Die hebben het nog makkelijker ja. Hoppa stoppen en je bent er van af.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef BobbyB het volgende:
Ach ja kortzichtige mensen... dat is net als dat volk die roept dat rokers maar moeten stoppen met roken en alcoholisten stoppen met drinken.
jij vind negers ergquote:dWc is zelf neger, wat is erger?
Tja, wil wil er nu met een stel kleuters in discussie gaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk dat Lisanne__tje haar buik vol heeft van dit topic!
In Limburg wel. Daar noemen ze 5 kilo vreten naar binnen stouwen en aanduwen met de hals van een fles wijn 'bourgondisch'. Dat maak je tenminste op uit de geluiden die tussen de hompen vlees en hun kakwangen vandaan komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:22 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn mensen van beneden de rivieren gemiddeld dikker? Bourgondische schranspartijen enzo?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
EN DAAR HEB JE GENOEG GEWICHT VOOR OOK! DIKZAK!!11einz
Dikke mensen willen met niemand in discussie gaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, wil wil er nu met een stel kleuters in discussie gaan
Geilquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef Sanne1805 het volgende:
Hoe onze al immens lelijke juup een dikke stinkende juuperdepoep werd....
juuperdepuup zat op de stuup met een zak vol vreten
wat ie vlak erna weer uit had gescheten.
oh zie daar
tussen het bruin, ik ben een stukje vergeten
zonde om dat niet alsnog op te vreten...
Wie ken er nou geen discussie winnen van kleuters danquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dikke negers zijn nog ergerquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die hebben het nog makkelijker ja. Hoppa stoppen en je bent er van af.
[..]
jij vind negers erg![]()
Discriminiatie!!!!
Ja iddquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef mvdlubbe het volgende:
Trouwens,ook even op mensen die zichzelf in plaats van
dik
, 'gewichtig' willen noemen.
nogmaals.
Zwaarlijfige fetzakkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef mvdlubbe het volgende:
dik
nogmaals.
kinderen hebben een briljantie visie op de wereld. Met ze praten is erg leuk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie KEN er nou geen nederlandsquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wie ken er nou geen discussie winnen van kleuters dan
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:44 schreef Sanne1805 het volgende:
Hoe onze al immens lelijke juup een dikke stinkende juuperdepoep werd....
juuperdepuup zat op de stuup met een zak vol vreten
wat ie vlak erna weer uit had gescheten.
oh zie daar
tussen het bruin, ik ben een stukje vergeten
zonde om dat niet alsnog op te vreten...
Zo moet je het niet zien, ze is gewoon de slimste en heeft besloten geen nutteloze energie in zulks tuig te stoppen. Mensen die zo kortzichtig zijn en ook nog kinderachtig reageren zijn het gewoon niet waard.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wie ken er nou geen discussie winnen van kleuters dan
Vergeet 'maatje meer', 'corpulent' en 'volslank' niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:47 schreef mvdlubbe het volgende:
dik
nogmaals.
Erg jonge kinderen kunnen niet liegen (pas wanneer zij zelfbesef krijgen).quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kinderen hebben een briljantie visie op de wereld. Met ze praten is erg leuk.
Zware botten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Vergeet 'maatje meer', 'corpulent' en 'volslank' niet.
Alsof dikke mensen wel wat waard zijnquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien, ze is gewoon de slimste en heeft besloten geen nutteloze energie in zulks tuig te stoppen. Mensen die zo kortzichtig zijn en ook nog kinderachtig reageren zijn het gewoon niet waard.
Groetjes,
Veldmuis
en ze zijn eerlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kinderen hebben een briljantie visie op de wereld. Met ze praten is erg leuk.
Zegt hij die "get HUGE or die trying" in zijn onderschrift heeft staanquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Alsof dikke mensen wel wat waard zijn
Jij bent ook dik!!! (van de anabolen misschien dan....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dan heeft hij een klein piemeltjequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij bent ook dik!!! (van de anabolen misschien dan....)
Doen alsof je mij bentquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien, ze is gewoon de slimste en heeft besloten geen nutteloze energie in zulks tuig te stoppen. Mensen die zo kortzichtig zijn en ook nog kinderachtig reageren zijn het gewoon niet waard.
Groetjes,
Veldmuis
In elk geval niet hun gewicht in goud.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Jij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik elk geval niet hun gewicht in goud.
Tja, zo'n reactie zegt meer over jou dan over dikke mensenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je vergeet: groetjes veldmuisquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef BobbyB het volgende:
]Weet je wat zo hypocriet is bij Fok? Als het om Marokkanen was gegaan was het topic allang dichtgeweest. Zolang het om homo's, joden of in dit geval dikke mensen gaat blijft het topic gewoon open
[..]
Tja, zo'n reactie zegt meer over jou dan over dikke mensen![]()
Dikke mensen zijn meestal wel gezellig (vind ik dan) en hebben ook niet zulke vooroordelen.
Sorry, mijn worstvingertjes stonden even verkeerd op het toetsenbord.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef BobbyB het volgende:
Dikke mensen zijn meestal wel gezellig (vind ik dan) en hebben ook niet zulke vooroordelen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor was miss middelmatig... maar na gebruik van: verschrompeld![]()
dat is echt zo een non-argument.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef BobbyB het volgende:
]
Skaai, blijf eens van TrenTs' account af!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Sorry, mijn worstvingertjes stonden even verkeerd op het toetsenbord.
Dat komt omdat ze weten dat je door overgewicht je leven verkort en dan kunnen ze maar beter zorgen dat ze het leuk hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef BobbyB het volgende:
Straks krijg ik nog hangtieten ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Skaai, blijf eens van TrenTs' account af!!
Nee die argumenten die julle gebruiken slaan ergens op zekerquote:
Gaat niet, ik heb een vertekend zelfbeeld en moet dwangmatig overal foto's posten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je maar van je camera afblijft.
KUT !!!! :S :S OMFGZ0RSROFLWOUTERS!!!!!11einzweipolietsie!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaat niet, ik heb een vertekend zelfbeeld en moet dwangmatig overal foto's posten.
Rustig aan of ik ban je.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
KUT !!!! :S :S OMFGZ0RSROFLWOUTERS!!!!!11einzweipolietsie!
Wanneer iedereen een test bij de hartstichting zou kunnen doen hoeveel procent marokkaan hij was en wat daarvan de gevolgen voor de gezondheid zouden zijn, zou daar best een topic over kunnen ontstaan, denk ik zoquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef BobbyB het volgende:
]Weet je wat zo hypocriet is bij Fok? Als het om Marokkanen was gegaan was het topic allang dichtgeweest. Zolang het om homo's, joden of in dit geval dikke mensen gaat blijft het topic gewoon open
[..]
Tja, zo'n reactie zegt meer over jou dan over dikke mensen![]()
Ja ikkequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef TrenTs het volgende:
Iemand met nog een positieve opmerking over dikke mensen?
Kom op, doe ze even een plezier.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef SeaOfLove het volgende:
niet echt eigenlijk
Wanneer het verbod op kannibalisme opgeheven wordt, zijn dikke mensen geliefd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef TrenTs het volgende:
Tot die tijd alleen als poef.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:09 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Wanneer het verbod op kannibalisme opgeheven wordt, zijn dikke mensen geliefd.
oh ja ook zoiets whahahhaha! zware botten! HA voel maar eens hoe zwaar mijn vuist is als deze op je neus neerkomt! pfff....quote:
Jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef TrenTs het volgende:
Doe je ook aan fisten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
oh ja ook zoiets whahahhaha! zware botten! HA voel maar eens hoe zwaar mijn vuist is als deze op je neus neerkomt! pfff....
Voor een lelijk meisje post je wel onvriendelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
oh ja ook zoiets whahahhaha! zware botten! HA voel maar eens hoe zwaar mijn vuist is als deze op je neus neerkomt! pfff....
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:10 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de meeste vetkleppen een prima conditiequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef Noork het volgende:
Heeft veel zweten niet gewoon te maken met een slechte conditie?
Goede kaak, slik en armspieren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:14 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de meeste vetkleppen een prima conditie.
Ook jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:15 schreef SeaOfLove het volgende:
fuck Eririn was de graftak;-( Excusez moi;-)
Vergeten we het zitvlees niet!quote:
Ach, maak ze beiden graftak!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:15 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ook ja![]()
Nou ja ik vergeef het je omdat je niet dik bent.![]()
Whahahah! nou vergeven, voelde de zee van liefde al niet zo....quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Normaal ben ik best schattig enzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
Whahahah! nou vergeven, voelde de zee van liefde al niet zo....
eeej dichtende muppit, ga jij nou maa rlekker met je op bange dagen gevlochten matje zitten hopen op een vliegend tapijt!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Voor een lelijk meisje post je wel onvriendelijk.
Dacht dat hij dat matje gevingerhaakt hadquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
eeej dichtende muppit, ga jij nou maa rlekker met je op bange dagen gevlochten matje zitten hopen op een vliegend tapijt!
Jeetje, relaxt een beetje... TS heeft naar mijn mening dikke mensen he-le-maal niet belachelijk gemaakt. Hij stelt gewoon een normale vraag! Eerlijk is eerlijk, het is toch ook zo dat je dikke mensen regelmatig ziet zweten?quote:wrom zitten jullie altijd dikke mensen af te kraken... ik zie genoeg mensen in mn omgeving die er echt mee worstelen met hun 'dik zijn'... dunne mensen weten gewoon niet waar ze over praten... ze zeggen heel makkelijk : die moeten afvallen... terwijl ze het zelf nog nooit hebben gedaan... weet je hoe moeilijk dat is??? dus ik zal bij deze zeggen: dunne mensen die op deze manier over dikke mensen praten zijn losers
a/s/l/bmi?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef Syll het volgende:
K heb het eigenlijk altijd koud. En zweet nu ook absoluut niet.
nepvetklep!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef Syll het volgende:
K heb het eigenlijk altijd koud. En zweet nu ook absoluut niet.
Moet jij niet meer lachwekkende tieten in je fotoboek zetten, in plaats van pogingen tot grappig-zijn te ondernemen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
eeej dichtende muppit, ga jij nou maa rlekker met je op bange dagen gevlochten matje zitten hopen op een vliegend tapijt!
BEHALVE IN VRETEN!!!!!11quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:29 schreef Zyggie het volgende:
Ja dikke mensen hebben het warmer maar hun mechanisme die de temperatuur op de goede hoogte houdt is ook luier. Dikke mensen zijn in alles lui.
neuh...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Moet jij niet meer lachwekkende tieten in je fotoboek zetten, in plaats van pogingen tot grappig-zijn te ondernemen?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Zweten rijmt ook op vreten.
Toeval? I think not.
muwhahahahahaa!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Toeval? I think not.
Omgekeerd ook, trouwens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Toeval? I think not.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |