Foto's die hij er gisteren heeft opgezet:quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Whahahaahaha deze is garpig:
http://www.superdudes.nl/PUSSYEATER
x 2500
Kunnen wij dat voorstel niet sturen naar Madame Tussauds?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Iemand moet die gast een baantje aanbieden in Madame Tussauds!![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:01 schreef dalet het volgende:
[..]
Foto's die hij er gisteren heeft opgezet:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Waar ik ben
Daar ben jij
Je bent eigenlijk nooit weggeweest
Als een schaduw volg je mij
Door mijn huis
Door mijn hoofd
Ik zou vrij zijn maar dat ben ik niet
Het is wel over
Maar nog niet voorbij
lijkt zo wel een gabberquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kunnen wij dat voorstel niet sturen naar Madame Tussauds?
En die oorbellen dan... niks mis mee natuurlijk als iemand die dingen wilt dragen maar het zijn wel prototype oorbellen waardoor ik wil gaan generaliseren.
[afbeelding]
nee niet bewerkt / 20 juli.
Haha had dat maar wel gedaan![]()
Moet je eerst zelf zo'n SB / SD profiel creerenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:58 schreef weasel85 het volgende:
laten we hierbij dit een fotofuck topic worden voor suga babes en dudes, door alle lelijke/domme/achterlijkste profiel en of foto's te plaatsen, en hierbij een berichtje achterlaten op hun message board ? ^_^
Ugly Fuckquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef dalet het volgende:
Wat een heerlijk topic dit.![]()
[afbeelding]
Alle foto's in haar profiel lijken allemaal hetzelfde. Stoere blik...
Volgens mij heeft ze trouwens een doucedeuren-fetish![]()
You just dont know how MUTCH you MEEN to me...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
Wouw dat is de kleinste mond die ik ooit heb gezien! Coolquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:55 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
wat zij je? OMFG jij bent eehm DOM?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef ChrisM55 het volgende:
Wehehe, ik was net in de stad met vrienden en we kwamen 2 meisjes tegen die we gisteren ontmoet hebben. (woon in Utrecht) Op een gegeven moment komt de Dom te sprake, zegt die ene:"Wat is de Dom." En ze komt uit Vianen.
Je weet toch wel dat die tekst uit een nummer van Marco Borsato komt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Er schuilt anders wel een intellectueel in dat meisje hoor:
[..]
zo ontroerend
![]()
HAHA oohjaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat die tekst uit een nummer van Marco Borsato komt?![]()
Het feit dat je een site als sugababes.nl in je browser durft te stoppen zegt genoeg over jou natuurlijk.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef Gluckskafer het volgende:
OMG wtf waar gaat het heen met de tienerjeugd.
Ik zat ooit eens in de trein en toen was er een meisje die letterlijk dit zei: "Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef ChrisM55 het volgende:
Wehehe, ik was net in de stad met vrienden en we kwamen 2 meisjes tegen die we gisteren ontmoet hebben. (woon in Utrecht) Op een gegeven moment komt de Dom te sprake, zegt die ene:"Wat is de Dom." En ze komt uit Vianen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:38 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens in de trein en toen was er een meisje die letterlijk dit zei: "Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |