Hij wel hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja man, de airco installatie hierfucking machnine kamer
![]()
![]()
Macfapperquote:En nee, mijn PB heb ik heul vaak bij me ja
Net de router opnieuw in wezen stellen, netwerk stond gisteren nog open maar vanmorgen een WPA password erop en user en pass van de router werkten niet meerBaldadige kwajongensstreken
[afbeelding]
perongeluk 1-2 binnenverlichting besteld en 2-3 luchfilter?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:10 schreef M5 het volgende:
't gaat weer lekker vandaag, garage besteld de verkeerde binnenverlichting, en die zaak waar ik een luchfilter heb gekocht heeft ook de verkeerde besteld.heerlijk
![]()
ijsmeis heeft m gebruikt om tosti's mee te makenquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
Dat ene lampje van je binnenverlichting is kapot?![]()
![]()
WAT EEN RAMP
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ijsmeis heeft m gebruikt om tosti's mee te maken
1-2-3-reacties jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
![]()
die arme jongen kan ook niets meer zeggen om gelijk een berg commentaar over zich heen te krijgen he?![]()
eeh, als je ehm onder garantie kan laten vervangen (± ¤80,- ) dan laat je dat toch niet zitten? 't waarschijnlijk het hele ding wat stuk is, incl. de sensoren van het alarm wat er op zit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
Dat ene lampje van je binnenverlichting is kapot?![]()
![]()
WAT EEN RAMP
zo iets denk ikquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
perongeluk 1-2 binnenverlichting besteld en 2-3 luchfilter?
Mja, is ook niet heel gek als je voor een kapotgesplatte mug op je voorruit al naar de garage gaatquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
![]()
die arme jongen kan ook niets meer zeggen om gelijk een berg commentaar over zich heen te krijgen he?![]()
Heb je btw ook gechecked of alle zekeringen op kleur gesorteerd zitten. Anders zou ik teruggaan hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:15 schreef M5 het volgende:
[..]
eeh, als je ehm onder garantie kan laten vervangen (± ¤80,- ) dan laat je dat toch niet zitten? 't waarschijnlijk het hele ding wat stuk is, incl. de sensoren van het alarm wat er op zit.
doet me nietsquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:14 schreef vlad het volgende:
![]()
Ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef M5 het volgende:
[..]
doet me nietsherman houd van zeiken over allerlei kleine dingetjes, ik lever de onderwerpen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, is ook niet heel gek als je voor een kapotgesplatte mug op je voorruit al naar de garage gaat
je bent weer in vorm he?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je btw ook gechecked of alle zekeringen op kleur gesorteerd zitten. Anders zou ik teruggaan hoor.
Vertel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman, je begint een parodie van jezelf te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |