DVDtje met TOMTOM pakkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:08 schreef ook_gek het volgende:
bojo is de weg kwijt
dus dat bedoelde je al die tijd?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:18 schreef lipje het volgende:
die Sagaris is toch een leuke spaarpot niet dat je m daarvoor kan gebruiken.
Die wagen vreet meer geld aan onderhoud en benzine, dan ie ooit waard zal zijn Tevens leuk speelgoed voor je hobby: over de ring racen
ja maar wat heeft die met de post te maken?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:18 schreef lipje het volgende:
die Sagaris is toch een leuke spaarpot niet dat je m daarvoor kan gebruiken.
Die wagen vreet meer geld aan onderhoud en benzine, dan ie ooit waard zal zijn Tevens leuk speelgoed voor je hobby: over de ring racen
hij kent alleen Lelystad niet zo goed, maandag stuurde ie me naar het station en toen was het alleen nog maar "ga naar rechts....ga naar rechts.... ga naar rechts...etc."quote:
Beter dan dat je 2 km van de afslag midden op een dijkje zit en hoort: neem de afslag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij kent alleen Lelystad niet zo goed, maandag stuurde ie me naar het station en toen was het alleen nog maar "ga naar rechts....ga naar rechts.... ga naar rechts...etc."
Na 2x een vierkantje gereden te hebben, ben ik maar eigenwijs afgeslagen![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Beter dan dat je 2 km van de afslag midden op een dijkje zit en hoort: neem de afslag.
en je distributieriem dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
M'n oh zo betrouwbare Ovlov had heulemaal niks op achterrembloken na![]()
dus je gaat er weer een jaar in rond karren?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
M'n oh zo betrouwbare Ovlov had heulemaal niks op achterrembloken na![]()
Nee vast nietquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:26 schreef M5 het volgende:
[..]
dus je gaat er weer een jaar in rond karren?
weet je nu al wat je gaat kopen?quote:
goede keuzequote:Op woensdag 19 juli 2006 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
maar het zal uiteindelijk wel een 850 R worden
saaie lulquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:30 schreef BaraCuda het volgende:
Nee
Iets wat goed op de weg ligt dus maarja
maar het zal uiteindelijk wel een 850 R worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |