http://www.ajax.nl/show/id=146154/nodb=truequote:Op donderdag 20 juli 2006 01:36 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
Weten jullie eigenlijk of je met een seizoenkaart naar uitduels in de CL kan, of is dat alleen voor europese uitkaarten?
quote:Stam: 'Het plezier is weer helemaal terug'
Woensdag 19 juli, door HW, Amsterdam, 19.30u GMT+01.00, Sportweek
Jaap Stam heeft het naar zijn zin bij Ajax. De verdediger vertelt in een interview met de Sportweek dat hij het plezier in voetballen was verloren in Italië. Bij Ajax heeft hij het weer terug gevonden. 'Het is nu al, na tien dagen bij Ajax, terug.'
De reden, dat de 'Rots uit Kampen' weer terug is gekomen naar Nederland, waren de beruchte trainingskampen in Italië. 'Nou, waar ik genoeg van had, waren al die reizen tíjdens het seizoen. Zoals bekend ga je in Italië ook voor thuiswedstrijden in trainingskamp. Dat gaat op een gegeven moment tegenstaan.'
De nieuwbakken aanvoerder ziet het seizoen positief tegemoet. 'We hebben een goed eftal. En dat zeg ik op een moment dat de internationals zich nog moeten melden voor de eerste training. Ik heb goede hoop. Al zeg ik niet dat we even kampioen worden, maar meestrijden doen we sowieso. Dat hoort bij een club als Ajax.'
Luie hond, trainen zal je....quote:
Och, het interview was al van voor de nederlaag tegen Spakenburg, sfeer kan al minder zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:49 schreef PLAE@ het volgende:
Hij moet niet te lang blijven jubelen dan wordt het ongeloofwaardig![]()
Het schijnt dat ie alweer weg wil inderdaad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, het interview was al van voor de nederlaag tegen Spakenburg, sfeer kan al minder zijn.
Daar zie ik Sneijder eerlijk gezegd wel voor aanquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:25 schreef PLAE@ het volgende:
hehe.
Sneijder en Stam hebben al een aanvaring gehad![]()
lolquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie alweer weg wil inderdaad.
Roger heeft z'n teen gebroken, De rest van de wedstrijden zijn makkelijk gewonnen alleen hebben we de laatste verloren met 3-2 van Spakenburgquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef BoNi het volgende:
Zo, terug van vakantie.
Ik ben bij JOS-Ajax geweest en met name Roger viel me echt positief op! Fantastische voetballer met een mooie techniek en goed overzicht. Hoe heeft het in de overige oefenwedstrijden tot nu toe gedaan?
Gabri viel me nogal tegen.
Dat meen je niet, hoe typisch Ajax is datquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:52 schreef jna het volgende:
[..]
Roger heeft z'n teen gebroken, De rest van de wedstrijden zijn makkelijk gewonnen alleen hebben we de laatste verloren met 3-2 van Spakenburg![]()
1 tot 2 weken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:11 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat meen je niet, hoe typisch Ajax is dat
Iets bekend over de duur hiervan? Is hij er bij de start van de competitie bij?
ik zie dat ook Mitea weer aan de kant zit....
Geen idee...quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:48 schreef BoNi het volgende:
Wie heeft dat mooie overzicht van het stadion gemaakt? Erg vet!
Kan diegene mij toevoegen op 413?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Geen idee...
(... maar je staat er wel bij nu.)
Alleen jammer dat voor het plaatje als keeper Steek is gebruikt en niet De Laatste Der Mohikanenquote:
Gabri vonden veel mensen juist niet tegenvallen. Maar misschien dat ie tegen JOS z'n dag niet hadquote:Op donderdag 20 juli 2006 10:46 schreef BoNi het volgende:
Zo, terug van vakantie.
Ik ben bij JOS-Ajax geweest en met name Roger viel me echt positief op! Fantastische voetballer met een mooie techniek en goed overzicht. Hoe heeft het in de overige oefenwedstrijden tot nu toe gedaan?
Gabri viel me nogal tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |