En dan ook de mensen die er serieus op ingaan hequote:
quote:Dat hoeft egt niet hoor..
ik deed et zelf wel maar Dat is om verschillende redenen,, ik vind dat je dat niet hoeft te doen als je gotic bent..
Dat had ik wel door, maar ze heeft het er zo grappig neergezetquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:34 schreef Jikpunth het volgende:
volgens mij is dat een vernederlandiseerde so what
Noooh (of hoe men dat ook mag uitspreken)quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef Jikpunth het volgende:
Je weet toch!!!
Wat een afschuwelijk lelijke foto is dat.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:32 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Ze is zichzelf zowat, dus niet helemaal, maar bijna
Het is op zich best leuk geshopped, ze is alleen een beetje...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:56 schreef Gluckskafer het volgende:
Wat een afschuwelijk lelijke foto is dat.
"wie wil me duwenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:32 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.sugababes.nl/LEKKERSTOUT/pics
Kudosquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:12 schreef Jikpunth het volgende:
Misschien een domme vraag maar WTF zijn KUDOS
Nou ben ik geen taalpurist of zo, maar ik vind dat als je dit soort woorden niet kunt spellen (daar lijkt het op in ieder geval), dat je drastisch je schoolgeld mag terughalen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:19 schreef Natalie het volgende:
Jeps. Triest.
Maar ja, er 'sexy' uitzien en voorald doen alsof je 18 bent ipv 15 is natuurlijk belangrijker voor zulke meiden dan het beheersen van de Nederlandse taal. Dus het verbaast me eigenlijk ook niet.
jah... muntkudospijpen dan...quote:
dat krijg je als je niet goed luistert bij het uitdelenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:38 schreef vanBoeschoten het volgende:
[afbeelding]
Dit is dat meiske dat reageert met dat ze faalangst heeft, en van alles vergeten was...
Ick denk dat ze haar tieten vergeten was
Dat is toch niet het "profielmeisje"?quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:35 schreef Omaha het volgende:
[afbeelding]
Hou oud is dit meisje in godsnaam![]()
Dat was dus ook het eerste wat in mij opkwam. Gezien haar ogenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:36 schreef dalet het volgende:
[..]
Dat is toch niet het "profielmeisje"?Da's volgens mij een willekeurige foto van een vriendin van haar.
Maar....ik gok een jaar of 12. Hooguit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |