Jappen troep.. 'k kom vandaag bij die garage, wat ligt er daar stuk in een hoekje? Nissan Twin-Cam 16v blokjequote:Op woensdag 19 juli 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
Nee ben wel opzoek naar een MR2 maar aanbod is zo kut
![]()
eg welquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
Ja hallo er zijn heulemaal geen leuke auto's
jawel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
Ja hallo er zijn heulemaal geen leuke auto's
Alfa 155 V6 of Q4.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Name 1
En als je toch bezig bent noem eens een alfa en een ander niet italiaans merk
Alfa 75quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Name 1
En als je toch bezig bent noem eens een alfa en een ander niet italiaans merk
wel aan de opgaaf voldoen.quote:
Mja in de winter wil je zo'n 75 denk niet op de weg hebben..quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:40 schreef lipje het volgende:
zoveel rij jij er niet mee, dus kan best als hoofdautotje
en dan wel uitbouwen met een leukere motor enzo
audi 80?quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:39 schreef lipje het volgende:
[..]
wel aan de opgaaf voldoen.Een NIEt-italiaans merk vroeg ie
![]()
als je niet elke bocht waar 't glad is vol op 't gas gaat gebeurd er heus niets hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja in de winter wil je zo'n 75 denk niet op de weg hebben..
quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:45 schreef M5 het volgende:
[..]
als je niet elke bocht waar 't glad is vol op 't gas gaat gebeurd er heus niets hoor
ik wilde niet over roest & alfa's beginnenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat heb ik natuurlijk als ervaren karter wel onder de knie
maar gaat me meer om de roest enzo
ik koop wel een wielrenfiets van carbon, nooit meer met de autoquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:51 schreef BoJo het volgende:
koop dan een Q4
heheheh. collega op m'n werk had ook zo'n carbon fiets gekocht, binnen een week had ie een aanrijding met 'n auto, fiets in duizend stukjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik koop wel een wielrenfiets van carbon, nooit meer met de auto![]()
denk het wel, ik heb niet veel vermogen, maar het lijkt me wel leuk. Ik zal de wieldoppen wel eraf latenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:51 schreef BoJo het volgende:
Lipje, ga je ook nog zelf rijden op de Ring?![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef lipje het volgende:
[..]
denk het wel, ik heb niet veel vermogen, maar het lijkt me wel leuk. Ik zal de wieldoppen wel eraf laten
quote:
quote:
ik heb ook niet veel vermogenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:09 schreef lipje het volgende:
[..]
denk het wel, ik heb niet veel vermogen, maar het lijkt me wel leuk. Ik zal de wieldoppen wel eraf laten
Tiewraps kan. Ducktape zou ik niet doen. Ze zitten normaal al vrij stevig vast.quote:
ijsje halenquote:
ehbo doos en brandblusser lijken me nuttigerquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef BoJo het volgende:
ik heb tiewraps en duct tape in de kofferbak![]()
ik ga denk ik wel werken, maar ik kan niet altijd zomaar wegquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:13 schreef lipje het volgende:
Bo ga je morgen werken? Ik ben in de buurt dan
ik moet nog steeds een awnb wegenwacht lidmaatschap aanvragenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:12 schreef BoJo het volgende:
ik heb tiewraps en duct tape in de kofferbak![]()
ehbo doos heb ik ook, brandblusser heb ik nog geen geschikte plek voor gevondenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef lipje het volgende:
ehbo doos en brandblusser lijken me nuttiger
toen ik het niet had anderhalf jaar had ik nooit problemen, toen ik lid werd heb ik de anwb al 5x nodig gehadquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef M5 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds een awnb wegenwacht lidmaatschap aanvragen
ik ben tussen 10 en 11 op schiphol, en daarna vrij. Als je tijd hebt lijkt t me lachen, anders rij ik door naar de Arenaquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga denk ik wel werken, maar ik kan niet altijd zomaar weg![]()
ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:15 schreef M5 het volgende:
[..]
ik moet nog steeds een awnb wegenwacht lidmaatschap aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |