Wat sprak je het meeste aan?quote:
*Snel in MyAt kijkt..quote:
Hahahaha..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef Snakey het volgende:
Openingspost bedoel ik, openingspost!!
Oi is voor skinheads.quote:
Het is warm joh.quote:
Er gaat wel eens iets mis in deze warmte inderdaad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het is warm joh.
Dan typt een mens rare dingen.
*Snakeys hoofd uit het raam duwtquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er gaat wel eens iets mis in deze warmte inderdaad.![]()
*Airco een tandje hoger zet.![]()
Hou jij m'n poes nat dan??quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Snakeys hoofd uit het raam duwt
Het raam naar beneden schuift
Snakey daar 3 uur laat hangen, af en toe wat water gevend.
Heb jij een poes dan?quote:
Jah. Je weet wel zo'n zwarte met pootjes.quote:
Oortjes goed nat houden he..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah. Je weet wel zo'n zwarte met pootjes.![]()
Die maak ik af en toe nat om hem af te laten koelen.![]()
Het is dat het zo heet is, anders zou ik je knuffelen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef Misstique het volgende:
HALLO!!!!
Bij zo'n ding met pootjes wel ja.quote:
Nu baal ik nóg meer van die hitte.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is dat het zo heet is, anders zou ik je knuffelen.
Het is echt vies warm gewoon.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nu baal ik nóg meer van die hitte.
Ah, okee. Dan plak ik wel natte washandjes op z'n oren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij zo'n ding met pootjes wel ja.
Dat schijnen ze erg prettig te vinden en verkoelend te zijn.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, okee. Dan plak ik wel natte washandjes op z'n oren.![]()
Denk niet dat hij het leuk vind.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:52 schreef Janetje het volgende:
[..]Ik zie het voor me..
Dat is grappig..
Achos..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het leuk vind.![]()
Het is hier trouwens, zelfs naast de airco nog steeds behoorlijk warm. Panter (de zwarte poes met pootjes) begrijpt vandaag voor het eerst dat als hij er recht voor gaat liggen hij een beetje afkoelt. Dat doet hij nu dus af en toe.![]()
Kruimeldief?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Achos..
Het is maar goed dat 'ie pootjes heeft..
Anders ging het er naar voor kruipen een stuk moeilijker.
Lijkt me niet echt nodig om die discussie weer een zwengel te geven, wat jij?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef TrenTs het volgende:
Welke FOK!ster is dit?
CC, kun je me -gezien jouw gedachtegoed- hier even bijvallen?
Nee dat lijkt mij ook totaal niet nodig, daarom geef ik die URL ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt nodig om die discussie weer een zwengel te geven, wat jij?
Voor zover ik weet hebben die dan weer geen pootjes..quote:
Daar draait het toch allemaal om.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef Q. het volgende:
Ze luisteren goed.
Mag ik geen ijsklontjes over jouw nakende zelf gooien dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Heetheetheetheetheetheeeeeeeeet.
Lieve J. als het morgen weer zo heet is mag je niet komen want dan ben ik druk bezig mezelf nakend in een bad vol ijsklontjes te gooien.
Ik was laatst in m'n AT aan het zoeken en zag die TT waarin oorspronkelijk mijn opengesperde gaten stonden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef Stofje het volgende:
Hee, een soort van erotische TT. Dat hebben we nog niet gehad.
Oe, als je een videocamera meeneemt kunnen we er geld mee verdienen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag ik geen ijsklontjes over jouw nakende zelf gooien dan?
Oeh ja..quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, als je een videocamera meeneemt kunnen we er geld mee verdienen!
Dat was een geil deeltje, ja. Jouw opengesperde gaten smaken nu echter naar een mengeling van zweet en urine, wat dan weer niet echt aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was laatst in m'n AT aan het zoeken en zag die TT waarin oorspronkelijk mijn opengesperde gaten stonden.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:32 schreef TrenTs het volgende:
Ik ga m'n ballen nu even in het sop hangen, tot zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |