quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
De Jongh gaat opgeven, rijdt dik achter de bus, niet de enige van zijn ploeg trouwens.
Juist.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:35 schreef ScottTracy het volgende:
Deze was toch echt het eerste, dus zet ik hier m'n tvp maar neer.
Zo doe je dat.quote:
Ja, kansloos groepje...quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
Leipheimer is nog wat van plan lijkt het, maar die is natuurlijk niet gevaarlijk voor het geel. De achtervolgende groep gaat wel zo ingerekend worden, nog maar een minuut.
Dat lijkt wel zeker.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wederom 20 punten op de Croix de fer?
Denk niet dat De La Fuente dat nog redt, nee.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
Dat lijkt wel zeker.
Virenque misschienquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Denk niet dat De La Fuente dat nog redt, nee.
Stagewinner.quote:
Je juicht erg vroeg maar 't zou mooi zijn.quote:
Zekerquote:
Nu was ik al verliefd op hem na vorig jr (bij wijze van spreke dan he), en vind dit zo leuk en GOED van hem, dat hij het WEER flikt!quote:
ik hoop in het peleton, en dat die groep vooruit terugepakt wordt, ( niet die van rasmussen)quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:44 schreef Art_Core het volgende:
Wie nog wat wil moet nu aanvallen.
Hij zit nog in het peloton nietwaar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Denk niet dat De La Fuente dat nog redt, nee.
Rasmussenquote:
Dan moeten ze in het peloton wel heel rustig rijden, De la Fuente lostte op de Galibier al snel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:47 schreef knep het volgende:
[..]
Hij zit nog in het peloton nietwaar?
Als die achtervolgers dadelijk ingerekend worden dan kan ie nog punten pakken.
Dan kan Rasmussen zijn bollen vergeten.
Dan doe je hem er weer inquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kabel van de tv ligt er hier uit....
Dan moeten Boogerd en Weening maar wat punten pakken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:47 schreef knep het volgende:
[..]
Het ging om de 20 punten en die zijn wel zeker. Daar gaat DLF niet aankomen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:47 schreef knep het volgende:
Ah ok, heb niet meegekregen dat hij er daar al snel afmoestquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan moeten ze in het peloton wel heel rustig rijden, De la Fuente lostte op de Galibier al snel.
Inderdaad. En dan nog.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan moeten ze in het peloton wel heel rustig rijden, De la Fuente lostte op de Galibier al snel.
Serieus, ik vind dat echt de mooiste trui in de tour. Die trui wordt nl. echt altijd om de schouders gehangen van de aanvallendste renner in de bergen. Virenque, Rasmussen... op zich de la fuenta nu ook.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:50 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
O, wat is die bollentrui toch mooi...
vast niet op tempo te maken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:52 schreef 456 het volgende:
Boogerd weer op kop van peloton
Tis dat ik mijn MSN plaatje van vorig jr weer voor de dag heb getoverd, overwinning van Rasmussen in de bollentrui, anders had dit een mooie geweestquote:
Inderdaad, en als Thomas Dekker volgend jaar meegaat moeten ze vechten om de laatste plaats....quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:57 schreef 456 het volgende:
Dat is echt een tactiek van Mentsjov, lekker in het peloton kachelen ipv voorin?
Ja hij verstopte zich achter Menchov, die is namelijk ook goed in verstoppen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:59 schreef 456 het volgende:
Rasmussen!
Wat een klimmer... echt, die heeft gisteren verstoppertje gespeeld hoor.
Deze stond gister ergens in een topic, die doet het wel aardigquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:59 schreef Coelho het volgende:
Gaaf!!! Enkele dagen terug stond hier nog de link naar een livestream anders dan die van NOS of Eurosport. Iemand??
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Inderdaad, en als Thomas Dekker volgend jaar meegaat moeten ze vechten om de laatste plaats....
www.studiosport.nlquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er ergens op internet Nederland 2 via een livestream te ontvangen? Het kabelsignaal ligt hier in het dorp eruit.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuke ritten - strontvervelende ritten 0 - 16
Erg he, dat de Belgen niets presteren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuke ritten - strontvervelende ritten 0 - 16
BOLLENTRUI!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
De La Fuente zit niet meer in het peleton.
Al even niet, dus Boogerd kan de punten daarachter pakkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik kijk ook streamquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef vanBoeschoten het volgende:
hey de internetstream ligt best een stuk achter op de tv uitzending...
ik lees hier dat fietsen met houten wielen precies tegelijk met dat ik het op de stream hoor...
Deze gun ik je, ik heb de laatste maanden al genoeg kunnen lachen met falende Nederlanders.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Erg he, dat de Belgen niets presteren.
O ja. Op het WK voetbal.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Deze gun ik je, ik heb de laatste maanden al genoeg kunnen lachen met falende Nederlanders.
Ach ja, dat WK waar jullie niet eens meededen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Deze gun ik je, ik heb de laatste maanden al genoeg kunnen lachen met falende Nederlanders.
En ook Krajicek die heel Wimbledon ging verbazen en er kansloos uitgaat tegen een nobody. Alweer.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ook Krajicek die heel Wimbledon ging verbazen en er kansloos uitgaat tegen een nobody. Alweer.
Tennis.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ook Krajicek die heel Wimbledon ging verbazen en er kansloos uitgaat tegen een nobody. Alweer.
En ook Kate Ryan - waar notabene de Belgische overheid geld ingepompt heeft - die heel Europa ging verbazen op het Euro Songfestival en er kansloos uitgaat in de 1e ronde.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En ook Kate Ryan - waar notabene de Belgische overheid geld ingepompt heeft - die heel Europa ging verbazen op het Euro Songfestival en er kansloos uitgaat in de 1e ronde.
Boys will be boysquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Get a room SoK & Zwansen!
Is daar nog een lijstje van???quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:12 schreef Venga het volgende:
..........Caucchioli rijd goed, reed gisteren ook de 7e tijd ofzo op de Alpe D'Huez
Ja, stond op de Tour site.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Is daar nog een lijstje van???
23'08".quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel achterstand heeft Rasmussen op Landis ?
23 minutenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel achterstand heeft Rasmussen op Landis ?
Veel meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Zwansen het volgende:
Nog steeds 6 minuut 46. Rasmussen gaat wel met een voorsprong van minimaal 2 of 3 minuten aan de laatste col beginnen.
Leipo valt aan?quote:
Houd jij het nou maar bij wielrennenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Landis er achteraan?quote:
Zag een euskatel bij Menchov.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia
Laat gaan, lijkt...quote:
Die gaat tot het eind mee. Die laatste col is niet zo steil.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Boogerd gaat wel lekkker lang mee
Leg eens uit wat hij op dit moment verkeerd doet?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef HassieBassie het volgende:
Zou er iemand op deze wereld fan zijn van Landis? (behalve zn moeder dan?)
Wat een fucking loser is dat. Nooit eerder misgunde ik een renner de tourzege, maar Landis heeft de primeur. Gadverdamme wat een laffe homo.
FIGNON misgunde ik het ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef HassieBassie het volgende:
Wat een fucking loser is dat. Nooit eerder misgunde ik een renner de tourzege, maar Landis heeft de primeur. Gadverdamme wat een laffe homo.
hopelijk 1e 10-15quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die gaat tot het eind mee. Die laatste col is niet zo steil.
Ik vind hem wel oke eigenlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef HassieBassie het volgende:
Het tijdperk Indurain was niet veel beter. En toch respect voor die man.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef HassieBassie het volgende:
Als je niks doet, kan je ook niks verkeerd doen, en dat is het hele probleem met die lambal.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg eens uit wat hij op dit moment verkeerd doet?
Indurain vergelijken met Landis.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het tijdperk Indurain was niet veel beter. En toch respect voor die man.
Leg eens wat hij moet doen nu dan? Je snapt het duidelijk niet, hij staat 2 minuten voor op z'n concurrenten, dus waarom zou hij nu al gaan aanvallen zonder ploeggenoten in zijn buurt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als je niks doet, kan je ook niks verkeerd doen, en dat is het hele probleem met die lambal.
Ik vraag mij eigenlijk af waarom, ik kan echt geen enkele reden bedenken.quote:
Goeie vergelijking imo. Even saai, berekenend en sterk in de tijdritten. Indurain is natuurlijk wel een groter sportman door zijn vijf tourzeges, iets wat een Landis nooit gaat halen natuurlijk.quote:
Dan zal hij ervoor wel uit iemand zijn wiel moeten komen , allicht op tien meter van de streep ofzo ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef Zwansen het volgende:
Zul je zien dat Leipheimer de etappe wint.
Dat vind ik dus absoluut niet, Indurain haalde in zijn carriere meerdere keren verschrikkelijk uit bergop en was een machtsmens waar je schrik van kreeg als je hem zag verschijnen ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Goeie vergelijking imo. Even saai, berekenend en sterk in de tijdritten. Indurain is natuurlijk wel een groter sportman door zijn vijf tourzeges, iets wat een Landis nooit gaat halen natuurlijk.
Mjah, die zijn er dus helaas niet. Ik heb ook liever iemand anders dan Landis in het geel, maar de anti-houding tegen hem slaat natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk af waarom, ik kan echt geen enkele reden bedenken.
Wat een stelletje wieltjeszuigers hebben we eigenlijk in deze Tour. Is er nu werkelijk niemand in die groep die het risico wil nemen de kans te hebben de Tour te winnen én daarvoor zijn 4de , 5de of 6de plek in het klassement op het spel te zetten en nu aan te vallen ?
Waar zijn de Pantani's, Chiapucci's, Virenque's enzo gebleven ?![]()
Hoe vaak ga je dat nog posten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
de groep The yellow jersey’s peloton is 6’40" behind Rasmussen and includes the following riders:
Azevedo, Sastre, Schleck, Vandevelde, Kloden, Guerini, Kessler, Mazzoleni, Rogers, Moreau, Calzati, Dessel, Goubert, Leipheimer, Fothen, Menchov, Boogerd, Evans, Horner, Landis, Merckx, Cunego, Arroyo, Karpets, Pereiro, Zandio, Caucchioli, Camano and Zubledia.
Menchov zit bijna helemaal achterin het peletonquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:28 schreef pi0dius het volgende:
Boogerd zonder Menchov ??
Ik snap het inderdaad duidelijk niet. Heb je gisteren gekeken? Hij wilde de trui kwijt, maar omdat hij wel bij Klöden moest blijven had ie helaas toch de gele trui.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg eens wat hij moet doen nu dan? Je snapt het duidelijk niet, hij staat 2 minuten voor op z'n concurrenten, dus waarom zou hij nu al gaan aanvallen zonder ploeggenoten in zijn buurt?
Goed lezen, ik had het specifiek over het moment van nu.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:29 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad duidelijk niet. Heb je gisteren gekeken? Hij wilde de trui kwijt, maar omdat hij wel bij Klöden moest blijven had ie helaas toch de gele trui.
Heeft twee steilere stukken van 8% en een relaxter middenstuk. Het is lang, maar zeker niet onhaalbaar voor hemquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef 456 het volgende:
Eigenlijk moet Rasmussen dit zo uitfietsen. Die col van 2e categorie slaat nergens op, en die laatste klim is te kort om daar minuten op hem in te lopen lijkt me
Hij probeert het wieltjeszuig-imago van zich af te schudden wellichtquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef Ericr het volgende:
Leipo is goed bezig, eindelijk.
Die is zijn kruit aan het verschieten nu. Ramussen rijdt al hele dag vooropquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef Zwansen het volgende:
Tja, die 7 minuut 40 boeit me niet. Leipo komt snel dichterbij.
Die laatste klim is 18 km.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef 456 het volgende:
Eigenlijk moet Rasmussen dit zo uitfietsen. Die col van 2e categorie slaat nergens op, en die laatste klim is te kort om daar minuten op hem in te lopen lijkt me
Ik snap nog altijd niet dat niemand met zo'n leipheimer meeging ..quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:31 schreef Zwansen het volgende:
Tja, die 7 minuut 40 boeit me niet. Leipo komt snel dichterbij.
Rabo gaat nu niks doen, die rijden voor etappewinst.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kan Boogie niet wat peper in de kont van Klöden en Menchov strooien.![]()
Klöden en wellicht ook Sastre had moeten meespringen jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap nog altijd niet dat niemand met zo'n leipheimer meeging ..
Precies. T-Mobile gaat straks wel rijden omdat de 7e plek van rogers ofzo in gevaar komt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap nog altijd niet dat niemand met zo'n leipheimer meeging ..
Maar nee, je zal zo zien dat al die andere teams gaan beginnen rijden om Leipheimer terug te pakken met een grijnzende Landis in hun rug. ..
Dat zou nummer vier al wordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Rabo gaat nu niks doen, die rijden voor etappewinst.
quote:Leipheimer is ninth in the GC at 06:18 behind Floyd Landis' leading time. He is only two minutes behind Valjavec now and only one minute behind Casar. The American finished fourth on pretty much the exact same stage at last month's Dauphiné Libéré, which he won. FIVE KILOMETRES FROM THE SUMMIT!
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Landis begint ver uit te zakken, ik zou zeggen, trek eens even door , meneer Kloden, en zie of hij volgt ...
Idd, moet ie sowieso 20, 30 meter goedmaken omdat ie zover achterligt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Landis begint ver uit te zakken, ik zou zeggen, trek eens even door , meneer Kloden, en zie of hij volgt ...
Twee jaar terug zou ik het hem niet gunnen, maar als het hem lukt. Respectquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef HPoi het volgende:
whoei! Leipheimer voor gele trui!!
Lamlandisquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef Ericr het volgende:
Denk dat McEwen, Freire en de bus zo ook nog aansluiten. Het is weer lamlendiger dan lamlendig.
Juist, als indertijd Merckx of Hinault even uit de top 5 van de groep verdwenen trok er meteen vier man door die dachten "het is misschien nu of nooit dat hij een slechte dag heeft" , maar nee, moet je dit nu zien ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, moet ie sowieso 20, 30 meter goedmaken omdat ie zover achterligt.
Geef ik je gelijk in. De anti-houding van Landis zou wat dat betreft ook gelden voor een Sastre, Klöden of Mentsjov die geen aanval plaatsen. En dat terwijl Landis nu kraakt... Of ze wachten natuurlijk op de slotklimquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Juist, als indertijd Merckx of Hinault even uit de top 5 van de groep verdwenen trok er meteen vier man door die dachten "het is misschien nu of nooit dat hij een slechte dag heeft" , maar nee, moet je dit nu zien ...![]()
Onbegrijpelijk dat hij niet wordt aangevallen. Het is te hopen dat de anderen niet kunnen anders is het wel erg triest.quote:
Dat lijkt me toch best laat als je naar Landis zijn tijdrit kijkt en naar de voorsprong die hij heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in. De anti-houding van Landis zou wat dat betreft ook gelden voor een Sastre, Klöden of Mentsjov die geen aanval plaatsen. En dat terwijl Landis nu kraakt... Of ze wachten natuurlijk op de slotklim
Hoop dat ze in ieder geval iets doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in. De anti-houding van Landis zou wat dat betreft ook gelden voor een Sastre, Klöden of Mentsjov die geen aanval plaatsen. En dat terwijl Landis nu kraakt... Of ze wachten natuurlijk op de slotklim
Ik kijk ook NOS. Maar ik zie hier om mij heen bij mensen die ook NOS kijken, dat die stream niet bij iedereen gelijk loopt. Ik denk dat het met je verbindingssneheid en buffer te maken heeft ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hey 456, welke stream volg jij dan omdat die voor ligt op die van mij...
Ik kijk de NOS Stream...
Gek genoeg boeit mij dat HELEMAAL niets. Die bollentrui, en eventueel ook de plaats op het podium (alsmede de overwinning van Menchov) zijn behaald mede door een nederlander.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef Ericr het volgende:
Alleen geen Nederlandse ritzege dit jaar.
Misschien kan de commentator uitsluitsel geven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef 456 het volgende:
Dalen kan ie wel. Is die soms mountainbiker geweest?
Stonden ze ook al niet op de 1e plaats lange tijd van het protour klassement?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef Zwansen het volgende:
4e etappe voor Rabo. Vorig jaar ook al 2, en bollen en goed klassement en de Vuelta gewonnen plus 2 etappes.
Rabo is opeens een grote ronden-team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |