quote:Refrein:
't Is moeilijk bescheiden te blijven
Wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in een ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel
Daar staat een geweldige vent
't Is moeilijk bescheiden te blijven
Voor een kerel met zoveel talent
De allermooiste meiden
Die mij eenmaal hebben gezien
Die vallen meteen aan m'n voeten
Aan iedere teen minstens tien
Ik lig zelfs ook goed bij de mannen
Maar dat geeft me ook al geen kick
Want er is er niet een op de wereld
Die zo goed en volmaakt is als ik
Refrein
Ik wil ook geen filmcarrière
Zoals Houwer, de Gooyer, Krabbé‚
En dat is voor hun dan weer mazzel
Zo hou ik ze uit de WW
Als ik mijn talent zou benutten
Dan was ik de top of the bill
Hoewel het gewoon is
Dan krijg je kapsones
En da's nou net wat ik niet wil
Refrein
Sja, iedereen ze eigen eigenaardigheden hequote:Op woensdag 19 juli 2006 18:06 schreef Intronic het volgende:
Mezelf wassen.
Jij zegt wat ik denkquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:07 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Sja, iedereen ze eigen eigenaardigheden he
Ik zou ook kunnen zeggen dat ik me met de douchekop anaal bevredig, maar da's minder subtiel.quote:
Wat een toeval, ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:06 schreef Intronic het volgende:
Mezelf wassen.
Dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:13 schreef Huppelei het volgende:
Wij hebben dus thuis zo'n douchekop. En die is ± 20 CM lang. En hij is rond. Met een doorsnede van 3 CM. En dan komt er water uit. En als ik dan soms alleen thuis ben dan..
Jammer dat zoveel plaatjes het niet meer doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:14 schreef Stranger het volgende:
leuk referentie-topic: Welke gave trucs kan jij onder de douche?
Is die zo groot, of heb je het alleen over je handen en je voetenquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:27 schreef donald_dick het volgende:
over mezelf plassen
Pissen over je vriendin onder de douche terwijl ze het niet verwacht is nog best grappig kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:27 schreef donald_dick het volgende:
over mezelf plassen
jij bent zeker ook zo eentje die in een zwembad plast.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:27 schreef donald_dick het volgende:
over mezelf plassen
En dat doe jij allemaal in de douche?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:32 schreef Chowi het volgende:
Voor ik ga douchen kleed ik me altijd uit, waarna ik, als een logisch vervolg, nakend ben. Vervolgens doe ik mijn haar los, pak twéé handdoeken en één washandje, leg deze op de rand van de douche en stap eronder. Ik heb niet zo'n toffe moderne thermostaatkraan, dus ik moet het water eerst nog op temperatuur brengen voor ik met een fijn gevoel onder de straal kan stappen. Als het water op temperatuur gebracht is, en ik eronder sta, pak ik het washandje en ontdoe mijn gezicht van eventuele vervuilingen. Daarna overgiet ik het washandje met heerlijk geurende douchegel en zeep mijn gehele lichaam van top tot teen in. Dan spoel ik het af, en ga verder met de volgende stap, het haar wassen. Dit doe ik meestal met Andrélon shampoo, so sue me.
Als mijn haar gewassen is, pak ik meestal zo'n chique ladyshave ding, en ontdoe de gebruikelijke "plekken" van lichaamshaar. Als dit alles gebeurd is, draai ik de kraan weer dicht, pak ik de ene handdoek om mijn haar mee af te drogen (meestal laat ik die handdoek zo gedraaid in mijn haar zitten, zodat het dan beter kan drogen), en de andere handdoek wordt gebruikt voor het lichaam. Als ik helemaal droog ben kleed ik mij weer aan, in de handigste volgorde: eerst het ondergoed, dan de rest.
Et voilà, gedoucht en wel.
Wat verwacht je dan? Ik ben een dame!quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat doe jij allemaal in de douche?![]()
Nou, daar verwacht je toch wel wat beters van hoorquote:
word dat niet vreselijk bloederig met al die puisten op je bilwangen ?quote:
Twee handoeken ipv 1, die wasmachine bij jullie zal lekker op volle toeren draaien. Vervolgens nog zoveel water gebruiken. Lekker het millieu naar de tering aan het helpen met je overbodige luxe.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:32 schreef Chowi het volgende:
*KNIP*
Goed, ik zal het verhaal voortaan iets minder gedetailleerd vertellen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:36 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Nou, daar verwacht je toch wel wat beters van hoor [afbeelding] dit is gewoon ronduit ranzig![]()
Oei, da's best een heel ritueel... ik zit onder de douche, vaak met een potje bierquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:32 schreef Chowi het volgende:
Voor ik ga douchen kleed ik me altijd uit, waarna ik, als een logisch vervolg, nakend ben. Vervolgens doe ik mijn haar los, pak twéé handdoeken en één washandje, leg deze op de rand van de douche en stap eronder. Ik heb niet zo'n toffe moderne thermostaatkraan, dus ik moet het water eerst nog op temperatuur brengen voor ik met een fijn gevoel onder de straal kan stappen. Als het water op temperatuur gebracht is, en ik eronder sta, pak ik het washandje en ontdoe mijn gezicht van eventuele vervuilingen. Daarna overgiet ik het washandje met heerlijk geurende douchegel en zeep mijn gehele lichaam van top tot teen in. Dan spoel ik het af, en ga verder met de volgende stap, het haar wassen. Dit doe ik meestal met Andrélon shampoo, so sue me.
Als mijn haar gewassen is, pak ik meestal zo'n chique ladyshave ding, en ontdoe de gebruikelijke "plekken" van lichaamshaar. Als dit alles gebeurd is, draai ik de kraan weer dicht, pak ik de ene handdoek om mijn haar mee af te drogen (meestal laat ik die handdoek zo gedraaid in mijn haar zitten, zodat het dan beter kan drogen), en de andere handdoek wordt gebruikt voor het lichaam. Als ik helemaal droog ben kleed ik mij weer aan, in de handigste volgorde: eerst het ondergoed, dan de rest.
Et voilà, gedoucht en wel.
Nee, ik heb namelijk anti-slechte-grappen-scheerschuimquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
word dat niet vreselijk bloederig met al die puisten op je bilwangen ?
Zit?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:39 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Oei, da's best een heel ritueel... ik zit onder de douche, vaak met een potje bier![]()
Jep, met m'n rug tegen de muur en de waterstraal op m'n kop, beentjes gestrekt en ontspannen maarquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Jep, met m'n rug tegen de muur en de waterstraal op m'n kop, beentjes gestrekt en ontspannen maar![]()
fyptout
Dan komt er dus allemaal water in je bier en dan heb je uiteindelijk, húúú, aangelengd bier.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:47 schreef fiat126 het volgende:
[..]
Jep, met m'n rug tegen de muur en de waterstraal op m'n kop, beentjes gestrekt en omntespannen maar![]()
Neehee, ik drink dan uit de fles natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan komt er dus allemaal water in je bier en dan heb je uiteindelijk, húúú, aangelengd bier.
Kan vacuum zuigenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:30 schreef Cinch het volgende:
Ik ben een keer op een stoel onder de douche in slaap gevallen
En owja wat ik meestal doe is mijn schwanz in die lekkere strakke shampoofles openingen persen en penetreren maar
1. Het is vochtig in de douchequote:
Jouw badkamer heeft geen afzuiger??quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
1. Het is vochtig in de douche
2. Ik ga er vanuit dat je je deur dicht doet en geen ramen heb in de douche, dus de hele douche stinkt naar de rook
![]()
1 snel rokenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:37 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
1. Het is vochtig in de douche
2. Ik ga er vanuit dat je je deur dicht doet en geen ramen heb in de douche, dus de hele douche stinkt naar de rook
![]()
Ik heb een keer ergens gelezen, dat zo'n gast zn piemol in een shampoo fles had gedaan en dat ie de volgende dag helemaal rood was, maar t lompe was dat ie toen ging vragen of ie misschien een SOA had doordat zijn voorganger misschien hetzelfde had gedaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:32 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Kan vacuum zuigen
Moet je de brandweer bellen om je 'schwanz' eruit te laten zagen![]()
Wel met zo'n borstel met veel ruwe haren he, en natuurlijk grondig reinigen, dus de borstel moet volledig in je aarschquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:38 schreef Luukzor het volgende:
mn anus wassen
dan moet je toch wel een verdomt klein pikkie hebben dunk mijquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:40 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik heb een keer ergens gelezen, dat zo'n gast zn piemol in een shampoo fles had gedaan en dat ie de volgende dag helemaal rood was, maar t lompe was dat ie toen ging vragen of ie misschien een SOA had doordat zijn voorganger misschien hetzelfde had gedaan
Nee alleen het bovenste gedeelte van de wc-borstel anders raakt ie zoek.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:41 schreef Cinch het volgende:
Wel met zo'n borstel met veel ruwe haren he, en natuurlijk grondig reinigen, dus de borstel moet volledig in je aarsch
Jij: Kijk dokter, me pik is roodquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:40 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik heb een keer ergens gelezen, dat zo'n gast zn piemol in een shampoo fles had gedaan en dat ie de volgende dag helemaal rood was, maar t lompe was dat ie toen ging vragen of ie misschien een SOA had doordat zijn voorganger misschien hetzelfde had gedaan
Je bent onnavolgbaar maar gelukkig lag je dr zelf omquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:46 schreef RicoRabbit het volgende:
Jij: Kijk dokter, me pik is rood
Dokter: Jouw pik,Wat doe je!1
Jij: Ik heb die shampoofles toch betaald
![]()
Sorry,moest
Lachen om je eigen grappen is best goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:47 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Je bent onnavolgbaar maar gelukkig lag je dr zelf om![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:47 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Je bent onnavolgbaar maar gelukkig lach je dr zelf om![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
Douche jij nooit?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:48 schreef -B- het volgende:
Me afvragen wat ik in de douche doe.
Jawel, maar sta altijd onder de douche en nooit erin.quote:
Ohja, en nog wassen, scheren en tandenpoetsen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:58 schreef Juup© het volgende:
Kotsen, schijten en zeiken.
Spannend leven lijd jij.quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik doe niet aan andere dingen dan douchen in de douche.
Ja dolletjes, alleen jou reply miste nog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef amvrosios het volgende:
een topic over een douche wat leuk...
newbie met je verneukt grote avatar, ga eens resizen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:30 schreef amvrosios het volgende:
een topic over een douche wat leuk...
Omdat dat ook jouw niveau is?quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:37 schreef amvrosios het volgende:
geef me eens 1 reden waarom ik naar iemand met het iq van een tuinhek zou luisteren ?
Maarre, waar maak je je hier eigenlijk druk over? 't is ONZ hoor ....quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:41 schreef amvrosios het volgende:
hoezo een voorspelbare reactie ? o fuck nu denk je cker dat je heel orgineel bent he ? blijf in die waan zou ik zeggen![]()
ik kwets geen mensen :-) , of iig ik kwets ze niet als ze geen orginelen verdediging op kunnen zetten :-)
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:57 schreef -B- het volgende:
[..]
Jawel, maar sta altijd onder de douche en nooit erin.
Goed argument :-)quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maarre, waar maak je je hier eigenlijk druk over? 't is ONZ hoor ....![]()
Niet van jou kut n00bquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:44 schreef amvrosios het volgende:
Goed argument :-)
tijd om het weer gezellig te maken :-) biertje iemand ?
2 easyquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:11 schreef amvrosios het volgende:
nu niet met de voorspelbare reacite komen als: zoals jij zelf (of iets in die trant )
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:35 schreef Pony-Lover het volgende:
ik smeer smegma aan de tandenborstels van mijn huisgenoten.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 00:35 schreef Pony-Lover het volgende:
Scherpquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:43 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
[afbeelding]zul je erg schoon worden
![]()
volgens mij pis je er ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:10 schreef Biancavia het volgende:
Ik poets mijn tanden altijd onder de douche.
Beschuitje eten?quote:Op donderdag 20 juli 2006 01:11 schreef bosnymfje het volgende:
heb me net heerlijk..... afgespoeld....had het zo warm
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:04 schreef RicoRabbit het volgende:
Wij hebben een spiegel en dan zing ik altijd: Lyrics
[..]
![]()
you sick little bastardquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:35 schreef Pony-Lover het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:40 schreef Cinch het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |