Als je dan eenmaal klaarstaat in de badkamer, op dat laatste kledingstuk na, slinger dan je boxershort met je been in één zwaai in de wasmand:
Deze truc, zorgt dat je, met wisselend succes, onder de douche kan blijven staan en toch ff kan pissen, zonder bang te hoeven zijn voor geel douchewater. Niet aan te bevelen als je geen zin hebt om schoon te maken:
Deze bezigheid om jezelf tijdens het haren wassen te amuseren, kan erg ontspannend werken en is goed voor je humeur. Zelf kan ik al deze vier verschillende:
Nummer 1 is een simple, basic hanekam. Een goede voorbereiding op de rest. Nummer 2 wordt al wat lastiger. In plaats van één, heb je nu twéé hanekammen!
Nummer 3 is een variatie op 1, namelijk overdwars. Deze is vrij lastig. Gebruik eventueel een geodriehoek voor de maat.
Nummer 4 zijn stekels. Dit is aan echte profs behouden, dit is moeilijker dan je zou denken.
Erg vermakelijk, vooral na een lang bad. Gebruik shampoo om de schuine kant van het bad glad te maken en beleef vele uren speelplezier!
Wat kunnen jullie al?
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 04-07-2003 16:13]
quote:Artist's Impression.
Op vrijdag 4 juli 2003 16:10 schreef Niwa het volgende:
Je kan alleen niet tekenen.
super slar, mooi topic dit
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 16:13 schreef Troel het volgende:
Ik bel wel vaak als ik onder de douche sta
quote:ik ook al....
Op vrijdag 4 juli 2003 16:14 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik gebruik de douche om te douchen.
quote:Volgens mij doen wij mannen dat eigenlijk ook alleen maar, hanenkammen kan niet ivm langhaar, boxer short kan niet ivm met string en naar de wc toe plassen vanuit de douche gaat al helemaal moeilijk denk ik
Op vrijdag 4 juli 2003 16:13 schreef Troel het volgende:
Op de een of andere manier doe ik geen van deze dingen... Ik bel wel vaak als ik onder de douche sta of in bad zit, maar dat is zo lastig tijdens het haren wassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |