Niemand had gedacht dat er ooit nog een Walkowiak zou komen ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:16 schreef frankium het volgende:
Why hebben ze die pereiro een half uur kado gedaan?
Welquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:18 schreef Gitanki het volgende:
Pereiro wint de tour, dankzij Landis[afbeelding]
Herbert zeker weerquote:
Dan hoop ik op Sastre.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
Menchov gaat 'm niet winnen.
Het wordt Kloden, Pereiro, Sastre of misschien Evans.
Ik ook. Ik denk soms al Herbiequote:Op woensdag 19 juli 2006 17:19 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Herbert zeker weer(ik kijk op Sporza)
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het is trouwens dit jaar precies 50 jaar geleden dat Walkowiak de Tour won, hoe mooier wil je het nog hebben ...![]()
Wie is Landis?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:20 schreef Bruce117 het volgende:
Landis op 9 minuut 25
Zeker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:21 schreef twi het volgende:
Jammer voor Menchov, maar voor vandaag had ik hiervoor getekend. Prachtrit met prachtuitslag
Morgen dus bij Kloden in het wiel en hij wint de Tour.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, Pereiro verloor een minuut en een beetje op Kloden in de vorige tijdrit.
Die rijd je er niet zomaar uit in de tijdrit. En dan te bedenken dat hij anderhalf week geleden nog een half uur achterstond. 67e ofzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:21 schreef Arcee het volgende:
Pereiro heeft straks gewoon weer anderhalve minuut in 't geel.
Misschien gaat Desselquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Morgen dus bij Kloden in het wiel en hij wint de Tour.
Sarcasme neeem ik aan..zojaquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:22 schreef Zwansen het volgende:
Laten we wel reeël blijven, Landis heeft natuurlijk veel kopwerk gedaan de afgelopen dagen. Dit breekt hem nu op. Jammer.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:22 schreef Zwansen het volgende:
Laten we wel reeël blijven, Landis heeft natuurlijk veel kopwerk gedaan de afgelopen dagen. Dit breekt hem nu op. Jammer.
Ja, dat is weer jammer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
MAarten vergelijkt Rasmussen met Merckx![]()
Axel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:22 schreef -skippybal- het volgende:
MAarten vergelijkt Rasmussen met Merckx![]()
Alle ballen op Sastre dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Sastre lijkt een beetje op Riquelme qua gezichtsuitdrukking.
Morgen aanvallen alá Rasmussen, alles of niets spelen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:28 schreef Sethje het volgende:
Menchov verliest een dikke 2 minuten op sastre....
kutzeg
Mooie dagoverwinning maaar het klassement blijft steeds de achilleshiel van de Rabo's
Inderdaadquote:
Je kunt niet onverdiend de Tour winnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:29 schreef Sethje het volgende:
Het is niet te hopen dat Pereiro de tour wint want dat is echt niet verdiend.
Doe dan maar Sastre, Evans of Kloden
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Morgen aanvallen alá Rasmussen, alles of niets spelen.
agree very very much, geen grote meneerquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:29 schreef twi het volgende:
Wat zeiden we giteren nou? Zelden zo'n slechte gele-trui drager gezien?
Tsja, als je zo respectloos met de trui omgaat verdien je om zo te breken.
Wanneer Perreiro het wint is dat echt wel verdiend. Okee, hij verloor een hoop, maar het is echt wel een goede renner. Geen Dessel, geen Voeckler of in die categorie. Perreiro was vorig jaar ook goed in de Tour.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:29 schreef Sethje het volgende:
Het is niet te hopen dat Pereiro de tour wint want dat is echt niet verdiend.
Doe dan maar Sastre, Evans of Kloden
Pereiro rijdt al twee jaar gewoon top 10 in de Tour. Tuurlijk, hij doet het vaak door lange aanvallen, maar hij durft tenminste. Hij kreeg vorig jaar niet voor niks de prijs van de strijdlust over de hele tour , en dat als niet Fransman !quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer Perreiro het wint is dat echt wel verdiend. Okee, hij verloor een hoop, maar het is echt wel een goede renner. Geen Dessel, geen Voeckler of in die categorie. Perreiro was vorig jaar ook goed in de Tour.
Toen mocht hij ook vooruit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer Perreiro het wint is dat echt wel verdiend. Okee, hij verloor een hoop, maar het is echt wel een goede renner. Geen Dessel, geen Voeckler of in die categorie. Perreiro was vorig jaar ook goed in de Tour.
Zelfs met zo'n etappe denk je nog alleen rondemaster?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Boogerd 15 he
Perreiro heeft bij Phonak gefietst...quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:30 schreef Ericr het volgende:
Spaanse wielrennen onthoofd en dan twee Spanjaarden aan de leiding.
Hij wint alleeen maar dankzij zijn vlucht waarbij het peleton heeft liggen slapen, dat noem ik niet verdiend, dat neemt niet weg dat het geen goede renner is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:30 schreef twi het volgende:
[..]
3 keer zelfsquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik hoop dat Sastre de tour wint.. echt een topper en ik gun het hem wel na vele 2e plaatsen.
Net zoals voorgaande tours voor rabo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:34 schreef Zwansen het volgende:
Hm, Menchov sowieso dus 6e.
Als hij morgen niet meer tijd verliest.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Ericr het volgende:
Menchov moet Dessel kunnen hebben in de TT.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom heeft Rasmussen nou een baardje en een snorretje.
Dat is minstens anderhalve gram.![]()
Dat is waar, maar dat is geen aankomst bergop.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als hij morgen niet meer tijd verliest.
De tour is toch echt wel geslaagd voor Rabobank: 4 etappes en de bolletjestrui. En Menchov kan nog top 5 rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Sethje het volgende:
Rasmussen erg top maar ik denk dat de Breuk het niet leuk vind dat zn klassement kapot is
Rasmussen in zn interview toen hem gevraagd werd over de bolletjestruiquote:
Wat is daar zoquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:39 schreef Maybach het volgende:
[..]
Rasmussen in zn interview toen hem gevraagd werd over de bolletjestrui
wat is daar grappig aan? Het is waar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:39 schreef Maybach het volgende:
[..]
Rasmussen in zn interview toen hem gevraagd werd over de bolletjestrui
Het is absoluut waar maar de arrogontie in de uitspraak was leuk. Zelfs Armstrong heeft geloof ik nooit met zoveel zelfvertrouwen gezegd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
wat is daar grappig aan? Het is waar.![]()
Wanneer je zo'n rit wint en de bolletjestrui pakt is dat alleen maar mooi denk ik. Menchov bleef sowieso een outsider, geen favoriet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:42 schreef Sethje het volgende:
HEEEERLIJK BOOGERD
"wie heeft er nu het geel"
- pereiro sio
"die moeten ze nog eens ene half uur geven"
inderdaaad kutpeleton als hij deze tour wint is het echt tour onwaardig.
en voor Rabo is de tour misschien wel geslaagd met de etappes maar omdat er zoveel werd gereoepen over top3 misschien zelfs geel voor menchov is Breukink misshcien wat dat betreft niet zo blij.
Al die pussies die hem een half uur hebben gegeven zijn onwaardig. En dat is niet alleen Phonak, de rest deed ook helemaal niets. Best matig om nu allemaal maar naar Phonak te wijzen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:42 schreef Sethje het volgende:
inderdaaad kutpeleton als hij deze tour wint is het echt tour onwaardig.
Tijdrit komt nog, denk dat Kloden het daar gaat proberen. Gezien het laffe rijden van z'n ploeg vandaag weer (Menchov/Evans bijhalen).quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
Het is heel simpel, Kloden moet morgen 2 minuten goedmaken op Pereiro om de Tour te winnen.
In de tijdrit gaat Kloden niet veel goedmaken op Pereiro.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:46 schreef twi het volgende:
[..]
Tijdrit komt nog, denk dat Kloden het daar gaat proberen. Gezien het laffe rijden van z'n ploeg vandaag weer (Menchov/Evans bijhalen).
Niet alleen Phonak, heel het peleton moet zich dit aanrekenen. Maar ik vind dit geen waardige manier om de tour te winnen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Al die pussies die hem een half uur hebben gegeven zijn onwaardig. En dat is niet alleen Phonak, de rest deed ook helemaal niets. Best matig om nu allemaal maar naar Phonak te wijzen.
zap dan toch naar de vrt enzoquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:46 schreef Toad het volgende:
Tsjonge jonge, waarom kapt NOS het nou af? Wacht lekker tot het 6 uur journaal.
Rabobank heeft nog even wat aangedrongen in die etappe. Weliswaar pas laat in de etappe, maar als de rest op dat moment had meegedaan, hadden ze nog wel minstens 2, misschien meer minuten teruggepakt. En dan waren de kansen van Pereiro minder goed geweest.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Al die pussies die hem een half uur hebben gegeven zijn onwaardig. En dat is niet alleen Phonak, de rest deed ook helemaal niets. Best matig om nu allemaal maar naar Phonak te wijzen.
minimaal een minuutquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In de tijdrit gaat Kloden niet veel goedmaken op Pereiro.
En Pereiro is een man van de derde week.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was vorige keer een minuut, nu heeft Pereiro wel wat meer moraal.
We weten wat moraal vorig jaar in de laatste tijdrit met Rasmussen heeft gedaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was vorige keer een minuut, nu heeft Pereiro wel wat meer moraal.
En is misschien niet eens voluit gegaan in de vorige tijdrit, waarom zou hij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Pereiro is een man van de derde week.
Waarom niet? Hij rijdt nu in de Alpen echt wel op niveau.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
Niet alleen Phonak, heel het peleton moet zich dit aanrekenen. Maar ik vind dit geen waardige manier om de tour te winnen.
Pereiro heeft al tijdritten behoorlijk gereden. Dat had Rasmussen nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
We weten wat moraal vorig jaar in de laatste tijdrit met Rasmussen heeft gedaan.![]()
ja ik want ga zo etenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
heeft er iemand al hongerklop gekregen in dit topic?
Ik heb weer honger naar morgen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dat was niet omdat ze bang waren van Pereiro, enkel om Phonak te pesten, zeker geen reden om nu wat lacherig "We hebben het toch gezegd!" te gaan verkondigen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:50 schreef Wombcat het volgende:
Had T-Mobile en CSC maar mee moeten fietsen toen Rabobank op 15 km voor het einde van de etappe ging rijden.
Ja, van het lachen om Landis.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vroege ontsnapping, alles kanquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:55 schreef Eppie_NL het volgende:
stel je voor maakt Landis morgen ff 8 min goed.....sluit niet uit![]()
Jij vindt het geen onwaardige manier ... heeft Pereiro je ooit iets gedaan ofzo? Je geeft disproportioneel op hem af, als ik je reacties terug lees.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:47 schreef Sethje het volgende:
Niet alleen Phonak, heel het peleton moet zich dit aanrekenen. Maar ik vind dit geen waardige manier om de tour te winnen.
wordt morgen dus weer rond een uurtje of 4 inschakelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens wel weer een rit waar je probleemloos pas om half vijf kon inschakelen zonder iets te missen.
Ook weer waar, maar dit geeft wel aan dat het niet slim is om de trui zo gemakkelijk weg te geven als je de Tour wilt gaan winnen. Want nu verliest Landis wel gewoon héél veel tijd vandaag, maar als hij een wat normale mindere dag had gehad, en bv. 1½-2 minuten had verloren, dan was 'ie nu ook niet meer zo vrolijk geweest, want ook dan had gegolden dat het niet gegarandeerd was dat hij die tijd terugwon in de tijdrit. In de eerste tijdrit won hij immer ook maar 1:47 of zo op Pereiro.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was niet omdat ze bang waren van Pereiro, enkel om Phonak te pesten, zeker geen reden om nu wat lacherig "We hebben het toch gezegd!" te gaan verkondigen.
perfecte conclusiequote:Op woensdag 19 juli 2006 17:42 schreef Ericr het volgende:
Menchov op waarde geklopt, morgen nog wat kansjes.
Het duurde wel lang voordat er iets gebeurde. Ik zat me eigenlijk op te vreten dat T-Mobile niets deed op de Mollard, want Landis zat daar zover achterin de groep. Als je op dat moment het tempo omhoog gaat, en Klöden demarreert, dan heeft Landis al meteen 30 meter achterstand, en dat moet 'ie dan eerst weer dichtrijden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens wel weer een rit waar je probleemloos pas om half vijf kon inschakelen zonder iets te missen.
met Boogerd vroeg aanvallen zekerquote:
Nee, maar de enige reden dat hij nu in het geel rijdt is omdat het peleton hem die 35 minuten heeft gegund, en hij rijdt nu goed mee dat klopt. maar zijn tijd -35 minuten...dan was het nu een leuke klimmer geweest snapje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:56 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Jij vindt het geen onwaardige manier ... heeft Pereiro je ooit iets gedaan ofzo? Je geeft disproportioneel op hem af, als ik je reacties terug lees.
McEwen te laat... Freire groen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
Trouwens nog maar 44 man binnen. Zullen er wel wat buiten tijd komen.
McEwen zou maar buiten de tijd aankomen, dan wint Rabobank ook nog eens de groene trui.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
Trouwens nog maar 44 man binnen. Zullen er wel wat buiten tijd komen.
Ik denk dat Evans sinds die in het roze in de Giro een nog grotere klap dan nu Landis kreeg vooral schrik heeft om boven zijn toeren te gaan bergopquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:03 schreef Wombcat het volgende:
De aanval van Leipheimer vond ik trouwens ook mooi.
Evans concentreerde zich idd op achterwielen. Hij reed wel makkelijk naar Menchov en Klöden toe, en had daarna misschien door kunnen gaan, maar volgens mij was hij op het einde ook op. Evans is overigens wel een passieve renner, die valt niet snel aan.
De laatste tijdrit ziet er vaak wel wat anders uit als de eerste. En ik vermoed dat er her en der morgen nog wel wat verschillen zullen vallen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:02 schreef opgebaarde het volgende:
Als we kijken naar de vorige tijdrit, de verschillen toen precies hetzelfde zouden zijn als volgende tijdrit en er morgen geen tijdverschillen vallen dan zou dit het eindklassement worden.
1 097 PEREIRO SIO Oscar CEI ESP
2 014 SASTRE Carlos CSC ESP 01' 20"
3 021 KLÖDEN Andréas TMO GER 01' 31"
4 061 EVANS Cadel DVL AUS 02' 04"
5 051 MENCHOV Denis RAB RUS 03' 01
6 035 DESSEL Cyril A2R FRA 03' 44"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |