Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En ruimte ingenomen door spulletjes en dingetjes die vrouwen hebben; zalfjes, creme-pjes etc
Huuuuquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanmet allen cremepjes en lotions en douchespul
![]()
Ik spaar alles opquote:
ik vind het nogal mee vallen hoor een doosquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik spaar alles opgebruik t nml amper de lotions en cremepjes dan ik docuhe met netjes 1 keer per dag
Boerenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik spaar alles opgebruik t nml amper de lotions en cremepjes dan ik docuhe met netjes 1 keer per dag
een verhuisdoos jaquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind het nogal mee vallen hoor een doos
maja
ja dat zeg ikquote:
Deodorant, eau de toilet, douchegel en gewone gel... Past allemaal in een toilettas!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanmet alleen cremepjes en lotions en douchespul
![]()
Je avatarquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 verhuisdoos vol vanmet alleen cremepjes en lotions en douchespul
![]()
Morgen allemaal
Dus je kan toch nog wel iets?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat zeg ik
ik kan misschien niet spellen maar ik kan prima lezen hoor
Nog zo'n wijf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef Dickies het volgende:
Ik heb zelf redelijk veel zooi, vooral voor m'n haar. Zag vorige keer dat ik 7 verschillende soorten wax e.d. had staan. Goed, ik gebruik er 1. Verder heb ik pas weer een nieuwe shampoo en cremespoelingEn voor na het douchen 1 of andere creme.
Ik ook wel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dus je kan toch nog wel iets?
Ik vind een verhuisdoos vol best veel mja
Toilettas is voor mij net iets te klein...een hardschalen Samsonite-beautybox...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deodorant, eau de toilet, douchegel en gewone gel... Past allemaal in een toilettas!
Man zijn
![]()
Mja en alle zooi ook mee willen nemen terwijl ik 80% niet gebruikt heb of gebruikquote:
Jij hebt een container vol?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat zeg ik
ik kan misschien niet spellen maar ik kan prima lezen hoor
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:01 schreef liefie_ het volgende:
ik verveel me een tikje
Dat klinkt nog wel acceptabel dan...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Toilettas is voor mij net iets te klein...een hardschalen Samsonite-beautybox...... vrouwzijn...
![]()
We can't rewind, we've gone too far...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:12 schreef Dickies het volgende:
Video killed the radio star!!1
ik heb gewoon verschillende toilettassenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Toilettas is voor mij net iets te klein...een hardschalen Samsonite-beautybox...... vrouwzijn...
![]()
ik heb geen vrij majaquote:
Oh-a-aho-ohquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
We can't rewind, we've gone too far...
Je lijkt wel een vrouwquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:10 schreef Dickies het volgende:
Ik heb zelf redelijk veel zooi, vooral voor m'n haar. Zag vorige keer dat ik 7 verschillende soorten wax e.d. had staan. Goed, ik gebruik er 1. Verder heb ik pas weer een nieuwe shampoo en cremespoelingEn voor na het douchen 1 of andere creme.
Wat voor chemische troep smeer jij allemaal op je gezicht dan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb gewoon verschillende toilettassen
is heel handig
als ik maar een nachtje weg en alleen ga slapen gaat de kleinste mee... gaan we nog uit gaat er al weer een extra mee...blijf ik langer kan er weer een extra mee
slim he?
Weet ikquote:
mwah....quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is heel handig
als ik maar een nachtje weg en alleen ga slapen gaat de kleinste mee... gaan we nog uit gaat er al weer een extra mee...blijf ik langer kan er weer een extra mee
slim he?
De zanger heeft na dat album een albumpje met Yes gedaan. Tempus Fugitquote:
Eerder onhandig en overbodig.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is heel handig
slim he?
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat voor chemische troep smeer jij allemaal op je gezicht dan?
Foto ?!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef Dickies het volgende:
Maar goed, je ziet het ook wel terug in d'r![]()
Clinique is wel goede meuk. Mijn ex had een bijzonder gevoelige huid en dat was één van de weinige zaken waar ze niet meteen de rode bulten en weet ik veel wat van kreeg...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef Copycat het volgende:
Gewoon een kwestie van de juiste basisspulletjes van een goed merk kopen. Dat ruimt aardig op.
Gelukkig ben ik sowieso niet zo'n vrouw die dozen vol crèmes en aanverwanten heeft.
1,2,3 skincare systeem, gezicht en lijfscrub, dag- en nachtcrème, oogcrème en een aantal bodylotions van Clinique is all I need.
Wat ik teveel heb aan vrouwelijkheid dat heb jij teveel aan mannelijkheid!quote:
Daar zijn fotoboeken voorquote:
ik gebruik heel weinigquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat voor chemische troep smeer jij allemaal op je gezicht dan?
Neuken met dit weer ... je zwemt wegquote:
Dan moet ik dat ook eens uitproberen. Ik kan niet tegen geparfumeerde meuk, vrijwel alles dus.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Clinique is wel goede meuk. Mijn ex had een bijzonder gevoelige huid en dat was één van de weinige zaken waar ze niet meteen de rode bulten en weet ik veel wat van kreeg...
Clinique is geweldig. Als er een God zou bestaan onder huidverzorging, dan zou ze Clinique heten. Het kost wel wa, maar dan hedde ok wa, zou mijn moeder zeggen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef AirwiN het volgende:
Clinique is wel goede meuk. Mijn ex had een bijzonder gevoelige huid en dat was één van de weinige zaken waar ze niet meteen de rode bulten en weet ik veel wat van kreeg...
Mooi dat ik niet samenwoonquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:21 schreef Dickies het volgende:
Vriending is echt erg![]()
![]()
Die heeft overal waar ze heen gaat d'r tas bij zich waar deo, zwitsal, creme zo creme dat in zit. En thuis hele planken en dozen vol andere teringzooi. Haarfohnen zo, klemmen dit, speldjes..
Maar goed, je ziet het ook wel terug in d'r![]()
Dat heeft zij ook inderdaad. Zeker proberen dan!quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan moet ik dat ook eens uitproberen. Ik kan niet tegen geparfumeerde meuk, vrijwel alles dus.
Check!quote:
Ik ook niet 14.gif.quote:
The world makes sense again.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik teveel heb aan vrouwelijkheid dat heb jij teveel aan mannelijkheid!![]()
ja maar als ik bv naar mn vader/moeder (en soms ook zo met vriendjes) ga heb ik daar het meeste al staan vandaar de kleine toilettasquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
mwah....
Tandpasta, deo, douche/badspul..spul voor je gezicht, mascara en weet ik veel wat.. spul voor je haren.. heb je altijd nodig, of je nu 1 dag weg gaat of 10...
Boeiendquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Neuken met dit weer ... je zwemt weg
Je zou familie vanquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Clinique is geweldig. Als er een God zou bestaan onder huidverzorging, dan zou ze Clinique heten. Het kost wel wa, maar dan hedde ok wa, zou mijn moeder zeggen.
Droogstaan is dan ook niet het probleemquote:
Ja hequote:
En Cc heeft dan ook nog beroepsmatig geleerd om ook begrijpelijke zinnen te vormenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou familie vanLitpho
kunnen zijn, met dergelijke volzinnen...
Bier drinken als je dorst hebt met dit weer ga je best droog van staan uiteindelijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Droogstaan is dan ook niet het probleem.
Bij jou zit het er van nature in dus je hebt een voorsprong ten opzichte van haar blijkbaar?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
En Cc heeft dan ook nog beroepsmatig geleerd om ook begrijpelijke zinnen te vormen.
Ik ken haar niet maar zo vanaf foto heeft ze wel watquote:
Zodra ik weer geld heb dan. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft zij ook inderdaad. Zeker proberen dan!
Ik durf op geen enkel punt een voorsprong te claimen op Ccquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou zit het er van nature in dus je hebt een voorsprong ten opzichte van haar blijkbaar?![]()
Gewoon een keer een proefflacon scoren bij de Ici Paris. Het is wel zodanig duur dat je het niet gaat kopen 'om even te proberen'...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zodra ik weer geld heb dan. Ik ben benieuwd.
Niet durven betekent niet automatisch dat je die voorsprong ook niet hebt...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik durf op geen enkel punt een voorsprong te claimen op Cc.
Goed idee. Zodra ik weer in Utrecht ben dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een keer een proefflacon scoren bij de Ici Paris. Het is wel zodanig duur dat je het niet gaat kopen 'om even te proberen'...
Ik heb gewoon van mijn door de natuur gegeven gave mijn beroep gemaaktquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:30 schreef AirwiN het volgende:
Bij jou zit het er van nature in dus je hebt een voorsprong ten opzichte van haar blijkbaar?![]()
Ik was er al bang voor dat je met die reactie zou komen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van mijn door de natuur gegeven gave mijn beroep gemaakt.
Ik ben ook zóóó voorspelbaarquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor dat je met die reactie zou komen...![]()
ow die heb ik ook nog ooit gehad toen ik heel jong wasquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om te starten met Clinique is dit een geweldig systeem: http://www.clinique.com/templates/products/3step_landing.tmpl
Ik ben alleen nog op zoek naar een geniaal product voor de rest van m'n lichaam. Voor m'n gezicht heb ik al iets geniaals van Roc. Alleen heeft Roc die creme dus niet in de body-variant. Wat een beetje jammer is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om te starten met Clinique is dit een geweldig systeem: http://www.clinique.com/templates/products/3step_landing.tmpl
Op welke leeftijd ben jij begonnen met smeren?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:36 schreef liefie_ het volgende:
ow die heb ik ook nog ooit gehad toen ik heel jong was
Ach, in ieder geval werd die voorspelbaarheid ook weer uitgedrukt in een prachtige volzin.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben alleen nog op zoek naar een geniaal product voor de rest van m'n lichaam. Voor m'n gezicht heb ik al iets geniaals van Roc. Alleen heeft Roc die creme dus niet in de body-variant. Wat een beetje jammer is.
Dat 'whipped' dat doet 't 'm...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo lekker! Zo weldadig! Zo'n goede aanschaf!
Die was ik net aan het bekijken op de site, klinkt goed. Binnenkort maar even advies gaan inwinnen bij een winkel waar ze dat verkopen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo lekker! Zo weldadig! Zo'n goede aanschaf!
Oog voor detail, altijd een goede eigenschapquote:
Dat zou mij ook wel fijn lijken. Maar ik weet ook eigenlijk niet beter.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm wat dat aan gaat ben ik blij dat ik echt nergens allergisch voor ben ofzo![]()
Mijn enige allergie die ik heb, word minder naar mate ik ouder wordquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hmm wat dat aan gaat ben ik blij dat ik echt nergens allergisch voor ben ofzo![]()
Ik zou het je afraden met dit weer...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn enige allergie die ik heb, word minder naar mate ik ouder word
Nog even en ik kan weer in natuurwater zwemmen
Gelukkig vervuilt natuurwater in hetzelfde tempo meequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn enige allergie die ik heb, word minder naar mate ik ouder word
Nog even en ik kan weer in natuurwater zwemmen
jaar of 14?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op welke leeftijd ben jij begonnen met smeren?
(Ik pas serieus een half jaartje geleden, daarvoor vergat ik het altijd) .
Ja inderdaadquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben juist weer blij dat ik dit heb en geen voedselallergie. Dat lijkt me veel erger.
Een effect waar ik nog geen rekening mee had gehoudenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig vervuilt natuurwater in hetzelfde tempo mee.
Dat is met de beste wil van de wereld geen probleem wat lang kan durenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:59 schreef liefie_ het volgende:
ik heb echt zoooo de neiging me ziek te melden
mn spijkerbroek is ook nog niet droog
Wat heb je? Uitdrogingsverschijnselen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:59 schreef liefie_ het volgende:
ik heb echt zoooo de neiging me ziek te melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |