15 jaar, dol op seks... Ik denk dat er weinig jongens zijn die zich storen aan haar spelfoutenquote:Nickname LEKKERSTOUT
Profiel ID 701749
Status Online
Naam merel || zwaar klote
Woonplaats Nieuwerkerk Yssel (Zuid-Holland)
Leeftijd 15 jaar
Geboortedatum 21 juli 1990
Sterrenbeeld Kreeft
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef Gluckskafer het volgende:
wtf is nou weer een Brommercertiverkaat![]()
Spelvouten, waarquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
15 jaar, dol op seks... Ik denk dat er weinig jongens zijn die zich storen aan haar spelfouten
Je hoeft met zulke meisjes toch geen diepzinnige gesprekken te voeren. Je geeft er gewoon een breezer ananas.quote:
Wie zoekt er in sugababes dan ook naar lekker stoute meisjesquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef Gluckskafer het volgende:
OMG wtf waar gaat het heen met de tienerjeugd.
Het lijkt wel of ze steeds dommer worden.
wtf is nou weer een Brommercertiverkaat![]()
Ja, op FOK! hebben we er genoegquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:38 schreef Arjan het volgende:
[..]
Wie zoekt er in sugababes dan ook naar lekker stoute meisjes
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef vanBoeschoten het volgende:
Whaha slome, das een certivikaat die je moet halen om brommer te rijden natuurlijk
De naam zegt het ook al natuurlijk....
Yup, en voor je het weet hangt ze om je lul, en met volle mond praten gaat niet echt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hoeft met zulke meisjes toch geen diepzinnige gesprekken te voeren. Je geeft er gewoon een breezer ananas.
Paps even vragen of ie de ouderbeveiligin uitzetquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:43 schreef melluk het volgende:
pleur*s ik kan niet op sugababes....nou kan ik die breezah niet uitlachen...
iemand die haar foto hier kan plaatsen?
quote:Ik heb hem in de 1e keer gehaald. 3 fout. Had niets geleerd. Had geen boek of iets thuis. En was gewoon te lui. Vond hem erg makkelijk
Nou ja ik ben niet thuis dus paps vragen heeft geen zin:P en de ouderbeveiliging hebben ze hier niet aan staan hoor op me werk hahaquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Paps even vragen of ie de ouderbeveiligin uitzet.
Het komt niet in je op dat het in die leeftijdscategorie tof is jezelf "slim" voor te doen door te opperen dat je niet geleerd hebt?quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:48 schreef Gluckskafer het volgende:
er zitten blijkbaar ook stoere, slimme meisjes:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef Ronhui het volgende:
Mijn vraag is nu eigenlijk voor de TS
Hoe ben je op die site beland?
zo moeilijk is dat niet hoor, bijna iedere breezerslet heeft zo'n profiel daarquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef Ronhui het volgende:
Jah duhh, tik in:quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:57 schreef Ronhui het volgende:
En zo dol op haar vriendinnetjes.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:28 schreef Goochie het volgende:
en dan als signature:
Voor Geen Miljoen Laat Ik Je Gaan.. Voor Geen Ander Laat Ik Je Staan..Want Het Enigste Wat Ik Wil Is Dat Je Bij Me Bent En Me Nooit Meer Verlaat
Naaktfoto's van meisjes t/m 14 jaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:12 schreef Jikpunth het volgende:
Misschien een domme vraag maar WTF zijn KUDOS
FF serieus: wat zouden pa & ma daarvan vinden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef _Liquid_ het volgende:
NTB!!!1 EN WIE HAAT KRIJGT SLAAG.... ALI & ME 4EVER NTB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JULLIE GAAN KKDOOD ,
ALS JE AAN HEM KOMT MET 1 POOT
NTB ALI & ME
Heb bijna medelijden met ad als dit het niveau is van de damesquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:13 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Naaktfoto's van meisjes t/m 14 jaar
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:26 schreef vanBoeschoten het volgende:
Whaha slome, das een certivikaat die je moet halen om brommer te rijden natuurlijk
De naam zegt het ook al natuurlijk....
quote:
quote:of je hebt zwaar issues en bent kkparaaaaaaa in je hoofd, of je bent gewoon fake..
Hahahaha, zoek een sexrelatie kerel, doe je goed aan, try to get laid, you need it BAAAAADDDDDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |