Jeetje, relaxt een beetje... TS heeft naar mijn mening dikke mensen he-le-maal niet belachelijk gemaakt. Hij stelt gewoon een normale vraag! Eerlijk is eerlijk, het is toch ook zo dat je dikke mensen regelmatig ziet zweten?quote:wrom zitten jullie altijd dikke mensen af te kraken... ik zie genoeg mensen in mn omgeving die er echt mee worstelen met hun 'dik zijn'... dunne mensen weten gewoon niet waar ze over praten... ze zeggen heel makkelijk : die moeten afvallen... terwijl ze het zelf nog nooit hebben gedaan... weet je hoe moeilijk dat is??? dus ik zal bij deze zeggen: dunne mensen die op deze manier over dikke mensen praten zijn losers
a/s/l/bmi?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef Syll het volgende:
K heb het eigenlijk altijd koud. En zweet nu ook absoluut niet.
nepvetklep!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:26 schreef Syll het volgende:
K heb het eigenlijk altijd koud. En zweet nu ook absoluut niet.
Moet jij niet meer lachwekkende tieten in je fotoboek zetten, in plaats van pogingen tot grappig-zijn te ondernemen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:22 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
eeej dichtende muppit, ga jij nou maa rlekker met je op bange dagen gevlochten matje zitten hopen op een vliegend tapijt!
BEHALVE IN VRETEN!!!!!11quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:29 schreef Zyggie het volgende:
Ja dikke mensen hebben het warmer maar hun mechanisme die de temperatuur op de goede hoogte houdt is ook luier. Dikke mensen zijn in alles lui.
neuh...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Moet jij niet meer lachwekkende tieten in je fotoboek zetten, in plaats van pogingen tot grappig-zijn te ondernemen?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Zweten rijmt ook op vreten.
Toeval? I think not.
muwhahahahahaa!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Toeval? I think not.
Omgekeerd ook, trouwens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
Toeval? I think not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |