15 jaar, dol op seks... Ik denk dat er weinig jongens zijn die zich storen aan haar spelfoutenquote:Nickname LEKKERSTOUT
Profiel ID 701749
Status Online
Naam merel || zwaar klote
Woonplaats Nieuwerkerk Yssel (Zuid-Holland)
Leeftijd 15 jaar
Geboortedatum 21 juli 1990
Sterrenbeeld Kreeft
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef Gluckskafer het volgende:
wtf is nou weer een Brommercertiverkaat![]()
Spelvouten, waarquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
15 jaar, dol op seks... Ik denk dat er weinig jongens zijn die zich storen aan haar spelfouten
Je hoeft met zulke meisjes toch geen diepzinnige gesprekken te voeren. Je geeft er gewoon een breezer ananas.quote:
Wie zoekt er in sugababes dan ook naar lekker stoute meisjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef Gluckskafer het volgende:
OMG wtf waar gaat het heen met de tienerjeugd.
Het lijkt wel of ze steeds dommer worden.
wtf is nou weer een Brommercertiverkaat![]()
Ja, op FOK! hebben we er genoegquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:38 schreef Arjan het volgende:
[..]
Wie zoekt er in sugababes dan ook naar lekker stoute meisjes
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef vanBoeschoten het volgende:
Whaha slome, das een certivikaat die je moet halen om brommer te rijden natuurlijk
De naam zegt het ook al natuurlijk....
Yup, en voor je het weet hangt ze om je lul, en met volle mond praten gaat niet echt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hoeft met zulke meisjes toch geen diepzinnige gesprekken te voeren. Je geeft er gewoon een breezer ananas.
Paps even vragen of ie de ouderbeveiligin uitzetquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:43 schreef melluk het volgende:
pleur*s ik kan niet op sugababes....nou kan ik die breezah niet uitlachen...
iemand die haar foto hier kan plaatsen?
quote:Ik heb hem in de 1e keer gehaald. 3 fout. Had niets geleerd. Had geen boek of iets thuis. En was gewoon te lui. Vond hem erg makkelijk
Nou ja ik ben niet thuis dus paps vragen heeft geen zin:P en de ouderbeveiliging hebben ze hier niet aan staan hoor op me werk hahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Paps even vragen of ie de ouderbeveiligin uitzet.
Het komt niet in je op dat het in die leeftijdscategorie tof is jezelf "slim" voor te doen door te opperen dat je niet geleerd hebt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef Gluckskafer het volgende:
er zitten blijkbaar ook stoere, slimme meisjes:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef Ronhui het volgende:
Mijn vraag is nu eigenlijk voor de TS
Hoe ben je op die site beland?
zo moeilijk is dat niet hoor, bijna iedere breezerslet heeft zo'n profiel daarquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef Ronhui het volgende:
Jah duhh, tik in:quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef Ronhui het volgende:
En zo dol op haar vriendinnetjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:28 schreef Goochie het volgende:
en dan als signature:
Voor Geen Miljoen Laat Ik Je Gaan.. Voor Geen Ander Laat Ik Je Staan..Want Het Enigste Wat Ik Wil Is Dat Je Bij Me Bent En Me Nooit Meer Verlaat
Naaktfoto's van meisjes t/m 14 jaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:12 schreef Jikpunth het volgende:
Misschien een domme vraag maar WTF zijn KUDOS
FF serieus: wat zouden pa & ma daarvan vinden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef _Liquid_ het volgende:
NTB!!!1 EN WIE HAAT KRIJGT SLAAG.... ALI & ME 4EVER NTB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JULLIE GAAN KKDOOD ,
ALS JE AAN HEM KOMT MET 1 POOT
NTB ALI & ME
Heb bijna medelijden met ad als dit het niveau is van de damesquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:13 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Naaktfoto's van meisjes t/m 14 jaar
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef vanBoeschoten het volgende:
Whaha slome, das een certivikaat die je moet halen om brommer te rijden natuurlijk
De naam zegt het ook al natuurlijk....
quote:
quote:of je hebt zwaar issues en bent kkparaaaaaaa in je hoofd, of je bent gewoon fake..
Hahahaha, zoek een sexrelatie kerel, doe je goed aan, try to get laid, you need it BAAAAADDDDDD
En dan ook de mensen die er serieus op ingaan hequote:
quote:Dat hoeft egt niet hoor..
ik deed et zelf wel maar Dat is om verschillende redenen,, ik vind dat je dat niet hoeft te doen als je gotic bent..
Dat had ik wel door, maar ze heeft het er zo grappig neergezetquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:34 schreef Jikpunth het volgende:
volgens mij is dat een vernederlandiseerde so what
Noooh (of hoe men dat ook mag uitspreken)quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef Jikpunth het volgende:
Je weet toch!!!
Wat een afschuwelijk lelijke foto is dat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:32 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Ze is zichzelf zowat, dus niet helemaal, maar bijna
Het is op zich best leuk geshopped, ze is alleen een beetje...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:56 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat een afschuwelijk lelijke foto is dat.
"wie wil me duwenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.sugababes.nl/LEKKERSTOUT/pics
Kudosquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:12 schreef Jikpunth het volgende:
Misschien een domme vraag maar WTF zijn KUDOS
Nou ben ik geen taalpurist of zo, maar ik vind dat als je dit soort woorden niet kunt spellen (daar lijkt het op in ieder geval), dat je drastisch je schoolgeld mag terughalen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:19 schreef Natalie het volgende:
Jeps. Triest.
Maar ja, er 'sexy' uitzien en voorald doen alsof je 18 bent ipv 15 is natuurlijk belangrijker voor zulke meiden dan het beheersen van de Nederlandse taal. Dus het verbaast me eigenlijk ook niet.
jah... muntkudospijpen dan...quote:
dat krijg je als je niet goed luistert bij het uitdelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:38 schreef vanBoeschoten het volgende:
[afbeelding]
Dit is dat meiske dat reageert met dat ze faalangst heeft, en van alles vergeten was...
Ick denk dat ze haar tieten vergeten was
Dat is toch niet het "profielmeisje"?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:35 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]
Hou oud is dit meisje in godsnaam![]()
Dat was dus ook het eerste wat in mij opkwam. Gezien haar ogenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:36 schreef dalet het volgende:
[..]
Dat is toch niet het "profielmeisje"?Da's volgens mij een willekeurige foto van een vriendin van haar.
Maar....ik gok een jaar of 12. Hooguit.
Trekt nog wel bij in de loop der tijd. Als ze wat ouder worden gaan ze inzien dat ze nogal sneu bezig zijn en gaan eigenlijk kranten lezen enzo. Dan komt het allemaal zo zoetjes aan wel weer eens goed met ze.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:23 schreef dalet het volgende:
[..]
Nou ben ik geen taalpurist of zo, maar ik vind dat als je dit soort woorden niet kunt spellen (daar lijkt het op in ieder geval), dat je drastisch je schoolgeld mag terughalen.
Als dit onze toekomst gaat worden, dan voorspel ik in de komende 30 jaar minstens 6 keer de invoering van een nieuwe spelling.
Tussen de 6 & de 9 zo te zien.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:35 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]
Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen. De tijd zal het leren. Alleen je moet er wel open voor staan om nieuwe dingen te leren. Sommige interesseert het geen bal en hebben schijt aan alles. Maar die komen zichzelf vroeg of laat wel tegenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:40 schreef Natalie het volgende:
Trekt nog wel bij in de loop der tijd. Als ze wat ouder worden gaan ze inzien dat ze nogal sneu bezig zijn en gaan eigenlijk kranten lezen enzo. Dan komt het allemaal zo zoetjes aan wel weer eens goed met ze.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:42 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Ze lopen er op die leeftijd tegenwoordig ook bij zoals op sommige plekken waar vrouwen achter ramen zitten met rood licht..........![]()
ze heeft nog niet eens assquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:35 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]
Echt hoor.quote:Volgens mij bedoeld ze Brommer cervelaat
---------------------------------------------------------------------
Wat dacht je van certificaat?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:55 schreef D.Rose het volgende:
daar was al eerder een topic over, de niet-Nederlands schrijvende jeugd aldaar
Ik zie er de humor niet van in...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef dalet het volgende:
Lekkur Fokkun op zun foneties. Maakt het wel un stuk grappugur.
hoe oud is die afbeelding, maar 5,8 % moslim. Niet in eindhoven iigquote:Op woensdag 19 juli 2006 13:00 schreef dalet het volgende:
[..]
[[url=http://x5.freeshare.us/113fs141225_th.jpg]afbeelding][/URL]
Nog steeds niet...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef dalet het volgende:
Was ook sarcastisch bedoeld.
Ja gewoon ECHT lezen wat er staat,en lukt dat niet dan gewoon hardop lezen wat er staat,dan snapt iedereen het.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:20 schreef dalet het volgende:
UIteraard schrijven ze Nederlands. Tenminste, in 99 % van de gevallen is dat zo. Alleen "we" schrijven niet fonetisch. Voor mensen die een daadwerkelijk taalprobleem hebben zou dat juist makkelijk zijn.
Lekkur Fokkun op zun foneties. Maakt het wel un stuk grappugur.
Afbeelding is van vandaag.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:25 schreef dennisreijbroek het volgende:
[..]
hoe oud is die afbeelding, maar 5,8 % moslim. Niet in eindhoven iig
Als 'sowieso' of vind/vindt e.d. fout gaat, dan vind ik dat nog niet eens zo'n ramp. Als ze de regeltjes maar kennen. Een foutje sluipt er nu eenmaal af en toe in.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:09 schreef Gluckskafer het volgende:
Deze jeugd schrijft wel degelijk Nederlands.
Echter wordt in dit topic een oerdomme fout aan de kaak gesteld.
Namelijk dat een simpel woord als certificaat, in de gedachten van het meisje certiverkaat heet.
Als je het snel zou zeggen, zou het fonetisch kunnen kloppen.
Derhalve kunnen we concluderen dat het kind niet zo'n hoogvlieger is.
Dit wordt beaamd door de keuze van haar username: LEKKERSTOUT
Alsof dit niet genoeg is, wordt dit nog meer kracht bijgezet door een vreselijk foute avatar:
[afbeelding]
ik mis dat gedeelte ook even, het domme gedeelte is wel duidelijkquote:
* dalet sluit zich erbij aan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als 'sowieso' of vind/vindt e.d. fout gaat, dan vind ik dat nog niet eens zo'n ramp. Als ze de regeltjes maar kennen. Een foutje sluipt er nu eenmaal af en toe in.
Maar 'certiverkaat' dat is andere koek. Meiske heeft duidelijk geen idéé waar ze het over heeft. En dan heb ik het dus over kennis van woorden.
Het is net zoiets als 'herindering' ipv 'herinnering'.
Let één keer op in de les of lees een boek of krant en je maakt dit soort stomme fouten niet meer.
Lekkerstout is het nickname van deze br33z4hchick.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik mis dat gedeelte ook even, het domme gedeelte is wel duidelijk
Ik moest hard lachenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef power_bram het volgende:
Volgens mij bedoeld ze Brommer cervelaat. Een worstje eten op je brommer?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef weasel85 het volgende:
http://www.superdudes.nl/ventjj
"hangt je nek gozer?"![]()
![]()
http://www.sugababes.nl/mis_dropJje
"nogal lef om je te tonen"![]()
http://www.superdudes.nl/marvstar
![]()
![]()
![]()
![]()
dat kan toch niet serieus zijn?? wat een dwaas....quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Whahahaahaha deze is garpig:
http://www.superdudes.nl/PUSSYEATER
x 2500
Oh my wat een sukkels daarquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
x 2500
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
x 2500
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:49 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ach Brommercervitikaat heeft tenminste meer lettergrepen dan OMG, ROFL, tvp, C00h, H2O, GTST, Braun en andere zwakzinnigekretologie die hier over het forum wordt geslingerd. En je begrijpt ook nog wat er staat. zonder dat je je moet verdiepen in de psyche van nerds informatica die bij allochtoon die ze tegenkomen als ze een keer buitenkomen in Nieuwegein, Helmond of Arnemuiden een Klaagbaaktopic openen![]()
. ik heb gezegd
quote:Op donderdag 20 juli 2006 19:55 schreef dalet het volgende:
[..]
[offtopic]
Hai, kerel!
Lekker geslapen na de "ramp" gisteren"??
[/offtopic]
Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef MeneerMuis het volgende:
Ha dat wijf heb ik wel vaker gezien ja, dat is echt 100% breezah. Geef haar wat alcohol en ze doet alles voor je.
Ze heeft trouwens 2 vriendinnen, die precies zo zijn.
ik betaal wel ff n breezertje voor haar, mits ze lekker is, moet ze wel alles uitvoeren wat ik van haar eisquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef MeneerMuis het volgende:
Ha dat wijf heb ik wel vaker gezien ja, dat is echt 100% breezah. Geef haar wat alcohol en ze doet alles voor je.
Ze heeft trouwens 2 vriendinnen, die precies zo zijn.
quote:Naar Profiel
Stuur bericht
Wat ik echt niet leuk vind is als jongens even vergeten dat ze met een dik meisje te maken hebben. Zo was mijn vorige vriendje nogal iel, wel een mooi lichaam maar gewoon dun. En als hij me dan helemaal vast pakte en me bij hem op schoot trok, dan had ik daar echt een heel onzeker gevoel bij.
Alsof ik hem plette ofzo!
Oh ik had niet gelezen dat er nog meer domme dames in dit topic voorkwamen. In ieder geval had ik het over deze:quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:14 schreef weasel85 het volgende:
[..]
ik betaal wel ff n breezertje voor haar, mits ze lekker is, moet ze wel alles uitvoeren wat ik van haar eis![]()
Maak t huis maar schoon, doe de was maar, wc schoonmaken
en als verrassing ff n beurtje en ze mag naar huis![]()
*welk wijf meneer muis?
die wil ik wel even een breezer geven hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:40 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Oh ik had niet gelezen dat er nog meer domme dames in dit topic voorkwamen. In ieder geval had ik het over deze:
![]()
beter tochquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Ze drinkt liever grote flessen smirnoff
Maar na eentje is ze wel altijd van de kaart
Dat is de tweede post van dat mens met faalangst dus.quote:ik heb hem de 2de keer gehaald. ik heb faalangst en de eerste keer was ik vanalles vergeten waarvoor ik terug naar huis moest. toen was het eigenlijk al over voor mij maar ik heb hem toen toch nog gedaan. maar niet gehaald. de 2de keer wel.
OMFG.quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:08 schreef weasel85 het volgende:
[..]
beter toch![]()
ow check dit![]()
http://www.sugababes.nl/!!_mandY
MANDIEE IS THE NAME HOMO'S
& TE JONG VOOR JOU
kOm haar msn niet vragen als je Ouder bent dan 2Ø we hOuden niet van pedO's
OOk niet als je jOnger bent dan 1Ø want eej..
ze is geen baby sitter..
Okee laat ik het ff kOrt hOuden..
wil je der msn ?
ten 1stee.. : wees knap !
ten 2deee.. : wees lief !
ten 3deee.. : wees Ryk !
ten 4deee.. : weer eerlyk !
niet zO mOeilyk tOch..
ben je zO dan pas kryg je haar msn
Ojaa..
eerst vragen aan myn Of ik jj gOed genOeg vind..
dan geef ik het dOOr aan mandiee..
en misschien hééééééééééeeell misschien
als je geluk hebt..
dat je dan pas der msn hebt..
niet zO mOeilyk tOch
njaa d8 ik OOk !
M an d iie P an d iee i lOveeyOuu sO !
× × ×
Ehhh...... http://www.sugababes.nl/!!^aShleY^!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha geweldig dat een dergelijk persoon zichzelf serieus kan nemenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
x 2500
Zwart is geen kleur whuhahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:00 schreef weasel85 het volgende:
*Zwarte kleuren kopen, waar koop je kleuren? Ik heb nog nooit een kleurenwinkel gezien of een advertentie met Tweedehands kleuren..
*En als ik mijzelf bewerk met een kettingzaag of laat bewerken dan ben ik al dood en kan ik niet meer stoer doen als goth zijnde tegenover mijn vriendjes..
whuhaha![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
Haha geweldig dat een dergelijk persoon zichzelf serieus kan nemen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijkt hij nu gewoon twee keer hetzelfde?
Dat shirt ook, "hard to get"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
gatverrr.. pervertquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:07 schreef Kreupelhout het volgende:
Zie je hem (als je een meisje bent) al bovenop je liggen en je neuken, met zo'n blik??? Of een hele nerderige blik, omdat dat is hoe ie normaal kijkt
Wannabee Maikuulquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:48 schreef weasel85 het volgende:
http://www.superdudes.nl/PUSSYEATER/messages whahahahhahahaha!!!!!!! lees 1 van de bovenste message's
Iemand moet die gast een baantje aanbieden in Madame Tussauds!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
Foto's die hij er gisteren heeft opgezet:quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
x 2500
Kunnen wij dat voorstel niet sturen naar Madame Tussauds?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Iemand moet die gast een baantje aanbieden in Madame Tussauds!![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:01 schreef dalet het volgende:
[..]
Foto's die hij er gisteren heeft opgezet:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Waar ik ben
Daar ben jij
Je bent eigenlijk nooit weggeweest
Als een schaduw volg je mij
Door mijn huis
Door mijn hoofd
Ik zou vrij zijn maar dat ben ik niet
Het is wel over
Maar nog niet voorbij
lijkt zo wel een gabberquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kunnen wij dat voorstel niet sturen naar Madame Tussauds?
En die oorbellen dan... niks mis mee natuurlijk als iemand die dingen wilt dragen maar het zijn wel prototype oorbellen waardoor ik wil gaan generaliseren.
[afbeelding]
nee niet bewerkt / 20 juli.
Haha had dat maar wel gedaan![]()
Moet je eerst zelf zo'n SB / SD profiel creerenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:58 schreef weasel85 het volgende:
laten we hierbij dit een fotofuck topic worden voor suga babes en dudes, door alle lelijke/domme/achterlijkste profiel en of foto's te plaatsen, en hierbij een berichtje achterlaten op hun message board ? ^_^
Ugly Fuckquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef dalet het volgende:
Wat een heerlijk topic dit.![]()
[afbeelding]
Alle foto's in haar profiel lijken allemaal hetzelfde. Stoere blik...
Volgens mij heeft ze trouwens een doucedeuren-fetish![]()
You just dont know how MUTCH you MEEN to me...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
Wouw dat is de kleinste mond die ik ooit heb gezien! Coolquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
wat zij je? OMFG jij bent eehm DOM?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef ChrisM55 het volgende:
Wehehe, ik was net in de stad met vrienden en we kwamen 2 meisjes tegen die we gisteren ontmoet hebben. (woon in Utrecht) Op een gegeven moment komt de Dom te sprake, zegt die ene:"Wat is de Dom." En ze komt uit Vianen.
Je weet toch wel dat die tekst uit een nummer van Marco Borsato komt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Er schuilt anders wel een intellectueel in dat meisje hoor:
[..]
zo ontroerend
![]()
HAHA oohjaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat die tekst uit een nummer van Marco Borsato komt?![]()
Het feit dat je een site als sugababes.nl in je browser durft te stoppen zegt genoeg over jou natuurlijk.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef Gluckskafer het volgende:
OMG wtf waar gaat het heen met de tienerjeugd.
Ik zat ooit eens in de trein en toen was er een meisje die letterlijk dit zei: "Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef ChrisM55 het volgende:
Wehehe, ik was net in de stad met vrienden en we kwamen 2 meisjes tegen die we gisteren ontmoet hebben. (woon in Utrecht) Op een gegeven moment komt de Dom te sprake, zegt die ene:"Wat is de Dom." En ze komt uit Vianen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:38 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens in de trein en toen was er een meisje die letterlijk dit zei: "Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:58 schreef weasel85 het volgende:
laten we hierbij dit een fotofuck topic worden voor suga babes en dudes, door alle lelijke/domme/achterlijkste profiel en of foto's te plaatsen, en hierbij een berichtje achterlaten op hun message board ? ^_^
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
Nee!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:32 schreef weasel85 het volgende:
http://www.sugababes.nl/_MiraCle* *zegt ze: waarom komt niemand op mijn suga kijken? *
ehmmm vind je het gek?![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:47 schreef weasel85 het volgende:
http://www.sugababes.nl/*AnieK*/pics
deze is wel lief
OMG
http://www.superdudes.nl/andre987
andre van duin hoor jongens!!!!!![]()
in zijn jonge jaren
http://images.sugababes.nl/user_pics/576/576702_bd443dc61f.jpg
http://www.theater-tv.nl/ud/Duin,%20Andre%20van_Jubileum.jpg
ik moest hard lachen![]()
![]()
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:54 schreef weasel85 het volgende:
plaats maar eens link van gassies waarvan jullie denken.. oei wat damn ugly ?
http://www.superdudes.nl/_d0pp0s*/messagesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:58 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
http://www.superdudes.nl/_d0pp0s*/pics
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:40 schreef weasel85 het volgende:
[..]
http://www.superdudes.nl/_d0pp0s*/messages
asje![]()
Wat willen ze bereiken dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:00 schreef egg-bird het volgende:
[..]
vandaar dat hij zich moet vertonen op zon K U T site als superdudes.nl![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:01 schreef dalet het volgende:
[..]
Foto's die hij er gisteren heeft opgezet:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
als mijn dochter zo'n nickname zou hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:18 schreef ChicaneBT het volgende:
http://www.sugababes.nl/JEPIKZITINJEMIK.
...dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
als mijn dochter zo'n nickname zou hebben![]()
Om zelf zeker naakt fotos te makenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
sta ik niet in voor de gevolgen..
en sluit ik internet af en pak ik haar digicam af![]()
Dan gaat ze het stiekem doen bij vriendinnetjes. En ook stiekem roken enzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
sta ik niet in voor de gevolgen..
en sluit ik internet af en pak ik haar digicam af![]()
Dan niet alleen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:49 schreef Honey_ het volgende:
http://www.superdudes.nl/FUCKME*
Dit meen je niet.
"Familie systeem"![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Uit zijn profiel.![]()
[..]
Die naam en die foto's.![]()
Ik snap niet dat meiden/meisjes/sletjes/vrouwen daar op kunnen vallen. Kan iemand mij dat uitleggen? Is hij nou zo lekker?quote:Kudos
18036
Link?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:40 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Over die gast loopt hier nog een topic.![]()
Ze weten inderdaad wonderbaarlijk goed waar ze het filtermenu kunnen vinden.quote:
Hij is neger en heeft een grote gun in zijn zak weet je. Daar vallen de vrouwtjes op.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:36 schreef dalet het volgende:
Ik snap niet dat meiden/meisjes/sletjes/vrouwen daar op kunnen vallen. Kan iemand mij dat uitleggen? Is hij nou zo lekker?
Ik las: Jep, ik zit in je mikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:18 schreef ChicaneBT het volgende:
http://www.sugababes.nl/JEPIKZITINJEMIK.
Maar als ie het van het z'n uiterlijk / uitstraling moet hebben...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:44 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Hij is neger en heeft een grote gun in zijn zak weet je. Daar vallen de vrouwtjes op.
Dat denk ik ook niet neequote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
15 jaar, dol op seks... Ik denk dat er weinig jongens zijn die zich storen aan haar spelfouten
HEEE KUTHOER.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef xericax het volgende:
[afbeelding] en kuthoer van ook 13 jaar http://www.sugababes.nl/^KUTHOER__
"de reden is dat ik geen mensen die ik niet ken of dikke lelijke varkens in me buddy lijst heb. wil me buddylijst graag mooi houden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
x 2500
ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
"de reden is dat ik geen mensen die ik niet ken of dikke lelijke varkens in me buddy lijst heb. wil me buddylijst graag mooi houden.
als ik je niet add face it je bent lelijk "
vrij vertaald: "ik word later vuilnisman en ga in een opel kadett gti rijden"
OMG die namenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef xericax het volgende:
[afbeelding] barbieslet 13 jaar jong http://www.sugababes.nl/Barbiie^Slett
[afbeelding] en kuthoer van ook 13 jaar http://www.sugababes.nl/^KUTHOER__
Dit is bij een 13 jarige :' )quote:SGatJhee ..!
Gezellie da Je by my komt inwone haha
Sgaaat dii moet je ff nii vergete,,,
Iedereen ziet mij als een meisje,quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef Nietmachine2 het volgende:
Het is ook wel apart dat er zoveel meiden met een "photoshoot" zijn en dat ze er allemaal een handje van hebben om nietszeggende spreuken onder willekeurige foto's te zetten.
Gadverdamme zeg, domme wijven.
euw wat zieligquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:33 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Iedereen ziet mij als een meisje,
met een grote mond.
Maar in mijn hart,
Zit een grote wond.
Er is zoveel,
bij mij stukgemaakt.
Zoveel mensen,
die mijn hart hebben geraakt.
Ik wil het aan niemand laten merken,
Ik wil alles zelf verwerken.
Ik zal er zelf voor vechten,
voor een beter leven.
Ik vraag je 1 ding,
Hou mij vast voor heel even!
Zodat ik er weer voor kan gaan
En de pijn in mijn hart kan verslaan!
Tege haters zeg ik Laterss ..
voor je het weet zijn het allemaal sletjes die voor iedereen wijdbeens gaan...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:33 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Iedereen ziet mij als een meisje,
met een grote mond.
Maar in mijn hart,
Zit een grote wond.
Er is zoveel,
bij mij stukgemaakt.
Zoveel mensen,
die mijn hart hebben geraakt.
Ik wil het aan niemand laten merken,
Ik wil alles zelf verwerken.
Ik zal er zelf voor vechten,
voor een beter leven.
Ik vraag je 1 ding,
Hou mij vast voor heel even!
Zodat ik er weer voor kan gaan
En de pijn in mijn hart kan verslaan!
Tege haters zeg ik Laterss ..
Heel mijn leven had ik gezocht naar zoiemand als jou.
Nu ik je gevonden heb zal ik je mijn hart geven.
En ik hoop dat je hem nooit zou breken,!
Alles wat ik wil is bij je zijn.
Want ik weet nu al …. Jij bent de enige voor mij!
1jongen aan wie ik alles zal geven
1jongen die het waard is om mee te leven
1jongen die mijn moeite waard is
1jongen die na een dag al mis
1jogen die mijn volle aandacht verdient
1jongen tegelijk ook een echte vriend
1jongen wie ik trouw zal zijn
1jongen die er voor me is waneer ik blij ben maar ook bij pijn
1jongen waarmee ik min geheimen kan delen
1jongen aan wie ik mijn lichaam schenk
1jongen voor wie ik tranen laat vallen
1jongen die mijn hart kreeg
1jongen die mijn genoegdoening geeft
1jongen waarvoor ik alles op het spel zet
1jongen waar ik oud en gelukkig mee wil worden en zijn liefde zonder pijn
1jongen waar ik naar verlang en de jongen ben jij,..!!!
Jij bent het mooiste wat mij is overkomen.
Jij bent het mannetje van mijn dromen.
Jij bent de liefde van mijn hele leven.
Zonder jou kan ik niet leven.
Eeuwig blijf ik je trouw.
Omdat ik ziels veel van je hou.
Bij jou zijn is alles wat ik wil.
In moeilijke en goede tijden.
Wat er ook gebeurt wij blijven samen.
Niemand die ooit tussen ons in komt.
Wij zijn niet te breken.
4 altijd samen ik laat je nooit meer gaan.
IK HOU KEI VEEL VAN JOU SCHATJEE,VOOR EEUWIG EN ALTIJD
met 1 jongen? ze spreken er met 1 af maar vervolgens komen er 4 opdraven die allemaal willenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
voor je het weet zijn het allemaal sletjes die voor iedereen wijdbeens gaan...
met je 1jongen..
zijn er echt mensen die zulke dingen nou lezen?
allemaal copy en paste van elkaar...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:39 schreef Zero2Nine het volgende:
overigens ik vraag me af waar die wijven die gedichten vandaan toveren? of zitten we met allemaal intellectueeltjes in spe?
is dat niet zo een heupbroek?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:43 schreef Zero2Nine het volgende:
[afbeelding]
met als orderschrift: hoeso me broek zakte af
kostelijk. je blijft lachen
vrij vertaald... ik krijg 2 kinderen voor mijn 20e en heb een geweldige carriere bij de kruidvat als assistent-filiaalmanagerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef xericax het volgende:
[afbeelding] leeftijd: 13 jaar
Favoriete drankje: breezer en waar lkkr veel alcohol in zit
ik ben 13 jaar oud heb vaak een groote bek wat vriende leuk aan me vinde.
ik heb haat aan sgool en aan alles wat maar met boeke te maken heeft.
en ik ben gek van leuke jongens.
13 en nu al zo...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef xericax het volgende:
ze wil model wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
vrij vertaald... ik krijg 2 kinderen voor mijn 20e en heb een geweldige carriere bij de kruidvat als assistent-filiaalmanager![]()
veel te kleine tietenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:43 schreef weasel85 het volgende:
te dik ja -.-
doet ze goedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:53 schreef zarGon het volgende:
gok is hoe oud deze is:
[afbeelding]
[afbeelding]
55 jaartjes al
Heeee, profiel is nu geblokkeerd!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
HEEE KUTHOER.
Wat. Dat is je nick toch.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
vrij vertaald... ik krijg 2 kinderen voor mijn 20e en heb een geweldige carriere bij de kruidvat als assistent-filiaalmanager![]()
fok heeft er een handje van om bandwith problemen te veroorzakenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:14 schreef dalet het volgende:
[..]
Heeee, profiel is nu geblokkeerd!En die van die dikke tank ook!
Ik dacht 85quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:53 schreef zarGon het volgende:
gok is hoe oud deze is:
[afbeelding]
[afbeelding]
55 jaartjes al
Sexuele Voorkeur heteroquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:43 schreef weasel85 het volgende:
te dik ja -.-
[afbeelding]
"hi, i am gay"http://www.superdudes.nl/lilfvd20
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:49 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik las: Jep, ik zit in je mikIk snapte hem al niet
![]()
omg wtf. Wil je dat nooit meer doen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:16 schreef xericax het volgende:
[afbeelding] http://www.sugababes.nl/*Gipsy*Princes*
Omg.. Ik moet vandaag nog slapen hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:16 schreef xericax het volgende:
[afbeelding] http://www.sugababes.nl/*Gipsy*Princes*
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:23 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
omg wtf. Wil je dat nooit meer doen?
quote:IEDEREEN EN ALLES MAG HET WETEN WAT VOOR KANKER SUKKEL CARLO IS HEB GEWOON ME MAANDAG AAN HEM VERSPILD
EN DAN WEL TEGEN EEN VRIENDIN VAN ME ZEGGEN DAT WE BETER VRIENDEN KENNEN BLIJVEN MAAR TEGEN MIJ ZELF DURF JE NIET JE VOND HET TE SNEL GEGAAN TE ZIJN TERWIJL HET JE EIGEN SCHULD IS EN DAT JE ME NIET KENT MAAR DAT KOMT DAN ALTIJD HOOR MAAR IEDEREEN WEET HOE JE BENT EN DAT JE BIJ MIJ KUNT OPDONDEREN WANT ZULKE SUKKELS HOEF IK NIET TE KENNEN AJUUZ
mooi? me reet! kom mensen klikken die link!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:29 schreef xericax het volgende:
[..]
sorry, liet me gaan...maar wel een mooi exemplaar
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef xericax het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:36 schreef -Splash- het volgende:
Als ik dit lees hebben we Polen niet eens meer nodig om de laag geschoolde baantjes op te vullen
Dat hele lappie tekst....dat is gewoon 1 zinquote:
Welke van de 60.000???quote:Op zondag 23 juli 2006 11:56 schreef weasel85 het volgende:
dat lelijke wijf
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:15 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
Nederland op z'n best.En let op de broek in het midden.
Of nee, doe maar niet eigenlijk.
Wat heeft die rechter gerookt?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:15 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
Een vette djonko natuurlijkquote:
aaaiiggghhhttt niggaahhh what's uuuuuuuuuuuuuupppquote:Op zondag 23 juli 2006 13:15 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
zo'n Breezah script heb ik ook ooit geschreven. Alleen dan ook met 0 ipv o en @ voor aquote:
Helemaal mee eens. Dit is de jeugd, dus toekomst dus...? Bah, ik wil er niet aan denken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:19 schreef RedFever007 het volgende:![]()
Wat heb ik toch een hekel aan die tyfus Br33zAh's, opzouten met dat halfbakken taalverbaggering.
BrEEzAh![]()
Ik hoop dat het uideindelijk wel mee zal vallen (ze zijn pas 13) maar het kan natuurlijk ook alleen maar erger wordenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:01 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit is de jeugd, dus toekomst dus...? Bah, ik wil er niet aan denken.
15 JAAR, beste Fok!kers!!!! Het moet niet gekker worden in dit land. Wat dat betreft moet ik gelijk weer denken aan de quote van -Splash-.quote:- zwemme mt me apekind WTF???
- wiet
- Hohoho lomp zijn wy ook hea..als je woensdag naar school gaat moet je wel Cuce jaloers maken omdat wy met Machieltje hebben gechillt en dat ie ons wel lau vond HAHAHAHA als jy terug bent bitch gaan we weer mt eem chillen EN DAN GAAN WE LANGS DR HUIS GAAN WE DR 'OPHALE' oehh dat vink echt geil..
Enfin, het profiel van dit sletje alhier. En alsof dat allemaal nog niet genoeg is, vind je in haar fotoboek een oude bekende "swa" terug. Hoezeequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:36 schreef -Splash- het volgende:
Als ik dit lees hebben we Polen niet eens meer nodig om de laag geschoolde baantjes op te vullen
15??? Aan de foto te zien niet ouder dan 11quote:Op zondag 23 juli 2006 15:15 schreef dalet het volgende:
Weer zo'n ranzig kind gevonden.
[afbeelding]
Het gaat om de rechter!
Wat passages:
[..]
15 JAAR, beste Fok!kers!!!! Het moet niet gekker worden in dit land. Wat dat betreft moet ik gelijk weer denken aan de quote van -Splash-.
[..]
Enfin, het profiel van dit sletje alhier. En alsof dat allemaal nog niet genoeg is, vind je in haar fotoboek een oude bekende "swa" terug. Hoezee![]()
gebruikt ie nou lipgloss??quote:Op zondag 23 juli 2006 15:22 schreef dalet het volgende:
http://www.superdudes.nl/^-*BjOrN*-^/pics
Ik zeg niks verder.
Alhoewel, 1 klein dingetje: de foto helemaal links onderin....BrEezAh door een kerel?? WTF?
Zou jij als moeder zo je kinderen opvoeden? Ik in ieder geval niet als vaderquote:Op zondag 23 juli 2006 16:00 schreef xericax het volgende:
Navigatie: Forum Index ~ Sex, Liefde & Relaties ~ Op welke leeftijd mocht/mag jij seks hebben?
op mn 16e of als ik al lang een vriend had.
het is uit eindelijk 14 geworre
tog??
of 13??
Me pa zegt altijd: Je bent jong dus je moet veel experimenteren zodat je later je man veel te bieden heb.
Whahaa het maakt hem niet uit dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |