Jij bent ook dik!!! (van de anabolen misschien dan....quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Alsof dikke mensen wel wat waard zijn
Dan heeft hij een klein piemeltjequote:Op woensdag 19 juli 2006 21:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij bent ook dik!!! (van de anabolen misschien dan....)
Doen alsof je mij bentquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien, ze is gewoon de slimste en heeft besloten geen nutteloze energie in zulks tuig te stoppen. Mensen die zo kortzichtig zijn en ook nog kinderachtig reageren zijn het gewoon niet waard.
Groetjes,
Veldmuis
In elk geval niet hun gewicht in goud.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Jij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik elk geval niet hun gewicht in goud.
Tja, zo'n reactie zegt meer over jou dan over dikke mensenquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je vergeet: groetjes veldmuisquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef BobbyB het volgende:
]Weet je wat zo hypocriet is bij Fok? Als het om Marokkanen was gegaan was het topic allang dichtgeweest. Zolang het om homo's, joden of in dit geval dikke mensen gaat blijft het topic gewoon open
[..]
Tja, zo'n reactie zegt meer over jou dan over dikke mensen![]()
Dikke mensen zijn meestal wel gezellig (vind ik dan) en hebben ook niet zulke vooroordelen.
Sorry, mijn worstvingertjes stonden even verkeerd op het toetsenbord.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef BobbyB het volgende:
Dikke mensen zijn meestal wel gezellig (vind ik dan) en hebben ook niet zulke vooroordelen.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor was miss middelmatig... maar na gebruik van: verschrompeld![]()
dat is echt zo een non-argument.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef BobbyB het volgende:
]
Skaai, blijf eens van TrenTs' account af!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Sorry, mijn worstvingertjes stonden even verkeerd op het toetsenbord.
Dat komt omdat ze weten dat je door overgewicht je leven verkort en dan kunnen ze maar beter zorgen dat ze het leuk hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef BobbyB het volgende:
Straks krijg ik nog hangtieten ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Skaai, blijf eens van TrenTs' account af!!
Nee die argumenten die julle gebruiken slaan ergens op zekerquote:
Gaat niet, ik heb een vertekend zelfbeeld en moet dwangmatig overal foto's posten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je maar van je camera afblijft.
KUT !!!! :S :S OMFGZ0RSROFLWOUTERS!!!!!11einzweipolietsie!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gaat niet, ik heb een vertekend zelfbeeld en moet dwangmatig overal foto's posten.
Rustig aan of ik ban je.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
KUT !!!! :S :S OMFGZ0RSROFLWOUTERS!!!!!11einzweipolietsie!
Wanneer iedereen een test bij de hartstichting zou kunnen doen hoeveel procent marokkaan hij was en wat daarvan de gevolgen voor de gezondheid zouden zijn, zou daar best een topic over kunnen ontstaan, denk ik zoquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:55 schreef BobbyB het volgende:
]Weet je wat zo hypocriet is bij Fok? Als het om Marokkanen was gegaan was het topic allang dichtgeweest. Zolang het om homo's, joden of in dit geval dikke mensen gaat blijft het topic gewoon open
[..]
Tja, zo'n reactie zegt meer over jou dan over dikke mensen![]()
Ja ikkequote:Op woensdag 19 juli 2006 22:07 schreef TrenTs het volgende:
Iemand met nog een positieve opmerking over dikke mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |