Wat sprak je het meeste aan?quote:
*Snel in MyAt kijkt..quote:
Hahahaha..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef Snakey het volgende:
Openingspost bedoel ik, openingspost!!
Oi is voor skinheads.quote:
Het is warm joh.quote:
Er gaat wel eens iets mis in deze warmte inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is warm joh.
Dan typt een mens rare dingen.
*Snakeys hoofd uit het raam duwtquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er gaat wel eens iets mis in deze warmte inderdaad.![]()
*Airco een tandje hoger zet.![]()
Hou jij m'n poes nat dan??quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Snakeys hoofd uit het raam duwt
Het raam naar beneden schuift
Snakey daar 3 uur laat hangen, af en toe wat water gevend.
Heb jij een poes dan?quote:
Jah. Je weet wel zo'n zwarte met pootjes.quote:
Oortjes goed nat houden he..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah. Je weet wel zo'n zwarte met pootjes.![]()
Die maak ik af en toe nat om hem af te laten koelen.![]()
Het is dat het zo heet is, anders zou ik je knuffelen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef Misstique het volgende:
HALLO!!!!
Bij zo'n ding met pootjes wel ja.quote:
Nu baal ik nóg meer van die hitte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is dat het zo heet is, anders zou ik je knuffelen.
Het is echt vies warm gewoon.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nu baal ik nóg meer van die hitte.
Ah, okee. Dan plak ik wel natte washandjes op z'n oren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij zo'n ding met pootjes wel ja.
Dat schijnen ze erg prettig te vinden en verkoelend te zijn.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, okee. Dan plak ik wel natte washandjes op z'n oren.![]()
Denk niet dat hij het leuk vind.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:52 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik zie het voor me..
Dat is grappig..
Achos..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het leuk vind.![]()
Het is hier trouwens, zelfs naast de airco nog steeds behoorlijk warm. Panter (de zwarte poes met pootjes) begrijpt vandaag voor het eerst dat als hij er recht voor gaat liggen hij een beetje afkoelt. Dat doet hij nu dus af en toe.![]()
Kruimeldief?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Achos..
Het is maar goed dat 'ie pootjes heeft..
Anders ging het er naar voor kruipen een stuk moeilijker.
Lijkt me niet echt nodig om die discussie weer een zwengel te geven, wat jij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef TrenTs het volgende:
Welke FOK!ster is dit?
CC, kun je me -gezien jouw gedachtegoed- hier even bijvallen?
Nee dat lijkt mij ook totaal niet nodig, daarom geef ik die URL ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt nodig om die discussie weer een zwengel te geven, wat jij?
Voor zover ik weet hebben die dan weer geen pootjes..quote:
Daar draait het toch allemaal om.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef Q. het volgende:
Ze luisteren goed.
Mag ik geen ijsklontjes over jouw nakende zelf gooien dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Heetheetheetheetheetheeeeeeeeet.
Lieve J. als het morgen weer zo heet is mag je niet komen want dan ben ik druk bezig mezelf nakend in een bad vol ijsklontjes te gooien.
Ik was laatst in m'n AT aan het zoeken en zag die TT waarin oorspronkelijk mijn opengesperde gaten stonden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Stofje het volgende:
Hee, een soort van erotische TT. Dat hebben we nog niet gehad.
Oe, als je een videocamera meeneemt kunnen we er geld mee verdienen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag ik geen ijsklontjes over jouw nakende zelf gooien dan?
Oeh ja..quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, als je een videocamera meeneemt kunnen we er geld mee verdienen!
Dat was een geil deeltje, ja. Jouw opengesperde gaten smaken nu echter naar een mengeling van zweet en urine, wat dan weer niet echt aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was laatst in m'n AT aan het zoeken en zag die TT waarin oorspronkelijk mijn opengesperde gaten stonden.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef TrenTs het volgende:
Ik ga m'n ballen nu even in het sop hangen, tot zo.
Ik ben een goede cameraman, en in Rotterdam.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh ja..
Hot chicks chill Rotterdam.
Nou.. kom langsquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben een goede cameraman, en in Rotterdam.![]()
Mooi, je kan kiezen uit morgen, wanneer ik cc met ijsblokjes afkoel, of zaterdag, wanneer wij jogy met danoontje sticks gaan bewerken.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef Janetje het volgende:
wanneer wij jogy met danoontje sticks gaan bewerken.
Whehehehequote:
Ik doe beiden wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mooi, je kan kiezen uit morgen, wanneer ik cc met ijsblokjes afkoel, of zaterdag, wanneer wij jogy met danoontje sticks gaan bewerken.
Pfieuw....quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehehe![]()
Danoontje sticks gaan voeren bedoelde ik uiteraard.
Ok, je kan mer mailen voor details.quote:
Jij was bang een mede mod kwijt te raken?quote:
Ik denk eerder dat een danoonklysma niet prettig filmen is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok, je kan mer mailen voor details.
[..]
Jij was bang een mede mod kwijt te raken?
Done.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok, je kan mer mailen voor details.
[..]
Ja.quote:Jij was bang een mede mod kwijt te raken?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat een danoonklysma niet prettig filmen is.
Kan je nagaan hoe het is om te ondergaan..quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat een danoonklysma niet prettig filmen is.
Niet vergeten het resultaat hier te posten.quote:
Nee, want ik heb zojuist heerlijk koel gedoucht met abrikozenspul.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat was een geil deeltje, ja. Jouw opengesperde gaten smaken nu echter naar een mengeling van zweet en urine, wat dan weer niet echt aantrekkelijk is.
quote:
Och, ik spaar het danoon gewoon op door mijn superieure kringspierkwaliteiten te gebruiken en als de druk kritiek wordt dan spuit ik jullie helemaal onder, in het gezicht.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het is om te ondergaan..![]()
Whehe, zie je die toffe punt daarachter!quote:
Je hebt geen notes. Dat maakt dit gelijk een saaie, matige, nietszeggende kloon, Sneekjebeekje.quote:
Ik zag 'm en ik moest lachen. Serieus!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, zie je die toffe punt daarachter!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, ik spaar het danoon gewoon op door mijn superieure kringspierkwaliteiten te gebruiken en als de druk kritiek wordt dan spuit ik jullie helemaal onder, in het gezicht.
En dan maar hopen dat ik goed gekakt heb en dat je alleen danoon naar je kop geslingerd krijgt en geen brokken stront ofzo, dat zou best viezig zijnquote:
Puike humor heb ik, hm? Hihi, hihi.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zag 'm en ik moest lachen. Serieus!
Mwah... danoontje uit je kringspier..quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:59 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ik goed gekakt heb en dat je alleen danoon naar je kop geslingerd krijgt en geen brokken stront ofzo, dat zou best viezig zijn
.!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef Snakey het volgende:
Ik heb niet van die toffe punten op mijn toetsenbord...![]()
*poing*quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:59 schreef Janetje het volgende:
Zeg jogylike softdrink, kom eens op msn als u wilt.
Jij bent engquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Janet, nodig je anderen uit omdat je niet alleen met me durft te zijn?
Ik heb een zeurderige kater omdat ik het zonodig vond om op dinsdag bier te gaan drinken in een discotheek tot 4 uur en ik heb het warm en ik heb een baggerbui en eigenlijk zou het nu toch onderhand wel eens tijd worden om te gaan eten want ik begin nu toch wel een klein beetje behoefte te krijgen aan voedsel en dat soort dingen zonder komma.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
Stofje is er ookkkk.
Wat een geweldige dag!
Koude douche nodig?quote:
Als dit niet de heetste meet aller tijden wordt weet ik het ook niet meer. Kijk 's hoe gehoorzaam hij is!quote:
IS ER WEL :quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen hoofdletter-punt?
Het is te warm om te koken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb een zeurderige kater omdat ik het zonodig vond om op dinsdag bier te gaan drinken in een discotheek tot 4 uur en ik heb het warm en ik heb een baggerbui en eigenlijk zou het nu toch onderhand wel eens tijd worden om te gaan eten want ik begin nu toch wel een klein beetje behoefte te krijgen aan voedsel en dat soort dingen zonder komma.
Nee, ik dacht meer aan zoiets.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IS ER WEL :
Wordt alleen anders gebruikt, maar daar kan ik niets aan doen verder.
De oude Grieken hadden die wel. Maar die stonden er om bekend dat ze alles op een plekje duwde waar de zon niet scheen. Zo is de hoofd-letter punt verdwenen in de geschiedenis.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen hoofdletter-punt?
Bron?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
De oude Grieken hadden die wel. Maar die stonden er om bekend dat ze alles op een plekje duwde waar de zon niet scheen. Zo is de hoofd-letter punt verdwenen in de geschiedenis.![]()
Gisteren danste een meisje heel erg dicht tegen me aan en ze keek me recht aan en ze danste steeds sensueler. Ik dacht: "Tof, ik heb nog marktwaarde". 5 minuten later zoende ze een gast die qua leeftijd die discotheek nevernooitniet in zou mogen en waarschijnlijk van pa en ma allang in bed moest liggen. Bij wijze van spreken dan. Ik voelde me net de AEX.quote:
Okay, okay. Rustig maar. Knuffel om het goed te maken?quote:
Heb je ook bier?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, okay. Rustig maar. Knuffel om het goed te maken?
Dan bak ik ook nog een toffe appeltaart voor je.
Ja, eigen schuld. Als een meisje zo gaat doen, moet je meteen haar rokje kapotscheuren en haar keihard van achteren nemen. Dat is de reactie die ze uit wil lokken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gisteren danste een meisje heel erg dicht tegen me aan en ze keek me recht aan en ze danste steeds sensueler. Ik dacht: "Tof, ik heb nog marktwaarde". 5 minuten later zoende ze een gast die qua leeftijd die discotheek nevernooitniet in zou mogen en waarschijnlijk van pa en ma allang in bed moest liggen. Bij wijze van spreken dan. Ik voelde me net de AEX.
Of ik bier heb? *gnffl. Of ík bier heb?!quote:
Ga ik eerst even roken, back in a sec.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of ik bier heb? *gnffl. Of ík bier heb?!
Ja, natuurlijk heb ik bier, mallerd!
DAT MAG TOCH NIET IN MIJN SITUATIE. DAT IS VERBODEN!!!111!!!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, eigen schuld. Als een meisje zo gaat doen, moet je meteen haar rokje kapotscheuren en haar keihard van achteren nemen. Dat is de reactie die ze uit wil lokken.
Jij moet duidelijk nog veel leren.
Herinner me eraan dat ik nooit meer drankjes van je aanneem.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
DAT MAG TOCH NIET IN MIJN SITUATIE. DAT IS VERBODEN!!!111!!!
Anders had ik haar drankje iets verdikt met bepaalde lichaamsappen
Moet ik jou daaraan herinneren? No way!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Herinner me eraan dat ik nooit meer drankjes van je aanneem.
Nou ja, PDL liep ernaast, dus je zal vast geen kans hebben gehad om je plasser in m'n beker te hangen. Wel in die van Lits, hoop ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Moet ik jou daaraan herinneren? No way!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:17 schreef Q. het volgende:
Waar kan ik die zweetseks krijgen?
Bij c_c, dus, denk ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jouw opengesperde gaten smaken nu echter naar een mengeling van zweet en urine, wat dan weer niet echt aantrekkelijk is.
Zij hielp me. Het werd een snelle lozing, er kwam ook genoeg uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, PDL liep ernaast, dus je zal vast geen kans hebben gehad om je plasser in m'n beker te hangen. Wel in die van Lits, hoop ik.
Ah. Ja. Ah. Die had ik inderdaad gemistquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[BeF] #692 Zweetseks en milkshakes in willekeurige volgorde
Je deed me zo vies klinken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah. Ja. Ah. Die had ik inderdaad gemist.
quote:
Misschien haalt PDL ook wel heel veel uit waar jij niets van weet, hm.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
DAT MAG TOCH NIET IN MIJN SITUATIE. DAT IS VERBODEN!!!111!!!
Anders had ik haar drankje iets verdikt met bepaalde lichaamsappen
Bier.quote:
Heb je het bier al koud?quote:
Hij heeft net z'n THEORIE EXAMEN gehaald...quote:
Maar daar gaan we niet van uit, hmm.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien haalt PDL ook wel heel veel uit waar jij niets van weet, hm.
Een, ehm, cola light dan maar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij heeft net z'n THEORIE EXAMEN gehaald...
Je weet wel, met een auto.
Geen bier
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar daar gaan we niet van uit, hmm.
Moet je aan hem vragen.quote:
*vraagt aan cerror.quote:
Maar nog geen praktijk dus ik mag nog niet eens rijden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij heeft net z'n THEORIE EXAMEN gehaald...
Je weet wel, met een auto.
Geen bier
Bier godverdomme.quote:
Hmm.. das waar.. maar ik dacht aan voorbereidende oefeningen..quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar nog geen praktijk dus ik mag nog niet eens rijden.
Zo mag ik het horen!quote:
Waarom zei je dan "we"?quote:
Dat deed Julius Caesar ookquote:
Dat gevoel deel ik allerminst met je.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:58 schreef ehqo het volgende:
Sodepeem. Dat vind ik wel op zijn plaats nu. "Sodepeem".
Kom zeg, we zijn toch niet al zo ver dat we Stofje gaan vergelijken met die kastheaumeau van een Julius Caesar?quote:
van wat ben jij een god? bier? Laat het dan bier regenen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
En andere grootheden en goden. Dus ik ook.
Maar. Het slaat op de hitte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat gevoel deel ik allerminst met je.
Voor bier? Jawel!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom zeg, we zijn toch niet al zo ver dat we Stofje gaan vergelijken met die kastheaumeau van een Julius Caesar?
Het is niet heet. Ik was net in de binnenstad, het was er heerlijk!quote:
Kip kerrie met cashewnoten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik twijfel jongens. Zal ik Bami, kip kerrie, of kip met cashewnoten maken?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik twijfel jongens. Zal ik Bami, kip kerrie,....?
dan gaf je ons een nonkeuzequote:
Waarom geen bami! Nou? Hm?quote:
stampertje daarintegen mag wel opgegeten worden met kerstquote:
quote:
Ik vind het zielig voor de bami.quote:
Zit weinig vlees aan inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie je hem al sudderend in de braadpan liggen?
Moet de bami maar gewoon z'n best doen. De bami is toch een soort pc-freak, hij roept wel veel in BeF, maar hij voegt zo weinig toe.quote:
Ik heb ook niet echt het gevoel dat ik veel toe te voegen heb de laatste tijd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Moet de bami maar gewoon z'n best doen. De bami is toch een soort pc-freak, hij roept wel veel in BeF, maar hij voegt zo weinig toe.
Ik ben blij dat je er zelf over begint.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt het gevoel dat ik veel toe te voegen heb de laatste tijd.
Hou op, ik word dramatisch als ik denk aan Bambi die geslacht wordt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:05 schreef Janetje het volgende:
Hertenvlees is mals en sappig. Het heeft een zacht, volle smaak, en is gemakkelijk te bereiden.Er bestaat een ruime sortering aan hertenvleesprodukten, zoals de bekende hertenrugfilet en hertenbiefstuk. Maar wat dacht u van een hertenrollade, hertenbraadstuk of lappen, hertengoulash? Ook zijn er produkten als kant-en-klare hertengoulash in diverse smaken, allerlei soorten hertenworst en hertenham.
Gezondheid
Het vlees van het Nederlandse hert heeft een zeer laag vetgehalte, is heel ijzerrijk en bevat veel belangrijke eiwitten. Het valt in de categorie slow-food, is heel gezond. Het past dan ook uitstekend in het moderne voedingspatroon.
Meer info
In Nederland zijn al meer dan 40 hertenhouders. Zij zijn vrijwel allemaal aangesloten bij de Vereniging van Nederlandse Hertenhouders .
Fijn, bevestiging.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er zelf over begint.
Als je het nou over McD zou hebben....quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:08 schreef Stofje het volgende:
Zou ik pc-freak nou beledigd hebben, of wist hij zelf ook al dat ie weinig toevoegt?
Ik gok dat hij het niet eens leest, maak je geen zorgen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:08 schreef Stofje het volgende:
Zou ik pc-freak nou beledigd hebben, of wist hij zelf ook al dat ie weinig toevoegt?
Je weet toch dat ik dat niet kan hebben met dit weer. De spanningen lopen hoog op.quote:
In Afrika zouden ze dolblij zijn met een potje mayonaise. Denk dáár maar eens aan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik dat niet kan hebben met dit weer. De spanningen lopen hoog op.
Ik had net al ruzie met mijn vader over de mayonaise.
De ruzie was niet echt óm de mayonaise. Maar ik vond niet dat het nodig was het terug in de koelkast te zetten als het toch zo weer gebruikt zou gaan worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
In Afrika zouden ze dolblij zijn met een potje mayonaise. Denk dáár maar eens aan.
Vermetel. Ik heb nog nooit van dat woord gehoord. Is dat zoiets als "kek"?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een topic van Q. gekicked, is dat niet vermetel?
Rekels!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een topic van Q. gekicked, is dat niet vermetel?
Nee, dat is niet hetzelfde.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vermetel. Ik heb nog nooit van dat woord gehoord. Is dat zoiets als "kek"?
Het is een Q-topic. Q-topics worden niet gesloten. Dat staat in de policy.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:21 schreef Chowi het volgende:
Best nog puik dat je hem open laat, Stofje..
Oh, heus? Waar dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een Q-topic. Q-topics worden niet gesloten. Dat staat in de policy.
quote:
http://forum.fok.nl/misc/faq/policyquote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht. Behalve topics van Q. dan. Want die is tof.
Try me.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is een Q-topic. Q-topics worden niet gesloten. Dat staat in de policy.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:24 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/policy
Bier is nooit op!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:27 schreef Q. het volgende:
Koken. Slecht idee. Ik eet wel een salade. Zodra mijn bier op is.
Ik vond het best een tof verslag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:32 schreef Chowi het volgende:
Voor ik ga douchen kleed ik me altijd uit, waarna ik, als een logisch vervolg, nakend ben. Vervolgens doe ik mijn haar los, pak twéé handdoeken en één washandje, leg deze op de rand van de douche en stap eronder. Ik heb niet zo'n toffe moderne thermostaatkraan, dus ik moet het water eerst nog op temperatuur brengen voor ik met een fijn gevoel onder de straal kan stappen. Als het water op temperatuur gebracht is, en ik eronder sta, pak ik het washandje en ontdoe mijn gezicht van eventuele vervuilingen. Daarna overgiet ik het washandje met heerlijk geurende douchegel en zeep mijn gehele lichaam van top tot teen in. Dan spoel ik het af, en ga verder met de volgende stap, het haar wassen. Dit doe ik meestal met Andrélon shampoo, so sue me.
Als mijn haar gewassen is, pak ik meestal zo'n chique ladyshave ding, en ontdoe de gebruikelijke "plekken" van lichaamshaar. Als dit alles gebeurd is, draai ik de kraan weer dicht, pak ik de ene handdoek om mijn haar mee af te drogen (meestal laat ik die handdoek zo gedraaid in mijn haar zitten, zodat het dan beter kan drogen), en de andere handdoek wordt gebruikt voor het lichaam. Als ik helemaal droog ben kleed ik mij weer aan, in de handigste volgorde: eerst het ondergoed, dan de rest.
Et voilŕ, gedoucht en wel.
Ik zal eraan denken de volgende keer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Tof. Behalve dat aankleden. Dat hoeft niet.
Uiteraard blief ik dan wel een foto van het geheel gebruinde lichaam.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
Misschien, als ik geheel naakt ga lopen, wordt mijn lichaam wel een keer hé-lé-máál bruin.
Inclusief onbedekte schaamstreek e.d.?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard blief ik dan wel een foto van het geheel gebruinde lichaam.
Alles goed zolang het maar niet een bever en een wortel betreft.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inclusief onbedekte schaamstreek e.d.?
'T is altijd beter dan Alblasserdam c.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:15 schreef cerror het volgende:
Zwolle heeft een hoger beeb-gehalte dan Meppel. Verdammt.
Waarom kom je niet een keer naar Rotterdam deze week? Heb je twee babes in 1 keer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:15 schreef cerror het volgende:
Dat zijn allemaal antillianen en ik val niet zo op die tak van de mensheid eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom kom je niet een keer naar Rotterdam deze week? Heb je twee babes in 1 keer.
Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:15 schreef cerror het volgende:
Diskriminasi! Met sate!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal antillianen en ik val niet zo op die tak van de mensheid eerlijk gezegd.
quote:
Punten achter smileys en plaatjes zijn okay.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:30 schreef Stofje het volgende:
Ja, Chowi, ik heb er óók een punt achter staan.
Ik denk stiekem dat ze het over onze meet heeft, die van cc en moi.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal antillianen en ik val niet zo op die tak van de mensheid eerlijk gezegd.
net een paar uu rin de zon gelopen , niks aan de hand als je genoeg drinken bij je hebtquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:23 schreef TrenTs het volgende:
In de zon lopen valt nu tegen.
Geil!quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:30 schreef Stofje het volgende:
Ja, Chowi, ik heb er óók een punt achter staan.
Ik had een heupflesje met wat koud water.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
net een paar uu rin de zon gelopen , niks aan de hand als je genoeg drinken bij je hebt
Wat is in gaysnaam een heupflesje?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik had een heupflesje met wat koud water.
Schuif jouw gebrek aan kennis niet op mij af door foute woordspelingen.quote:
Sorry, ik vind het maar gay!quote:
dat duurde niet langquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:00 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik had een heupflesje met wat koud water.
Goftedomme, dat meen je niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:05 schreef Dagonet het volgende:
Koud buiten
Je wil niet weten hoe hendig ze soms zijn.quote:
Verre van.quote:
Oh, maar het een sluit het ander niet uit, natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe hendig ze soms zijn.
op antartica wel. Maar ik vind het zo wel lekkerquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:05 schreef Dagonet het volgende:
Koud buiten
Ik kan m'n sjaal niet vinden.quote:
Je mag de mijne wel hebben.quote:
En je moet 'm niet om je nek hangen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, maar het een sluit het ander niet uit, natuurlijk.
Ja, dat is tof!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef TrenTs het volgende:
Het is weer om nu in het gras ergens The Blues te spelen.
Ik hoop dat het met B.B. King echt bluuuuesy weer is.quote:
Die grote neger achter je ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:29 schreef Stofje het volgende:
Ik ben nu helemaal naakt. Dit ter informatie.
Dago, ga 'ns achter 'm vandaan...quote:
Bedankt voor het mentale beeld. Ik ga nu even een schoon slipje aantrekken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:29 schreef Stofje het volgende:
Ik ben nu helemaal naakt. Dit ter informatie.
Laat toch uit. Naakt zitten, zorgt ervoor dat je kleren dus niet vies worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt voor het mentale beeld. Ik ga nu even een schoon slipje aantrekken.
Ik ben heul geen grote neger. Zelfs geen kleine.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dago, ga 'ns achter 'm vandaan...
*zucht.
Dat gelooft niemand, met zo'n naam.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben heul geen grote neger. Zelfs geen kleine.
Hey! Negers spellen mijn naam met twee keer een 'r'.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat gelooft niemand, met zo'n naam.
Spelling, schmellingquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey! Negers spellen mijn naam met twee keer een 'r'.
Covers. Matige covers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef TrenTs het volgende:
Die nieuwe Def Lepperd is... mwa.
Ja precies, ze zijn matig. Het kan stukken beter.quote:
Cover-cd's voegen sowieso niks toe, vind ik. Beetje ongeďnspireerd andere bands nadoen en doordat je al een "naam" hebt opgebouwd in de muziekscčne, verdien je dus heel gemakkelijk je geld door zoiets te maken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja precies, ze zijn matig. Het kan stukken beter.
Er zijn best verdienstelijke covers vind ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Cover-cd's voegen sowieso niks toe, vind ik. Beetje ongeďnspireerd andere bands nadoen en doordat je al een "naam" hebt opgebouwd in de muziekscčne, verdien je dus heel gemakkelijk je geld door zoiets te maken.
'26 Mixes for Cash'. Aphex Twin is de enige die met een remix iets toe kan voegen, hij maakt een totaal nieuw lied eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Cover-cd's voegen sowieso niks toe, vind ik. Beetje ongeďnspireerd andere bands nadoen en doordat je al een "naam" hebt opgebouwd in de muziekscčne, verdien je dus heel gemakkelijk je geld door zoiets te maken.
Aphex Twin.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
'26 Mixes for Cash'. Aphex Twin is de enige die met een remix iets toe kan voegen, hij maakt een totaal nieuw lied eigenlijk.
Oh, absoluut. "Feeling so good" van Muse op Origin of Symmetry bijvoorbeeld is geweldig. Maar een heel album maken met covers is wat jammer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Er zijn best verdienstelijke covers vind ik.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, absoluut. "Feeling so good" van Muse op Origin of Symmetry bijvoorbeeld is geweldig. Maar een heel album maken met covers is wat jammer.
Klopt. Alleen de SAW's vind ik de moeite waard, en hier en daar los wat nummers, en de remixes vind ik ook wel kostelijk luistervoer. De romantiek van VS kan ik niet begrijpen, ook al vind ik het knap wat hij doet. Autechre is tof, maar ook maar het topje van de ijsberg.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:11 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Aphex Twin.In hetzelfde genre vind ik dat die meneer toch wel hard ge0wned wordt door Autechre en Venetian Snares.
Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat ik Trent Reznor toch wel een geweldige remixer vind.
Ik vind de covers van 'Exciter' en 'Room 429' door Strapping Young Lad ook retestrak, en die van Muse is inderdaad ook goooed.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, absoluut. "Feeling so good" van Muse op Origin of Symmetry bijvoorbeeld is geweldig. Maar een heel album maken met covers is wat jammer.
Nee, exacte covers zijn niet echt gaaf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:13 schreef Stofje het volgende:
Ik ontving kort geleden dat Greatest Hits album van Fatboy Slim (Greatest Hits... ook zo'n zwaktebod, maar dat terzijde). Daar staan twee covers op die exact op het origineel lijken. Dat voegt toch niets toe?
SAW?quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Klopt. Alleen de SAW's vind ik de moeite waard, en hier en daar los wat nummers, en de remixes vind ik ook wel kostelijk luistervoer. De romantiek van VS kan ik niet begrijpen, ook al vind ik het knap wat hij doet. Autechre is tof, maar ook maar het topje van de ijsberg.
Zet terug.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:33 schreef Stofje het volgende:
Er zijn verschillende toonaarden, die ik ontken. Dit is er één van.
CC. Ik heb er bewijs van.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:32 schreef Janetje het volgende:
Wie heeft mijn tt verneukt?
Ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:32 schreef Janetje het volgende:
Wie heeft mijn tt verneukt?
'Selected Ambient Works'. Ik vind VS te druk, Autechre weet me elke keer dat ik het luister weer te boeien. Bronchusevenmx24 vind ik een briljant nummer trouwens.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
SAW?
VS vind ik over het algemeen wat luisterbaarder dan Autrechre, alhoewel ik de laatste 'iets' vind hebben, iets duisters. Plus dat het een stoere naam is.
Ik was het niet!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:35 schreef Stofje het volgende:
Ik vind die [MUZ] vreemd. Dat was 5 minuten geleden toch nog niet? Misstique?
Ik geloof je. Ik ben blij dat je terug bent. Als jij er bij bent, is het gewoon nét iets leuker. Hoi Misstiquequote:
Ik vertrouw jou voor geen meter, weet je dat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef ehqo het volgende:
Ik weet. Dat ik het niet was.
Hoi Stofje.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik ben blij dat je terug bent. Als jij er bij bent, is het gewoon nét iets leuker. Hoi Misstique.
Dag Misstique. Ben je de dag een beetje doorgekomen? Warm was het hč. Ach, ik zou je zo graag willen zien. In het echt. Je aanraken. Je horen praten. Zucht, wat moet dat geweldig zijnquote:
Nou ja, zachtjes, op een plaats waar het kán, zeg maarquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef Dagonet het volgende:
Aanraken?
Vooruit, een schouder of een elleboog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja, zachtjes, op een plaats waar het kán, zeg maar.
Eerlijk mijnheer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou voor geen meter, weet je dat.
Wel redelijk, ondanks die verpletterende hitte. Thanx for askingquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dag Misstique. Ben je de dag een beetje doorgekomen? Warm was het hč.
Ik voel me zeer gevleid. Echt.quote:Ach, ik zou je zo graag willen zien. In het echt. Je aanraken. Je horen praten. Zucht, wat moet dat geweldig zijn.
Ik dacht meer aan haar dijbeen. Haar wangen. Haar billen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vooruit, een schouder of een elleboog.
Dat bepaal ik zelf wel, mister!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vooruit, een schouder of een elleboog.
Dat vind ik wel een goeie keus. Waarbij ik, zoals altijd met Radiohead, denk aan Pinkpop 2001.quote:
Autechre is wel minimalistischer ja, dat zeker. Ik ga dat nummer es opzetten denk ik.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
'Selected Ambient Works'. Ik vind VS te druk, Autechre weet me elke keer dat ik het luister weer te boeien. Bronchusevenmx24 vind ik een briljant nummer trouwens.
Mwoa. Hoeft niet hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef ehqo het volgende:
Ik heb nog helemaal geen 'afgekorte-namen-reeks-post' vergezeld met een 14.gif gepost vandaag. Noch een "Mt.". Dat moet toch eigenlijk wel altijd.
Dat probeer ik, maar hij luistert niet.quote:
Valt tegen, ze staat vooral in de weg bij concerten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dag Misstique. Ben je de dag een beetje doorgekomen? Warm was het hč. Ach, ik zou je zo graag willen zien. In het echt. Je aanraken. Je horen praten. Zucht, wat moet dat geweldig zijn.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:49 schreef ehqo het volgende:
een "Mt.". Dat moet toch eigenlijk wel altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |