Al even niet, dus Boogerd kan de punten daarachter pakkenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
De La Fuente zit niet meer in het peleton.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
De La Fuente zit niet meer in het peleton.
Ik kijk ook streamquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:04 schreef vanBoeschoten het volgende:
hey de internetstream ligt best een stuk achter op de tv uitzending...
ik lees hier dat fietsen met houten wielen precies tegelijk met dat ik het op de stream hoor...
Deze gun ik je, ik heb de laatste maanden al genoeg kunnen lachen met falende Nederlanders.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Erg he, dat de Belgen niets presteren.
O ja. Op het WK voetbal.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Deze gun ik je, ik heb de laatste maanden al genoeg kunnen lachen met falende Nederlanders.
Ach ja, dat WK waar jullie niet eens meededen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Deze gun ik je, ik heb de laatste maanden al genoeg kunnen lachen met falende Nederlanders.
En ook Krajicek die heel Wimbledon ging verbazen en er kansloos uitgaat tegen een nobody. Alweer.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ook Krajicek die heel Wimbledon ging verbazen en er kansloos uitgaat tegen een nobody. Alweer.
Tennis.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ook Krajicek die heel Wimbledon ging verbazen en er kansloos uitgaat tegen een nobody. Alweer.
En ook Kate Ryan - waar notabene de Belgische overheid geld ingepompt heeft - die heel Europa ging verbazen op het Euro Songfestival en er kansloos uitgaat in de 1e ronde.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En ook Kate Ryan - waar notabene de Belgische overheid geld ingepompt heeft - die heel Europa ging verbazen op het Euro Songfestival en er kansloos uitgaat in de 1e ronde.
Boys will be boysquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Get a room SoK & Zwansen!
Is daar nog een lijstje van???quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:12 schreef Venga het volgende:
..........Caucchioli rijd goed, reed gisteren ook de 7e tijd ofzo op de Alpe D'Huez
Ja, stond op de Tour site.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:13 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Is daar nog een lijstje van???
23'08".quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel achterstand heeft Rasmussen op Landis ?
23 minutenquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel achterstand heeft Rasmussen op Landis ?
Veel meerquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:15 schreef Zwansen het volgende:
Nog steeds 6 minuut 46. Rasmussen gaat wel met een voorsprong van minimaal 2 of 3 minuten aan de laatste col beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |