quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik hoop dat Sastre de tour wint.. echt een topper en ik gun het hem wel na vele 2e plaatsen.
Net zoals voorgaande tours voor rabo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:34 schreef Zwansen het volgende:
Hm, Menchov sowieso dus 6e.
Als hij morgen niet meer tijd verliest.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Ericr het volgende:
Menchov moet Dessel kunnen hebben in de TT.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom heeft Rasmussen nou een baardje en een snorretje.
Dat is minstens anderhalve gram.![]()
Dat is waar, maar dat is geen aankomst bergop.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als hij morgen niet meer tijd verliest.
De tour is toch echt wel geslaagd voor Rabobank: 4 etappes en de bolletjestrui. En Menchov kan nog top 5 rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:36 schreef Sethje het volgende:
Rasmussen erg top maar ik denk dat de Breuk het niet leuk vind dat zn klassement kapot is
Rasmussen in zn interview toen hem gevraagd werd over de bolletjestruiquote:
Wat is daar zoquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:39 schreef Maybach het volgende:
[..]
Rasmussen in zn interview toen hem gevraagd werd over de bolletjestrui
wat is daar grappig aan? Het is waar.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:39 schreef Maybach het volgende:
[..]
Rasmussen in zn interview toen hem gevraagd werd over de bolletjestrui
Het is absoluut waar maar de arrogontie in de uitspraak was leuk. Zelfs Armstrong heeft geloof ik nooit met zoveel zelfvertrouwen gezegd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
wat is daar grappig aan? Het is waar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |