abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40109814
quote:
Op zondag 23 juli 2006 18:53 schreef Cutie het volgende:
Ooh, een Swirl! Die zijn zoooo lekker! Het is maar goed dat ik niet meer elke dag met de trein ga.

Ik heb heerlijk gezwommen vanmiddag. Niet in de zon gelegen; de zon zat fijn verstopt achter een groot wolkendek...
zelfde voor mij, als ik elke dag zou treinen zou het elke dag een swirl zijn, met vanilleijs, chocola chocola chocola chocola chocola nootjes en chocoladesaus
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_40111901
quote:
Op zondag 23 juli 2006 19:11 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

zelfde voor mij, als ik elke dag zou treinen zou het elke dag een swirl zijn, met vanilleijs, chocola chocola chocola chocola chocola nootjes en chocoladesaus
Ik denk toch dat je na een week het wel een keer zat zou zijn...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 juli 2006 @ 21:00:59 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40112785
Ik heb dit weekend voor mijn doen veel ijs gegeten, gelukkig gaat mijn voorkeur sowieso uit naar waterijs Nou ja op die Swirl na dan, maar het fruit maakt het nog een beetje goed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 23 juli 2006 @ 21:17:35 #204
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40113331
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef Maeghan het volgende:
Oh btw, doe me even een plezier en klik op mijn klikkerdeklik linkje in m'n sig. Ik doe een kinderachtig spelletje en wil graag meer puntjes =P
Zozo 2,8 kilo.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  Moderator zondag 23 juli 2006 @ 22:12:42 #205
18653 crew  D.
pi_40115104
quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:51 schreef Urnie het volgende:
Zo, ff gelurkt. Tis me helemaal duidelijk. Welkom D. en succes!
Dank je

heb me net aangemeldt, en zoals in het andere topic staat ga ik ipv 6 voor 8 kg

zsm
pi_40119514
ik heb echt een dieettechnisch slechte week gehad vorige zondag had ik al teveel punten gegeten omdat ik te veel popcorn had gegeten, geen avondeten en daarvoor in de plaats maar wat stokbrood met kruidenboter en een paar bolletjes ijs. Nu dinsdag spareribs en gisteren (verjaardag gevierd met BBQ voor de hele familie) echt alles gegetern en gedronken waar ik trek in had. Dat komt dus neer op stokbrood met kruidenboter (wel zelfgemaakt met margarine en verse bieslook, het was een groot succes), BBQvlees (niet mager), pindasaus, een aantal glazen rose, een magnum met aardbeiensmaak en witte chocola en toastjes met franse kaas.
Vandaag nog een stuk chocoladevlaai omdat mijn tante jarig was.
Ik heb wel heeeel veel genoten van alle lekkerneien en het was echt heel gezellig dus ach...

maar morgen maar weer een frisse start maken, goed de punten tellen en sparen voor de barbecue van volgende zaterdag
pi_40119607
Een dagje je dieet vergeten mag zo nu en dan toch
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juli 2006 @ 07:25:16 #208
13151 crew  Rewimo
pi_40123959
Vind ik ook, gewoon lekker van genieten dan kun je er de rest van de week weer tegenaan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40124057
Ik heb al een perenijsje op

Goedemorgen, Rewimo Fijne dag vandaag
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 24 juli 2006 @ 08:00:36 #210
18653 crew  D.
pi_40124081
quote:
Op maandag 24 juli 2006 07:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al een perenijsje op
Zijn die gezond, of ben je aan het genieten?

Of allebei?
pi_40124090
Er zit vitamine C in (en maar 50 kcal) en ik geniet van mijn welverdiende snoepje na het werk
  Moderator maandag 24 juli 2006 @ 08:06:48 #212
18653 crew  D.
pi_40124113
quote:
Op maandag 24 juli 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Er zit vitamine C in (en maar 50 kcal) en ik geniet van mijn welverdiende snoepje na het werk
ow, dan ga ik die straks ook halen, want die zijn erg

moet ik wel met de auto ipv de cal.-verbrandende wandeling die ik naar de winkel gepland had, anders smelten ze
pi_40124117
Tsja, dan moet je maar na het ijsje eten een leuke boswandeling gaan maken
  Moderator maandag 24 juli 2006 @ 08:11:30 #214
18653 crew  D.
pi_40124140
quote:
Op maandag 24 juli 2006 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, dan moet je maar na het ijsje eten een leuke boswandeling gaan maken
da's op zich geen ramp

of lekker met de mountainbike het bos in
pi_40124147
Ook lekker ja Mijn vriend crosst al de hele week met de mountainbike van mijn vader rond Hij vindt het erg leuk, ik hou er niet zo van. Ik ga liever wandelen, hardlopen of zwemmen.
  Moderator maandag 24 juli 2006 @ 08:17:28 #216
18653 crew  D.
pi_40124172
quote:
Op maandag 24 juli 2006 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Ook lekker ja Mijn vriend crosst al de hele week met de mountainbike van mijn vader rond Hij vindt het erg leuk, ik hou er niet zo van. Ik ga liever wandelen, hardlopen of zwemmen.
Ik heb die fiets ooit gekocht om er mee in het bos te spelen, maar alleen is minder leuk, en de vriend waar ik voorheen mee ging fietsen heeft wat gezondheidsklachten

Jaaaaa, zwemmen wil ik ook wel, zal eens bij mijn vrouw aan de.....ehh.....bel trekken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juli 2006 @ 08:24:38 #217
13151 crew  Rewimo
pi_40124228
Wij hebben zaterdag gezwommen in Bosbad Hoeven, was erg leuk Tot we wegregenden
pi_40124294
ik was van plan om vandaag toch nog maar wel even te gaan zwemmen, kijken hoe het nu is met de krijsende kinderen, aangezien de vakantie hier ook begonnen is...

Ik heb net een hand cherrytomaatjes op...... Lekker joh, zo net uit de koelkast...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar maandag 24 juli 2006 @ 11:39:21 #219
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40127982
Ik schommel nog steeds tussen 78 en 79, dus eigenlijk is alles wel ok. Maar ik heb vorige week na het aflassen van de Vierdaagse geen keuzes meer gemaakt... Gewoon alles gegeten en gedronken waar ik zin in had (vooral veeeeeeeeeel alcohol). Dus vanaf deze week maar weer netjes doen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_40133280
Ik heb een downdag, dat betekend dat ik straks echt niet alleen mag/wil zitten thuis, ik zal dus vandaag veel gaan fietsen denk ik!

Als ik binnenzit loopt het toch fout, want dan begin ik te schranzen...
pi_40133465
Ik ga ff een foute post doen Ik ben wat voorraden telefoons aan het verkopen, omdat mijn vriend en ik samen een nieuwe hebben vanwege nieuw abbo'tje. Misschien hier iemand intresse .
[TK] SAMSUNG e530 ladyphone
[TK] NOKIA 6100. In perfect staat.

Voor Emu..... Komt goed. Niet aan eten denken en inderdaad probeer bezig te zijn met iets.
pi_40135219
Emu, ik ken het gevoel, zorg maar lekker dat je even iets gaat doen ter afleiding, dat werkt het beste...

en als je het echt niet houdt, neem dan een boterham oid extra, dat houdt de schade beperkt...
pi_40136228
Ik bedenk me dus net dat ik zo ongeveer de helft van de boodschappen vergeten ben...

Kan ik weer naar de winkel....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juli 2006 @ 16:06:47 #224
13151 crew  Rewimo
pi_40136377
Emu, koop een lading fruit of zo, dan kun je eten zonder al te veel schade
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juli 2006 @ 16:18:07 #225
13151 crew  Rewimo
pi_40136686
Iemand nog leuke ideeën voor pastasalade met tonijn en mais? Mag niet te "apart" worden vanwege een zeker kind
  maandag 24 juli 2006 @ 16:28:38 #226
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_40136986
Misschien een tip voor sommige mensen in dit topic: ik ben sinds kort aan het lezen in het boek "Uit de ban van eetbuien" van Joanna Kortink. Ik vond dat het maar eens tijd werd de oorzaak ipv het gevolg aan te pakken.

Ik ben pas net bezig en weet dus nog niet of het ook echt gaat werken. Merk wel dat ik er bestwel mee bezig ben, dat ik mij bewuster ben van mijn denkpatronen en gedrag. Wat ik voor het eerst in mijn leven besef (klinkt vaag) is dat niet mensen die mij in het verleden gekwetst hebben mijn leven vergallen, maar dat ik dat nu zélf doe. Ik ben al jaren niet uitgescholden voor "vetzak", althans niet door anderen, ík ben de gene die telkens mezelf vertelt dat ik niet goed genoeg ben. Da's toch ongelofelijk stom, eigenlijk. Zit ik een beetje mijzelf te pesten.

Voor mijn vriend is het best zwaar, de laatste week ben ik niet te genieten, maar ik denk dat het een "fase" is. Ik moet nu vrede krijgen met een heleboel dingen. Het kost me ook veel energie. Maar je moet er iets voor over hebben om wat van je leven te maken!

Ik hou jullie op de hoogte van mijn psychologische ontwikkelingen!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Moderator maandag 24 juli 2006 @ 16:29:03 #227
18653 crew  D.
pi_40136994
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Is dat niet duur, een nieuwe telefoon?
mail gezien?
pi_40137442
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:28 schreef Levitation het volgende:
Misschien een tip voor sommige mensen in dit topic: ik ben sinds kort aan het lezen in het boek "Uit de ban van eetbuien" van Joanna Kortink. Ik vond dat het maar eens tijd werd de oorzaak ipv het gevolg aan te pakken.

Ik ben pas net bezig en weet dus nog niet of het ook echt gaat werken. Merk wel dat ik er bestwel mee bezig ben, dat ik mij bewuster ben van mijn denkpatronen en gedrag. Wat ik voor het eerst in mijn leven besef (klinkt vaag) is dat niet mensen die mij in het verleden gekwetst hebben mijn leven vergallen, maar dat ik dat nu zélf doe. Ik ben al jaren niet uitgescholden voor "vetzak", althans niet door anderen, ík ben de gene die telkens mezelf vertelt dat ik niet goed genoeg ben. Da's toch ongelofelijk stom, eigenlijk. Zit ik een beetje mijzelf te pesten.

Voor mijn vriend is het best zwaar, de laatste week ben ik niet te genieten, maar ik denk dat het een "fase" is. Ik moet nu vrede krijgen met een heleboel dingen. Het kost me ook veel energie. Maar je moet er iets voor over hebben om wat van je leven te maken!

Goed van je joh!!
Ik heb dat ongeveer 2 jaar geleden gedaan, besloten dat ik de bron maar eens aan moest pakken omdat ik het zat was... Ik heb een half jaar in een eetstoornissengroep gezeten en ben daar toch stukken beter uitgekomen... Hoewel het ook voor vriendje soms niet makkelijk was, ik was niet altijd even goed te genieten..
Het boek heb ik zelf nog nooit gelezen, maar het klinkt wel ok...
  maandag 24 juli 2006 @ 16:54:02 #229
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_40137648
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:45 schreef teigan het volgende:

[..]

Goed van je joh!!
Ik heb dat ongeveer 2 jaar geleden gedaan, besloten dat ik de bron maar eens aan moest pakken omdat ik het zat was... Ik heb een half jaar in een eetstoornissengroep gezeten en ben daar toch stukken beter uitgekomen... Hoewel het ook voor vriendje soms niet makkelijk was, ik was niet altijd even goed te genieten..
Het boek heb ik zelf nog nooit gelezen, maar het klinkt wel ok...
Ik vind dat nog véél knapper, hulp zoeken. Ik ben nu toch weer bezig om het zelf op te lappen, maar weet nieteens zeker of dat wel gaat lukken. Op het moment heb ik zoiets van "ik probeer het eerst zelf, hulp zoeken kan altijd nog". Maar eigenlijk is dat ook omdat ik gewoon "bang" ben om echt hulp te zoeken. Dan moet ik toegeven dat het op eigen kracht niet lukt en da's niet mijn sterkste kant, hulp zoeken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_40137708
het gaat hier niet zo geweldig maar ja tis zomer dus bbq-en en dat soort dingen 1 hele kilo aangekomen. Nou ja gaat er wel weer een keertje af als ik maar niet nog meer aan kom dan hoop ik nu te voorkomen
pi_40137785
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik vind dat nog véél knapper, hulp zoeken. Ik ben nu toch weer bezig om het zelf op te lappen, maar weet nieteens zeker of dat wel gaat lukken. Op het moment heb ik zoiets van "ik probeer het eerst zelf, hulp zoeken kan altijd nog". Maar eigenlijk is dat ook omdat ik gewoon "bang" ben om echt hulp te zoeken. Dan moet ik toegeven dat het op eigen kracht niet lukt en da's niet mijn sterkste kant, hulp zoeken.
Ik was toen ook al een hele tijd aan het kutten. En toen kreeg ik een doorverwijzing van mijn huisarts en na de intake werd ik voor de keus gesteld: Deeltijdopname of volledige opname.... Ik schrok er zelf ook wel even van.

Het heeft ook wel even geduurt voordat ik er voor de volle 100% voor ging, maar toen heb ik er ook uitgehaald wat er inzit..
Ik heb er achteraf ook geen moment spijt van gehad, als ik zie hoe/waar ik nu ben. Ook al voel ik me nu soms nog zwaar k*t, ik kom er nu tenminste zelf uit...
  maandag 24 juli 2006 @ 17:02:11 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_40137891
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:29 schreef D.Rose het volgende:

[..]

mail gezien?
Mail terug!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juli 2006 @ 17:04:16 #233
13151 crew  Rewimo
pi_40137952
Het wordt Spongebobpastasalade

Heej, het was dàt of "ik wil geen pasta"
  Moderator maandag 24 juli 2006 @ 17:05:54 #234
18653 crew  D.
pi_40138003
edit

[ Bericht 69% gewijzigd door D. op 24-07-2006 17:12:24 ]
  Moderator maandag 24 juli 2006 @ 17:07:22 #235
18653 crew  D.
pi_40138048
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef Rewimo het volgende:

Heej, het was dàt of "ik wil geen pasta"
Dat zie je man/vriend?
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 17:15:45 #236
43556 miss_dynastie
pi_40138247
quote:
Ik ga ze ook maar eens bestellen. Het gaat nu best wel heel goed, maar ook dan kan het vast geen kwaad.
pi_40138520
quote:

Dat boek heb ik ook thuis. Paar jaar geleden gelezen, maar nooit de oefeningen gedaan die erin staan. Het heeft met wel bewuster gemaakt van de negatieve spiraal van gedachten die ik had. De oefeningen helpen om een negatieve gedachtenspiraal te doorbreken die tot vreetbuien leidt.

Ik ben er ook van overtuigd dat je alleen blijvend kan afvallen als je goed in je vel zit. Dat gaat echt in fases bij mij, en het gaat redelijk goed met mij op het moment. Komt ook wel doordat de zon schijnt, en dat ik mezelf heb geleerd om me niet meer al te druk te maken om mijn studie (dat werkt echt averechts namelijk). Dat is een beetje een perfectionistisch trekje icm faalangst. Ik doe liever iets niet als ik weet dat ik het niet heel goed kan doen. En nu probeer ik maar te denken: dan maar niet perfect, zolang ik het maar doe! Is nu ook mijn motto voor het dieeten.
pi_40138549
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ga ze ook maar eens bestellen. Het gaat nu best wel heel goed, maar ook dan kan het vast geen kwaad.
Je mag hem wel van me overnemen als je wil.
  † In Memoriam † maandag 24 juli 2006 @ 18:09:43 #239
43556 miss_dynastie
pi_40139514
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:28 schreef octopussy het volgende:

[..]

Je mag hem wel van me overnemen als je wil.
Heel lief maar ik heb hem net gelijk besteld bij bol
pi_40139941
Ik heb er anders wel belangstelling voor octo Maar ik wilde eerst het No Diet boek kopen, dat sprak me ook heel erg aan. Dat boek pakt namelijk ook dingen aan die bij mij wel eens aangepakt mogen worden (ik ben er recentelijk achter gekomen dat ik helemaal niet zo flexibel be als ik altijd graag dacht van mezelf, ik ben namelijk best bang om nieuwe dingen te beginnen).

En Levitation, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Eerst dingen zelf willen oplossen, want als je eenmaal hulp gaat vragen dan eh...dan is het net of je het niet alleen af kan. En dat is waarschijnlijk de hele tijd al zo geweest, maar het erkennen is heel erg moeilijk.

Wat zijn we allemaal psychisch bezig
pi_40140026
En ik heb even de off-topic berichten verwijderd. Dit lijkt me niet de plaats om te discussiëren over telefoons of het verkeerd begrijpen/bedoelen van berichten. En wat oude koeien in sloten doen heb ik al helemaal nooit begrepen, maar die mogen daar dan ook blijven.
pi_40140052
Ik vraag nog steeds niet al te graag hulp hoor, maar beter hulp vragen dan doormodderen zoals ik nu deed...

En perfectionisme icm faalangst is mij ook heel bekend..
Gelukkig heb ik straks een goede oefening op mijn stageschool, er gaan daar nog wel eens dingen mis, en dan moet ik wel rustig blijven...
pi_40140088
Ik modder liever door dan dat ik (hey, ik ben zelf bijna arts) naar een dokter ga
pi_40140136
Isa, misschien wel zo verstandig, maarja, rode lap en stier he....
Misschien een idee om in ons zustertopic ook de boel ff in de gaten te houden dan....
pi_40140172
Oh, daar modereer ik eigenlijk nooit en ik lees er ook niet altijd. Meer niet dan wel
pi_40140455
ok...

Weet je wat ik me net zat te bedenken... Het is toch eigenlijk maar maf, we zijn allemaal hoogopgeleide, leuke meiden...(behalve ik dan natuurlijk... ) en toch zitten we zo in de knoop met eten, hulp vragen enzo..

We weten precies hoe het moet, maar het dan ook doen, waarom is dat nou toch zo moeilijk?
pi_40140814
Omdat we geen zelfdiscipline hebben

Nee, serieus, ik weet eigenlijk niet waarom het vaak zo moeilijk is. Ik zie mezelf niet als iemand zonder wilskracht en toch is dit gewichtsgedoe een hele klus.
pi_40141074
gewicht komt er makkelijker aan als eraf bij ons
  Moderator maandag 24 juli 2006 @ 19:22:56 #249
18653 crew  D.
pi_40141283
quote:
Op maandag 24 juli 2006 18:52 schreef teigan het volgende:
(behalve ik dan natuurlijk... )
Nee hoor, ik ben ook geen leuke meid

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 juli 2006 @ 20:07:14 #250
13151 crew  Rewimo
pi_40142519
quote:
Op maandag 24 juli 2006 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Omdat we geen zelfdiscipline hebben

Nee, serieus, ik weet eigenlijk niet waarom het vaak zo moeilijk is. Ik zie mezelf niet als iemand zonder wilskracht en toch is dit gewichtsgedoe een hele klus.
Omdat je wel móet eten. Met roken en drinken kun je stoppen. Dat is moeilijk. Maar je kunt echt 100% zonder. Je kunt niet zonder eten. En dus is de verleiding om verkeerde dingen te eten altijd aanwezig. Want ja, je kiest toch liever voor die kroket/bonbon/vulmaarin die zo verleidelijk tegen je ligt te lachen dan voor dat sneue bakkie groenvoer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')