abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juli 2006 @ 20:39:14 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_40057514
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 18:20 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

OK dan, vanochtend was ik 83.7 kilo, ik ben 1.61 m dus een BMI van 32. Ik wil sowieso graag naar 77 kilo want dan heb ik een BMI onder de 30 (volgende doel 64 kilo, BMI 25), maar ik ben nog niet echt serieus iets aan het doen. Zo'n 14 maanden geleden heb ik al eens een serieuze poging gewaagd inclusief flink sporten, maar toen heb ik een fietsongelukje gehad waardoor dat even niet zo goed meer ging en toen was het wel een beetje over. Nu ben ik met Flylady bezig en die routines moeten ook op m'n lijf toepasbaar zijn, ik heb wel wat routine nodig qua beweging.
als je me mailt, kan ik je je login sturen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40058835
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:39 schreef Troel het volgende:

[..]

als je me mailt, kan ik je je login sturen
Goed dat je het zegt, ik had de OP helemaal niet meer gelezen omdat ik dacht dat alles nog wel hetzelfde zou werken
pi_40059202
zo ik sta in de OP, nu maar ff kijken of ik het vol ga houden maar dat moet maar gewoon, ut vet moet er maar weer eens af.

trouwens misschien kunnen jullie me helpen. ik ben namelijk op zoek naar iets wat ik dagelijks kan gaan drinken, nu is dat chocomel (oftewel zeer slecht). het nadeel is alleen dat ik geen zure dingen (zoals sinaasappels) kan nemen, omdat ik een breuk in mijn middenrif heb. dus naast water wil ik ook iets anders gaan drinken, iets met een smaakje zeg maar. maar van light producten ben ik nou ook weer geen liefhebber. oftewel: iemand ideeen voor een gezond maar smaakvol drankje?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 juli 2006 @ 22:08:59 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40059437
Je zou zelf ijsthee kunnen maken: sterke thee zetten en af laten koelen. Citroen erin is voor jou geen optie begrijp ik maar je zou dan thee met een smaakje kunnen gebruiken. Andere mogelijkheid is suikervrije limonadesiroop.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40060436
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:58 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik sta in de OP, nu maar ff kijken of ik het vol ga houden maar dat moet maar gewoon, ut vet moet er maar weer eens af.

trouwens misschien kunnen jullie me helpen. ik ben namelijk op zoek naar iets wat ik dagelijks kan gaan drinken, nu is dat chocomel (oftewel zeer slecht). het nadeel is alleen dat ik geen zure dingen (zoals sinaasappels) kan nemen, omdat ik een breuk in mijn middenrif heb. dus naast water wil ik ook iets anders gaan drinken, iets met een smaakje zeg maar. maar van light producten ben ik nou ook weer geen liefhebber. oftewel: iemand ideeen voor een gezond maar smaakvol drankje?
Thee! Wat ik hier verder als een heb gehoord is dat het FrisFruit (oid) van Appelsientje lekker is en ook niet vet.
pi_40061033
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Je zou zelf ijsthee kunnen maken: sterke thee zetten en af laten koelen. Citroen erin is voor jou geen optie begrijp ik maar je zou dan thee met een smaakje kunnen gebruiken. Andere mogelijkheid is suikervrije limonadesiroop.
hmm thee ben ik niet zown liefhebber van, geeft namelijk ook een aanval op je maag. eigenlijk is alleen melk of water goed, maar melk word je ook zo gek van, is een behoorlijk smaakloos iets, net zoals water. pff soms word ik gewoon gek dervan.

om het iets verder uit te leggen ,zonder in de smerige details te treden; er zit een breuk in mijn middenrif op de plek waar de slokdarm overgaat in de maag. doordat precies daar die breuk zit kan de maagklep niet goed sluiten, wat dus voor maagzuur zorgt.

dit zal waarschijnlijk ook wel een oorzaak zijn geweest van het dik worden, en het vroegere mager zijn. maar genoeg over mijn zielig gedoe, ik ga gewoon op zoek naar andere sappen, zonder appels of sinaasappels, en citroen, bijna onmogelijk dus

maar thanks voor jullie ideeen, allebei
pi_40061409
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 21:58 schreef gothic-blackie het volgende:
ideeen voor een gezond maar smaakvol drankje?
IJsthee
Sourcy sprankelsap (zit wel fruit in, maar heel weinig dus dat is vast niet te zuur; is verder gewoon bronwater)
Siroop (tja, klinkt kinderachtig, maar er zijn zoveel verschillende smaakjes, ik vond vroeger de rozenbottelversie geweldig)
Zelf drink ik ook verdund vruchtensap/frisdrank, dus appelsap of dubbel frisss met extra water, dat is ook weer eens wat anders dan water

Verder gewoon wennen aan water, (kruiden)thee en koffie. Dat is wel het meest praktische vind ik. Dat kun je tenminste echt onbeperkt drinken zonder ervan aan te komen en er zit geen kunstmatige zooi in ook.

Opvallend trouwens dat je er zo'n last van hebt. Mijn moeder heeft dit probleem ook, maar die gebruikt wel gewoon 'zure' producten. Ze moet alleen wel uit de buurt blijven van pretparken en niet schrokken, want dan gaat het mis.
Sanity is (not) statistical
pi_40062191
ik weet eigenlijk niet of ik afval, ik kreeg vanavond wel te horen van iemand dat het zo was, en dat het duidelijk te zien was......

zo, ik heb ongeveer 45 kilometer geskate, er zijn echt mensen zonder drinken op komen dagen, gelukkig waren er 2 bezemwagens met water.....

Ik ga zo douchen, en dan lekker slapen....
Morgen weer een dag..

Trusten!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40067481
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:30 schreef Maeghan het volgende:

[..]

IJsthee
Sourcy sprankelsap (zit wel fruit in, maar heel weinig dus dat is vast niet te zuur; is verder gewoon bronwater)
Siroop (tja, klinkt kinderachtig, maar er zijn zoveel verschillende smaakjes, ik vond vroeger de rozenbottelversie geweldig)
Zelf drink ik ook verdund vruchtensap/frisdrank, dus appelsap of dubbel frisss met extra water, dat is ook weer eens wat anders dan water

Verder gewoon wennen aan water, (kruiden)thee en koffie. Dat is wel het meest praktische vind ik. Dat kun je tenminste echt onbeperkt drinken zonder ervan aan te komen en er zit geen kunstmatige zooi in ook.

Opvallend trouwens dat je er zo'n last van hebt. Mijn moeder heeft dit probleem ook, maar die gebruikt wel gewoon 'zure' producten. Ze moet alleen wel uit de buurt blijven van pretparken en niet schrokken, want dan gaat het mis.
tja ik weet eigenlijk niet anders. ik zit natuurlijk wel onder de medicijnen, maar die werken ook niet altijd. en als je moeder er last van heeft. je weet dat het erfelijk is? dat wist ik eerst ook niet, totdat duidelijk werd dat ik het had, mijn oma, mijn zus, en als het goed is ook de neefjes van mijn zus (maar die zijn nog te jong om een onderzoek te doen).
pi_40067618
@gothic-blackie De overgrote meerderheid met een breuk in het middenrif heeft daar totaal geen last van en het wordt vaak bij toeval gevonden op een röntgenfoto. Ongeveer 10% van de mensen onder de 40 heeft het en 70% van de mensen boven de 70. Alleen heel af en toe lijdt het tot klachten, waarbij de gastro-oesofageale reflux wel het meest voorkomt. En dat voel je dan als zuurbranden of gewoon pijn achter je borstbeen. Heel lastig en het wordt vaak in de loop der tijd eerder erger dan beter met mogelijk nare complicaties (trouwens, meestal ook alleen maar bij een heel klein deel van het kleine deel van de mensen met klachten). Wist je dat overgewicht een enorme rol speelt in het ontstaan en erger worden van zo'n breuk? De breuk zelf heeft totaal geen invloed op dikker worden, maar als je weer afvalt dan heb je wel grote kans dat je minder klachten krijgt

En een aangeboren breuk kan inderdaad erfelijk zijn, het is dan recessief overerfelijk en het komt sowieso meer voor bij vrouwen dan bij mannen (waarschijnlijk door de hogere intra-abdominale druk (buikdruk) bij vrouwen).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 juli 2006 @ 09:03:16 #161
13151 crew  Rewimo
pi_40067899
Isa, het is veel te warm om college te geven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40067978
Klopt het dat je met dit warme weer ook meer vocht vasthoudt dan normaal ? , ik weeg een kilo meer dan een week geleden.. maar dat is nu al een paar dagen zo. Dat ik zoveel meer heb gegeten kan ik me niet voorstellen eigenlijk.
pi_40067981
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 08:10 schreef Isabeau het volgende:
@gothic-blackie De overgrote meerderheid met een breuk in het middenrif heeft daar totaal geen last van en het wordt vaak bij toeval gevonden op een röntgenfoto. Ongeveer 10% van de mensen onder de 40 heeft het en 70% van de mensen boven de 70. Alleen heel af en toe lijdt het tot klachten, waarbij de gastro-oesofageale reflux wel het meest voorkomt. En dat voel je dan als zuurbranden of gewoon pijn achter je borstbeen. Heel lastig en het wordt vaak in de loop der tijd eerder erger dan beter met mogelijk nare complicaties (trouwens, meestal ook alleen maar bij een heel klein deel van het kleine deel van de mensen met klachten). Wist je dat overgewicht een enorme rol speelt in het ontstaan en erger worden van zo'n breuk? De breuk zelf heeft totaal geen invloed op dikker worden, maar als je weer afvalt dan heb je wel grote kans dat je minder klachten krijgt

En een aangeboren breuk kan inderdaad erfelijk zijn, het is dan recessief overerfelijk en het komt sowieso meer voor bij vrouwen dan bij mannen (waarschijnlijk door de hogere intra-abdominale druk (buikdruk) bij vrouwen).
isabeau, tuurlijk weet ik dit alles al, daarom ook, moet er een beetje gewicht af. maar bij ons is het vastgesteld dat het erfelijk is. ik zal ook moeten oppassen met bijvoorbeeld zwanger worden, want dan kan de breuk groter worden, waardoor maag en dergelijke de borstkas in kan komen. en de baby moet natuurlijk een extra onderzoek krijgen, om zeker te weten dat zij geen complete hernia diafragmatica hebben (oftewel, maag in borstkas). bij ons is het vooral duidelijk dat het erfelijk is, door onder andere de familie, en ook omdat ik en mijn zus het al van kleins af aan hadden, alleen in veel mindere mate. we konden in ieder geval aan elkaar vertellen dat we nog van vroeger wisten dat we soms rechtop gingen slapen, omdat de maagpijn te erg werd. en waarschijnlijk hebben haar kinderen (tweeling) het dus ook, omdat hun continu spugen, en niets binnen kunnen houden, maar op deze leeftijd is dat nog niet te onderzoeken, dus tot die tijd moeten ze een lage dosis medicijnen slikken ervoor.

en hoe het bij mij gevonden werd: ik had dus maagklachten, maagzuur en dergelijke, en heb het eerst vooral proberen op te lossen met melk (melk neutraliseerd maagzuur of zoiets), maar dat werkte niet, toen naar de huisarts, die dacht een maagzweer, dus medicijnen, en problemen gingen over, totdat ik stopte met de medicijnen, toen dus een maaronderzoek, zo'n buis via je mond de maag in. toen zagen ze dat er een kleine breuk aanwezig was. nu dus werken met medicijnen, ook al moet ik om de zoveel tijd even van de medicijnen af omdat het ook maagzweren veroorzaakt bij langdurig gebruik.

een breuk verergerd trouwens ook door verkeerd te tillen, omdat je dan ook je middenrif gebruikt. dus zelfs bij het oppakken van een pen moet ik door mijn knieen zakken. en heb je last van een breuk in combinatie met maagzuur, dan moet je ook de zwaartekracht zijn werk laten doen, als je plat ligt zal je eerder last krijgen van maagzuur, dan als je met je hoofd, en borstkas is hoger ligt dan je buik. dus ook extra kussens voor mij.

maar stranddagje vandaag, misschien zweet ik op die manier nog een beetje vet eruit en anders maar ff zwemmen in zee
pi_40070704
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 23:15 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]
ik ga gewoon op zoek naar andere sappen, zonder appels of sinaasappels, en citroen, bijna onmogelijk dus
heb je ook last bij druivensap? Dat kan je dan ook een beetje aanlengen...
andere sappen zijn idd vaak een mengeling (vb appel-kers, appel-peer, aardbei-sinaas, multivruchten) dus ik vrees dat je idd zal moeten wennen aan water... maar dat went snel hoor

Dit is mijn laatste post voor een week, ik vertrek vanmiddag naar de Gentse Feesten en morgen rijden we vanuit Gent naar Noord-Nederland.
pi_40072281
Fijne vakantie Iksje....

ik heb de eerste dag van de skate 2 daagse gereden.... Het was nog te doen omdat het nog redelijk vroeg was, maar na 20 km had ik het ook wel gezien..
Ik heb er iets meer dan een uur over gedaan,e n ik vind het wel best....
morgen de tweede dag
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40083033
vanmiddag heeft het hier geregent maar nu is het weer superwarm
  zaterdag 22 juli 2006 @ 19:23:10 #167
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40083312
Wat goed dat je het hebt gehaald teigan!

Veel plezier op vakantie iksje.

Als melk wel gaat, kun je dan niet eens melk met en smaakje proberen. Is net weer iets anders.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40083442
ik heb nu wel spierpijn moet ik zeggen....

Ik hoop dat de weg morgen weer opgedroogt is, het zal vast lekkerder zijn dan vandaag
pi_40084434
Heeft een van jullie wel eens van dit blad gehoord?

http://www.diklijfblad.nl/

ik kwam het hier net in een ander topic tegen..
pi_40084903
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef teigan het volgende:

Nooit van gehoord, ik heb even op de site gekeken en vind zulke bladen niet geweldig. Het voelt als een aanmoediging van dik zijn. Best fijn om te lezen hoe je er mee om kunt gaan en hoe andere dikke mensen heel gelukkig zijn, maar ik word toch nog liever slank.

Verder komt het wel over als een aardig blad met leuke onderwerpen.

Edit: ik lees in "een minuutje" van de Metro (te vinden op hun site) wel een positieve kijk op een gezondere levensstijl aannemen om misschien toch af te vallen, dat is goed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 juli 2006 @ 20:32:16 #171
13151 crew  Rewimo
pi_40085300
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef teigan het volgende:

Yep, het is opgezet door iemand van het WLS-forum. Ik heb het eerste nummer gekregen. Het is op zich een leuk blad, waarin normaal wordt gedaan over dik zijn. Er wordt uitleg gegeven over dik zijn, sporten, WLS, en nog meer dingen die op dik zijn betrekking hebben. Ik vond het best leuk om te lezen maar niet leuk genoeg voor een abonnement. Ik wil het bij de volgende meet wel meenemen, als iemand me helpt herinneren
pi_40086234
teeveepeetje van mij... Ik heb geen idee of ik ben afgevallen of aangekomen. Mijn gevoel zegt iets aangekomen of stabiel... Ik wil nu heel graag mijn dieetpatroon weer oppakken. Dit is mij na de vakantie naar Kreta niet echt gelukt.
Ik merk dat ik er vooral tijdens mijn werkdagen veel moeite mee heb. Ik werk op een PG-afdeling waar mensen veel lekkere dingen krijgen toegestopt en dan lust je er zelf ook wel eentje Dat is iets wat ik vooral af moet leren. Ook moet ik zéker meer fruit eten.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 21:15:03 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_40086402
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:32 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Yep, het is opgezet door iemand van het WLS-forum. Ik heb het eerste nummer gekregen. Het is op zich een leuk blad, waarin normaal wordt gedaan over dik zijn. Er wordt uitleg gegeven over dik zijn, sporten, WLS, en nog meer dingen die op dik zijn betrekking hebben. Ik vond het best leuk om te lezen maar niet leuk genoeg voor een abonnement. Ik wil het bij de volgende meet wel meenemen, als iemand me helpt herinneren
Herinner herinner!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 juli 2006 @ 21:57:42 #174
13151 crew  Rewimo
pi_40087405
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 21:15 schreef Troel het volgende:
Herinner herinner!
Tikje vroeg, lieverd
pi_40088520
Hm, ik kom er net achter dat ik de opdracht waar ik dacht nog twee dagen voor te hebben, al ingeleverd had moeten hebben...

Ik hooop maar dat het geen gevolgen heeft voor mijn LIO, de docente is nl. een maand op vakantie...
Maandag de studieadviseur maar eens mailen..
pi_40089782
Nou, ik heb even gekeken op die link van dat blad, maar daar staat niet veel info he? Persoonlijk trekt dat soort bladen me helemaal niet. Ik identificeer me daar helemaal niet mee eigenlijk. Dat vet zit aan de buitenkant, het is geen onderdeel van m'n persoonlijkheid of zo, en waarom zou ik er in vredesnaam over willen lezen? Nou ja, fijn als anderen er wat aan hebben natuurlijk, maar niet mijn ding dus.
pi_40089916
Ik heb dan altijd het gevoel dat je jezelf wel heel erg in een hokje duwt als je zulke bladen koopt. Zo van 'Ik ben niet Saskia, ik ben Dik'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_40090239
Hm, ik ben niet Saskia en wel dik, misschien moet ik het dan toch maar kopen. =P

Sorry, m'n gevoel voor humor wordt er met dit weer niet beter op
pi_40090342
pi_40096486
Het viel me op omdat die andere twee bladen(Vol en nog eentje) alweer opgeheven zijn wegens slechte verkoopcijfers volgens mij, en dat deze het nog doet.....

En toen ik de media waar over hun gepraat werd eens doorploegde viel me op dat ze over dit blad toch wel redelijk positief waren....
Ik heb er zelf denk ik ook niet heel veel mee, de mode die erin staat is waarschijnlijk toch weer de standaard tenten waarin ik ook echt 50 kilo te zwaar lijk, maar ik was er gewoon wel benieuwd naar.

Dus als je hem mee wilt nemen Rewimo, dan zou dat heel mooi zijn...

Ik ga zo weer eens aankleden, broodjes smeren en richting Gieten voor de tweede dag.. Het is buiten nu nog heerlijk, ik hoop dat het zo blijft tot ik weer binnen ben...
Het is ws. wel een tocht door de bossen, en dat is wel lekker nu..
pi_40096814
Ik ga straks voor het eerst sinds lange tijd weer eens naar het strand!

Gisteren heb ik een supermooi net pak gekocht. Jasje maat 40 en broek maat 42!
Ik begon met passen voor beide dingen met maat 46. En 't vriendje maar heen en weer lopen!
Heerlijk om weer eens te kunnen zeggen: 'Nah, deze niet, deze is TE GROOT!'
  Moderator zondag 23 juli 2006 @ 09:53:08 #182
18653 crew  D.
pi_40097078
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Isabeau het volgende:
een smileypost

(verkapte tvp )
  zondag 23 juli 2006 @ 10:01:48 #183
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40097162
Nou, er valt niks te updaten deze week. Hetzelfde gebleven.
Da's ook saai.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  Moderator zondag 23 juli 2006 @ 10:10:10 #184
18653 crew  D.
pi_40097228
quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:01 schreef Urnie het volgende:
Nou, er valt niks te updaten deze week. Hetzelfde gebleven.
Da's ook saai.
en wat doe je zoal om (niet) af te vallen?
  zondag 23 juli 2006 @ 10:32:23 #185
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40097467
quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:10 schreef D.Rose het volgende:

[..]

en wat doe je zoal om (niet) af te vallen?
Nou, laten we beginnen met vooral niet te bewegen met deze temperatuur.
Bijna nergens zin in, qua eten. Ja, waterijs.
Pluspunt is dat ik ook niet ben aangekomen, het blijft stabiel.
Als de temperatuur iets minder wordt, zal het wel weer beter gaan.
Een graad of 5 minder zou al stukken beter zijn voor mij, maar dat zit er voorlopig nog niet in.
  zondag 23 juli 2006 @ 10:35:02 #186
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40097505
Maarre Rose, jij ook hier? WIl je ook afvallen of kom je alleen even kijken?
  Moderator zondag 23 juli 2006 @ 10:37:25 #187
18653 crew  D.
pi_40097538
quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:32 schreef Urnie het volgende:

[..]

Nou, laten we beginnen met vooral niet te bewegen met deze temperatuur.
Bijna nergens zin in, qua eten. Ja, waterijs.
Pluspunt is dat ik ook niet ben aangekomen, het blijft stabiel.
Als de temperatuur iets minder wordt, zal het wel weer beter gaan.
Een graad of 5 minder zou al stukken beter zijn voor mij, maar dat zit er voorlopig nog niet in.
5 graden minder wil iedereen wel, maar mij lijkt het juist makkelijker nu, omdat je makkelijker zweet
  Moderator zondag 23 juli 2006 @ 10:37:58 #188
18653 crew  D.
pi_40097548
quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:35 schreef Urnie het volgende:
Maarre Rose, jij ook hier? WIl je ook afvallen of kom je alleen even kijken?
mijn 'verhaaltje' staat in het 'andere' topic
  zondag 23 juli 2006 @ 10:51:19 #189
71384 Urnie
.... is een zij
pi_40097799
Zo, ff gelurkt. Tis me helemaal duidelijk. Welkom D. en succes!

Nou, ff een bordje pap eten en dan naar mijn moeder, lekker in de tuin zitten.
pi_40103588
Ik ben ook alweer terug...
dit keer 28 km in 1,5 uur gereden, met een groepje van een man of 8...

Daarna me laten masseren en van hun op mijn kop gekregen dat ik eigenlijk teveel gedaan had.... Dus ik ben bang dat mijn zwemplannen van morgen maar even niet doorgaan, ik kan wel een rustdagje gebruiken...
pi_40103760
Nou, ik zou gaan sporten vanochtend, maar toen de wekker ging was ik dusdanig slaapdronken dat ik dacht 'huh, het is zondag, ik hoef helemaal niet te werken' en gewoon de wekker afgezet heb en weer ben gaan slapen

Oh btw, doe me even een plezier en klik op mijn klikkerdeklik linkje in m'n sig. Ik doe een kinderachtig spelletje en wil graag meer puntjes =P
pi_40103834
Ik ben de laatste tijd standaard om half 8 wakker en kan dan niet meer slapen...

Ik ben blij dat ik zoveel meer energie heb sinds die massages, maar soms word ik er wel moedeloos van, mijn lijf is niet moe te krijgen, en in mijn hoofd wil het nog niet zo hard mee, dus daar spookt het nog regelmatig...
pi_40104858
quote:
Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef Maeghan het volgende:
Oh btw, doe me even een plezier en klik op mijn klikkerdeklik linkje in m'n sig. Ik doe een kinderachtig spelletje en wil graag meer puntjes =P
Kan ik nu mijn gewicht in de OP met 2.89 kilo naar beneden bijstellen ?
pi_40104922
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Kan ik nu mijn gewicht in de OP met 2.89 kilo naar beneden bijstellen ?
Oh ja hoor. Daarom dames, allemaal klikken
pi_40104987
quote:
Op zondag 23 juli 2006 15:36 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Oh ja hoor. Daarom dames, allemaal klikken
je bent al volgegeten zegt ie
pi_40105272
Van mij wil je maar 1,6 kg Ben ik niet lekker

Wat ís dat voor spel?
pi_40105453
ok, je hebt 1,74 kg van mij opgesnoept.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 juli 2006 @ 18:28:17 #198
13151 crew  Rewimo
pi_40108869
1,51 kilo maar Heb ik weer... Had ik nou die Swirl moeten laten staan?

We moesten om met de trein via Utrecht en daar hadden we tijd voor een ijsje. Voor het eerst van mijn leven een Swirl gegeten en dat was IJs met vers fruit en witte chocola en smarties
  † In Memoriam † zondag 23 juli 2006 @ 18:43:55 #199
43556 miss_dynastie
pi_40109209
Ik ben echt een keer kotsmisselijk geweest van een Swirl
Sindsdien neem ik alleen de standaard aanbevolen combinaties
pi_40109417
Ooh, een Swirl! Die zijn zoooo lekker! Het is maar goed dat ik niet meer elke dag met de trein ga.

Ik heb heerlijk gezwommen vanmiddag. Niet in de zon gelegen; de zon zat fijn verstopt achter een groot wolkendek...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')