Ja lekker hoor hierquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoe is het met ons Huug?
Had ik jullie btw allemaal in het ootje genomen eh
Mooie tijdquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja lekker hoor hierIk zit mezelf nu even te vermaken totdat de rest wakker is en we gaan ontbijten, het is hier kwart over 9
Daar dan?
[afbeelding]
dinsdag word beoordeeld of ik wel hard genoeg jaagquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:32 schreef lipje het volgende:
Lex, hoe is t met de banenjacht?
Damn das dichtbijquote:
Dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Damn das dichtbij
Ohja gemeente Schipluiden loopt om Delft heen. Dit is bij de Zweth, vlakbij de Zwetheul.
PB mee, en er komt een Cribs filmpje vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooie tijd
Heb je je PB mee of staat daar gewoon een PC?
En hier is het HEET gek HEETVerder rustig dus
Heb je al foto's van het huis?
Laten die kneuzen eerst de A4 afmaken, voor ze al die sluiproutes dichtnaaienquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef Hugster het volgende:
Oh en de tt is fout eh, dit is uiteraard een Porsche 917
[afbeelding]
Vetquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
PB mee, en er komt een Cribs filmpje van![]()
[afbeelding]
Tja, maak jij het ze wijs?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:57 schreef lipje het volgende:
[..]
Laten die kneuzen eerst de A4 afmaken, voor ze al die sluiproutes dichtnaaien
Ja man, de airco installatie hierquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
VetEn jij gaat echt niet van huis zonder je PB eh
Hij wel hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja man, de airco installatie hierfucking machnine kamer
![]()
![]()
Macfapperquote:En nee, mijn PB heb ik heul vaak bij me ja
Net de router opnieuw in wezen stellen, netwerk stond gisteren nog open maar vanmorgen een WPA password erop en user en pass van de router werkten niet meerBaldadige kwajongensstreken
[afbeelding]
perongeluk 1-2 binnenverlichting besteld en 2-3 luchfilter?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:10 schreef M5 het volgende:
't gaat weer lekker vandaag, garage besteld de verkeerde binnenverlichting, en die zaak waar ik een luchfilter heb gekocht heeft ook de verkeerde besteld.heerlijk
![]()
ijsmeis heeft m gebruikt om tosti's mee te makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
Dat ene lampje van je binnenverlichting is kapot?![]()
![]()
WAT EEN RAMP
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ijsmeis heeft m gebruikt om tosti's mee te maken
1-2-3-reacties jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
![]()
die arme jongen kan ook niets meer zeggen om gelijk een berg commentaar over zich heen te krijgen he?![]()
eeh, als je ehm onder garantie kan laten vervangen (± ¤80,- ) dan laat je dat toch niet zitten? 't waarschijnlijk het hele ding wat stuk is, incl. de sensoren van het alarm wat er op zit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
Dat ene lampje van je binnenverlichting is kapot?![]()
![]()
WAT EEN RAMP
zo iets denk ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
perongeluk 1-2 binnenverlichting besteld en 2-3 luchfilter?
Mja, is ook niet heel gek als je voor een kapotgesplatte mug op je voorruit al naar de garage gaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
![]()
die arme jongen kan ook niets meer zeggen om gelijk een berg commentaar over zich heen te krijgen he?![]()
Heb je btw ook gechecked of alle zekeringen op kleur gesorteerd zitten. Anders zou ik teruggaan hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef M5 het volgende:
[..]
eeh, als je ehm onder garantie kan laten vervangen (± ¤80,- ) dan laat je dat toch niet zitten? 't waarschijnlijk het hele ding wat stuk is, incl. de sensoren van het alarm wat er op zit.
doet me nietsquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
![]()
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef M5 het volgende:
[..]
doet me nietsherman houd van zeiken over allerlei kleine dingetjes, ik lever de onderwerpen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, is ook niet heel gek als je voor een kapotgesplatte mug op je voorruit al naar de garage gaat
je bent weer in vorm he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je btw ook gechecked of alle zekeringen op kleur gesorteerd zitten. Anders zou ik teruggaan hoor.
Vertel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman, je begint een parodie van jezelf te worden.
ga bevroren frikandellen etenquote:
We gaan nu even naar een grote mall toe om een MacBook te scoren jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij wel hoor![]()
[..]
MacfapperZijn de MacBooks daar niet veel goedkoper btw...? Kun je er niet ff een zwik meesjouwen?
En idd, wat een vuillakken
Mja, 10 laptops meesjouwen is ook weer zo wat ehquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
We gaan nu even naar een grote mall toe om een MacBook te scoren jaDe europrijs van Apple is hier in dollars, en sommige dingen nog goedkoper. Dus het scheelt wel ietsje ja.
Windowslaptops kosten al helemaal geen zak hier. Een 17" HP geval met alles erop en eraan, media center meuk voor ¤750 enzo
[afbeelding]
Oke Lexquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, JK
Snakey postte door JK zn slotje heen
je bent echt zo iemand die de hele dag koffie lurkt en met collegas kletst, en aan het eind van de dag er achter komt dat je nog niks gedaan hebt he?quote:
maar vaak zijn dat wel de mannen die het meest verdienen om de een of andere vage redenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent echt zo iemand die de hele dag koffie lurkt en met collegas kletst, en aan het eind van de dag er achter komt dat je nog niks gedaan hebt he?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/zak_over_mijn_hoofd
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/zak_over_mijn_hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |