Idd, moet ie sowieso 20, 30 meter goedmaken omdat ie zover achterligt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die Landis begint ver uit te zakken, ik zou zeggen, trek eens even door , meneer Kloden, en zie of hij volgt ...
Twee jaar terug zou ik het hem niet gunnen, maar als het hem lukt. Respectquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef HPoi het volgende:
whoei! Leipheimer voor gele trui!!
Lamlandisquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef Ericr het volgende:
Denk dat McEwen, Freire en de bus zo ook nog aansluiten. Het is weer lamlendiger dan lamlendig.
Juist, als indertijd Merckx of Hinault even uit de top 5 van de groep verdwenen trok er meteen vier man door die dachten "het is misschien nu of nooit dat hij een slechte dag heeft" , maar nee, moet je dit nu zien ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, moet ie sowieso 20, 30 meter goedmaken omdat ie zover achterligt.
Geef ik je gelijk in. De anti-houding van Landis zou wat dat betreft ook gelden voor een Sastre, Klöden of Mentsjov die geen aanval plaatsen. En dat terwijl Landis nu kraakt... Of ze wachten natuurlijk op de slotklimquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Juist, als indertijd Merckx of Hinault even uit de top 5 van de groep verdwenen trok er meteen vier man door die dachten "het is misschien nu of nooit dat hij een slechte dag heeft" , maar nee, moet je dit nu zien ...![]()
Onbegrijpelijk dat hij niet wordt aangevallen. Het is te hopen dat de anderen niet kunnen anders is het wel erg triest.quote:
Dat lijkt me toch best laat als je naar Landis zijn tijdrit kijkt en naar de voorsprong die hij heeft.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in. De anti-houding van Landis zou wat dat betreft ook gelden voor een Sastre, Klöden of Mentsjov die geen aanval plaatsen. En dat terwijl Landis nu kraakt... Of ze wachten natuurlijk op de slotklim
Hoop dat ze in ieder geval iets doen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in. De anti-houding van Landis zou wat dat betreft ook gelden voor een Sastre, Klöden of Mentsjov die geen aanval plaatsen. En dat terwijl Landis nu kraakt... Of ze wachten natuurlijk op de slotklim
Ik kijk ook NOS. Maar ik zie hier om mij heen bij mensen die ook NOS kijken, dat die stream niet bij iedereen gelijk loopt. Ik denk dat het met je verbindingssneheid en buffer te maken heeft ofzo.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hey 456, welke stream volg jij dan omdat die voor ligt op die van mij...
Ik kijk de NOS Stream...
Gek genoeg boeit mij dat HELEMAAL niets. Die bollentrui, en eventueel ook de plaats op het podium (alsmede de overwinning van Menchov) zijn behaald mede door een nederlander.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef Ericr het volgende:
Alleen geen Nederlandse ritzege dit jaar.
Misschien kan de commentator uitsluitsel geven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:45 schreef 456 het volgende:
Dalen kan ie wel. Is die soms mountainbiker geweest?
Stonden ze ook al niet op de 1e plaats lange tijd van het protour klassement?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:46 schreef Zwansen het volgende:
4e etappe voor Rabo. Vorig jaar ook al 2, en bollen en goed klassement en de Vuelta gewonnen plus 2 etappes.
Rabo is opeens een grote ronden-team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |