel, er bestaat ook nog cafeïnevrije cola en koffie!
Ja maar da's nie zo lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 juli 2006 @ 21:37:52 #76
13151 crew  Rewimo
pi_40025182
Kwestie van wennen joh, LB. Jij bent zo stoer, lukt je best

Belana, wat goed zeg 14 kilo! En Ezra is echt prachtig, heb je mooi afgebakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')