Als ik tussen de 1200 - 1500 ga zitten, groei ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de hoeveelheid die je eet, maar om de calorien. Je lichaam heeft een bepaald aantal calorien nodig, ook om af te vallen. Ik heb begrepen dat je minstens rond de 1200 moet gaan zitten. (En wat je volgens SB zou moeten eten zonder jouw aanpassingen is helemaal zielig)
Maar serieus, als je groeit bij die hoeveelheden, dan lijkt me dat er iets mis is hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als ik tussen de 1200 - 1500 ga zitten, groei ik. Ik moet dus wel wat "dramatischer" aan de slag
.
Nee hoor, m'n hele leven al gehadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar serieus, als je groeit bij die hoeveelheden, dan lijkt me dat er iets mis is hoor![]()
Ja, maar dan kan er toch je hele leven al iets mis zijn? Schildklieren of weet ik veel wat, maar ik zou me dan echt laten onderzoeken hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, m'n hele leven al gehad. Als ik ga eten wat dat bureau dagelijks voorschrijft voor een vrouw kan je me binnen een half jaar over straat róllen
.
Ik heb gewoon een überslome spijsvertering.
Als ik 's ochtends 2 boterhammen eet, 's middags 2 en een flink bord avondeten en een toetje, kom ik gewoon aan. Niet leuk, maar ja, wat doe je eraan.
Ik heb nog niet zo lang geleden een uitgebreid bloedonderzoek gehad vanwege haaruitval (door het ziekenhuis!). Dat onderzoek bekeek naast 1001 andere dingen ook de schildklier, aangezien problemen met dat ding ook haaruitval kan veroorzaken. Er werd niets afwijkends gevonden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan er toch je hele leven al iets mis zijn? Schildklieren of weet ik veel wat, maar ik zou me dan echt laten onderzoeken hoor.
Hee gatsie, dat lijkt me helemaal niets. Maarja, in dat geval zou ik het dan inderdaad maar tot die calorien houdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang geleden een uitgebreid bloedonderzoek gehad vanwege haaruitval (door het ziekenhuis!). Dat onderzoek bekeek naast 1001 andere dingen ook de schildklier, aangezien problemen met dat ding ook haaruitval kan veroorzaken. Er werd niets afwijkends gevonden.
Ben gewoon gezond, maar heb gewoon een ontzettende aanleg tot aankomen.
En dat doe ik dus ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Hee gatsie, dat lijkt me helemaal niets. Maarja, in dat geval zou ik het dan inderdaad maar tot die calorien houden
Avondeten vind ik toch erg weinig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, maar toch heb ik niet weinig gegeten hoor...
Ontbijt:
250 ml yoghurt met 2 scheplepels Kellogs K.
Glas jus d'orange
Tussendoor:
1 kiwi
Liga Evergreen (1 stuk)
Lunch:
2 boterhammen met halvajam
Tussendoor:
1 appel
Diner:
225 gr witte bonen in tomatensaus ()
100 gr sla met yoghurtdressing
Avond:
1 eierkoek of 1 appel.
Valt toch wel mee.
Klopt en daar heb ik dan ook uitgebreid mn beklag over gedaanquote:
Dat denk ik ook Bij avondeten hoort toch wel vlees. Aardappelen zou ik nog enigsins kunnen missen. Maar vlees vind ik vaak toch het lekkerste van de avondmaaltijd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt en daar heb ik dan ook uitgebreid mn beklag over gedaan.
Normaal is het gelukkig wel gewoon aardappeltjes, groente en vlees.
Sonja had zeker een vlaag van verstandsverbijstering bij deze dag.
Nee hoor, Sonja meent het bloedserieus, dat is het enge.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sonja had zeker een vlaag van verstandsverbijstering bij deze dag.
Qua hoeveelheid misschien wel, qua voedingsstoffen heb je er niet genoeg aan.quote:
Weet je, misschien moet je toch maar proberen om je verbranding juist op te krikken door meer te eten. Klinkt raar, maar het helpt wel. Ik heb 10 weken lang het Diplan dieet gevolgd en ik moest heel veel eten (vooral veel aardappels en groente en vlees, en veel yoghurt en appels). Je eet dan elke 2-3 uur en je kan echt geen honger hebben, ik had zelfs moeite om het avondeten weg te krijgen. Je sport dan ook 3 uur per week erbij.quote:
Ik geloof dat we er hier wel uit waren dat je met het Sonja Bakker dieet idd heel snel afvalt omdat het gewoon een crashdieet is qua kcal... Ik heb trouwens een krantenartikel over haar methode gelezen dit weekend en ik was even verbaasd omdat ik altijd dacht dat ze diėtiste was. Dat was ze dus niet. Ze werkte bij Christine la Duc en ging afvallen en besloot haar manier van afvallen te delen met Nederland. That's it.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee hoor, Sonja meent het bloedserieus, dat is het enge.
Dat stond ook in dat interview met die diėtiste of wat was het, hier op Fok. Pluisje heeft dat een poosje geleden geplaatst.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat we er hier wel uit waren dat je met het Sonja Bakker dieet idd heel snel afvalt omdat het gewoon een crashdieet is qua kcal... Ik heb trouwens een krantenartikel over haar methode gelezen dit weekend en ik was even verbaasd omdat ik altijd dacht dat ze diėtiste was. Dat was ze dus niet. Ze werkte bij Christine la Duc en ging afvallen en besloot haar manier van afvallen te delen met Nederland. That's it.
Yeah rightquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:26 schreef teigan het volgende:
Klopt ja, Rewimo, daar heb ik me toen ook over verbaasd...(http://forum.fok.nl/topic/882383)
dit weekend stond er in de Telegraaf een interview met haar.
En in een van de roddelbladen stond ook een artikeltje over haar....
Ze zei dat het voedingscentrum haar dieet afkeurde omdat ze nu minder werk hadden, en ze dus eigenlijk gewoon jaloers op haar succes waren....
Dat is inderdaad een hele goede tip. Door regelmatig te eten, om de 2 uur, houd je je verbranding op gang. Troel en ik moeten dat ook, elke 2 uur een hapje eten. Het werkt echt, als ik te weinig eet val ik ook echt niet af. Niet dat je dan calorierijke dingen moet gaan eten, maar gewoon fruit, ontbijtkoek/granenkoek, yoghurt, stukje kaas, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:12 schreef Maeghan het volgende:
xcuz_me: is je stofwisseling niet gewoon erg traag omdat je altijd al weinig gegeten hebt of zo? Als je deze hoeveelheden veel vindt, dan eet je misschien gewoon wel al heel je leven te weinig oid. Sowieso denk ik de moeite waard om toch meer te gaan eten (en dan wel dingen die weinig kcal leveren natuurlijk, niet om de twee uur een maaltijd, maar gewoon wat fruit of zo of een klein bakje yoghurt). En misschien krachtsport? Je doet nu alleen cardio toch? Daarmee verhoog je je metabolisme wel, maar in principe verbrand je het meeste als je bezig bent. Bij krachtsport verbrand je gewoon steeds meer, omdat je spierweefsel kweekt wat gewoon meer energie verbruikt, misschien dat dat zou helpen op langere termijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |