ik koop wel een wielrenfiets van carbon, nooit meer met de autoquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:51 schreef BoJo het volgende:
koop dan een Q4
heheheh. collega op m'n werk had ook zo'n carbon fiets gekocht, binnen een week had ie een aanrijding met 'n auto, fiets in duizend stukjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik koop wel een wielrenfiets van carbon, nooit meer met de auto![]()
denk het wel, ik heb niet veel vermogen, maar het lijkt me wel leuk. Ik zal de wieldoppen wel eraf latenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:51 schreef BoJo het volgende:
Lipje, ga je ook nog zelf rijden op de Ring?![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef lipje het volgende:
[..]
denk het wel, ik heb niet veel vermogen, maar het lijkt me wel leuk. Ik zal de wieldoppen wel eraf laten
quote:
quote:
ik heb ook niet veel vermogenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef lipje het volgende:
[..]
denk het wel, ik heb niet veel vermogen, maar het lijkt me wel leuk. Ik zal de wieldoppen wel eraf laten
Tiewraps kan. Ducktape zou ik niet doen. Ze zitten normaal al vrij stevig vast.quote:
ijsje halenquote:
ehbo doos en brandblusser lijken me nuttigerquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef BoJo het volgende:
ik heb tiewraps en duct tape in de kofferbak![]()
ik ga denk ik wel werken, maar ik kan niet altijd zomaar wegquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:13 schreef lipje het volgende:
Bo ga je morgen werken? Ik ben in de buurt dan
ik moet nog steeds een awnb wegenwacht lidmaatschap aanvragenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef BoJo het volgende:
ik heb tiewraps en duct tape in de kofferbak![]()
ehbo doos heb ik ook, brandblusser heb ik nog geen geschikte plek voor gevondenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef lipje het volgende:
ehbo doos en brandblusser lijken me nuttiger
toen ik het niet had anderhalf jaar had ik nooit problemen, toen ik lid werd heb ik de anwb al 5x nodig gehadquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef M5 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds een awnb wegenwacht lidmaatschap aanvragen
ik ben tussen 10 en 11 op schiphol, en daarna vrij. Als je tijd hebt lijkt t me lachen, anders rij ik door naar de Arenaquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga denk ik wel werken, maar ik kan niet altijd zomaar weg![]()
ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef M5 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds een awnb wegenwacht lidmaatschap aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |