Oh okee, ook bestquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Foei toch! In de Beneluxen rijden geen BDs maar Bs!![]()
Zo leuk dat Plan V/T, DD-AR, IRM, ICR, ICK en SGM voor de mensen in het noorden zo exclusief zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:51 schreef Wadloper het volgende:
Benelux is toch soort van rood/bruin?
Ik weet het verschil ook niet eigenlijk
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:39 schreef Frozen het volgende:
Een vraagje:
Gisternacht reed er rond 3 uur een gigantische trein langs mijn huis. Erg traag en met veel lampen erop. Bij het onderstel kwamen er veel vonken vanaf. Ik had de indruk dat deze trein gebruikt werd om de rails recht te leggen / te slijpen ofzo...?
Weet iemand wat voor ding dit is, want we vragen ons wel af wat nou de hele buurt wakker trilde vannacht....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slijptreinquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:39 schreef Frozen het volgende:
Een vraagje:
Gisternacht reed er rond 3 uur een gigantische trein langs mijn huis. Erg traag en met veel lampen erop. Bij het onderstel kwamen er veel vonken vanaf. Ik had de indruk dat deze trein gebruikt werd om de rails recht te leggen / te slijpen ofzo...?
Weet iemand wat voor ding dit is, want we vragen ons wel af wat nou de hele buurt wakker trilde vannacht....
Dank! Dat was m.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slijptrein
De hoofdletter D!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ook best
Wat is het verschil?
Die zijn nog steeds rood/geel toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een BDs kop, het stuurstandrijtuig van de IC's 800 (maastricht - Haarlem) en 900 (Heerlen - Haarlem). En van de Beneluxtrein Amsterdam - Brussel uiteraard
Yep, dat zijn ze nog steeds. Wel een beetje vaal omdat ze geen revisie hebben gehad.quote:
Heb je tenminste weer wat te doenquote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Wadloper het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een deel van mijn treinfoto's kwijt, ik had een dvd gebrand, en daarna alles verwijderd (wat ik al gebrand heb kan er immers af), nu kan ik die dvd nergens vinden, zit niet op mijn vaste dvd plaats
Dus ben waarschijnlijk een deel van mijn collectie kwijt
Vind metro en trein niet echt vergelijkbaar, zeker niet in Nederland.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag met de metro geweest, goh wat is dat toch een klote zooitje. Pokke herie en voor de rest ook allemaal kloten. Geef mij maar een trein
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag met de metro geweest, goh wat is dat toch een klote zooitje. Pokke herie en voor de rest ook allemaal kloten. Geef mij maar een trein
Dat lijkt me dan een concept wat in aanmerking komt voor een heroverwegingquote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef Wadloper het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een deel van mijn treinfoto's kwijt, ik had een dvd gebrand, en daarna alles verwijderd (wat ik al gebrand heb kan er immers af), nu kan ik die dvd nergens vinden, zit niet op mijn vaste dvd plaats
Dus ben waarschijnlijk een deel van mijn collectie kwijt
Het komt zeker in heroverweging, ik maak een aparte petitie waar ál mijn gebrande spullen op komenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan een concept wat in aanmerking komt voor een heroverweging
Altijd alles (tenminste, hetgene wat belangrijk is) 2 keer ergens op zetten, en het liefst op verschillende media op verschillende plaatsen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:58 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Het komt zeker in heroverweging, ik maak een aparte petitie > partitiewaar ál mijn gebrande spullen op komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |