zelfde voor mij, als ik elke dag zou treinen zou het elke dag een swirl zijn, met vanilleijs, chocola chocola chocola chocola chocola nootjes en chocoladesausquote:Op zondag 23 juli 2006 18:53 schreef Cutie het volgende:
Ooh, een Swirl! Die zijn zoooo lekker! Het is maar goed dat ik niet meer elke dag met de trein ga.
Ik heb heerlijk gezwommen vanmiddag. Niet in de zon gelegen; de zon zat fijn verstopt achter een groot wolkendek...
Ik denk toch dat je na een week het wel een keer zat zou zijn...quote:Op zondag 23 juli 2006 19:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zelfde voor mij, als ik elke dag zou treinen zou het elke dag een swirl zijn, met vanilleijs, chocola chocola chocola chocola chocola nootjes en chocoladesaus![]()
Zozo 2,8 kilo.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef Maeghan het volgende:
Oh btw, doe me even een plezier en klik op mijn klikkerdeklik linkje in m'n sig. Ik doe een kinderachtig spelletje en wil graag meer puntjes =P
Dank jequote:Op zondag 23 juli 2006 10:51 schreef Urnie het volgende:
Zo, ff gelurkt. Tis me helemaal duidelijk. Welkom D. en succes!![]()
ow, dan ga ik die straks ook halen, want die zijn ergquote:Op maandag 24 juli 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Er zit vitamine C in(en maar 50 kcal) en ik geniet van mijn welverdiende snoepje na het werk
da's op zich geen rampquote:Op maandag 24 juli 2006 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, dan moet je maar na het ijsje eten een leuke boswandeling gaan maken
Ik heb die fiets ooit gekocht om er mee in het bos te spelen, maar alleen is minder leuk, en de vriend waar ik voorheen mee ging fietsen heeft wat gezondheidsklachtenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Ook lekker jaMijn vriend crosst al de hele week met de mountainbike van mijn vader rond
Hij vindt het erg leuk, ik hou er niet zo van. Ik ga liever wandelen, hardlopen of zwemmen.
Goed van je joh!!quote:Op maandag 24 juli 2006 16:28 schreef Levitation het volgende:
Misschien een tip voor sommige mensen in dit topic: ik ben sinds kort aan het lezen in het boek "Uit de ban van eetbuien" van Joanna Kortink. Ik vond dat het maar eens tijd werd de oorzaak ipv het gevolg aan te pakken.![]()
Ik ben pas net bezig en weet dus nog niet of het ook echt gaat werken. Merk wel dat ik er bestwel mee bezig ben, dat ik mij bewuster ben van mijn denkpatronen en gedrag. Wat ik voor het eerst in mijn leven besef (klinkt vaag) is dat niet mensen die mij in het verleden gekwetst hebben mijn leven vergallen, maar dat ik dat nu zélf doe.Ik ben al jaren niet uitgescholden voor "vetzak", althans niet door anderen, ík ben de gene die telkens mezelf vertelt dat ik niet goed genoeg ben.
Da's toch ongelofelijk stom, eigenlijk. Zit ik een beetje mijzelf te pesten.
![]()
![]()
![]()
Voor mijn vriend is het best zwaar, de laatste week ben ik niet te genieten, maar ik denk dat het een "fase" is. Ik moet nu vrede krijgen met een heleboel dingen. Het kost me ook veel energie. Maar je moet er iets voor over hebben om wat van je leven te maken!![]()
Ik hou jullie op de hoogte van mijn psychologische ontwikkelingen!![]()
Ik vind dat nog véél knapper, hulp zoeken. Ik ben nu toch weer bezig om het zelf op te lappen, maar weet nieteens zeker of dat wel gaat lukken. Op het moment heb ik zoiets van "ik probeer het eerst zelf, hulp zoeken kan altijd nog". Maar eigenlijk is dat ook omdat ik gewoon "bang" ben om echt hulp te zoeken. Dan moet ik toegeven dat het op eigen kracht niet lukt en da's niet mijn sterkste kant, hulp zoeken.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:45 schreef teigan het volgende:
[..]
Goed van je joh!!
Ik heb dat ongeveer 2 jaar geleden gedaan, besloten dat ik de bron maar eens aan moest pakken omdat ik het zat was... Ik heb een half jaar in een eetstoornissengroep gezeten en ben daar toch stukken beter uitgekomen... Hoewel het ook voor vriendje soms niet makkelijk was, ik was niet altijd even goed te genieten..
Het boek heb ik zelf nog nooit gelezen, maar het klinkt wel ok...
Ik was toen ook al een hele tijd aan het kutten. En toen kreeg ik een doorverwijzing van mijn huisarts en na de intake werd ik voor de keus gesteld: Deeltijdopname of volledige opname.... Ik schrok er zelf ook wel even van.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind dat nog véél knapper, hulp zoeken. Ik ben nu toch weer bezig om het zelf op te lappen, maar weet nieteens zeker of dat wel gaat lukken. Op het moment heb ik zoiets van "ik probeer het eerst zelf, hulp zoeken kan altijd nog". Maar eigenlijk is dat ook omdat ik gewoon "bang" ben om echt hulp te zoeken. Dan moet ik toegeven dat het op eigen kracht niet lukt en da's niet mijn sterkste kant, hulp zoeken.![]()
Ik ga ze ook maar eens bestellen. Het gaat nu best wel heel goed, maar ook dan kan het vast geen kwaad.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:28 schreef Levitation het volgende:
Misschien een tip voor sommige mensen in dit topic: ik ben sinds kort aan het lezen in het boek "Uit de ban van eetbuien" van Joanna Kortink. Ik vond dat het maar eens tijd werd de oorzaak ipv het gevolg aan te pakken.![]()
Dat boek heb ik ook thuis. Paar jaar geleden gelezen, maar nooit de oefeningen gedaan die erin staan. Het heeft met wel bewuster gemaakt van de negatieve spiraal van gedachten die ik had. De oefeningen helpen om een negatieve gedachtenspiraal te doorbreken die tot vreetbuien leidt.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:28 schreef Levitation het volgende:
Ik ben pas net bezig en weet dus nog niet of het ook echt gaat werken. Merk wel dat ik er bestwel mee bezig ben, dat ik mij bewuster ben van mijn denkpatronen en gedrag. Wat ik voor het eerst in mijn leven besef (klinkt vaag) is dat niet mensen die mij in het verleden gekwetst hebben mijn leven vergallen, maar dat ik dat nu zélf doe.Ik ben al jaren niet uitgescholden voor "vetzak", althans niet door anderen, ík ben de gene die telkens mezelf vertelt dat ik niet goed genoeg ben.
Da's toch ongelofelijk stom, eigenlijk. Zit ik een beetje mijzelf te pesten.
![]()
![]()
![]()
Voor mijn vriend is het best zwaar, de laatste week ben ik niet te genieten, maar ik denk dat het een "fase" is. Ik moet nu vrede krijgen met een heleboel dingen. Het kost me ook veel energie. Maar je moet er iets voor over hebben om wat van je leven te maken!![]()
Ik hou jullie op de hoogte van mijn psychologische ontwikkelingen!![]()
Je mag hem wel van me overnemen als je wil.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ga ze ook maar eens bestellen. Het gaat nu best wel heel goed, maar ook dan kan het vast geen kwaad.
Heel lief maar ik heb hem net gelijk besteld bij bolquote:Op maandag 24 juli 2006 17:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je mag hem wel van me overnemen als je wil.
Omdat je wel móet eten. Met roken en drinken kun je stoppen. Dat is moeilijk. Maar je kunt echt 100% zonder. Je kunt niet zonder eten. En dus is de verleiding om verkeerde dingen te eten altijd aanwezig. Want ja, je kiest toch liever voor die kroket/bonbon/vulmaarin die zo verleidelijk tegen je ligt te lachen dan voor dat sneue bakkie groenvoer?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Omdat we geen zelfdiscipline hebben
Nee, serieus, ik weet eigenlijk niet waarom het vaak zo moeilijk is. Ik zie mezelf niet als iemand zonder wilskracht en toch is dit gewichtsgedoe een hele klus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |