Al even niet, dus Boogerd kan de punten daarachter pakkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
De La Fuente zit niet meer in het peleton.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
De La Fuente zit niet meer in het peleton.
Ik kijk ook streamquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef vanBoeschoten het volgende:
hey de internetstream ligt best een stuk achter op de tv uitzending...
ik lees hier dat fietsen met houten wielen precies tegelijk met dat ik het op de stream hoor...
Deze gun ik je, ik heb de laatste maanden al genoeg kunnen lachen met falende Nederlanders.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Erg he, dat de Belgen niets presteren.
O ja. Op het WK voetbal.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Deze gun ik je, ik heb de laatste maanden al genoeg kunnen lachen met falende Nederlanders.
Ach ja, dat WK waar jullie niet eens meededen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Deze gun ik je, ik heb de laatste maanden al genoeg kunnen lachen met falende Nederlanders.
En ook Krajicek die heel Wimbledon ging verbazen en er kansloos uitgaat tegen een nobody. Alweer.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ook Krajicek die heel Wimbledon ging verbazen en er kansloos uitgaat tegen een nobody. Alweer.
Tennis.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ook Krajicek die heel Wimbledon ging verbazen en er kansloos uitgaat tegen een nobody. Alweer.
En ook Kate Ryan - waar notabene de Belgische overheid geld ingepompt heeft - die heel Europa ging verbazen op het Euro Songfestival en er kansloos uitgaat in de 1e ronde.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En ook Kate Ryan - waar notabene de Belgische overheid geld ingepompt heeft - die heel Europa ging verbazen op het Euro Songfestival en er kansloos uitgaat in de 1e ronde.
Boys will be boysquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Get a room SoK & Zwansen!
Is daar nog een lijstje van???quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:12 schreef Venga het volgende:
..........Caucchioli rijd goed, reed gisteren ook de 7e tijd ofzo op de Alpe D'Huez
Ja, stond op de Tour site.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Is daar nog een lijstje van???
23'08".quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel achterstand heeft Rasmussen op Landis ?
23 minutenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel achterstand heeft Rasmussen op Landis ?
Veel meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Zwansen het volgende:
Nog steeds 6 minuut 46. Rasmussen gaat wel met een voorsprong van minimaal 2 of 3 minuten aan de laatste col beginnen.
Leipo valt aan?quote:
Houd jij het nou maar bij wielrennenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Landis er achteraan?quote:
Zag een euskatel bij Menchov.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:17 schreef 456 het volgende:
Waar zit Zubeldia
Laat gaan, lijkt...quote:
Die gaat tot het eind mee. Die laatste col is niet zo steil.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Boogerd gaat wel lekkker lang mee
Leg eens uit wat hij op dit moment verkeerd doet?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef HassieBassie het volgende:
Zou er iemand op deze wereld fan zijn van Landis? (behalve zn moeder dan?)
Wat een fucking loser is dat. Nooit eerder misgunde ik een renner de tourzege, maar Landis heeft de primeur. Gadverdamme wat een laffe homo.
FIGNON misgunde ik het ookquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef HassieBassie het volgende:
Wat een fucking loser is dat. Nooit eerder misgunde ik een renner de tourzege, maar Landis heeft de primeur. Gadverdamme wat een laffe homo.
hopelijk 1e 10-15quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die gaat tot het eind mee. Die laatste col is niet zo steil.
Ik vind hem wel oke eigenlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef HassieBassie het volgende:
Het tijdperk Indurain was niet veel beter. En toch respect voor die man.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:20 schreef HassieBassie het volgende:
Als je niks doet, kan je ook niks verkeerd doen, en dat is het hele probleem met die lambal.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Leg eens uit wat hij op dit moment verkeerd doet?
Indurain vergelijken met Landis.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het tijdperk Indurain was niet veel beter. En toch respect voor die man.
Leg eens wat hij moet doen nu dan? Je snapt het duidelijk niet, hij staat 2 minuten voor op z'n concurrenten, dus waarom zou hij nu al gaan aanvallen zonder ploeggenoten in zijn buurt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als je niks doet, kan je ook niks verkeerd doen, en dat is het hele probleem met die lambal.
Ik vraag mij eigenlijk af waarom, ik kan echt geen enkele reden bedenken.quote:
Goeie vergelijking imo. Even saai, berekenend en sterk in de tijdritten. Indurain is natuurlijk wel een groter sportman door zijn vijf tourzeges, iets wat een Landis nooit gaat halen natuurlijk.quote:
Dan zal hij ervoor wel uit iemand zijn wiel moeten komen , allicht op tien meter van de streep ofzo ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:24 schreef Zwansen het volgende:
Zul je zien dat Leipheimer de etappe wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |